Pentru un tors frumos..., Și putere bună...
![]() ![]() ![]() |
Pentru un tors frumos..., Și putere bună...
alin_xyk |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|||
slaiciprian |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
mai da drumul un pic la aer si vezi ce face. o tura juma cred ca e cam putin. io am 3 ture, am ajuns la concluzia ca e optim prin incercari.
p.s. jiglorul de relanti l-ai verificat sa nu fie infundat? |
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#3
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
Datul in nas poate fi de la circuitul de relanti, am rezolvat mai multe cazuri care aveau problema asta, vezi daca se strange surubul jiclorului de relanti pana la capat, in exploatare se depune mizerie si de cate ori se demonteaza-monteaza se strange tot mai putin ramanand in afara pana la 2-3 mm in unele cazuri, iar niste "mari meseriasi iscusiti" (la pahar), pun o saiba........MARE GRESALA, sfatul meu este sa verifici treaba asta si daca ai saiba scoate-o. iar daca observi ca s-ar strange mai tare surubul spala bine filetul acestuia cat si cel din carburator, apoi cu o surubelnita hotarata strange-l pana in capat. Valabil si pentru cei care au saibe la surubul de relanti..., aia nu are ce cauta acolo
![]() This post has been edited by nelu_1985: 23 Oct 2008, 18:54 |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
alin_xyk |
![]()
Post
#4
|
![]() membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 ![]() |
@slaiciprian
Am verificat jiclorul si nu e infundat. Dacia a fost a bunicului meu, si am gasit pe la cutia cu scule mai multe tipuri de jicloare, de diferite dimensiuni. Ce ar fi mai bun, unul cu gaura mai mare sau mai mica? @nelu_1985 M-am uitat, si nu am nicio saiba. |
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|
slaiciprian |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
vezi ce se intampla daca mai dai drumul un pic la aer.
|
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Stalin |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 26 September 06 ![]() |
Mie cand imi dadea in nas era din cauza jiclorului acela in forma de cioc de papagal, el are rolul de imbogatii temporar amestecul si cand nu functioneaza masina ezita dupa care smuceste puternic. Verifica daca merge actionand de cateva ori clapeta de acceleratie ar trebui sa vezi cum scuipa un jet de benzina direct pe clapeta.
|
--------------------
Dacia
1410
1995
|
|
alin_xyk |
![]()
Post
#8
|
![]() membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 ![]() |
@argon
Pai asa mi-a zis un mecanic. Dupa ce gasesc locul cu scanteia, sa dau putin mai in dreapta , vreo 15 grade adica. O sa incerc maine sa il las la 0. |
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#9
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
scoate filtrul de benzina si incearca fara
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
alin_xyk |
![]()
Post
#10
|
![]() membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 ![]() |
Pai e bine sa fac asta, nu se infunda carburatorul daca am impuritati in benzina? Sau doar de probă...
|
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#11
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
de proba ..s-ar putea sa fie filtrul prost si sa ramai fara benzina in carburator cand accelerezi brusc..
inainte sa faci reglajele din primul post aveai problema asta? This post has been edited by ArtVandelay: 23 Oct 2008, 19:53 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
alin_xyk |
![]()
Post
#12
|
![]() membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 ![]() |
Nu aveam problema asta. De asta ma si gandesc sa il curat pe cel vechi si sa il pun din nou...
|
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
Ce tip de motor ai pe masina?1289,1397,1557,conteaza si tipul de carburator:
32 irma, 32 irma 2AM, SOLEX, ETC.Trebuiesc calibrate setul de jiglere. Daca la un motor de1,4L folosesti un carb de 1300 normal sa i-ti dea in nas, mai ales ca ai spus ca masina a fost folosita de bunelu care stim ca au o mare problema cu economia de combustibil. |
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
alin_xyk |
![]()
Post
#14
|
![]() membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 ![]() |
Am motor de 1289, carb CARFIL 32 irma (nush sigur daca si 2AM, ma uit maine).
