Problema oprire in mers
![]() ![]() ![]() |
Problema oprire in mers
cristio_79 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
|
||
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|||
Fantomas |
![]()
Post
#2
|
![]() Nesuferit Group: Members Posts: 186 Joined: 27 February 08 From: Bucuresti ![]() |
si la mine se opreste motorul in mers ... dar la mine nu pierde din putere ... cand apas ambreajul ciupesc frana si schimb intr`o treapta inferioara se opreste motorul
am fost la prietenul meu mecanic ![]() inca nu am plecat cu masina ... dar daca e sa imi mai faca sau nu probleme ... o sa postez du`te si vezi daca e de la regulatorul de aer ... si daca nu ... probabil sa fie de la bobina de inductie ... nu stiu exact ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-2004
- B 86 ***
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Masina am verificat-o inainte sa plec de acasa.A mers perfect tot drumul si in Otopeni a facut figura fara nici un fel de avertisment,ca sa zic asa.Aveam 60-70 km/h si am simtit dintr-o data cum incepe sa incetineasca.Eu calcam acceleratia si turatia scadea.Din a-IV-a am bagat a-III-a,s-a turat pe moment,apoi iar a inceput sa scada pana s-a oprit.Exact simptomele ca atunci cand se termina benzina,doar ca nu dadea in nas.
La ralanti statea perfect,nu intrerupea,nici nu se simtea motorul,se tura la 4-5000 de ture pe loc fara probleme,doar in mers facea figura. Dupa ce am alimentat din nou,am plecat si nu a mai facut nici o problema de atunci. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
BoomPunk |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru fara respect ptr lege si ``organ``! Group: Members Posts: 637 Joined: 20 March 06 From: Bucharest ![]() |
Mda,pare sa fie motorasul pas-cu-pas,cred ca trebuie curatat.Curatat o data cu corpul clapeta.Si ar fi o idee buna sa schimbi si filtrul de aer,sa schimbi si bujiile cu tot cu fise si sa curesti si senzorul de turatie.
|
--------------------
Dacia
de calcat
Zepter
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Dupa cum am spus si mai sus,masina a fost verificata foarte atent inainte sa plec la drum.Motorasul era curat,filtrul de aer a fost suflat deoarece era aproape nou,distanta bujiilor verificata.
Problema era din alimentare in mers. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
psychoo |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
pompa de benzina obosita oare?
din cate am citit pe forum simptomele s`ar putea sa fie aceleasi in cazul in care se infunda orificiul fara furtun al canistrei de carbon. eu as cauta si vreun fir de masa intrerupt, as da cu spray de contacte pe toate mufele. bafta si sper sa postezi ce probleme ai gasit si ce solutii ai aplicat. |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Nu cred sa fie pompa de benzina,cu toate ca m-am gandit si la ea.Nu cred ca mai ducea 700 de kilometri.Raman la parerea ca s-a intamplat ceva cu canistra de carbon si cu circuitul de recuperare a vaporilor de benzina.
Masina mergea perfect daca o lasam la ralanti si se si tura pe loc.Problemele apareau in sarcina. Nu prea am timp sa merg sa-i fac un test si oricum merge foarte bine acum.Si-a revenit imediat cum i-am scos busonul rezervorului si i-am facut din nou plinul. De la Constanta in Otopeni "consumase" 2 sau 3 liniute,nu mai stiu exact.Au intrat cam 12-13 litri de benzina. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Revin cu problema mea.
Dupa ce am trecut iarna cu bine, masina comportandu-se foarte bine, astazi problema a lovit din nou si mult mai "agresiv". De data aceasta la un drum Constanta-Medgidia. La dus s-a oprit doar de trei ori, dar la intors, cred ca am facut 50 de porniri, uneori nici un kilometru nu mergea si se oprea motorul. Face cam ca o Dacie pe carburatie, "da in nas" de cateva ori, incepe sa piarda putere cu pedala de acceleratie apasata, retrogradez in treapta inferioara, se tureaza tare pe moment, dupa care incepe sa piarda puterea si tot asa pana ajung in treapta a doua, dupa care o scot din viteza si las sa se opreasca motorul. I-au contactul si il pun imediat, pornesc, merge foarte bine pana in a IV-a sau a V-a, dupa care incepe iar distractia de mai sus. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
andr3y_yoo |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti ![]() |
adica se opreste motoru si daca o ti la blana?? 6000 rpm?
