Se pot schimba injectoarele la DSN?
![]() ![]() ![]() |
Se pot schimba injectoarele la DSN?
maniacu_mnc |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 250 Joined: 11 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
ex DSN
Actual: BMW 316i
1995
- PH-86-ELS
|
|||
cosmin_2300 |
![]()
Post
#2
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
|
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
maniacu_mnc |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 250 Joined: 11 September 07 ![]() |
QUOTE(cosmin_2300 @ 28 Feb 2008, 11:59) Bine eu ma referama la altele de exemplu de clio de 2 litiri ca din cate am inteles oricum au inceput alea originale sa-mi faca figuri(cred)(http://www.daciaclub.ro/Trepidatie-usoara-la-relanti-e-grav-t102845.html) si daca tot o sa fie de schimbat barim sa-i fac si ceva sa traga mai bine |
--------------------
ex DSN
Actual: BMW 316i
1995
- PH-86-ELS
|
|
CristiRzR |
![]()
Post
#4
|
![]() Fost posesor DSN Group: Members Posts: 531 Joined: 29 August 06 From: Constangeles ![]() |
Sincer, habar n-am ce injectoare are Clio 2L, dar injectia oricum e controlata de calculator.
Daca te gandesti la faptul ca prin introducerea unei cantitati mai mare de benzina in cilindru iti va da putere mai mare, te inseli amarnic! Injectoarele sunt calculate si setate sa functioneze special pe un anumit motor. Introducerea unei cantitati mai mare de benzina duce la aparitia unui amestec bogat, care face arderea ineficienta si de chiar se poate ca arderea sa nu mai apara. Asa ca ia-ti gandul, e o idee stupida. |
--------------------
VW
Golf
1993 GL 1,8i
- CT 85 RZR VW Golf 2007 Trendline 1,4i
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#5
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu, el s-a speriat că trebuie să schimbe motorul... și a zis măcar să pună unul de 2 litri...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
maniacu_mnc |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 250 Joined: 11 September 07 ![]() |
QUOTE(CristiRzR @ 28 Feb 2008, 13:27) Sincer, habar n-am ce injectoare are Clio 2L, dar injectia oricum e controlata de calculator. Daca te gandesti la faptul ca prin introducerea unei cantitati mai mare de benzina in cilindru iti va da putere mai mare, te inseli amarnic! Injectoarele sunt calculate si setate sa functioneze special pe un anumit motor. Introducerea unei cantitati mai mare de benzina duce la aparitia unui amestec bogat, care face arderea ineficienta si de chiar se poate ca arderea sa nu mai apara. Asa ca ia-ti gandul, e o idee stupida. Ideea e ca se poate pune alt soft care sa includa parametrii pt injectoarele pe care le pui. Nu cred ca e ideea stupida, numai ca nu stiu daca se poae face la DSN, de exeplu un leon 1.9 tdi 110 cp cu soft face 137-140 cp pui alte injectoare o duci 150 daca pui softul corespunzator pt injectoarele respective si modifici harta care modifica presiunea in turbo si dai presiune mai mare decat cea normala(1.2 bari) urci mult 180 cp. Credema stiu despre ce vb. QUOTE(MAERSK @ 28 Feb 2008, 13:29) Nu m-am speriat ca tre sa schimb mototul, sincer nu cred ca daca ti se strica injectoarele nu mai ai ce face si te sa schimbi motorul, asta era parera celui care mi-a scris si nu am vrut sa o comentez fiecare cu ce crede, dar ideea e ca ale mele e posibil sa fie pe duca, din ce am auzit si eu de la prieteni. Am dat un link mai sus cu un thred deschis de mine in care cer pareri daca sunt sau nu sunt inectoarele de vina. Si treaba cu clio 2 litiri era un exemplu care mi-a venit pe loc nu am stat sa ma documentez daca se poate sau nu schimba injectoarele la dsn cu altele mai performante, ca sa zic asa, asta incerc sa aflu aici. Si ma gandeam ca daca tot o sa trebuiasca schimbate injectorele sa le schimb cu altele din care pot oferi mai mult putere motorului. |
--------------------
ex DSN
Actual: BMW 316i
1995
- PH-86-ELS
|
|
pastrama |
![]()
Post
#7
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
CristiRzR |
![]()
Post
#8
|
![]() Fost posesor DSN Group: Members Posts: 531 Joined: 29 August 06 From: Constangeles ![]() |
