DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> amestecul de aer care intra in carburator, improvizatie ???

florin_eusebio
post 22 Sep 2005, 15:17
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 12 April 05




Tot ce vreau sa stiu este daca putem imbunatati cumva aerul care intra in carburatorul normal de dacie 1310. daca pot sa introduc o parte de gaz metan si sa inchid o parte din benzina ce intra in amestec. in fond sa inlocuiesc o parte din benzina ce intra in amestec cu gaz metan ( in stare gazoasa). A mai incercat cineva asta, daca da, va rog spuneti-mi. merci.

This post has been edited by florin_eusebio: 22 Sep 2005, 15:18


--------------------
dacia berlina dacia berlina - vs o2 com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vaally
post 22 Sep 2005, 15:38
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 4 August 05
From: Ploiesti




QUOTE(florin_eusebio @ 22 Sep 2005, 15:17)
Tot ce vreau sa stiu este daca putem imbunatati cumva aerul care intra in carburatorul normal de dacie 1310. daca pot sa introduc o parte de gaz metan si sa inchid o parte din benzina ce intra in amestec. in fond sa inlocuiesc o parte din benzina ce intra in amestec cu gaz metan ( in stare gazoasa). A mai incercat cineva asta, daca da, va rog spuneti-mi. merci.
*


Gazul metan se lichefiaza f. greu din acest motiv in buteliile de aragaz este un amestec propan - butan nu metan. Poate pleci de acasa dar ramii legat prin furtun la aragaz laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
Dacia berlina 1310 L - PH 11 SYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vaally
post 22 Sep 2005, 15:38
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 4 August 05
From: Ploiesti




QUOTE(florin_eusebio @ 22 Sep 2005, 15:17)
Tot ce vreau sa stiu este daca putem imbunatati cumva aerul care intra in carburatorul normal de dacie 1310. daca pot sa introduc o parte de gaz metan si sa inchid o parte din benzina ce intra in amestec. in fond sa inlocuiesc o parte din benzina ce intra in amestec cu gaz metan ( in stare gazoasa). A mai incercat cineva asta, daca da, va rog spuneti-mi. merci.
*


Ce imbunatatire a aerului vrei sa faci prin introducerea de gaz metan ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif


--------------------
Dacia berlina 1310 L - PH 11 SYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrafox
post 22 Sep 2005, 15:39
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 2 May 05




ceea ce ai dorii tu sa faci sa stii ca au multi in minte si ceva din chestia astea seamana cu instalatie de NOS dar treaba aici sta cu totul altfel.oricum iti trebui un regulator de presiune care sa iti dea gaz atat cat trebuie in functie de turatia motorului.nu stiu daca piesele interne ar suporta un amestec de gaz si benzina si in ce proportie ar trebuii sa fie acest amestec dar sunt curios sa vad si parerea celor mai invatati sau mai priceputi.numai bine


--------------------
dacia 1310 tlx - CT-02-GVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertro
post 22 Sep 2005, 15:40
Post #5


Membru dezmembrat


Group: Members
Posts: 592
Joined: 3 June 05
From: IASI, rumenia




realizezi ca aerul nu are doar rolul de a "boteza" benzina, ci si mai ales de a oferi oxigenul necesar arderii, nu? daca tu il inlocuiesti partial cu CH4 (nu vezi nici un O in formula asta, right?), o sa-ti mearga de "minune" (infunda filtrul de aer si o sa experimentezi pe propria piele senzatia smile.gif ).

daca tot vrei sa bagi ceva, pune NOS


--------------------
DACIA Nova GT - xx xx XXX
posesor de DrACIA NOVA GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 22 Sep 2005, 17:01
Post #6


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Sa presupunem prin absurd ca faci o instalatie, si o sa mearga, o sa functioneze motorul cu benzina si gaz. Bun ! Dar care ar fi avantajul, si la ce iti foloseste?


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertro
post 22 Sep 2005, 17:18
Post #7


Membru dezmembrat


Group: Members
Posts: 592
Joined: 3 June 05
From: IASI, rumenia




probabil se gandeste ca metanul sau orice gaz petrolier arde mai bine ca o2.