trebuia sa o pornesti si sa mergi cu ea numai la blana poate nu se mai oprea |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|
cristio_79 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Nu am cum sa o tin la 6000 pentru ca nu se poate, eu calc pedala la fund si turatia scade.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
andr3y_yoo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti ![]() |
in ce treapta de viteza si la ce viteza? nu pot sa cred ca mergeai cu 70 km/h intra II-a la blana si scade turatia pana moare...sigur aveai benzina?
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#12
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Eu cred că vreun senzor e vinovat.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
QUOTE(andr3y_yoo @ 21 Apr 2009, 21:00) in ce treapta de viteza si la ce viteza? nu pot sa cred ca mergeai cu 70 km/h intra II-a la blana si scade turatia pana moare...sigur aveai benzina? ![]() Chiar asa batut in cap nu sunt sa merg fara benzina, de cand o am, daca am lasat-o de doua ori sa se aprinda becul, in rest numai cu minim jumatate de rezervor merg. In vara mi-a facut figura cu rezervorul aproape plin, acum aveam doua liniute. Exact asa se intampla, dau treapta inferioara, pe moment se tureaza la peste 3500 ture, dupa care moare, chiar daca eu apas pedala pana la fund. QUOTE(MAERSK @ 21 Apr 2009, 21:05) Asa mi-a zis si cineva de pe forum care mi-a facut diagnosticarea in toamna la o intalnire, dar acum nu stiu ce sa mai cred. Pe laptop nu a dat nici un fel de eroare atunci. As vrea sa masor presiunea in rampa de injectoare si debitul pompei, dar nu stiu daca ma duce pana la service. This post has been edited by cristio_79: 21 Apr 2009, 21:44 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#14
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
supapa eletromagnetica care intrerupe si nu accesul de vapori dinspre rezervor canistra si motor daca ar fi dusa atunci nu-ti sta nici la relantii si sacada urcand in ture scazand la 500 de ture. Senzorul de detonatie s-ar putea sa nu ai avans sau pompa de benzina . Daca ar fi bobina de inductie ti s-ar opri definitiv motorul sau ar functiona in 2-3 pistoane si oricum s-ar duce si ar urca si in mers peste 3200 de ture.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
george_slz |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
Cand merge masina, baga o mana si trage de firele de la senzorul de turatie care e cocotat pe motor deasupra volantei, in partea dreapta a motorului!
Problema asta nu e noua! Cu siguranta s-a mai discutat de ea! Se rezolva prin inlocuirea firelor sau a senzorului daca nu se poate altfel! |
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
La relanti sau la 5000 de ture cu masina pe loc nu face probleme. Apare doar in sarcina beleaua. Pot sa o tin turata juma' de zi pe loc, iar la ralanti nici nu se simte, nu are nici un fel de intrerupere.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#17
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
http://www.daciaclub.ro/Nu-mai-trage-t1419...ml#entry1831436 se vorbea aici ca nu trage si se pare sa nu fie de vina printre altele si senzorul de detonatie .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
adicorbos |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 720 Joined: 3 December 07 From: brasov ![]() |
incearca sa o probezi cu o alta bobina de inductie, mie mi s-a ars bobina dupa ce am spalat motoru` si am avut aproximativ aceleasi simptome
|
--------------------
dacia
solenza
rapsodie 2003
- bv 87 car
|
|
Xelin |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 12 April 09 ![]() |
aproape aceeasi problema am avut-o si eu ....
