aerisitoare calorifer, sfaturi
![]() ![]() ![]() |
aerisitoare calorifer, sfaturi
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- fan VAG!
|
|||
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
deci, reluand: am schimbat aerisitoarele la 3 calorifere;
2 dintre aceste aerisitoare nu au scos anul tecut la venirea caldurii nici un fasait. culmea!!! in seara astea, tot 2 din 3 aerisitoare, de pe aceleasi 2 calorifere, nu au scos nici un fas.caloriferele erau goale, imposibil sa nu fi fost niste aer de iesit. care poate sa fie explicatia? |
-------------------- fan VAG!
|
|
argon |
![]()
Post
#33
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu stai la ultimul etaj? daca nu stai nu o sa fasaie, ca aerului ii e mai simplu sa urce mai sus decat sa iasa prin gaurica aia.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dantes |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Ce aer? Daca vanele sunt inchise iar pe coloana e aer....de unde presiune sa mai scoata niste aer?
Cand o fi sa bage apa in instalatie, discutam...pana atunci "e vorbe" ![]() |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
argon |
![]()
Post
#35
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nici macar nu au bagat apa pe instalatie?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dantes |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
QUOTE(horsewhisperer27 @ 16 Oct 2008, 02:11) [....] 2 calorifere, nu au scos nici un fas.caloriferele erau goale, imposibil sa nu fi fost niste aer de iesit. Pai..ia uite ce zice...Plus de asta, la data cand a postat problema nici nu se gandeau astia sa dea drumul la apa in coloane....la mine cel putin nici acum.... Raspunsul celor de la radet a fost ca dupa 10 oct. incep sa bage apa in instalatie...pana atunci, no way... |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
bai fratilor, nu sunt nebun.sigur ca aseara bagasera apa calda.
unul din cele 3 aerisitoare noi a scos aer. celelalte NU!de pe ACELEASI calorifere de pe care au fost scoase si cele care nu au lucrat anu trecut. daca dau drumu la retur, caloriferu e gol, si il las sa se umple asa,cand deschizi aerisitoru, nu tre sa zica FAS? UNDE SE DUCE AERU ALA CARE SE COMPRIMA IN CALORIFER??nu trebe sa iasa? |
-------------------- fan VAG!
|
|
hash |
![]()
Post
#38
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
Trebuie sa iasa, dar daca nu iese, poate ca nu are ce iesi, pentru ca nu intra. Ca s-ar putea sa nu intre, caz in care ai caloriferul infundat.
Compara caloriferul care merge cu alea care nu merg (mai ales la baza). Sesizezi vreo diferenta de temperatura? (Ca tot zici ca ai apa calda in ele) Plus ca mai depinde si de configuratia instalatiei, poate se evacueaza complet aerul din calorifer cand baga apa (sau nu s-o fi golit). Trebuia sa desfaci caloriferele cu pricina cand puteai, asta-vara, asa, ca dam noi in bobi, nu prea te-ajuta. |
--------------------
-
-
-
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
anu trecut le am pus de noi pe toate aceste 3 calorifere.
la 2 dintre ele nu s-a putut face aerisirea, si chiar n are cum sa nu fie are in ele, asta primavara, dupa golirea instalatiilor am inchis si turul si returul. am pus aerisitoarele cele noi prin toamna, n-am avut idee ca trebuiau desfacute caloriferele cu totul, ca o faceam.am zis ca sunt bulite aerisitoarele alea, deh. aerisire am facut oricum anu trecut slabind aerisitoarele cu totul, si aer A IESIT! M AM GANDIT CA daca le pun noi, n are ce pblema sa mai fie, si pur si simplu nu inteleg ce se intampla! p.s. azi nu s-a mai bagat caldura!!doar aseara! This post has been edited by horsewhisperer27: 16 Oct 2008, 23:46 |
-------------------- fan VAG!
|
|
dantes |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Stai ca nu intelege neuronul meu.... Caldura ai acum da? Bun...atunci ai apa permanent.