--------------------
DACIA Nova GT - xx xx XXX
posesor de DrACIA NOVA GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 22 Sep 2005, 18:59
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




eu am experimentat involuntar ceva asemanator. am gpl pe masina. mergeam pe gaz si am dat drumul si la benzina. venea mai mult gaz decat benzina pentru ca pmpa de benzina e defecta si nu baga destula benzina. adica mergeam ceva in genul 70% gaz si 30 % benzina in combinatia corespunzatoare cu aer. pe moment mi sa parut ca zboara masina, dar nu mai rau decat pe benzina. deci nu castigi numic daca faci chestia asta. bafta!


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 22 Sep 2005, 20:12
Post #9


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Ceea ce vrei tu sa faci se numeste fumigatie cu GPL(LPG fumigation daca vreti sa cautati cu Google).Se poate folosi la motoarele Diesel,nu si la cele pe benzina(nu are rost),pentru a mari viteza de ardere a motorinei(de fapt amestec motorina +GPL).In timpul compresiei temperatura Gpl-ului creste pana la vreo 400 de grade,dar nu destul pentru a se aprinde.In momentul in care motorina este injectata aceasta se auto-aprinde si aprinde si GPL-ul,amestecul arzand mai repede si mai bine,rezultand mai multa putere si mai putina poluare.
Si nu se pune in proportie de 30 %,ci de 6-8% din volumul aerului aspirat.
La motoarele pe benzina nu are nici un rost instalatia...


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 26 Sep 2005, 14:03
Post #10


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Poate stie cineva: e vreo posibilitate de a sufla mai mult aer in carburator, decat intra in mod normal?Fara faze gen turbine, etc.Ma refer la reglaje, eventual mici smecherii(care sa fie mici).


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin_eusebio
post 26 Sep 2005, 14:13
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 12 April 05




QUOTE(mircea-daniel @ 26 Sep 2005, 14:03)
Poate stie cineva: e vreo posibilitate de a sufla mai mult aer in carburator, decat intra in mod normal?Fara faze gen turbine, etc.Ma refer la reglaje, eventual mici smecherii(care sa fie mici).
*


eu nu stiu si asta ma framanta si pe mine. ca asha ai putea cu doua turbine puse cap in cap alimentate de gazele de evacuare sa bagi aer fortat in carburator. da, trebe sa faci multe pe acolo. daca gaseti ceva da-mi de stire pe yahoo la florin_eusebio


--------------------
dacia berlina dacia berlina - vs o2 com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertro
post 26 Sep 2005, 15:18
Post #12


Membru dezmembrat


Group: Members
Posts: 592
Joined: 3 June 05
From: IASI, rumenia




sistemul NOS tocmai acest rol il are, de a forta mai mult oxigen in cilindri. cautati pe la "tutoriale" parca era un thread pe care s-a discutat detaliat ce e cu NOS.


--------------------
DACIA Nova GT - xx xx XXX
posesor de DrACIA NOVA GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 26 Sep 2005, 15:43
Post #13


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Sincer, ma intreb daca nu se poate incerca cu o butelie de aer comprimat.Mai mult de 3-4 bari o fi nevoie?Ca se poate face o smecherie d'asta, o pui in portbagaj, incarcata in prealabil la 8-9 bari si te tine ceva vreme.Plus ca trebuie sa se vada la economia de combustibil, nu?


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 26 Sep 2005, 15:44
Post #14


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Evident cu un presostat in bot, sa ai presiune constanta.


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 26 Sep 2005, 20:09
Post #15


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




n-am auzti asa ceva niciodata!nu va functiona,chiar nu sunt destule pb la berlinaza,vrei sa mai ai vreo 30 ?tongue.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrafox
post 27 Sep 2005, 06:57
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 2 May 05




pai in carb trebuie ca amestecul sa fie in anumite proportii ,deci daca ,cantitatea de aer creste ,direct proportional cu el va trebuii sa creasca si cea de benzina ,asa ca nu puteti face voi cu bani putini berlina sa trage super bine.eu m-am gandit la prea multe chestii dar aproape totul a ajuns sa depinda de bani .


