bieleta directie
![]() ![]() ![]() |
bieleta directie
danutsb |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 15 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
Wir
leben
Autos
|
|||
AR-18-MOS |
![]()
Post
#2
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Mai bine le schimbi ...
![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
Kojak |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danutsb @ 2 Mar 2008, 11:55) Am constatat ca pivotii bieletelor de directie au joc (Logan Lautreate 1.4 din 2006, 38000km). P.S. Masina nu mai e in garantie. ...cum anume ai constat? "simptome", ceva? ...am si eu aproape 34000km, poate n-ar strica sa verific. ...eu mai am garantie (extinsa), ai idee in caz de belele, se schimba pe garantie? |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
danutsb |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 15 September 07 ![]() |
Pai acum ceva vreme cand mergeam pe drum denivelat simteam o usoara bataie in podea. Initial am crezut ca sunt etrierele, dar si cand puneam frana se simteau bataile usoare in podea. Cand mi-am schimbat rotile de iarna cu cele de vara am constatat ca rotile fata au joc lateral (nu mare, dar il au).Atunci am dat telefon la un amic de-al meu (mecanic) sa-l intreb ce poate fi si mi-a spus ca sunt 2 cauze: 1. bielete directie (pivoti); 2. rulmentii. Am miscat cu mana de bielete si am observat ca ele au joc (si cand trag lateral si cand apas sus si jos, sunetul este asemanator cu cel pe care il aud in masina).
Cel mai simplu este sa tragi stanga dreapta de roti, chiar si cand masina nu e suspendata si se simte daca sunt probleme. De garantie nu stiu ce sa raspund, eu am facut rost de 2 bielete (dar amandoua pe stanga, si acum ma chinui sa fac schimb cu una pe dreapta). Ce am constat la un magazin de piese auto (unde am vrut sa fac schimbul) este ca burduful de cauciuc de la pivot are diametrul mai mic decat la bieleta pe care am primit-o. Nu pot spune de unde am primit-o,ca nu vrea omu' sa spun, dar e o sursa sigura (astea se pun la masinile noi). Se pare ca in comert sunt piese mai slabe. Oricum eu le schimb, eram curios dace se pot strange ptr ca nu prea imi place sa schimb piese originale de pe masina cu cele de la magazinele de piese de schimb. |
--------------------
Wir
leben
Autos
|
|
marius_grad |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 13 December 05 ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
dacia
logan
1.6 mpi dec 2005 ambition
- CJ XX MAG Un ac in carul cu fan.
|
|
Kojak |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
@danutsb:
Mersi de info! ![]() Am verificat si nu am probleme (inca). ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
Geox16v |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 29 March 07 ![]() |
Inbusul stelat pe care l-ai vazut se cheama torx si este ca sa tii contra in cazul in care se invirte in fuzeta la desfacere sau la montaj Nici o legatura cu stringerea jocului
|
--------------------
EX-DACIA
LOGAN PRESTIGE
2006 1,6 16v Creierul a invins intotdeauna muschii!
|
|
danutsb |
![]() ![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 15 September 07 ![]() |
|
--------------------
Wir
leben
Autos
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#9
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
De la ce se tot strica bieletele astea ca am schimbat la 40k si acum la 90k iar , noroc de garantia extinsa.
