balta in masina, chedere neetansate la portiere
![]() ![]() ![]() |
balta in masina, chedere neetansate la portiere
bion |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|||
cristio_79 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
incercati sa puneti in chederele parbriz si luneta ulei cu o seringa,atat intre cheder si caroserie cat si intre cheder si geamuri.cu silicon este mai complicat pt ca in cazul in care o sa dai geamul jos,chederul mai poate fi folosit si trebuie sa cumperi altul
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
laurh |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 8 December 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cristio_79 @ 8 Oct 2005, 00:18) incercati sa puneti in chederele parbriz si luneta ulei cu o seringa,atat intre cheder si caroserie cat si intre cheder si geamuri.cu silicon este mai complicat pt ca in cazul in care o sa dai geamul jos,chederul mai poate fi folosit si trebuie sa cumperi altul Dc ii dau cu silicon suficient de bine nu mai dau geamu jos 20 de ani ![]() Cu ulei ... pare cam riscant ... dc se scurge ala pe urma pe unde are chef ? Eu unul m-am hotart ... silcicon auto sealant de la Den Braven (merci Klaus), mai ramane sa gasesc asa ceva, caci in Practiker, Bricostore etc nu am gasit ... iar sediul firmei lor e pe Soseaua Chitila ... si ... no time ... |
-------------------- |
|
i96nds |
![]()
Post
#34
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa nu mai umblam cu inginerii dintr-astea romanesti.... Eu cred ca uleiul in contact cu cauciucul... nu arata bine deloc, cauciucul imbatraneste prematur si de aici apar probleme in cativa ani. Parerea mea !
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
bion |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
QUOTE(bion @ 7 Oct 2005, 18:44) Buna ziua Boieri Dvs.! Am beneficiat si eu de apa in masina- in stg. fata pe marginea de jos a chederului. Multumesc f. mult ![]() Cu multumiri bion Chiar nimeni ,nimic!? Daca e asa si sunt singurul "posesor" al acestei probleme ma simt ![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
Gugu_gugulet |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 21 June 05 ![]() |
Tot dupa ultimele ploi m-am trezit cu 4 balti in masina. 2 in fata, 2 in spate. Si adanci de 4-5 cm. Daca mai asteptam, cred ca ma trezeam si cu stuf
![]() ![]() Problema e ca nu ajung sa desfund acest traseu. Aveti vre-o idee cum sa fac? Va multumesc. |
--------------------
Dacia
Solenza
- XX-GUGU
|
|
alex_axn |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
da se pare ca apa aceea ajunge in masina... ai putea sa dai jos masca aia de plastic neagra care e deasupra aerotermei si a bidonasului cu lichid pt stergatoare si sa cureti bine zona iar pe furtunele alea prin care se scurge apa sa bagi o surubelnita mai lunga ceva (cineva pe aici a zis ca a rezolvat cu tija de la ulei..)
|
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
i96nds |
![]()
Post
#38
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Neaparat trebuie sa dai jos cu totul rezervorul cu lichid pentru spalat parbrizul. Nu e greu, se scoate destul de usor. Parca avea un singur surub de sustinere. Mai are un pinten de plastic aflat inspre aripa. E bine sa ai borcanul gol cand faci asta ca sa nu pierzi lichidul (in cazul cand nu e apa) pentru ca trebuie sa scoti si furtunul, cred.
Cureti bine, bine totul si bagi si o surubelnita pe furtunele alea de scurgere. Bagi mana si pe la aparatorile rotilor ca sa desfunzi si furtunele alea. Apa ajunge in masina prin sistemul de ventilatie intrucat la mijlocul compartimentului cu stergatoare este un plastic negru pe unde aerul o ia in jos. Daca ajunge si apa acolo e rau ca intra si ea in masina. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
Gugu_gugulet |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 21 June 05 ![]() |
Va multumesc mult pentru sfaturi.
