Fratilorrrrr ajutati-ma, ca-i dau foc!, Zmuceste in trafic si se opreste la stop
![]() ![]() ![]() |
Fratilorrrrr ajutati-ma, ca-i dau foc!, Zmuceste in trafic si se opreste la stop
birkof |
![]()
Post
#1
|
||
![]() birkof Group: Members Posts: 184 Joined: 14 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza 1,4 MPI
2003
|
|||
deconectat |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu avatar de sezon Group: Members Posts: 1.116 Joined: 11 January 05 From: Brasov ![]() |
Daca face figuri doar la relanti, eu as banui corpul clapeta.
|
--------------------
logan
1.6 8v ambition
. Ex. DSN Rapsodie
|
|
birkof |
![]()
Post
#3
|
![]() birkof Group: Members Posts: 184 Joined: 14 August 07 ![]() |
Nu numai. Si in mers, in special treptele de viteze mari (3,4si 5), zmuceste de zici ca ai intrat in stalp
![]() This post has been edited by birkof: 11 Jul 2008, 21:02 |
--------------------
Dacia
Solenza 1,4 MPI
2003
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#4
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
E defect probabil senzorul de turatie sau corpul clapeta. Fisele de bujii au fost schimbate?
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
cosmin_ms |
![]()
Post
#5
|
![]() membru explorator Group: Members Posts: 249 Joined: 6 August 07 From: TG MURES ![]() |
tocmai aceeasi problema am rezolvat-o si eu ieri:simptome la fel ca ale tale.problema?pompa de benzina.am schimbat-o,am spalat si rezervorul,si acu toate bune si frumoase.
succes |
--------------------
Renault
MEGANE 2
2003 Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost,decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu
|
|
klaus |
![]()
Post
#6
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Vezi cosmin_ms, d-aia n-are ursu coada... Pai nu zisesi tu pe celalat topic ca la turatie trage bine, numai la relanti naspa? Si acu zici ca si la turatie si alte viteze...
birkof, in cazul tau (iregularitati si la relanti si la turatie mai mare si alte trepte de viteza) eu as suspecta cel ami mult alimentarea: Pompa de benzina si respectiv injectoarele. Daca ai schimbat bujiile (si sper ca si distanta intre electrozi corespunde) ar mai putea fi din bobina, insa la bobina defectul e mai rar. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
birkof |
![]()
Post
#7
|
![]() birkof Group: Members Posts: 184 Joined: 14 August 07 ![]() |
Ideea e in felul urmator, la ultima verificare la service mi-a fost demontat rezervorul implicit pompa, verificata si rasverificata, si cica era totul ok acolo ... injectoarele au fost curatate (cu solutie presupun)
Deci ce ar mai fi? Toate bune |
--------------------
Dacia
Solenza 1,4 MPI
2003
|
|
ramsen |
![]()
Post
#8
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
pompa de benzina au verificato cita presiune baga in injectoare?eu mi-am schimbat ansamblul pompa benzina ca nu imi mai indica la bord.si cel drept am facut bine ca nu mai avea nici un gram de contact plutitorul
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
sorin007 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 336 Joined: 27 January 07 From: Zimnicea ![]() |
eu am patit la fel, am schimbat bobina si a mers, dar cel mai bine cand iti face figuri mergi cu ea la un servis dacia si bago la tester si iti v-a spune ce nu merge
|
--------------------
dacia
solentza
2004 CONFORT
- TR31MIH
|
|
birkof |
![]()
Post
#10
|
![]() birkof Group: Members Posts: 184 Joined: 14 August 07 ![]() |
Surpriza, a fost bagata si pe tester si nimic, nicio problema
![]() I s-a verificat si presiune, cica e in parametri normali. Ar mai fi bobina de inductie, am inteles ca daca se incalzeste tare e posibil sa dea rateuri, e adevarat? Toate bune. This post has been edited by birkof: 12 Jul 2008, 11:56 |
--------------------
Dacia
Solenza 1,4 MPI
2003
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Presiunea benzinei cum a fost verificata?