Intrebari de nepriceputeanu: Asa se strica si la alte masini? Nu merg puse mai mari , groase sa nu se mai strice? De raba? Daca le pui mai groase se strica sigur altceva, nu? Parca ar fi consumabile, la 40k le schimbi. Recunosc, am bagat-o pe tot felul de drumuri, iar la denivelari incetinesc, dar nu trec in "varful pneurilor", cum fac altii. Prefer sa schimb mai des piese, decat sa incetinesc aproape de 0 km/ ora la liniile de tramvai(de exemplu). Da, scuze, m-am plans degeaba, tine de stilul meu de condus, bine, in mare parte de starea soselelor. This post has been edited by logan1.5dci: 3 Sep 2008, 19:32 |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
florinel_lva |
![]()
Post
#10
|
![]() membru interesat Group: Members Posts: 295 Joined: 28 March 06 From: Piatra Neamt ![]() |
nu merg de alt fel, mai ales de raba
![]() astea cad si in functie de ce drumuri frecventezi |
--------------------
RENAULT
Koleos
2018
- nt05***
|
|
wrcristi |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 11 December 06 From: pitesti ![]() |
cred ca depinde si de lotul de fabricatie
eu le-am schimbat la 7000 km in garantie bine-nteles ;jocul in caja era numai intr-o singura pozitie ;cei de la garantii nu au avut nimic de obiectat ceea ce a lasat de gandit pt ca pe ele este stantata data de fabricatie a lotului respectiv |
--------------------
xxx
xxx
xxx
|
|
tkx |
![]()
Post
#12
|
![]() Armwrestler Group: Members Posts: 932 Joined: 20 April 07 From: Pitesti ![]() |
[editat]
This post has been edited by tkx: 24 Mar 2010, 20:52 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4MPI Laureate Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
|
|
SorinXp |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 30 June 05 ![]() |
Daca capul de bara are joc -> Remediera : se schimba, dupa care se face geometria...
Daca nu mai aveti masina in garantie, cumparati cap de bara marca Lemforder (au 2 inele de otel care tin acel burduf si in felul acesta nu se poate pierde vaselina. De exemplu la TRW (sunt si de origine) dupa un nr de ani si de km, imbatraneste cauciucul ala si nu mai etanseaza -> nu are joc initial, dar ramanand fara ungere va capata... Bieleta se stica de la gropi, de cate ori se simte in volan o zmucitura cand treci prin groapa - bieleta sufera si ea un pic, ca doar prin ea trece aceasta forta. Loganul fiind inalt, foarte multi merg cu viteza pe drumurile cu gropi si sunt foarte multi care umfla rotile la o presiune un pic mai mare cu 0.2; 0.3. Anvelopa in loc sa preia din soc cat ar trebuii, ea sare ca o minge si preluarea socului o va lua suspensie, asta inseamna o cursa mai mare a rotii deci si bieleta e miscata mai mult ... si uita asa pe drumurile tarii roata face milioane de miscari sus, jos ... Roata are miscari sus jos, dar ea se misca si putin in stanga-dreapta (cat permite bucsa de la brat - in gropile mai mari sigur se misca) si uite asa bieleta iar sufera. Deci autoritatile astea ne rup de bani pe mai multe cai: 1. Taxa de drum... 2. TVA-ul de la piese, manopera... 3. Si drumurile sunt mai proaste de la an la an. This post has been edited by SorinXp: 28 Mar 2010, 14:48 |
--------------------
DACIA
LOGAN
Prestige 1.6 16v Dec2008
- B97GCT
|
|
concurent |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 18 January 07 ![]() |
Ma puteti ajuta cu un sfat va rog?
Doresc sa fac schimbul de bielete si capete de bara dar nu stiu pentru ce sa optez intre Febi, Delphi, TRW, Lenfoder si Sidem. Exista si difernta de pret dar nu este hotarator in luarea deciziei. Va multumesc. |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI
2006
|
|
voiniku |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 17 September 10 ![]() |
Salut. Sunt nou pe aici si as dori daca se incumeta cineva cu o recomandare.
In conditiile unei utilizari a masinii de genul 63000km in 6 ani fara a fi nevoie sa schimb nimic, am schimbat recent placutele de frana si un rulment pe spate. Trebuie sa schimb o bieleta si o pipa bieleta. Oferta: - bieleta-130lei si pipa -130lei (Lemforder) - bieleta -50lei si pipa -65lei ( Talosa) , si daca puteti sa-mi spuneti ceva despre TALOSA |
--------------------
DACIA
LOGAN LAUREATE 1.4 MPI
2004
- MS 61 FNN
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#16
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
ia bufnita(lemforder).