Voi incerca in acest weekend sa dau si bidonul jos. Sper sa-l mai pun la loc ![]() Masca de plastic am dat-o jos. si intr-adevar am dat un kilogram de frunze afara. Insa apa tot nu se scurge si voi incerca sa desfund furtunele cu o sarma. Acum binenteles ca acea masca de plastic imi vibreaza in timpul mersului, chit ca i-am prins bine acele picioruse ![]() Toate bune si frumoase pe partea stanga. Insa pe partea dreapta este o alta piesa care acopera scurgerea. Cred ca este ventilatorul si la ala chiar nu ma bag la demontat. Cred ca-i dau dreptate si unui coleg de suferinta care a postat mai sus si spunea ca-i intra apa atunci cand masina e cu botul in jos. Probabil scurgerile semi-infundate nu mai fac fata la toata apa si atunci intra prin vre-o aerisire. |
--------------------
Dacia
Solenza
- XX-GUGU
|
|
alex_axn |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
daca e asa grava problema si tot iti ramane apa acolo poti scoate definitv furtunele alea(cauciucurile). nu stiu daca e indicat dar atunci sigur nu-ti va mai ramane apa acolo ca va ramane o gaura cu raza de aprox 1 cm. si pe viitor umbla mai des in compartimentul ala sa nu se mai stranga kile de frunze..
|
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
TAZ_TASMANIA |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 3 November 03 From: IS ![]() |
Am avut si eu aceeasi problema cu apa in masina - tot asa am crezut ca se infunda furtunasele cu frunze si ramane apa blocata acolo.
Nu - problema a fost rezolvata atunci cand am pus mastic la imbinarea dintre tabla de sub rezervorul cu lichid pentru spalat parbrizul si tabla ce vine perpendicular pe ea (dinspre habitaclu) + tablele laterale. Operatia de izolare cu mastic se face pe uscat - sa nu fie ud pe acolo ca nu prinde. ![]() Imi pare rau ca nu am facut poze dar in acest mod am scapat de oroarea numita apa la picioare. Incercati si voi sa izolati la fel si sper ca in acest mod veti scapa si voi de apa. Tot asa am crezut ca chederele nu sunt bune, ca se scurge apa pe langa parbriz (mi-a prins putin si rugina suportul de unde se trage capota) dar totul era de acolo - proasta imbinare a tablelor acolo in locasul rezervorului cu lichid de spalat. Masticul ce l-am folosit a fost luat de la un magazin auto si era ca o plastilina in batonase lungi cam de 50 cm. Pe spate nu am avut - inca - nici o problema deci nu stiu din ce cauza ati putea avea apa in spate. Spor la treaba. |
--------------------
TOYOTA
COROLLA
2008
- IS-XX-TAZ
|
|
alex_axn |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
sunt curios cat o sa tina masticul ala.. oricum iti doaresc sa nu ai probleme. da in caz ca nu o sa faca fata umiditatii cred ca poti folosi cu succes silicon.
|
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
BGV |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 4 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Gugu_gugulet @ 13 Oct 2005, 17:53) Tot dupa ultimele ploi m-am trezit cu 4 balti in masina. 2 in fata, 2 in spate. Si adanci de 4-5 cm. Daca mai asteptam, cred ca ma trezeam si cu stuf ![]() ![]() Problema e ca nu ajung sa desfund acest traseu. Aveti vre-o idee cum sa fac? Va multumesc. baga o sarma de jos in sus, dinspre pasajul rotii in sus.Langa aeroterma te chinuie putin dar odata bagata sarma de jos in sus o sa vezi orificiu. |
--------------------
DACIA
LOGAN
2012,laureate
- GVB RENAULT GRAND SCENIC,2005,AUTOMAT
|
|
Gugu_gugulet |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 21 June 05 ![]() |
Oameni buni,
Am reusit! ![]() Dupa ce am facut acolo curat, nu am mai gasit in masina nici o picatura de apa acum dimineatza, chiar daca aseara a plouat destul. In spate apa cred ca mi-a intrat prin geamurile intredeschise si/sau la cheder. Mie mi se deschid singure mai ales cand merg pe drumuri cu hopuri. Multumesc de sfatul cu sarma. Asa am facut dar furtunele nu erau infundate. Numai la gura de scurgere aveam probleme. |
--------------------
Dacia
Solenza
- XX-GUGU
|
|
crocky |
![]()
Post
#45
|
![]() daciot/renaultist Group: Members Posts: 214 Joined: 4 October 04 From: Bucuresti ![]() |
In week-end am vrut si eu sa curat de frunze si namol
![]() |
--------------------
Dacia/Renault
Sandero Stepway II/Laguna II
0.9TCe/1.9dCi
|
|
laurh |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 8 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu sincer nu cred ca e nevoie sa se dea rezervorul jos. Esential este sa se scoata frunzele de acolo la modul "macro", deci nu absout toate frunzulitele pt ca oricum vor intra la loc. Si mai important este sa se desfunde furtunele alea doua prin care se scurge apa, iar pt asta nu e nevoie decat de o cranga de pe marginea drumului, relativ dreapta si cu asperitati. Eu asa am rezolvat problema.