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
birkof |
![]()
Post
#12
|
![]() birkof Group: Members Posts: 184 Joined: 14 August 07 ![]() |
Salut, eu am zis exact cum mi s-a spus de la service ... presupun ca pe tester iti apare asa ceva, dau cu presupusul si eu
![]() Insa, supriza ... dupa un drum mai lung ... la dus, prin soare, aceleasi probleme, insa la intors, pe seara, rece afara, a mers ca unsa ![]() Ce mama naibii sa fie? Toate bune. |
--------------------
Dacia
Solenza 1,4 MPI
2003
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Presiunea de alimentare se controleaza cu ajutorul unui manometru montat pe rampa injectoarelor si trebuie sa fie 3,5 atm.
Canistra de carbon,mai exact supapa purjare este in regula? Scoate busonul rezervorului,mergi fara el si vezi daca mai face. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Fancyman |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 September 04 From: Pitesti ![]() |
Incep sa cred ca testerul clip e frectie la probleme mai subtile. In mod normal orice problema a motorului trebuie sa se lase cu un incident la citire
This post has been edited by Fancyman: 14 Jul 2008, 07:43 |
--------------------
Stepway
1,0Tce
Confort/Laureate/Variant
|
|
romanvs |
![]()
Post
#15
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 1.248 Joined: 14 January 08 From: CRAIOVA ![]() |
Eu cred ca "frectie" sunt cei care citesc testerele CLIP si nu stiu sa le interpreteze.
![]() |
--------------------
Hyundai
Elantra
2021 D A C I A S O L E N Z A
|
|
birkof |
![]()
Post
#16
|
![]() birkof Group: Members Posts: 184 Joined: 14 August 07 ![]() |
Deci problema, cred eu, ca e atunci cand "o chestie" e prea calda ... pentru ca pe racoare parca si motorul 'toarce' mai bine, si fara probleme.
cristio_79, habar n-am ce-i supapa mentionata de tine, nu ma pricep, insa nu mi-ar fi greu sa o verific, asta dupa ce dau de ea. Eu v-am zis exact ce mi-a zis si mie dobitocul ala de la service. Toate bune. This post has been edited by birkof: 14 Jul 2008, 11:30 |
--------------------
Dacia
Solenza 1,4 MPI
2003
|
|
ramsen |
![]()
Post
#17
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
se poate din cauza busonului de benzina sa fie vinovat.pe timp cald se creeaza gaze in rezervor si pompa de benzina nu mai trage benzina ci gaze.iar noaptea rece merge struna.parerea mea mergi pe timp cald fara buson.o intrebare cind lasi masina in soare dupa un timp se aude un zgomot in spatele masini atunci este busonul(problema intilnita la super nova).bafta
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
![]() 1. pompa nu "trage" gaze , ci numai benzina ! Daca ajunge sa traga gaze / aer se arde ! 2. "pe timp cald fara buson" ramane fara benzina in cateva zeci de minute de mers . " o intrebare cind lasi masina in soare dupa un timp se aude un zgomot in spatele masini atunci este busonu" . CUM ? |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
ramsen |
![]()
Post
#19
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
da mariuse am o DSN la servici care face un zgomot ciudat pompa de benzina cind este tinuta in soare si la fel se vaida si colegul meu ca ii merge urit cind este soare afara .deci a fost la service si iau spus ca totul este ok.a schimbat busonul de benzina si surpriza nu mai face zgomotul ala si merge si bine .totul este posibil
14 Jul 2008, 17:34: acest buson de benzina trebuie sa aibe o gaurica mica cit un burghiu de 2 mm ptr iesirea gazelor This post has been edited by ramsen: 14 Jul 2008, 17:34 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
klaus |
![]()
Post
#20
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#21
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
E clar, arunca busonu' ala nenorocit ermetic
![]() PS: birkof, asculta-l pe cristio_79 This post has been edited by tatabobu: 14 Jul 2008, 18:47 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Ake |
![]()
Post
#22
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
La, logan, simptome absolut identice, problema s-a dovedit a fi de la senzorul de turatie. Cum hac-urile nu apareau mereu, nici alora la diagnosticarea in service nu le aparea nimic. A trebuit sa gasesc un mecanic amabil, care s-a plimbat cu ea in jurul service-ului pana a inceput sa hac-aie si abia atunci si-au dat seama ce are.
|
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
ianacosti |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 6 August 07 From: Brasov-Campulung AG ![]() |
birkof de unde esti? Daca esti din Brasov sau C-lung poate o bag la ddt2000. E imposibil sa nu apara ceva pe calculator, ca doar nu e dacia 1300. |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2005
- BV 78 EDM SEAT TOLEDO NH 1.2 TSI 105 CP 2014
EX. DACIA SOLENZA 2005 |
|
birkof |
![]()
Post
#24
|
![]() birkof Group: Members Posts: 184 Joined: 14 August 07 ![]() |
Din pacate, cam departe ... din Bucuresti.