QUOTE(maniacu_mnc @ 28 Feb 2008, 14:08) Ideea e ca se poate pune alt soft care sa includa parametrii pt injectoarele pe care le pui. Nu cred ca e ideea stupida, numai ca nu stiu daca se poae face la DSN, de exeplu un leon 1.9 tdi 110 cp cu soft face 137-140 cp pui alte injectoare o duci 150 daca pui softul corespunzator pt injectoarele respective si modifici harta care modifica presiunea in turbo si dai presiune mai mare decat cea normala(1.2 bari) urci mult 180 cp. Credema stiu despre ce vb. Compari un MAC cu un MAS, un motiv in plus sa ma faci sa cred ca intr-adevar nu stii despre ceea ce vorbesti. Si la un injector normal de SN poti modifica electronic legea de injectie, nu e nevoie de alt injector. Iar daca modifici legea de injectie pt a adauga mai multa benzina, ti-am mai zis, rezulta un amestec bogat ineficient. Solutia ar fi o turbina pentru a omogeniza amestecul combustibil/aer. Aici intervin MUUUULTE alte calcule, dar grosso modo se ia in calcul compresia in cilindru, incalzirea suplimentara a pieselor, forta marita a gazelor, viteza de curgere a gazelor in cartere...etc La MAC e mai usor, deoarece cu un amestec bogat rezulta intr-o ardere mai puternica, dar si aceasta in anumite limite (sa fie suficient oxigen pt ardere), deci si putere mai mare. Aceasta miscare se face fara sa se ia in seama considerentele ecologice (functionare cu fum) |
--------------------
VW
Golf
1993 GL 1,8i
- CT 85 RZR VW Golf 2007 Trendline 1,4i
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#9
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
QUOTE(maniacu_mnc @ 28 Feb 2008, 15:08) Nu m-am speriat ca tre sa schimb mototul, sincer nu cred ca daca ti se strica injectoarele nu mai ai ce face si te sa schimbi motorul, asta era parera celui care mi-a scris si nu am vrut sa o comentez fiecare cu ce crede, dar ideea e ca ale mele e posibil sa fie pe duca, din ce am auzit si eu de la prieteni. Am dat un link mai sus cu un thred deschis de mine in care cer pareri daca sunt sau nu sunt inectoarele de vina. Si treaba cu clio 2 litiri era un exemplu care mi-a venit pe loc nu am stat sa ma documentez daca se poate sau nu schimba injectoarele la dsn cu altele mai performante, ca sa zic asa, asta incerc sa aflu aici. Si ma gandeam ca daca tot o sa trebuiasca schimbate injectorele sa le schimb cu altele din care pot oferi mai mult putere motorului. In cazul in care nu te-ai prins , faceam misto de tine ![]() In link-ul pe care ti l-am dat , un user si-a schimbat injectoarele si-i faceau figuri ... deci tu nici macar n-ai citit link-ul ![]() NORMAL ca se poate schimba ... a fost o intrebare prosteasca ! Daca se poate schimba cu ALT TIP de injectoare ? Asta nu mai stiu ! |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
maniacu_mnc |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 250 Joined: 11 September 07 ![]() |
Deci sa inteleg ca fara turbo nu fac mai nimic??? Eu ma gandeam ca pot castiga mai mult de 7-8 cp care-i pot obtine dintr-un soft bine facut daca schimb injectoarele. Atunci hai sa o luam altfel sa zicem ca de injectoare asi face rost lejer(f. pra multi bani) la fel si cu ce-mi trebuie pt resoftat chipul + alte harti, cati bani m-ar costa sa pun turbo pe motorul de DSN????
<span class='edit'>28 Feb 2008, 15:08:</span> QUOTE(cosmin_2300 @ 28 Feb 2008, 14:59) In cazul in care nu te-ai prins , faceam misto de tine ![]() In link-ul pe care ti l-am dat , un user si-a schimbat injectoarele si-i faceau figuri ... deci tu nici macar n-ai citit link-ul ![]() NORMAL ca se poate schimba ... a fost o intrebare prosteasca ! Daca se poate schimba cu ALT TIP de injectoare ? Asta nu mai stiu ! K nu am fost eu destul de explicit in titlul threadului eu la aia ma referam, daca se pot schimba cu alt tip de injectoare. Si am citi linkul, si mi-se paruse mie straniu ca nu scria nimeni nimica de schimbat motot ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by maniacu_mnc: 28 Feb 2008, 15:10 |
--------------------
ex DSN
Actual: BMW 316i
1995
- PH-86-ELS
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#11
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Dar tu știi despre ce vorbești?