--------------------
dacia 1310 tlx - CT-02-GVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiu_Vcc
post 27 Sep 2005, 09:36
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 2 September 05




Daca vrei sa iti intre mai mult aer in carburator fara mari modificari punei in capul cutiei filtrului de aer un tub care trebuie scos in fata masini in locul la proiector, ceva de genul difuzor de aer si masina dupa 60 la ora o sa traga mult mai bine !


--------------------
Dacia 1310 - B 01 AMS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 27 Sep 2005, 09:59
Post #18


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(Claudiu_Vcc @ 27 Sep 2005, 10:36)
Daca vrei sa iti intre mai mult aer in carburator fara mari modificari punei in capul cutiei filtrului de aer un tub care trebuie scos in fata masini in locul la proiector, ceva de genul difuzor de aer si masina dupa 60 la ora o sa traga mult mai bine !
*



Faine basme blink.gif Crezi ca sub capota nu este aer? Crezi ca ti se sufoca motorul? Am mers cu capota deschisa si la 110 km/h a inceput sa mi se ridice capota vreo 5 cm...daca nu mai mult.....

Idei crete...in loc de proiector...sa ia cat mai multa mizerie, apa. Urmeaza sa dai sfaturi ca trebuie filtru sport....sau mai bine fara filtru...sa fie un air flow cat mai mare.

Oameni buni....mai judecati inainte sa acceptati orice tampenie de basm.....si mai rau, sa dati sfaturi si la altii....

blink.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 27 Sep 2005, 16:21
Post #19


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




asa e drivere.oamenii vor sa faca tuning si dupa 100 km sa nu mai aibe masina!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skija
post 28 Sep 2005, 11:12
Post #20


proud not to be american


Group: Members
Posts: 513
Joined: 5 January 05
From: Bucharest/Buzau




voi toate astea vreti sa le faceti ca sa creasca puterea motorului? Vreti avion?..
luati un motor de GOLF2 si punet-l pe berlina... o sa zboare... (da' sa nu fie diesel)... daca aveti noroc o sa gasiti un motor turbo, sau preparat prin DDR sau Ungaria si o sa rupeti soselele... wink.gif


--------------------
LOGAN MCV 1.5dci 2007 - BZ 80 SKJ
decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ABG
post 28 Sep 2005, 11:19
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 11 May 04
From: Constanta




QUOTE(bertro @ 26 Sep 2005, 17:18)
sistemul NOS tocmai acest rol il are, de a forta mai mult oxigen in cilindri. cautati pe la "tutoriale" parca era un thread pe care s-a discutat detaliat ce e cu NOS.
*



Nu baga oxigenul singur ci impreuna cu benzina ca altfel s-ar opri masina.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motorsport_2005
post 28 Sep 2005, 11:19
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




apropos de aerul care intra, unde se gasesc jicloare pentru carburatoare, dar nu carfil, pentru dellorto, solex, weber?
la set sau la bucata... are cineva idee?


--------------------
dacia supernova - CT - 19 - VEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vaally
post 28 Sep 2005, 11:37
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 4 August 05
From: Ploiesti




QUOTE(Claudiu_Vcc @ 27 Sep 2005, 09:36)
Daca vrei sa iti intre mai mult aer in carburator fara mari modificari punei in capul cutiei filtrului de aer un tub care trebuie scos in fata masini in locul la proiector, ceva de genul difuzor de aer si masina dupa 60 la ora o sa traga mult mai bine !
*


Nu trebuie sa umblam sa introducem mai mult aer ci sa omogenizam mai mult amestecul a.i. sa tinda spre ideal adica amestecul stoechiometric aer benzina 14/1 in toata masa amestecului si in toata camera de ardere. la vitezele pe care le atinge un piston la o turatie de 3000 deja apar frinari datorita inertiei amestecului. Nu umblati la aer nu asta va face motorul mai puternic ci un amestec mai omogen.