-unu la mana incearca sa cureti fisele in interior cu o surubelnita infasurata intr-o carpa .... curata si capetele la bujii si pe o parte si pe alta .... da cu spray de contact ... incearc-o si vezi daca mai face .... -doi la mana curata clapeta de acceleratie ... cu tot cu corp ... e posibil sa se fii adunat multa mizerie ... -schimba sau ce-l putin curata si senzorul de volanta(turatie) si daca si dupa toate astea mai are aceleasi simptome ... mai venim cu idei ... -tot ce am zis e simplu si nu implica o suma mare de bani de investit ... eu am incercat asa si mi-am rezolvat problema ... sper sa-ti fie de folos |
--------------------
Solenza
Solenza
nu stiu
- b74hen
|
|
pskint25 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru de ieri pe maine Group: Members Posts: 500 Joined: 15 June 07 From: Aproape ![]() |
eu am avut aceleasi simptome cand mi s-a dus catalizatorul
![]() nu este bobina, (am avut-o si pe asta) se paote tura dar se opreste in mers. la catalizator dus nu mai creste in turatii decat daca ii scoti sonda eu l-am schimbat la auto nesti cu 900 ron in toamna. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS
- B81PSK Always ahead!
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
O sa plec mai tarziu sa-i fac o diagnosticare.
Aseara mi-a mai spus cineva de catalizator, dar imi vine destul de greu sa cred treaba asta, dar totul este posibil. Masina a mers cu benzina buna, nu a fost lovit. Cum am spus si mai sus, cand masina este pe loc se tureaza pana ii ies pistoanele prin capota, problema apare in sarcina, in treptele superioare, a IV-a si a V-a, in cele inferioare se infige, are demaraje. L. E. - impresii dupa doua testari: - prima facuta la un prieten electrician care are un tester Bosch - nici o eroare, masina este in parametri; - a doua facuta la un service care detine CLIP-ul - nici un fel de eroare. Electricianul de aici mi-a demontat aproape toate mufele instalatiei din compartimentul motor, a curatat tot corpul clapeta (motorasul nu era murdar), control relee, s-a jucat cu pompa folosind CLIP-ul. Explicatia (care mie nu mi-a convenit) a fost ca mufa injectorului 4 ar fi avut momente cand nu facea contact bine si ar fi mers in 3. A tinut-o cam o ora pe tester, a tot studiat-o in fel si chip. L-am intrebat daca pot merge la drumuri lungi fara teama de a ramane iar in drum si mi-a spus ca "da". Dupa testare am mers si la mecanicii de la o alta hala sa le spun ce a iesit si unul din ei l-a cam contrazis putin, in sensul ca mi-a spus cam acelasi lucru la care ma gandisem si eu. Adica pompa are momente cand se blocheza sau se intampla ceva si nu mai baga presiunea care trebuie. In schimb, electricianul spunea ca daca era pompa, ar fi facut tot timpul sau ar fi crapat de tot. Impresii dupa toata operatiunea: motorul parca trage mai bine la turatii de peste 2500 de ture, am facut o proba si nici nu am simtit-o cand a ajuns la 100-110 km/h in a patra. Astept acum un drum mai lung sa vad daca raman iar cu ochii in soare. This post has been edited by cristio_79: 22 Apr 2009, 19:43 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
pskint25 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru de ieri pe maine Group: Members Posts: 500 Joined: 15 June 07 From: Aproape ![]() |
pe clip sau alte diagnoze nu vezi daac e sparta ceramica in catalizator. sesizeaza doar nivelul de oxigen dupa/inainte de el (nu stiu exact unde). mi s-a spus ca ceramica se poate sparge la contraste de temperatura (forja-se incinge-iei o balta-se sparge) si obturand evacuarea da aer inapoi in motor, arderea nu mai e completa samd... si nu face tot timpul ca cioburile se isca prin el... sper sa nu fie de la asta... bafta!
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS
- B81PSK Always ahead!
|
|
neny_gty |
![]()
Post
#23
|
![]() membru Group: Members Posts: 134 Joined: 27 October 08 ![]() |
Am un prieten care a avut aceleasi probleme ca si tine, doar ca are o alta marca de masina, a facut teste peste teste a schimbat mai tot ce ar putea cauza problemele, cu timpul sa agravat si cand i-a fost "lumea mai draga" nu a mai pornit deloc, a fost la reprezentanta si avea bulit un injector, dupa ce l-a inlocuit a fost totul ok. tie ce ti-ar mai ramane de verificat? pompa de benzina, catalizatorul si injectoarele, nu?
