Set motor, 1.6 Nova GT
![]() ![]() ![]() |
Set motor, 1.6 Nova GT
ALPU |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 2 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
Daewoo
matiz
2008
- xx- xx- xxx
|
|||
mihai0070 |
![]()
Post
#2
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Merge frate ca doar nova tot la pitesti este facuta, setul de pitesti este cel ORIGINAL , ce gasesti de import made in Germania si Franta sunt ALTERNATIVE ...
un set contine : 4 pistoane 4 bolturi 12 segmenti 4 camasi |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
apollo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
Mihai,cat costa un set?
Cat dureaza montarea daca se tine mecanicul de ea si mana de lucru? |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
sobolan |
![]()
Post
#4
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Anonim5 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 21 October 07 From: Ploiesti ![]() |
chiar cat costa si unde gasesc sa cumpar. altceva mai trebuie schimbat la motor in afara de setul propriu zis??.. mie-mi merge bine masina dar are 115 000 de km si daca o sa dispun de niste bani o sa fac si setul motor ca sa stiu ca nu o sa mai am prea curand probleme cu motorul...
![]() |
--------------------
Volkswagen Polo 6n2,
Opel
Astra F Doar prostii au noroc in viata...
|
|
ALPU |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 2 August 07 ![]() |
Ce tip de etansare e la dacia nova GT model 1998? Cauciuc sau cupru?
|
--------------------
Daewoo
matiz
2008
- xx- xx- xxx
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#7
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
CORECT 4 garnituri cilindru
![]() Un set motor de 1600 costa in jur de 450 ron , acum si preturile difera in functie de firma , cel de uzina costa ~ 450 ron dupa mine masina poate fi gata in 2 zile de 8 ore munca , cu tot ce inseamna si reglaje si tot, poate si mai repede, ca pui piese noi si nu este nevoie sa cureti pe cele vechi. Nova din 98 mai mult ca sigur are cupru , eu stiu ca doar seturile motor de 1600 facute pana in 96 au garnitura de cauciuc. de preferat sa nu cumparati nimic pana nu desfaceti , poate ca setul nu este uzat (nu a facut guler) si atunci mai merge inca 50 sau 60 mii , daca ii faci o segmentare . |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
ALPU |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 2 August 07 ![]() |
merc de sfaturi.
Sa va intreb ceva in legatura cu alta problema.la relanti nu-mi sta exact la 1000 rotatii ci imi oscileaza.cand stau la vreun semafor ba e la 1000, scade pe la 600 apoi brusc cateodata creste pana la 1400 si ramane asa , iar mai scade, deci nu am o turatie constanta.care o fi cauza? |
--------------------
Daewoo
matiz
2008
- xx- xx- xxx
|
|
Georginho |
![]()
Post
#9
|
![]() Inventiv Group: Members Posts: 1.002 Joined: 6 July 07 ![]() |
![]() |
--------------------
***
***
***
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#10
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Sau carburatie reglata prost , ce carburator ai pe masina ?
face asa si la cald si la rece ? cand l-ai curatat / reglat ultima data . daca il ai pe cel de 1.6 iti recomand un schimb cu cel de 1.4 dacie clasica. cu ala chiar o sa ai un relanti stabil |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
ALPU |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 2 August 07 ![]() |
Am carburator de 1.4 si masina face asa si la cald si la rece.Chiar si dupa ce se incalzeste daca stau la un semafor imi oscileaza turatia.
Asta acum in ultimul timp a inceput sa faca asa. This post has been edited by ALPU: 9 Mar 2008, 10:13 |
--------------------
Daewoo
matiz
2008
- xx- xx- xxx
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#12
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
cand ai curatai ultima data carburatorul? capacul delco este plin de praf , cand l-ai schimbat ultima data si pe asta, verifica tot fise , bujii, si nu uita sa verifici si sa sufli sinclusiv sita de la carburator si filtru de benzina ,
si o mare probabilitate ar fi cuiul care nu mai etanseaza bine , cauze sunt multe , ia pe rand la desfacut si incerci pe loc , daca functioneaza , ai gasit problema |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Anonim5 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 21 October 07 From: Ploiesti ![]() |
va intreb si eu aici ca am o problema asemanatoare... mie stand la semafor sau oriunde la relanti imi scade turatia de la 1000 pana la 600.. poate chiar si mai mult.. am schimbat recent bujiile fisele si filtru de aer... stiti cumva ce ar putea sa aiba?
![]() |
--------------------
Volkswagen Polo 6n2,
Opel
Astra F Doar prostii au noroc in viata...
|
|
anndi |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
Din ce spui tu acolo trage aer fals si mai poate sa fie si din cauza carbului simplu, daca ai jiglere de 1,3 in el. Cauta un carburator nu te mai chinui ca ala de 1,4.
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#15
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Aer fals , jocloarele nu au nici o legatura , in cel mai rau caz doar cel de relanti , desi nu cred , dar aer falc mai mult ca sigur , vezi incluziv la servo frana si la galeria de admisie sa fie bine stransa , nu te limita doar la carburator.
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
sobolan |
![]()
Post
#16
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Paul Gabriel |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 590 Joined: 16 October 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
si mie imi facea asa, chiar cand am fost la verificare, si o bujie nu era buna
![]() |
--------------------
Suzuki/Audi
GSXR/A4
2005
- CJ XX RUN -----------
|
|
Anonim5 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 21 October 07 From: Ploiesti ![]() |
adevarul e ca nici la turatii mari nu se descurca prea bine.. de fapt nu stiu daca depasteste 4500 de rotatii/minut.. am carburator de 1300 si cred ca ar putea sa traga aer fals pe la flansa aia.. cum sa fac sa etansez sa nu mai traga aer??