La caloriferele cu probleme, aerisirea o faci prin inchiderea turului (robinetul de sus) si lasi returul deschis, apoi dai drumu la aerisitor.... Iese sau nu aer? Apa iese? Daca slabesti aerisitorul, iese apa sau aer? Daca nu iese nimic, inclusiv prin desurubare, da drumu si la tur... Daca nici asa nu curge apa sau ceva, sigur e infundat ceva...fie tevile spre coloana, fie e infundata coloana... Vecinul de deasupra are caldura pe caloriferul respectiv? Cam astia sunt pasii de urmat.... |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
klaus |
![]()
Post
#41
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Acuma, poate ai un administrator care stie ce face...
Umplerea instalatiei se face pe retur (nu pe tur) si se deschide robinetul de aerisire de coloana de tur de sus de pe bloc. Apa intra pe retururi si impinge in sus pe teava de tur aerul, care iese pe sus pe la robinet. La modul asta de umplere a instalatiei multe calorifere care sunt bine montate raman cu foarte putin aer in ele. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dantes |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Da Klaus...dar ce te faci cu aia care tin repartitorul inchis cand se face umplerea? Poate sa fie si superman ca tot de pomana. Oricum, am banuiala ca pe undeva pe acolo e un mic dop...plus ca acum nu prea e presiune, asa ca nu trece de el...Poate cand o fi mai frig si baga astia cum trebuie...
In mod normal astia de la punctul termic, baga pe retur apoi pe tur, iar toate instalatiile normale au si un aerisitor automat in capul coloanei.... |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
corect klaus.
da daca eu aveam caloriferu gol cand am schimbat aerisitoarrele, acu saptamani de zile, si cand s-a bagat caldura erau si turu si returu inchise, si am umplut caloriferu pe la retur, lasand turu inchis....(si s-a auzit bine de tot cum intra apa sub presiune in el)....nu trebuia cand am slabit aerisitoru sa iasa naibii ceva??? nu a iesit nici apa nici aer. ACU PE moment nu am ce sa incerc, nu s-a mai bagat caldura.sunt reci toate, si tevile verticale, tot.s-a oprit caldura! |
-------------------- fan VAG!
|
|
Serje |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
1. De ce ai tinut caloriferul inchis?
2. Cum vrei sa ti se umple caloriferul daca tu ti turul inchis? |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
In haosul debransarilor si al repartitoarelor uitati ca toate instalatiile de scara au fost dezechilibrate, cu atat mai mult cu cat este scara mai mare!
Circulatia apei calde prin calorifere se face printr-o diferenta de presiune tur/retur, distribuita egal pe toate caloriferele. La instalatiile actuale se monteaza robineti cere "ajusteaza" diferentele de presiune. Initial, caloriferele, echipate cu acele "diafragme", aveau asigurata o oarecare distributie uniforma de presiune. Acum, sunt convins ca este vraiste! Nu va mirati daca constatati ca este calda instalatia/tevile pana la un anumit nivel iar mai sus ... canci! Tot asa si pe coloane (verticale) diferite! Nu este neaparat infundat. Este posibil sa fie un dezechilibru. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Serje @ 17 Oct 2008, 16:25) 1. De ce ai tinut caloriferul inchis? 2. Cum vrei sa ti se umple caloriferul daca tu ti turul inchis? 1.le-am tinut inchise pe timpul verii.ce conteaza? 2.turul a stat inchis cat s-a umplut caloriferul pe la retur, pe jos, ca sa dau drumul la aer pe la aerisitor, pe sus, si apoi am dat drumul si la retur!care e greseala?sau nu am exolicat eu suficient de clar?? problema mea e ca nu iese aer pe la aerisitor, INTELEGI? |
-------------------- fan VAG!
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
Azi am montat aerisitor automat in instalatia de incalzire. Pare sa isi faca treaba. Imi place ca e compact. Garantie 3 ani, se poate instala vertical si orizontal, se poate actiona si manual.
http://design-radiator.nl/N_art334_Memo2_2.jpg http://design-radiator.nl/N_art334_Memo2_1.jpg This post has been edited by liviu2004: 27 Mar 2010, 20:25 |
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 05:39 |