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
ioonell |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 15 February 09 From: bucuresti ![]() |
lemforder cu siguranta daca vrei sa te mai tina 60000
|
--------------------
dacia
logan
2007 preferance
|
|
danutsb |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 15 September 07 ![]() |
Va salut!
A venit vremea sa schimb iar bieletele de directie (mai precis cea de pe dreapta a inceput sa bata si sa se auda in masina). Cum data trecuta aveam de unde lua, ei de data asta va trebui sa merg la service (vreau sa faca si geometria). A schimbat careva recent bieletele ca sa poata sa-mi spuna pretul cu tot cu manopera? - in service Dacia Merci! |
--------------------
Wir
leben
Autos
|
|
zfmflorin |
![]()
Post
#19
|
![]() =*=*=*=*=*=*=*=*=*= Group: Members Posts: 294 Joined: 18 January 07 From: BRASOV ![]() |
in vara, m-am interesat eu la servis dacia:
bielete=250lei/buc reglat directie=95lei manopera schimbat bielete=65lei/buc Mai bine cauti sa le cumperi tu, iar directia poti sa o faci si la un alt atelier, dar cu un cost mai mic, la fel si cu inlocuitul piesei. This post has been edited by zfmflorin: 14 Oct 2010, 19:04 |
--------------------
Hyundai
Tucson
Style+ 1.6 T-GDI, E6d AWD 2022
- BV 29 --H ex:
Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km) Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km) |
|
danutsb |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 15 September 07 ![]() |
Merci mult!
Asa am facut prima data, dar acum nu mai am timp si parca nici chef ![]() |
--------------------
Wir
leben
Autos
|
|
zfmflorin |
![]()
Post
#21
|
![]() =*=*=*=*=*=*=*=*=*= Group: Members Posts: 294 Joined: 18 January 07 From: BRASOV ![]() |
poate iti vine cheful daca scutesti 350-400lei (cca 2 plinuri)
|
--------------------
Hyundai
Tucson
Style+ 1.6 T-GDI, E6d AWD 2022
- BV 29 --H ex:
Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km) Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km) |
|
GoGu |
![]()
Post
#22
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
Tre' sa schimb si eu bieletele si capetele de bara. Dupa preumblarile mele prin magazine m-as opri la bielete Delphi (48 lei) si captete bara Febi (72 lei). Cum va par ca pret si calitate?
PS: alea de origine, cat si capetele Lemforder mi s-au parut cam scumpe... PS2: sa iau si burdufuri? Cele vechi par OK... This post has been edited by GoGu: 14 Oct 2010, 21:35 |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
tkx |
![]()
Post
#23
|
![]() Armwrestler Group: Members Posts: 932 Joined: 20 April 07 From: Pitesti ![]() |
Ia Lemforder. E pacat sa repeti geometria dupa cateva mii de km. Adica tot acolo vei ajunge cu banii.
Un coleg de servici si-a luat pt Escort bascule ruville si dupa 2000km s-au dus bucsile (sau dezlipit de pe ax). Apoi si-a luat lemforder. A facut 5000 de atunci si nici o p[roblema. Am schimbat si eu un cap de bara (am dat 130 de lei cica de origine...), dar data viitoare voi lua Lemforder. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4MPI Laureate Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
|
|
GoGu |
![]()
Post
#24
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
Dar Moog cum sunt? Ca marca tin de Federal Mogul...