|
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
Atunci jigler principal 135. aer 170.
|
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Salutare. Dar invers cum se comporta carburator de 1400 pe motor de 1300? Multumesc
|
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
Pentru unii "rupe stilul", pentru altii consum inutil de carburant.
|
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
Merced |
![]()
Post
#18
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
O lae. Reglate corespunzator nici nu are cine sa bage de seama diferente intre masini cu motorul "de 1300" cu carburatoare "de 1400", si invers. Eu am 32 IRMA 2AM pe motor de 1289cmc si n-am avut probleme cu consumul, ba chiar mergand batraneste anul trecut aveam consum de 6.x% pe autostrada, iar de "rupt stilul", il rupea cam la fel si cu ala vechi, prea mica diferenta.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Carburator de 1300 adica 32irma am avut si eu pe motor de 1400 si sincer nu s-a simtit nici o diferenta. Ba de fapt nu, cu asta de 1400, recent montat am un consum mai mare de carburant.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
coronarian |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 4 August 08 ![]() |
intrebare de om nestiutor:
Daca am avansul reglat mai mare imi consuma benzina mai multa? scuze de offtopic |
--------------------
Renault
21
1993 Diesel, 2068 cm3
- BV xx xxx
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
mai poti incerca cu o alta membrana de pompa de sprit ,eu din cauza unei membrane am cumparat inca 2 carburatoare pt ca intr-un final sa imi dau seama ca de fapt ea nu lucreaza cum trebuie.Arcul din interiorul ei e prea moale. incearca sa lipesti acel arculet cu superglue (by freeman30)
This post has been edited by Sorin_18: 24 Oct 2008, 10:14 |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
sweetboy89 |
![]()
Post
#22
|
![]() Dacia Logan Driver Group: Members Posts: 166 Joined: 27 October 08 From: Slobozia ![]() |
am si eu o problema. tot asa cu motorul. trebuie sa il reglez. inainte sa o duc la verificare mergea struna. a umblat ala pe la aer si mi-a dereglat motorul. acum knd incerc sa o accelerez in treapta a 2a se inneaca de park ar merge pe motorina
![]() |
--------------------
DACIA
Logan
2010 Berlina Laureat
- IL-18-YFL Conduc Dacia Logan si sunt mai tare ca Van Damme !!!
|
|
alin_xyk |
![]()
Post
#23
|
![]() membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 ![]() |
eu zic ca e de la avans. Ai incercat totusi sa vezi daca nu cumva ai platina impuscata? Sau sa cureti bujiile?
|
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Problema asta o am si eu de foarte mult timp, dar tot nu am gasit rezolvare la ea
![]() Am zis sa pun piese bune, iata o lista: - schimbat fishele, Tesla - bujii noi, Sinterom, Bosh - aprindere clasica cu platina doduco, aprindere electronica, Malvina, Gotronic cu senzor - capac delcou Doduco, capac electroprecizia trasnparent, etc. - spalat carburator Carfil 32, schimbat la el jigloare originale, schimbat carburator nou de 1400 - furtunele ce tin de carburator, toate noi, diuza de aer, ce-a cu arculet la fel, noi ! - pompa de benzina noua, Scornicesti. - filtre 2, unul decantor, altul pe hartie, si cate unul singur in functionare - "ciuperca" de la delcou, care tine de avansul vacuumatic noua. - spalat delcoul - plus multe altele care-mi scapa acuma - iar mai nou, am si servo noua, ca na, am zis ca poate trage aer fals pe la servo - reglat avansul static si cel dinamic in 10 moduri. cu toate astea, tot nu am rezolvat, sau uitat 2 mecanici la ea, nimica !!! ![]() Sincer, am sa dau un premiu gras la cine reuseste sa mi-o faca ![]() Mentionez ca face, cand am pornit motorul rece si nu merge mai mult de 10 minute la relanti. This post has been edited by Adrian_Boy: 27 Oct 2008, 18:56 |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Aprindere/carburatie. Din ce am vazut eu jocurile supapelor nu sunt prea importante, in afara de tacanitul suparator, mare diferenta cu ele reglate, "ca la carte" si lasate anapoda cum am luat eu motorul nu erau. Doar ca imi tacanea de ma lua naiba. In schimb relantiul era stabil.
