muci(spuma) in t de la carburator, muci(spuma) in t de la carburator
![]() ![]() ![]() |
muci(spuma) in t de la carburator, muci(spuma) in t de la carburator
ionut00 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 27 December 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1987
|
|||
tzepesch |
![]()
Post
#2
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
fa rost de filtru separator de ulei de oltcit. si-l montezi intre capac culbutori si T. nu o sa mai ai surprize in veci cu muci.
sau mai ieftin, iei tifon il dai in 4-5 straturi si-l pui stutul capacului culb si bagi furtunul pe el. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
ionut00 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 27 December 08 ![]() |
multumesc de ajutor o sa incerc sa vedem ce si cum oricum multumesc
27 Dec 2008, 14:00: uite tocmai am incercat faza cu tifonu acum sa vedem daca da rezultate de obicei la 20-40 de km se umplea t-u cu muci (spuma) acum sa vedem pana cumpar un filtru de oltcit oricum multumesc de ajutor This post has been edited by ionut00: 27 Dec 2008, 14:00 |
--------------------
dacia
1310
1987
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#4
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
mucii plus particole de praf care trec defiltru de aer erzulta infundarea carburatorului
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ct_71_ccl |
![]()
Post
#5
|
![]() ct_71_ccl Group: Members Posts: 195 Joined: 3 February 07 From: constanta ![]() |
salut!
ecran(carton0ai pus la radiator,in dreapta,in fata filtrului de aer?pune si o sa vezi ca mot ajunge mai repede la temp optima -in functie si de termostat-si nu o sa mai faca muci!acesti muci se formeaza cint mot merge sub temp sau nu are timp sa se incalzeasca suficient!toate bune! |
--------------------
dacia,renault
logan,clio
1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009
- ct 72 ccl,ct 71 ccl
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#6
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
e draci se formeaza din cauza condensului si se amesteca cu uleiul si rezulta ... mucoasa alba. Pentru a inlatura mucasa se monteaza un filtru separator de oltcit.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Paca |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
salut...am si eu aceeasi problema.am cumparat azi furtune si duza..toate noi.le-am schimbat si am pus tifon pe stut asa cum am citit pe forum.din cate am putut eu observa in putinii km pe care i-am facut nu se mai formeaza "muci" grosi dar se formeaza o substanta mult mai lichida.nu m-ar deranja...dar sper sa nu mai moara motorul...asta ar fi simptomul principal al inecului cu muci.am curatat si filtrul de aer si am schimbat si capacul delcou,cel vechi era uzat.rog pe cine are sa puna o poza cu locatia exacta a cartonului care trebuie montat la carburator...am pus azi dar nu cred ca am facut-o bine.am atasat o poza in care am desenat cu rosu ce-am facut eu.
Attached thumbnail(s) carton.JPG ( Size: 120.76k ) Number of downloads: 3332 |
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
Merced |
![]()
Post
#8
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Cu un ulei de calitate cat de cat lucrul asta dispare. Eu iarna trecuta, cand a fost destul de frig n-am avut probleme, doar intr-o zi am dat jos T-ul si am vazut o pelicula mica albicioasa de "muci" pe el, dar in niciun caz ceva care ar fi putut infunda carburatorul. A, nici macar n-aveam filtru de aer atunci in cutia lui.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Paca |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
folosesc hexol 10w40...e acceptabil.motorul are 100600 km,n-a fost facut niciodata dar merge impecabil...trage decent,consuma decent.mi-e ciuda...pt ca daca n-ar fi mucii astia...motorul ar fi in largul lui.
![]() |
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
Merced |
![]()
Post
#10
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Cauta filtru' d-ala de Oltcit, vezi poate scapi asa...
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
ionut00 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 27 December 08 ![]() |
tocmai am incercat cu tifon dar nimic am fost cu masina in seara asta vreo 20 de km si m-am oprit din 3 in 3 km sa desfund teu ala .. de stat la relanti nici nu mai vb
![]() |
--------------------
dacia
1310
1987
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#12
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(Merced @ 27 Dec 2008, 18:55) Cu un ulei de calitate cat de cat lucrul asta dispare. Eu iarna trecuta, cand a fost destul de frig n-am avut probleme, doar intr-o zi am dat jos T-ul si am vazut o pelicula mica albicioasa de "muci" pe el, dar in niciun caz ceva care ar fi putut infunda carburatorul. A, nici macar n-aveam filtru de aer atunci in cutia lui. ![]() ia sa fi ambalat motorul si sa fi pus mina pe admisia de la carburator ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#13
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
filtru ala rules!. azi la-m curatat.