BTW, bieleta si capatul de bara trebuie sa fie de acelasi producator? Adica pot exista combinatii care sa nu se "pupe" pe la lungimi/filete? This post has been edited by GoGu: 16 Oct 2010, 11:44 |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
tkx |
![]()
Post
#25
|
![]() Armwrestler Group: Members Posts: 932 Joined: 20 April 07 From: Pitesti ![]() |
Nu stiu cum sunt moog. Cat despre cealalta intrebare nu-i bai daca sunt producatori diferiti. Ideea e ca idiferent ce ai pune tot trebuie reglata geometria chiar daca pare ca noul cap de bara, de ex, vine la fix.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4MPI Laureate Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
|
|
god |
![]()
Post
#26
|
![]() wizard Group: Members Posts: 328 Joined: 15 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am luat cap de bara SWAG si bieleta MOOG(Lemforder vroiam initial dar nu era pe stoc si nu puteam sa mai astept).
Nu am facut decat vreo 2000 km de cand le-am pus dar totul este ok, nu mai zgrangane ca un cazan cum facea inainte sa le schimb ![]() (cap de bara dreapta si bieleta stanga, astea au fost schimbate la mine) This post has been edited by god: 17 Oct 2010, 18:53 |
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci 4X4
Iunie 2010 / Prestige It's time to burn™
|
|
danutsb |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 15 September 07 ![]() |
Ei bine, dupa schimbul de antigel si lichid de frana (la 4ani) am cerut mecanicului sa constate si bataia de pe dreapta. A gasit : joc rotule axiale (mai tare pe dreapta) si brat dreapta (joc pivot). Am intrebat de pret si am aflat cu uimire ca o rotula axiala costa 360lei cu TVA, am uitat sa intreb cat costa bratul, dar cica toata operatiunea, cu reglare de unghiuri, ajunge la 1000lei.
|
--------------------
Wir
leben
Autos
|
|
GoGu |
![]()
Post
#28
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
Rotula axiala e cumva bieleta de directie?
Daca da, cauta niste preturi aici (marfa serioasa, Lemforder, Moog, Swag, Febi...) Pe mine ma costa manopera de schimbare a ambelor bielete si ambelor capete de bara + bucsele de la bara stabilizatoare 50 lei, iar geometria o sa fie cam 60 lei. Tu cred ca te-ai cam dus la reprezentanta, asa-i? This post has been edited by GoGu: 22 Oct 2010, 19:07 |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
Dsign |
![]()
Post
#29
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
o articulatie axiala Lemforder nu sare de 100 lei, capetele de bara Lemforder sunt la oferta, 100 lei, iar bascule se gasesc de la 150 pana la 300 lei, complet echipate.
Cine are joc in pivot, in scurt timp va avea joc si in bucse, deci nu renteaza sa schimbe doar pivotii, mai ales ca trebuie presati/depresati. E mai scumpa manopera pt demontat pivotul din bascula decat pt inlcuit bascula completa. Cand mai aveti probleme cu articulatiile, intrebati in mai multe locuri ce puteti face, nu dati ascultare unui singur "mecanic" de ocazie. De asemenea, ascultati sfaturile oamenilor avizati, nu ale celor interesati de un profit rapid... Nu in ultimul rand, aveti mare grija ce si de unde cumparati. Piata este invadata de piese contrafacute si ambalate in cutii de origine. Pentru articulatii, puteti alege din aftermarket producatori ca Lemforder, SWAG, Moog, TRW Personal, am avut buba cu capetele de bara QWP/Mapco, s-au uzat repede, asa ca nu reomand, desi pretul lor este incitant. Produse de calitate puteti gasi si aici |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
danutsb |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 15 September 07 ![]() |
Multumesc de raspunsuri!
Am vazut ce ati scris de aceea am hotarat sa merg la un alt service, altul decat reprezentanta Dacia. Am verificat toate articulatiile si singurul defect gasit (am fost si eu acolo) a fost pivotul de la bascula dreapta, care era "praf" ![]() Inlocuit doar pivotul, asta dupa ce am verificat bucsile de la bascula. Pret: 50lei pivot, 40lei manopera. Acum e din nou liniste pe piatra cubica ![]() |
--------------------
Wir
leben
Autos
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 05:11 |