Yeeee, fericire ... s-a lasat racoare, merge masina struna ![]() Maine promit ca am sa-i desfac tot si sa iau la curatat, corpul clapeta, MPP & stuff ... sa vedem pe urma cum o sa mearga. Toate bune. |
--------------------
Dacia
Solenza 1,4 MPI
2003
|
|
birkof |
![]()
Post
#25
|
![]() birkof Group: Members Posts: 184 Joined: 14 August 07 ![]() |
Iuhuuu, revin cu noi informatii ...
Pana astazi am crezut ca i-am dat de cap. Fisele bujii ... cum se oprea masina, ridicam capota, le zgandaream putin si o luam din prima. Astazi am schimbat fisele de bujii cu unele noi noute, din pacate problema n-a disparut. Dupa vre'o 20 de km, in mers, la vre'o 90-100/h se oprea brusc motorul. Ridic capota si scot mufa de alimentare bobina de indcutie si SURPRIZA ... porneste din prima ... Pe un drum de 80 de km mi s-a intamplat chestia asta de vre'o 4 ori, si bineineltes de fiecare data am scos mufa care alimenteaza bobina de inductie si am bagat-o la loc. In concluzie, problema electrica. Un contact este imperfect (ori mufa tata, ori mufa mama). Maine am sa iau mufa aia la analizat si eventual sa-i dau cu niste srpay contact, sa-i misc putin cracii aia de la mufa tata, sau ... naiba sa o ia. Orice sugestie e binevenita. Multumesc guys. Toate bune. This post has been edited by birkof: 10 Aug 2008, 23:53 |
--------------------
Dacia
Solenza 1,4 MPI
2003
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Scoate toate fisele pe rand , le cureti si le bagi FERM inapoi . Probabil din cauza vibratiilor , a diferentelor de temperatura sau a unui sofer f dibaci in a curata compartimentul motor s-a slabit acel fisa . Eu nu as pune spray de contacte la fise !
Ai putea sa incerci si cu alt set de fise sa vezi daca nu cumva se mai rezolva si alte probleme . This post has been edited by marius80_eugen: 11 Aug 2008, 15:25 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Brambus |
![]()
Post
#27
|
![]() member Group: Members Posts: 647 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
De ce sa nu dea cu spray de contacte la fise?!
|
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Megane 2 R26
- B969FEF
|
|
birkof |
![]()
Post
#28
|
![]() birkof Group: Members Posts: 184 Joined: 14 August 07 ![]() |
QUOTE(birkof @ 10 Aug 2008, 23:51) Fisele bujii ... cum se oprea masina, ridicam capota, le zgandaream putin si o luam din prima. Astazi am schimbat fisele de bujii cu unele noi noute, din pacate problema n-a disparut. marius_eugen, tocmai ce-am schimbat fisele, fi atent la ce spun ![]() Sigur e de la kkt ala de mufa de la alimentare bobina inductie, am sa-i dau cu niste spray contact Toate bune. |
--------------------
Dacia
Solenza 1,4 MPI
2003
|
|
ramsen |
![]()
Post
#29
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
bravo birkof vezi ca tot tu ai gasit solutia.si la mine tot eu am rezolvat cu atinsul jentilor.si merg bine mersi tot cu jentile KM si mai pun si greutate si nu imi mai ating.toate cele bune.BAFTA
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai tata , NU da cu spray de contact la bobina de inductie si fise ! Ala poate sa ia foc sau sa aiba alte efecte asupra cauciucului cand incepe sa se incinga zona . Prin fisele alea trece curent puternic si nu stii cam ce efect are daca ramane lichid in capul fiselor la bujii de ex si incep sa se incalzeasca .
Spray-ul ala are efect la tensiuni mia mici si temperaturi medii , contacte electronice si electrice de anumite categorii . Nu oriunde este un contact electric , dai cu spray din ala si totul este ok . Eu iti recomand sa iei un alta fisa principala care vine la bobina , daca si tu zici ca aia e , nu mai indrepta / stramba nimic prin fise , pt ca mai devreme sau mai tarziu vor ceda iar si nu stii ce probleme iti vor face atunci . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 04:41 |