|
-------------------- |
|
balog |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 16 October 05 ![]() |
Pai daca va intra apa pe la chederele usilor e posibil ca sa se fi dereglat pini de pe caroserie de la incuietorile usilor de la atita trintit usile, probabil trebuiesc rereglate. (scuzati dar nu am reusit sa citesc atent toate posturile, imi cer scuze daca repet ce a mai zis cineva)
|
-------------------- |
|
danygaro |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
Sa va spun cum cum am procedat eu. Pentru a elimina cauza acumularii de frunze si alte mizerii din acel compartiment am trecut la "astuparea gaurilor " pe unde intra. Asadar frunzele intra prin cele 2 capete ale acelui capac care nu se imbina perfect cu caroseria si prin aceele orificii de "respirare" situate pe acel capac in dreptul soferului,orificii care sunt mult prea mari. Am luat niste plasa de tantari mai maleabila,am vopsit-o in negru sa fie in ton cu acest "capac" ca nu stiu cum sa ii spun si am lipit-o pur si simplu pe interior cu prenadez de zici ca este facut de fabrica, a iesit SUPER. Dupa ce am "etansat" zonele cu probleme, acum am grija doar sa nu se adune frunze in acele zone ca de intrat nu mai au pe unde sa intre. Si chiar nu intra, chair si "bobitele" produse de unii arbori sunt retinute, dedesubt in compartiemntul ventilatorului este acum "bec", doar niste praf cosmic, care nu incurca cu nimic evacuarea apei. Pentru a desfunda cele 2 evacuari din cauciuc "tzevusti" am folosit un electrod de sudura indoit ca o croseta. Am "framantat" cele 2 tzevusti pentru a "macina" mizeriile din interior, am mai bagat si electrodul sa le mai maruntesc, dupa care am bagat pe sus, apa la greu. Dupa vreo 10-12 l de apa erau desfundate ca si noi.That`s all.
Un alt loc pe unde intra apa in masina, sunt cele 2 orificii de forma ovala practicate in stalpii fata ai caroseriei, parca in stanga trec si niste fire. Cand a plouat "manos",in Constanta au aparut valuri,nu pe mare ci pe strazile lui Mazare, si daca din sens opus trecea vreun TIR "briceghist" care il durea in cot de ceilalti soferi, facea valuri mari ca si Tzunami (40-50 spre 60 cm), si uite asa apa isi face loc in autohtona noastra Solenza. This post has been edited by danygaro: 24 Oct 2005, 10:47 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
sorins |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 14 September 05 ![]() |
Aceeasi belea am si eu cu chederele de la geamuri, intra apa ca la canal. M-am uitat dupa folii??? nu am gasit nici una (poate nu ma uit unde trebuie, help) mai am un pic si bag si pestii
Dupa ce am dat jos ornamentul de plastic de pe usa am mai descoperi ca o usa nu este vopsita de loc pe interior, este exact asa cum a iesit de pe linia de prese (calitate maxima romaneasca) Apropo nu cumpara nimeni SLZ??? |
--------------------
dacia
solenza
- ph-07-ypw
|
|
Maf |
![]()
Post
#50
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 10 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Si cand ai dat "ornametul" de pe usa jos, nu ai vazut o folie alba, ce era prinsa cu mastic, pe partea interioara a usii!?!?!