O să pui tu turbo pe motorul de SN când s-o uni PH cu MM... This post has been edited by MAERSK: 28 Feb 2008, 15:13 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
maniacu_mnc |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 250 Joined: 11 September 07 ![]() |
QUOTE(MAERSK @ 28 Feb 2008, 15:13) PRIETENE, turbo se poate pune pe absolut orice motor, poate sa fie si 0.1 litri si motor de trabant ![]() This post has been edited by maniacu_mnc: 28 Feb 2008, 15:24 |
--------------------
ex DSN
Actual: BMW 316i
1995
- PH-86-ELS
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#13
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
AMICE, fii tu primu'!
![]() Tocmai ăsta este argumentul meu, NU MERITĂ!!! (nu se folosește forma reflexivă, cu "se merită") Idei trăznite au toți... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
CristiRzR |
![]()
Post
#14
|
![]() Fost posesor DSN Group: Members Posts: 531 Joined: 29 August 06 From: Constangeles ![]() |
manicacu_mnc, daca ai stii prietene cate trebuie facute pt un motor care nu a avut niciodata un turbo, te-ai lua cu mainile de cap si te-ai da cu el de pereti!
Lasand la o parte problemele practice de amplasare, alimentare ulei, ITP, modificare parametri motor, dar turbina nu se alege ca la supermarket, ci in functie de minim 3 parametri pentru optimizarea lucrului mecanic primit/furnizat si multe altele... De obicei, cand un motor necesita o turbina, proiectantii trimit datele motorului catre fabricantul de turbosuflante care incearca sa fabrice o turbina propice parametrilor de functionare ai motorului, sau in cel mai rau caz, se alege o turbina care este cea mai potrivita acelui motor (fabricantii de turbosuflante au foarte multe modele de turbine). In cazul de fata, motorul E7J nu a fost proiectat pt a include o turbina, deci o montare ulterioara necesita multe calcule si mult brainstorming din partea unor specialisti, nu scoaterea unei turbine de pe un MAC si sudata pe evacuarea unui MAS si gata avem turbina! |
--------------------
VW
Golf
1993 GL 1,8i
- CT 85 RZR VW Golf 2007 Trendline 1,4i
|
|
maniacu_mnc |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 250 Joined: 11 September 07 ![]() |
QUOTE(MAERSK @ 28 Feb 2008, 15:25) AMICE, fii tu primu'! ![]() Tocmai ăsta este argumentul meu, NU MERITĂ!!! (nu se folosește forma reflexivă, cu "se merită") Idei trăznite au toți... Dar cum profesore lumineaza-ne tu, TE ROG EU SPARGETE IN FIGURI CA STI FOARTE BINE LIMBA ROMANA SA VADA TOATA LUMEA. P.S. Multa lume suferinta de sine pe dacia club!!!!!! Nu mai are omu voie sa intrebe ca sar tot felu de ingineri si in loc sa-ti explice frumos se dau in barci sa vada lumea ce "shmecheri" sunt ei si cat de asi in ale mecanici sunt!! WOOOOOAAAAUUU!!! QUOTE(CristiRzR @ 28 Feb 2008, 15:46) manicacu_mnc, daca ai stii prietene cate trebuie facute pt un motor care nu a avut niciodata un turbo, te-ai lua cu mainile de cap si te-ai da cu el de pereti! Lasand la o parte problemele practice de amplasare, alimentare ulei, ITP, modificare parametri motor, dar turbina nu se alege ca la supermarket, ci in functie de minim 3 parametri pentru optimizarea lucrului mecanic primit/furnizat si multe altele... De obicei, cand un motor necesita o turbina, proiectantii trimit datele motorului catre fabricantul de turbosuflante care incearca sa fabrice o turbina propice parametrilor de functionare ai motorului, sau in cel mai rau caz, se alege o turbina care este cea mai potrivita acelui motor (fabricantii de turbosuflante au foarte multe modele de turbine). In cazul de fata, motorul E7J nu a fost proiectat pt a include o turbina, deci o montare ulterioara necesita multe calcule si mult brainstorming din partea unor specialisti, nu scoaterea unei turbine de pe un MAC si sudata pe evacuarea unui MAS si gata avem turbina! Atat vroiam sa stiu daca se merita sau nu. Nu trebuia sa faci pe interesantul. Alte idei de ce a-si putea sa-i fac sa creasca puterea la motor??? Dar fara sa va rupeti in barci, daca se poate This post has been edited by maniacu_mnc: 28 Feb 2008, 17:03 |
--------------------
ex DSN
Actual: BMW 316i
1995
- PH-86-ELS
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#16
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ți s-a răspuns în conformitate cu modul tău de exprimare, de la început și până acum.