![]() |
--------------------
Volkswagen Polo 6n2,
Opel
Astra F Doar prostii au noroc in viata...
|
|
apollo |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
alte garnituri si strans bine.dar nu prea vad cum sa traga aer pe acolo.
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Anonim5 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 21 October 07 From: Ploiesti ![]() |
eu banuiesc ca pe acolo trage.. prin alta parte nu vad pe unde ar putea trage..eu am crezut ca trebuie sa-i fac setul motor avand in vedere ca nu mai are puterea pe care o avea odata.. am sa ma uit si la servo frana si la galeria de admisie.. sper sa ii dau de cap.. daca nu apelez iar la voi..:Dms pt ajutor:D
|
--------------------
Volkswagen Polo 6n2,
Opel
Astra F Doar prostii au noroc in viata...
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#21
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
sobolane dai cu praf de mers ca esti in plus.
Aer fals pe la galeria de admisie sau flansa carburatorului , sau carburator ne strans bine in cele doua prezoane sobolane tie chiar trebuie sa iti fac desen ca sa intelegi ? ce spui tu nu este nici decum gresit dar implica demontare carburator si verificat nu numai etanseitatea la nivel de joclor dar si cat de bine sunt calibrate , si cu ce verifici tu asta ? aaaaaaaaaaaa mi-am adus aminte ... cu un set nou luat de la magazin care presupui tu ca este calibrat ... hai da-ti cu parerea la CLT, cat despre parerea ta ca daca era aer fals nu mergea bine nici in turatie , o consider parerea ta personala , si ramai tu cu ea. |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
sobolan |
![]()
Post
#22
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 12 Mar 2008, 22:02) creca tu dai cu praf sa astupi porii ca sa nu mai traga aer fals ![]() inca ceva:eu nu am afirmat nik despre jicloarele de la magazin decat ca sunt de doi lei ![]() ![]() on topic: pentru etansare flansa carburator se face asa: se cere la magazin piese auto o garnitura de etansare intre carb. dublu corp si galerie...e din clingherit....eu am gasit la magazinele oltcit....aia se pune intre flansa si galerie si daca tot o faceti se poate pune si un pic de silicon rosu(de ala de temp) intre ele,se strang bine cele 4 prezoane.....nu o sa mai aveti nici o problema...asa am eu la a mea dacie ![]() ![]() atentie la stutul filetat in galeria de adm(cateodata mai trage aer fals si pe acolo) atentie la stutul lateral(de pe adm de sub carb....eu l-am infundat cu un dop filetat) am patit-o eu mai demult cu supapa unisens de la servo...treaba era ca nu avea nimic doar ca "juca furtunul pe ea".... mai poate fi talpa carburatorului "deformata"...se ia carbul si se da pe o piatra fina de polizor pana obtii o fata perfect plana.... cam astea ar fi punctele de aer fals. daca tot o arde aiurea pb. nu e de acolo ![]() LE: nu sufar Iveco....recomand un Actros sau un FH12...mult mai fiabil....cei care conduc,stiu ![]() This post has been edited by sobolan: 13 Mar 2008, 00:02 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
ALPU |
![]()
Post
#23
|
Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 2 August 07 ![]() |
Azi am observat ca turatia creste la ralanti pe masura ce se incalzeste motorul.Dimineata imi sta la 900-1000.Azi cand veneam de la serviciu,la un semafor aveam la relanti 1500 turatii.
![]() |
--------------------
Daewoo
matiz
2008
- xx- xx- xxx
|
|
apollo |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(ALPU @ 13 Mar 2008, 18:19) Azi am observat ca turatia creste la ralanti pe masura ce se incalzeste motorul.Dimineata imi sta la 900-1000.Azi cand veneam de la serviciu,la un semafor aveam la relanti 1500 turatii. ![]() pai tu ai ralantiul reglat ca sa iti tina la rece.normal ca iti creste cand se incalzeste motorul |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
ALPU |
![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 2 August 07 ![]() |
Creste dar asa de mult?
De la 900 la 1500? ![]() |
--------------------
Daewoo
matiz
2008
- xx- xx- xxx
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#26
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
sobolane sunt dezamagit , credeam ca stii cu cine vorbesti
![]() ca sa nu mai continuam aici consider raspunsul tau suficient de bun (in completarea a ce am spus si eu ) initiatorul poate sa traga o concluzie si sa rezolve problema (sa speram ca primim si un raspuns) ALPU mai desfa surubul de actionare al clapetei cam 2 ture cred ca este prea strans , clapeta sta mult prea deschisa. sobolane, daca lucram la mercedes puneam o poza cu un Actros asa ca intelegi ideea |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
sobolan |
![]()
Post
#27
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
ce sa faci....asta e....eu lucrez la DACIA daca nu mi-a placut cartea
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#28
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
ba ti-a placut si tie cum mi-a placut si mie doar ca alta firma (tot service , tot auto , aceasi mancare de peste cu alt nume)
apropo de garnitura aia de clingherit , unde ziceai ca ai gasit-o mai exact la ce magazin ? ca imi trebuie si mie una ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
sobolan |
![]()
Post
#29
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
am gasit-o la un magazin de piese oltcit din galati....daca nu gasesti nicaieri da-mi PM...
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
cannis88 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 March 07 ![]() |
QUOTE(apollo @ 13 Mar 2008, 20:28) pai si cum fac relantiul sa tina "la cald"?!?ca am cam aceeasi problema, numai ca al meu este stabil iar cand motorul e cald imi tine undeva la 1100-1200 rpm, mai ales vara...exista vreun reglaj anume?!?astept explicatii |
--------------------
dacia
nova
1998 gt
- OT 66 LUP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 08:44 |