Ca daca nu ai asa ceva.....e normal sa-ti intre toata apa de afara in masina! |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- B-00-XXX
|
|
Giu |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 10 March 04 From: Suceava ![]() |
La mine foliile albe din interiorul portierelor sunt dezlipite 50% si nu ploua pe acolo. In schimb, imi intra apa in tubulatura de ventilatie. S-a mai scris, cineva spunea ca la pornirea ventilatiei (ceu am sesizat zgomotul cand puneam contactul si asteptam stingerea LED-ului rosu)auzea un galgait de turbina in apa. Asa si la mine si la vreo 10 secunde a inceput sa curga apa din tubulatura, in zona pedalei de acceleratie (nu la grila de ventilatie la picioare, ci mai sus, cam unde o ia podeaua in sus spre motor) si simetric in partea pasagerului si, suplimentar (iar la asta am ramas sah-mat), aproape pe toata lungimea canalului median (aparatoarea de plastic de la schimbatorul de viteze), spre scaunul soferului (pe partea unde este mufa de la seriala calculatorului). In total vreo 4-5 litri de apa in stanga si dreapta fata. Frunze nu prea mai erau ca le curatasem dar masina fusese parcata cu botul mai sus decat pupa, nu invers cum spun alti colegi de suferinta. Apa cred ca intra pe la plasticul negru de sub grila, pe unde intra aerul in masina, este etansat fata de interior cu ceva ce seamana a burete si care era imbibat cu apa full. Acesta este foarte apropiat de gura unui furtun de drenaj care este doar cu vreo 0.5cm mai jos de buretele respectiv. Este clar ca la o ploaie k-lumea nu apuca sa se scurga apa sufucient de rapid din compartimentul respectiv.Din pacate nu am avut timp sa demontez acea parte a tubulaturii - cred ca ar trebui aruncat buretele si pus mastic sau silicon. Cert este ca in tubulatura intra apa.
|
-------------------- |
|
costi |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
furtune de drenaj ai 2 sau 3 ; curate-le si nu vei mai avea infiltratii (cel putin nu de acolo)
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
haky |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 23 May 03 From: Oradea ![]() |
Fete si baieti, nu am mai scris de mult la probleme solenza, dar, fara nici o placere, ma simt nevoit sa o fac acum.
Dupa un accident (am povestit asta atunci cand s-a intamplat), petrecut de mult (un an si jumatate) se pare ca am ramas cu o problema destul de mare. Imi intra apa in masina in partea de jos fata. Nu mi-am dat seama din pacate decat atunci cand mi s-a ars releul de semnalizare, era plin de apa. Dupa aia au urmat alarma care si ea este tot pe acolo in partea stanga bagata. Am fost la RND AUTO ORADEA (cei care mi-au reparat masina dupa accident) si mi-au bagat mastic (dintr-un tub cu ajutorul pistolului) intre gheder si geam. Am plecat cu speranta ca nu o sa mai am probleme. La prima ploaie, nu tare, mare dezamagire - iar apa. Am mers iar la sevice si am aflat ca nu mi-au schimbat atunci la accident si ghederul pentru ca cei de la asigurari nu-l decontau, asa ca problema se va rezolva cu un cheder nou. Am fost de acord si au dat parbrizul jos, am schimbat ghederul si au pus si mastic in partea de jos intre geam si gheder, chiar inainte de a-l monta. L-au pus la loc si am plecat iar plin de sperante. Daca va scriu acum inseamna ca nu s-a rezolvat problema mea. Am nevoie de ajutor, de o idee, o sugestie, dar pentru asta sa va spun ce am constatat sau banuiesc eu ca se intampla. Dupa accident nu cred ca rama in care se monteaza parbizul a fost adusa pefect la starea initiala si cred ca apa intra pe undeva pe sus prin partea stanga (deoarece cand apas cu degetul pe parbriz in stanga sus se misca si ghederul si parbrizul - nu mult, dar se misca, pe cand in partea dreapta sus sta fix) Daca apa intra pe sus si se scurge pe interior, nu cred ca se poate decat ca ea sa intre gheder si tabla, de aceea va intreb ce sa bag acolo. Masticul ala care l-am vazul la cei de la service era destul de moale si am inteles ca nici nu se intareste. Sa pun silicon? De care? De unde? Cum? Cu ce? Cu peranta ca ati avut rabdare sa cititi tot si nu v-am plictisit as dori un raspuns la problema mea, care sa rezolve situatia. This post has been edited by haky: 10 Mar 2006, 20:56 |
--------------------
Fost: Dacia
Solenza Scala, 2003; Actual: Opel ASTRA CLASIC II
; Mio C250, miomap v3.3 cu skin Riks v1.0 O zi buna tuturor. Ceau
|
|
clr |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(haky @ 10 Mar 2006, 20:54) ... Am mers iar la sevice si am aflat ca nu mi-au schimbat atunci la accident si ghederul pentru ca cei de la asigurari nu-l decontau ... Chiar daca pe tine nu te ajuta cu problema ta: mi-am schimbat parbrizul in vara pe CASCO. Cand l-am intrebat pe mecanic daca sa cumpar cheder nou, mi-a raspuns sec: nu e nevoie, parbrizele vin cu chedere noi incluse in pret (service autorizat Dacia). Asa ca atentie cand luati un parbriz nou. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
haky |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 23 May 03 From: Oradea ![]() |
Bun, se pare ca am luat teapa, si probabil ca nu una, dar, stie cineva cum sa rezolv problema? Va rog?