Hai pa! |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
CristiRzR |
![]()
Post
#17
|
![]() Fost posesor DSN Group: Members Posts: 531 Joined: 29 August 06 From: Constangeles ![]() |
QUOTE(maniacu_mnc @ 28 Feb 2008, 16:06) Nu trebuia sa faci pe interesantul. Alte idei de ce a-si putea sa-i fac sa creasca puterea la motor??? Dar fara sa va rupeti in barci, daca se poate Nu fac pe interesantul, ci tu, prin necunostinta ta ai intrebat niste chestii aiurea pe care am incercat sa ti le explic. Sincer, ar trebui sa-mi multumesti pt ca azi ai inteles mai multe despre cum functioneaza un motor, nu sa fi flegmatic. Cat despre cum te adresezi veteranilor acestui forum vezi postul anterior (TE ROG EU SPARGETE IN FIGURI CA STI FOARTE BINE LIMBA ROMAN SA VADA TOATA LUMEA), mai abtine-te...ca nu esti la coltul strazii! Fii respectuos! This post has been edited by CristiRzR: 28 Feb 2008, 16:26 |
--------------------
VW
Golf
1993 GL 1,8i
- CT 85 RZR VW Golf 2007 Trendline 1,4i
|
|
maniacu_mnc |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 250 Joined: 11 September 07 ![]() |
Eu sunt f. respectuos si voi ati inceput cu limbajul flegmatic nu eu. Da ce sa-i faci e chestie legata de modul vostru de a gandi. Eu cred ca m-am adresat frumos si cu bun simt. Oricum suntem off topic rau de tot si am inteles idea. Nu are sens sa schimbi injectoarele chiar daca acestea se pot schimba cu alt tip si nu are sens sa montezi un turbo pe un motor care nu a fost conceput pt. asa ceva. Alte idei aveti? Ce se poate face pt. a se mari puterea semnificativ? Rog cei care ma considera flegmatic sa nu mai scrie aici. |
--------------------
ex DSN
Actual: BMW 316i
1995
- PH-86-ELS
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#19
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
QUOTE(maniacu_mnc @ 28 Feb 2008, 16:01) Si am citi linkul, si mi-se paruse mie straniu ca nu scria nimeni nimica de schimbat motot ![]() ![]() ![]() ![]() Eu stiu ce trebuie facut ca sa pui turbo pe un motor ... tu nu ... care-i mai nebun dintre noi ? P.S. : "Fara suparare" This post has been edited by cosmin_2300: 28 Feb 2008, 19:14 |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#20
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
daca mergi cu presiune mica nu iti trebuie mari modificari
in principiu : o turbina de la un motor de maxim 1.6 garnitura de chiulasa de cupru facuta pe comanda pentru decomprimare re-softare un intercooler micut multe tevi si multa munca, cu 0,6 bar cred ca obtii in jur de 100 cp |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
maniacu_mnc |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 250 Joined: 11 September 07 ![]() |
QUOTE(ArtVandelay @ 28 Feb 2008, 19:21) daca mergi cu presiune mica nu iti trebuie mari modificari in principiu : o turbina de la un motor de maxim 1.6 garnitura de chiulasa de cupru facuta pe comanda pentru decomprimare re-softare un intercooler micut multe tevi si multa munca, cu 0,6 bar cred ca obtii in jur de 100 cp Pret estimativ la tot ce ai spus mai sus??? |
--------------------
ex DSN
Actual: BMW 316i
1995
- PH-86-ELS
|
|
brandy_tdi |
![]()
Post
#22
|
![]() Aerial Member Group: Members Posts: 749 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane
2
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#23
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(maniacu_mnc @ 28 Feb 2008, 19:36) la preturi nu ma pricep exact...depinde si de cum te descurci sa iti gasesti componentele,oricum cred ca minim 1500 de euro.. eu nu as face asta,mai bine as vinde dsn si cu un efort financiar as lua direct o masina mai puternica,mult mai putina bataie de cap ![]() This post has been edited by ArtVandelay: 28 Feb 2008, 21:11 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
pastrama |
![]()
Post
#24
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
QUOTE(maniacu_mnc @ 28 Feb 2008, 19:36) Ce te faci ca pe langa ce e scris mai sus ar mai trebui schimbate planetarele(ca astea originale nu cred sa reziste prea mult la 100 cp), franele, dat jos catalizatorul etc.etc. In concluzie, daca vrei putere(semnificativ mai mare) faci ce a zis ArtVandelay, adica schimbi masina. Daca nici asa nu-ti convine, pui un filtru sport, o toba d-aia gaurita, un cip si te duci si minti copiii din spatele blocului ca ai 90-100 de cai. This post has been edited by pastrama: 29 Feb 2008, 02:10 |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
CristiRzR |
![]()
Post
#25
|
![]() Fost posesor DSN Group: Members Posts: 531 Joined: 29 August 06 From: Constangeles ![]() |
pastrama, de ce esti negativist cu baietii??? Lasa-i tata, poate se descurca cu un turbo, sau cine stie, un compresor mecanic...cine stie cate se pot baga la SN...