Sa ne tii si pe noi la curent |
--------------------
dacia
solenza
2005 / europa+
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Catalizatorul eu il scot din discutie 95% deoarece nu sunt genul care sa omoare masina, prin balti nu am trecut, benzina buna a vazut, lovituri nu a luat.
Al doilea electrician care a testat-o cu CLIP-ul mi-a zis ca mufa injectorului 4 avea momente cand se misca sau nu facea contact bine, eu nu prea am inghitit explicatia si raman la ideea pe care mi-a spus-o si mecanicul ca ar fi din pompa. Presupun ca daca era un injector de vina, ar fi mers in 3, nu se oprea ca si cum nu mai avea benzina. Electricianul a facut si o proba, scotand mufele de la fiecare injector in timp ce motorul mergea si se vedea ca functioneaza toate. Acum merg pe mana lui, mi-a spus ca pot pleca fara griji la drumuri lungi. Daca mai face figura dau rezervorul jos. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
ianacosti |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 6 August 07 From: Brasov-Campulung AG ![]() |
De ce nu masori cu un manometru presiunea pompei de benzina?
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2005
- BV 78 EDM SEAT TOLEDO NH 1.2 TSI 105 CP 2014
EX. DACIA SOLENZA 2005 |
|
macOlabor |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 19 April 09 ![]() |
Catalizatorul sigur nu e ..al meu era varza..nu se oprea masina
dar peste 100km/h nu mai tragea, se infunda cu ceramica , dar nu s-a oprit niciodata, la motorasul-de la corpul clapeta te-ai uitat? mufa de la senzorul de turatie e intacta.Cineva avea probleme de genul ca in timpul mersului nu facea contact, era mufa aia compromisa. Vezi de la ceva electric firele de masa..? This post has been edited by macOlabor: 25 Apr 2009, 18:44 |
--------------------
Snova
Snova
2001
- xxx
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
QUOTE(ianacosti @ 24 Apr 2009, 16:41) Pentru ca pe unde m-am dus si pe cine am intrebat, ba a zis ca nu are, ba ca e stricat. O sa mai vad la un alt service, cred ca la Bosch Car Service, la reprezentanta nu prea vreau ca nu ma lasa sa stau langa masina. Vreau sa masor si presiunea in rampa, dar si debitul. Tot ce tine de mufe, relee, senzori din compartimentul motor a fost curatat, inclusiv corpul clapeta si motorasul pas cu pas. This post has been edited by cristio_79: 24 Apr 2009, 19:51 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Nec |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 372 Joined: 11 February 08 From: Constanta ![]() |
Si mie mi sa intamplat sa mi se opreasca in mers ruland cu 110 km/ora pe autostrada spre Bucuresti la dus mi-a facut doar odata si cand am ajuns prin bucuresti si eram oprit la semafor am observat ca pompa de benzina nu se auzea mergand normal si la intoarcere dupa vreo 30 de km a inceput iar aceleas simptome sa piarda din putere si sa moara de tot ,dupa ce am pornito dupa 10 km la fel aproape de o parcare am pornit iar si am mers pana in parcare am miscat putin de mufa de la calculator si de releie crezand ca nu face contact vrun releu sau mufa de la calculator si nu am mai avut probleme pana la constanta. Eu cred ca un releu nu facea contact cum trebuie
|
--------------------
Solenza
Scala
2003
- CT -- PMR
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Azi iar mi-a facut figuri la un drum mai lung. Maine merg sa caut pompa. Mecanicii mi-au spus sa cumpar doar pompa electrica, nu tot ansamblul, pentru ca nu are rost.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
i96nds |
![]()
Post
#30
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu cred sa gasesti doar parti din pompa...
Parca era cam 250 lei cu totul - ce include si filtru nou. Eu mai degraba as schimba cu totul daca as fi in locul tau. Zici ca ai curatat deja mufele la releul pt pompa de benzina, nu ? E langa baterie, mai spre amortizor stanga... |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 14:21 |