primele 2-3 site imputite rau. restu curate. functioneaza boboc. carb nema infun dat. jigler de relanti nici atat |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Paca |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
am sa merg maine la piese auto sa caut asa ceva....sper sa gasesc.am bibilit azi masina fara intrerupere...si tot prost merge...face muci de aia...nu stiu fratilor ce sa-i mai fac...am pus tifon..tot se aduna mucalaii in teu.iarna trecuta n-am patit asa cu ea...a mers si la -20 de grade...statea frumos la ralanti...ce dracu sa-i mai fac...cum arat filtrul ala...sa ne explice cineva...c-o poza daca se poate,multumesc
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
the fast and furious |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Sa ne dea cineva pont unde putem gasi acel separator de gaze de Oltcit pt problema expusa mai sus ? Am cautat la magazinu de piese Oltcit de pe Ferdinand in Bucuresti dar nu mai aduc de mult. |
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|
loganfan2008 |
![]()
Post
#16
|
![]() Volvo Group: Members Posts: 392 Joined: 6 May 08 ![]() |
cred ca asta este....
![]() PS: ce rol are sita aia pe evacuare (Foto 4)? ![]() This post has been edited by loganfan2008: 28 Dec 2008, 00:09 |
--------------------
Volvo
S40
1996 Swedish car
|
|
Merced |
![]()
Post
#17
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 27 Dec 2008, 22:41) ia sa fi ambalat motorul si sa fi pus mina pe admisia de la carburator ![]() Asta ca sa ce, ca sa caut singur probleme inexistente? Am scos iarna trecuta intr-adevar un pic cu metoda mainii pe admisie, dar nimic care sa fi periclitat mersu' in mare parte normal al motorului. Atunci aveam o problema pe la vacum si nu-i dadeam de cap, d-aia ajunsesem sa caut problema si acolo, dar nu a fost cazul. In schimb la un var care mergea cu ulei de 4 lei litru' am schimbat furtunele si t-ul cu totul ca nu mai meritau curatate, ce era in ele. Si pe capacu' de la culbutori avea ditamai stratul, la mine era o pelicula mica albicioasa si atat. |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#18
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(loganfan2008 @ 28 Dec 2008, 01:06) cred ca asta este.... ![]() PS: ce rol are sita aia pe evacuare (Foto 4)? ![]() aia e capsula pe orificiul de sus se prinde un furtun si se leaga la T-ul carburatorului jos se leaga un furtun care se prinde de la orificiul de pe talpica preincalzitoare iar orificiul de la mijlocul capsulei se prinde la oriciul de la capacul de culbutorii. Sita aia are rol sa nu treaca muci ci doar gazele de carter. Eu asa am facut si nu am avut probleme si nici noul propietar nu are belele carburatorul se pastreaza curat asa cum a fost curatat ultima oara. Apropo ce ecu filtrul ala asa de mare ? ![]() QUOTE(Merced @ 28 Dec 2008, 02:48) Asta ca sa ce, ca sa caut singur probleme inexistente? Am scos iarna trecuta intr-adevar un pic cu metoda mainii pe admisie, dar nimic care sa fi periclitat mersu' in mare parte normal al motorului. Atunci aveam o problema pe la vacum si nu-i dadeam de cap, d-aia ajunsesem sa caut problema si acolo, dar nu a fost cazul. In schimb la un var care mergea cu ulei de 4 lei litru' am schimbat furtunele si t-ul cu totul ca nu mai meritau curatate, ce era in ele. Si pe capacu' de la culbutori avea ditamai stratul, la mine era o pelicula mica albicioasa si atat. Ce treaba avea T-ul si furtunele de obicei se infasoara o carpa imuiata in prealabil in benzina si se introduce pe furtun si T-ul rescpectiv. This post has been edited by djasu82: 28 Dec 2008, 11:37 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
mie mi-au inghetat mucii aia in carb, dupa ce am pus cartonul in fata elicei, si niste celuloza acolo unde si-a pus si Paca (foto), vad ca nu mai face figuri.