|
--------------------
VW
Golf
1993 GL 1,8i
- CT 85 RZR VW Golf 2007 Trendline 1,4i
|
|
maniacu_mnc |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 250 Joined: 11 September 07 ![]() |
Deci cine are caracter flegmatic??? Eu sau voi. Comentati voi inginerilor!!!!!
E suficient sa va spuneti parerea nu trebuie sa mai si comentati aiurea. Am inteles, voi spuneti ca nu se poate, ok e suficient pastrati glumitele pt cine le gusta. Sincer eu cred ca sunteti ofticati ca nu ati ajuns ingineri pe la ferrari si incercati sa dovedit pe forumuri ca sunteti viitori poiectanti ai masinii lui kimi raikkonen. Calm baieti ca nu se uita Luca di Motezemolo pe dacia club!!!! |
--------------------
ex DSN
Actual: BMW 316i
1995
- PH-86-ELS
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Deci, cuvantul "inginer" are deja sens peiorativ ?
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
manolakiss2003 |
![]()
Post
#28
|
mihai Group: Members Posts: 16 Joined: 15 May 07 From: sibiu ![]() |
Aoleu, ce furtuna s-a starnit aici frate ...
1. Se pot pune injectoare de nubira, fara doar si poate.Ce obtineti , un consum mai mare si niste injectoare mai fiabile. 2. Ce aveti cu saraca masina de vreti s-o faceti turbo? mie si asa m-i se pare ca motorul ala e destul de puternic pentru ea.Supernova nu e facuta pentru o putere mai mare de 80-82 cai(cat se poate scoate maxim real din motorul ala cu modificari de bun simt , nu fantezii). Ceva tobe borla , un chiptuning(cu garantie) mai merg , dar sa pui un motor turbo pe o strachina m-i se pare nebunie curata.Adica o sa puneti turbo pe ea si o sa mergeti cu 200.. si? Credetzi ca va fi ca in orice alta masina straina la 200? NU! siguranta zero, tzinuta de drum zero(ma rog asta se poate aranja dar cu mari costuri) .. si lista cu zero poate continua..Sau ce vreti sa faceti cu ea la 100 de cai? sa va dati mari ca faceti depasiri spectaculoase? Supernova e f ok in depasiri. Supernova e buna asa cum ea.Si e cel mai bun experiment de la dacia de pana acum..Atinge 100km/h in 11.8-12 secunde.. Comparativ cu un opel zafira pe benzina..CE nu e deajuns? Ma rog, daca lucrau un pic si la caroserie sa nu se mai torsioneze ca toate alea era perfecta. |
--------------------
dacia
supernova
2001 -clima
- ag-06-WGA
|
|
klaus |
![]()
Post
#29
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
maniacu_mnc, nu te uita la baietii astia ca sunt rai si invidiosi pe cei care pot.
Nu dezarma! Lupta inainte pentru ideea ta, absolut deosebita! A pus lumea turbo pe logan, de ce nu s-ar pueta pe DSN? Da-i inainte, pune turbo pe masina, ca merita, cel putin incercarea. Sa ne tii la curent pas cu aps cu ce faci. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
cata_28 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 27 October 06 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(maniacu_mnc @ 28 Feb 2008, 12:49) Sal, am si eu o nelamurire. Se pot schimba injectoarele la DSN, ca am auzit o gramada de variante ca se poate ca nu se poate. Lamuriti-ma si pe mine pls. Spunea parca cineva pe aici ca a montat injectoare de renault megane pe motorul asta si zicea ca merge brici !! ![]() |
--------------------
dacia
supernova
2001
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 11:51 |