--------------------
Dacia berlina 1310 L - PH 11 SYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ravenclaw
post 28 Sep 2005, 12:06
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 25 August 05




Cred ca o chestie care ar functiona ar fi un intercooler, adica un radiator prin care sa circule aerul si sa fie racit inainte de a intra in carburator (aer mai rece -> densitate mai mare). Asemenea scule sant pe o gramada de masini Rav4, Terrano, prizele alea de pe capota sant de la intercooler. Totusi astea sant diesel, nu stiu ce efect ar avea pe benzina.


--------------------
Dacia Sport - Gl 02 DHD
Always outnumbered ... never outgunned
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 28 Sep 2005, 16:02
Post #25


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




QUOTE(ABG)
Dar daca tot ai inclinatii spre substante care ard, da si tu drumu la oxigen dintr-un tub intr-o caldare cu ulei ca nu se intampla nimic.


Kaboooooooooooommmm!!!!!!!!!!!!!!! smile.gif) smile.gif) radmasa.gif


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
My Berlina
post 30 Sep 2005, 02:10
Post #26


Membru American


Group: Members
Posts: 509
Joined: 29 November 04
From: Romania/United States




din o dacie berlina facem avion numai cu mai mult air intake. radmasa.gif


--------------------
- - - - Sibiu/North Carolina
Volkswagen Passat GLS V6 2.8L
4x4 Jeep Cherokee 4.0L 6-cylinder
Dacia Berlina L A/C
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ABG
post 30 Sep 2005, 08:55
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 11 May 04
From: Constanta




Intercooler au masinile turbo din cauza ca turbina incalzeste mult aerul pe care-l "indeasa" in cilindri. Daca aerul e prea rece nu o sa merga masina bine la turatii mai mari din cauza ca nu se mai face amestecul cu benzina bine - asta la carburator si compresie normala. Un intercoler pe masinile care nu au turbo e binevenit vara dar daca e prea frig afara nu face decat sa inrautateasca mersul masinii . "Parerea mea, care este."


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ABG
post 30 Sep 2005, 08:57
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 11 May 04
From: Constanta




QUOTE(bertro @ 28 Sep 2005, 14:00)
ABG, daca nu esti de acord cu ce spun, te rog frumos sa ataci ideile mele, nu persoana mea. Nu am inclinatii piromaniace, nici nu am afirmat ca apa arde. Te rog sa te limitezi la cuvintele mele daca ai sa-mi reprosezi ceva. Am incercat doar sa pricep ce anume vrea initiatorul thread-ului si sa-i dau  un minim de explicatii.
*



Imi pare rau, voiam a fi o gluma si nu un atac la persoana.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motorsport_2005
post 5 Oct 2005, 10:25
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




jicloare pentru carburatoare nu stie nimeni pe unde as putea gasi? nu pentru carburatoare romanesti...


--------------------
dacia supernova - CT - 19 - VEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paollo
post 17 Jan 2007, 19:46
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 4 December 06




Compozitia normala a aerului cuprinde: azot 78,09%, oxigen 20,95%, argon 0,92%, dioxid de carbon 0,03%

In orasele aglomerate oxigenul nu cred ca ajunge nici macar la 17%.
O butelie mare de O2 in portbagaj si un furtun de la ea care sa intre in racordul de aer care ajunge in carb (eventual ceva sistem de supapa care sa nu permita oxigenului sa iasa pe la intrarea filtru aer) si reglata presiunea in asa fel incat aerul care intra pentru amestec sa contina vreo 80% O2, practic aer imbogatit. E imposibil sa nu creasca simtitor puterea motorului. Eventual si un sistem de dozare al presiunii O2 in functii de RPM. reglat din nou carbul si teoretic ar trebui sa zboare. biggrin.gif

Pareri?
Stiu, nu am luat in calcul multe variabile, dar facut totul ca la carte si reglat OK, nu vad de ce nu ar functiona.


--------------------
dacia 1310 - 1397 cmc 1989 tlx
Standard
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st June 2024 - 01:37
Forum Renault