This post has been edited by badboy_marius: 28 Dec 2008, 11:49 |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
ionut00 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 27 December 08 ![]() |
astazi a fost o zi de pomina, am pus mai multe straturi de tifon la stutu de la culbutori cam 6-7 si in cele din urma dupa 10 km s-a infundat t-u si mi-a aruncat ulei afara pe la joja (sincer in momentul de fata am adoptat o tehnica mai putin ortodoxa si de bun simt am scos furtunu ala pe sub masina am blocat cu un dop t-u si la revedere nu mai are aceeasi putere dar macar nu mai am probleme, nu mai opresc la semafor cu frana de mana si cu picioru pe acceleratie sa nu moara motoru , in fine ideea este ca nu la toate daciile apar "aceesti renumiti muci" eu personal recomand o segmentare ,dar pt mine nu are efect pentru ca la vara sper sa scap de ea si sa iau si eu ceva nou).. sper sa ma ierte populatia ca le poluez aerul dar astea sunt conditiile acum
Inca ceva cred ca la mine nu ar functiona filtrul de oltcit pt ca ar trebui sa-l curat din 10 in 10 km tin sa precizez ca dacia are 21 de ani si o singura data a fost facut motorul prin 97 si de atunci s-au mai facut cu ea cam 60000 km (cam mult pt ea dar batranul a stiut sa o intretina) deci automat trebuie facut motorul, imi pare rau pt ea ca nu o sa mai vada motor facut niciodata This post has been edited by ionut00: 28 Dec 2008, 18:41 |
--------------------
dacia
1310
1987
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#21
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
nu ai ce sa cureti la acel filtru de oltcit
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ionut00 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 27 December 08 ![]() |
pai e normal ca ii scade puterea la motor pt ca ard si gazele alea care intra prin t ala , de exemplu acum fara gazele alea (care ies pe furtun prin fata masinii) cand schimbi din 1 in 2 da senzatia ca se ineaca pana isi ia o anumita turatie in fine no offense dacia nu prea e masina si vin cu argumente am un prieten care are un a6 din 98 si vreau sa spun ca am bagat mai multi bani in service decat el deci non profit Oricum multumesc pentru ajutorul care l-am primit pe acest forum
|
--------------------
dacia
1310
1987
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#23
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
bagi bani fiindca esti darnic de aceea s-a si realizat acest forum ca sa nu mai aruncam cu banu in stanga si in dreapta la toti mecanici de 3 lei.
Nu pierzi nici o putere ce treaba au gazele de carter ? Sunt introdu-se din nou in admisie pentru a reduce poluarea atata tot . Benzina + aerul in amestec si cu avansul reglat unde trebuie aici rezulta puterea... Daca bate avansul nu ai putere fiindca se plafoneaza daca ai avansul mic 0 TDC iar arderea e prosta a amestecului cea ce rezulta o putere foarte mica. Aici intra in joc prima data reglajul avansului static dupa aceea reglajul avansului vacumatic si in final reglajul avansului dinamic cel care se afla sub platanul unde se afla platina montata in delco. Ionut te tin bani cumpara un a6 sau ce doresti tu dupa aceea sa nu plangi dupa dacie fiindca la asta mai prinzi cate ceva sa schimbi dar cand te-o lasa una straina in drum nu te vad eu pe tine in stare sa umbli pe parte eletronica soft ... sau injectoare cea ce pe multii ai prinde groaza fiindca nu stie de ce sa se apuce. La dacie mai mere o sarma ceva la cele straine tractata o aduci daca te-a lasat ! |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ionut00 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 27 December 08 ![]() |
ai dreptate dar incep sa ma gandesc la alta masina pt ca are 21 de ani si pica din zi in zi ceva la ea sper sa ma intelegi ca am ajuns la capatul puterilor si ceva trebuie facut (masina nu e lux e necesitate) .
|
--------------------
dacia
1310
1987
|
|
loganfan2008 |
![]()
Post
#25
|
![]() Volvo Group: Members Posts: 392 Joined: 6 May 08 ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 28 Dec 2008, 11:35) aia e capsula pe orificiul de sus se prinde un furtun si se leaga la T-ul carburatorului jos se leaga un furtun care se prinde de la orificiul de pe talpica preincalzitoare iar orificiul de la mijlocul capsulei se prinde la oriciul de la capacul de culbutorii. Sita aia are rol sa nu treaca muci ci doar gazele de carter. Eu asa am facut si nu am avut probleme si nici noul propietar nu are belele carburatorul se pastreaza curat asa cum a fost curatat ultima oara. cred ca n-ai inteles la ce ma refer.... e vorba de sita aia de la chiuveta de bucatarie ![]() PS: vezi in foto (zona evidentiata) This post has been edited by loganfan2008: 29 Dec 2008, 00:15 |
--------------------
Volvo
S40
1996 Swedish car
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#26
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#27
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
ete asa se pune filtrul de oltcit, sau oricum vrei tu sa-l asezi dpdv estetic.