|
--------------------
Fost: Dacia
Solenza Scala, 2003; Actual: Opel ASTRA CLASIC II
; Mio C250, miomap v3.3 cu skin Riks v1.0 O zi buna tuturor. Ceau
|
|
clr |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Parerea mea este ca trebuie intai sa scapi de acel 'cred' din exprimarea ta. Mai ia un prieten + un furtun si puneti-va pe treaba: unul 'toarna', celalalt sta prin masina si cauta sa descopere pe unde intra. Abia cand devii sigur de locul pe unde intra apa te gandesti la o solutie.
Daca insisti pe ideea de silicon la parbriz vezi aici la DSN: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=26963 http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=5113 sectiunea 'Intra apa/parbriz/lunata/masticareala'. Gasesti suficiente recomandari de silicon. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
florinc |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa vezi exat pe unde intra as face si cele spuse de @clr, dar as mai da si partea superioara a bordului jos si marginile care incep dinspre bord spre plafon(nu situ cum sa numesc). Operatiunea este foarte simpla si dureaza cam 10 min.
Dupa care sari cu furtunul pe ea. |
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|
B-53-SDP |
![]()
Post
#58
|
![]() 1.6 16v E5 + GPL Group: Members Posts: 489 Joined: 12 March 06 ![]() |
Salut! Sunt nou pe aici si nu stiu dc sa mai discutat sau nu. Am si eu o problema descoperita azi cand a ploat. In partea stanga pe covoras am gasit apa. M-am bagat sub volan si m-am uitat sub borb sa vad de unde vine si am constatat ca sub borb sunt 2 table care se imbina. Pe la imbinarea aceea imi curgea apa nu foarte multa e drept dar nu reusesc sa inteleg pe unde se infiltreaza acolo. Va rog sa ma ajutati si sa-mi spuneti si mie dc are legatura cu locasul aerotermei. Va multumesc.
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureat 1.6 16v E5+ GPL On the street, drive safely and reponsibly and wear the seatbelt !
|
|
cristiansoft |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 1 July 04 From: Constanta ![]() |
Salutare! Azi e a nu stiu cata oara cand am balta in masina (la sofer). Am incercat pe la portiere (la fetele de usi), nimic, pe la scurgerile din compartimentul motor - alea cu tuburile de cauciuc, nimic.
Mergand azi cu masina am observat(partial) pe unde se scurge apa. Cand am ajuns acasa a inceput operatiunea de cautare. Am demontat partea de sus a bordului si surpriza!!!!!!!! In coltul din stanga jos al chederului de la parbriz era umed. Am luat pasta de etansat (ce mai ramasese de cand am fost cu masina in service pentru etansare parbriz) si dai pe toata laterata stanga a chederului. Dupa am facut o proba cu apa si degeaba, apa tot intra. Ciudat era ca atunci cind turnam apa pe exterior in coltul din stanga jos al chederului nu intra nimic. Cum turnam apa pe toata partea stanga a chederului incepand de sus in joc intra apa. Habar nu am pe unde poate sa intre. Oricum m-am hotarat, mai ales ca stiu pe unde intra apa, maine ma duc la service sa schimb chederul la parbriz si sa-mi faca o etansare profesionala, cu ca data trecuta. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Clima
|
|
paulica |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca vreti sa mai dati jos parbrizul Auto sealant de la DenBraven. Este negru si acetic. Daca NU vreti sa-l mai dati jos PU windscreen 60 tot de acolo este poliuretanic si tot negru.
|
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:31 |