La problema cu relantiul eu am intanlit urmatoarele simptome: 1 Mers neregulat la relanti: bujii varza, jocul platnii reglat aiurea, avansul prea mic, condensator stricat. 2. Motorul tine relanti-ul frumos, dar la accelerare brusca are tendinta de a se opri, "da in nas": garniturile de sub carburator nu etanseaza si trage aer fals, amestec prea srac de benzina, nivel in carburator prea mic/ciocul pompei de sprit infundat, canalele de sub clapeta de acceleratie infundate, joc mare la delcou. La acceleratie lenta insa motorul urca in ture frumos. 3. Merge la relanti dar se opreste brusc: sau jiglerul de relanti infundat sau nivelul in cnc mi-o lua razna, probleme la cuiul pontou. Din ce am observat, la relanti, clapeta de acceleratie trebuie sa fie inchisa, aproape de tot, foarte, foarte putin trebuie deschisa. Problema care o am eu este insa cam asa: cu clapeta de acceleratie inchisa de tot, motorul nu se opreste indiferent de pozitia surubului de dozat nivelul amestecului. Adica daca il strang la maxim imi creste turatia motorului. La relanti nu vad pe unde mai poate trage benzina in afara de gaura de la surubul ala dar totusi, sa nu fie el destul de lung, sa nu inchida suficient sau? |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
argon |
![]()
Post
#26
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Mr_Devil83 @ 27 Oct 2008, 20:20) Cum sa nu fie...inainte sa reglez culbutorii dupa manual, care aveau un reglaj intre 0,3 si 0,4 imi consuma 9% in oras, cu reglajul ca la carte imi lua 12, si nu tragea mai bine deloc, din contra nu mai mergea rotund deloc...i-as fi lasat cum erau dar era mare riscul de tije indoite, si acum am 0,25-0,3, consuma 10 si merge rotund. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Argon, imi cer scuze, nu am zis ca nu conteaza, dar cred ca ar trebui lasate pe ultimul loc, in faza in care vrem sa punem cat de cat la punct aprinderea si carburatia. Apoi, da mai intervenim la carburatie putin si ar trebui sa fie ok.
La mine de exemplu in afara de tacanitul enervant, motorul torcea ca un pisicut si nu batea deloc. Azi am facut un test cu un cdi postat pe aici pe forum, putin "adaptat" componentelor de care dispuneam si am ramas uimit de sunetul motorului si cat de bine se infinge pe drum. Scula am facut-o acum vreo 3 4 luni dar am lasat-o intr-o parte pentru ca am avut o gramada de probleme de rezolvat la masina si a mers ok si pe aprinderea clasica. Nu stiu la consum cum stau, am observat ca pot sa apas mai mai usor pedala de acceleratie, cea ce ma face sa cred ca totusi sunt mai complete arderile si deci voi avea si o mica economie de combustibil. Ca oricum nu stiu pe unde curge benzina din rahatu de carfil cumparat din targ ![]() This post has been edited by Mr_Devil83: 27 Oct 2008, 20:59 |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Merced |
![]()
Post
#28
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Adrian_Boy, daca problema ta e datul in nas cand vrei s-o turezi, desi e calda si reglata corespunzator, ai verificat si pompa de sprit?
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
@merced
pompa de sprit, am pus noua pe carburatorul carfil, in prezent am carburator nou de 1400 si la fel face. |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
Mareste-i putin avansul, tot asa face?
|
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:04 |