ala are multe site, 6 sau 8. primele 3-4 se imput, restu raman curate... nu trece nici unn "MUC" de ele. doar gazele. This post has been edited by tzepesch: 29 Dec 2008, 01:32 Attached thumbnail(s) DSC05158__Desktop_Resolution_.JPG ( Size: 151.45k ) Number of downloads: 1811 DSC05160__Desktop_Resolution_.JPG ( Size: 264.02k ) Number of downloads: 1751 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 28 Dec 2008, 11:35) aia e capsula pe orificiul de sus se prinde un furtun si se leaga la T-ul carburatorului jos se leaga un furtun care se prinde de la orificiul de pe talpica preincalzitoare iar orificiul de la mijlocul capsulei se prinde la oriciul de la capacul de culbutorii. [...] Daca legi stutul mic de duza, toti mucii vor fi in duza. Si daca sa zicem, cu flansa calda mucii sint topiti si absorbiti, cu flansa rece vei avea duza colmatata. Stutul ala mic e pt readucerea uleiului in carter. QUOTE(ionut00 @ 28 Dec 2008, 19:52) pai e normal ca ii scade puterea la motor pt ca ard si gazele alea care intra prin t ala , [...] La o masina cu motor OK, partial acele gaze cu vapori de ulei, ard, la una cu uzura mare la motor, ele-s gaze arse, adica mult bioxid in loc de aer. De aia la motoarele uzare, cu acel furtun scos sub masina poluezi in draci dar merge mai bine. Tepes-doamne, ia zi matale, ce furtun e ala gofrat si unde e legat stutul ala mic, de colectare? Si acuma vad, tu nu ai EEBIO functional? Ca vad ca e valva fara alimentare. This post has been edited by diaconuliviu: 29 Dec 2008, 15:43 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
loganfan2008 |
![]()
Post
#29
|
![]() Volvo Group: Members Posts: 392 Joined: 6 May 08 ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 29 Dec 2008, 12:49) mi-se pare ca este copex metalic cu manta de PVC de fi16.... chiar asa, acel stut mic se infunda sau se lasa liber sa curga spuma in jos sub masina? PS: asa cum se vede in pozele de la tzepesch, spuma aceea nu mai intra in carburator dar cu siguranta se scurge inapoi in motor (daca acel stut mic este infundat) ![]() LE: separator gaze Oltcit (10 RON in magazin) This post has been edited by loganfan2008: 29 Dec 2008, 14:35 |
--------------------
Volvo
S40
1996 Swedish car
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#30
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 29 Dec 2008, 13:49) Daca legi stutul mic de duza, toti mucii vor fi in duza. Si daca sa zicem, cu flansa calda mucii sint topiti si absorbiti, cu flansa rece vei avea duza colmatata. Stutul ala mic e pt readucerea uleiului in carter. La o masina cu motor OK, partial acele gaze cu vapori de ulei, ard, la una cu uzura mare la motor, ele-s gaze arse, adica mult bioxid in loc de aer. De aia la motoarele uzare, cu acel furtun scos sub masina poluezi in draci dar merge mai bine. Tepes-doamne, ia zi matale, ce furtun e ala gofrat si unde e legat stutul ala mic, de colectare? Si acuma vad, tu nu ai EEBIO functional? Ca vad ca e valva fara alimentare. adu tu uleiu in carter sa vezi ca nu mai ai presiune ![]() <span class='edit'>29 Dec 2008, 22:17:</span> QUOTE(loganfan2008 @ 29 Dec 2008, 15:33) mi-se pare ca este copex metalic cu manta de PVC de fi16.... chiar asa, acel stut mic se infunda sau se lasa liber sa curga spuma in jos sub masina? PS: asa cum se vede in pozele de la tzepesch, spuma aceea nu mai intra in carburator dar cu siguranta se scurge inapoi in motor (daca acel stut mic este infundat) ![]() LE: separator gaze Oltcit (10 RON in magazin) nu se infunda nimic daca faci bifurcatie ... ciudate sunt caile domnului. Mai jos vizualizati o mica schita realizata de mine pe 1310 impreuna cu filtru separator asa am dat-o la noul propierat si nu are probleme cum nici eu nu am avut iarna trecuta ... Din cauza tubului acela ingust se creeaza depresiune mare si impreuna cu aerul e tras si mucoasa ulei ce o fi ... This post has been edited by djasu82: 29 Dec 2008, 21:42 Attached thumbnail(s) filtrul_de_oltcit.JPG ( Size: 61.69k ) Number of downloads: 1628 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 16:40 |