Logan 1.5 vs 1.6
![]() ![]() ![]() |
Logan 1.5 vs 1.6
clauditu2002 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() claudiu Group: Members Posts: 166 Joined: 1 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza confort
2005
- CT 33 CLD
|
|||
ArtVandelay |
![]()
Post
#2
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
benzina, nu s-au stricat inca destule dci-uri ca sa nu le mai cumparati?
![]() |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#3
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Ce buget ai? Ce vrei sa faci cu masina? Masina de familie, de "tunning" etc ... ?
1. Daca faci kilometri putini, si vrei revizi ieftine, benzina 1.6 sau daca bugetul permite 1.6 16v. 2. Daca faci kilometri multi, ai de carat, vrei consum mai redus, dCi. |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#4
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
@clauditu2002
In general lumea ia diesel pentru consum redus. Trebuie sa ai in vedere pe langa consum si alte cheltuieli aferente care la diesel sunt mai mari: casco, revizii, pret achizitie. De asemenea dci-urile de la Renault pica pe capete (probleme de turbina, injectoare, plitura), daca esti 'norocos' reparatia unor probleme de genul asta se invarte intre 40-80 milioane lei. Parerea mea este ca cel mai bine iti iei 1.6 benzina (daca iti permiti ia 16v, daca nu si 8v e ok). Daca vrei economie/cost redus pe km ii pui o instalatie GPL si iesi mai ieftin decat la diesel. Singurul motiv pentru care ai lua diesel este numai cuplul motor, daca iti place 'cum trage' o masina diesel. La diesel ai riscuri mai mari de defectiuni decat la benzina. Pe langa ce am scris mai sus se adauga si servodirectia de la diesel (diferita de cea de la benzina) care e mai putin fiabila. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
tdan08 |
![]()
Post
#5
|
JUST A MEMBER Group: Members Posts: 464 Joined: 18 November 08 From: B A C A U ![]() |
avantaje si dezavantaje, e clar ca exista pt fiecare din cele 2 modele. cum au zis si colegii de pe forum mai sus, ca sa-ti dea cineva un sfat bun, trebuie sa spui si tu cate ceva despre felul in care vei exploata masina.
p.s.- studiind forumul mai in amanunt sunt sigur ca iti vei crea o parere despre care model ti se va potrivi mai bine. despre probleme de genul asta se discuta de ani de zile. This post has been edited by tdan08: 27 Apr 2009, 15:24 |
--------------------
Ford Mondeo
Renault Clio
2019 .
|
|
cbogdy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
@Andy_ACS
Las-o jos ca macane. CASCO de ce ar fi la DCI mai scump ca la 1,6 MPI? Ca nu m-am prins. Cad pe capete? Hai nu ma lasa... de unde sti tu? Daca la 1,4 se buleste semeringul de la palier in draci, asta inseamna ca-s de rahat? Nu sunt. Il schimbi si merge mai departe.... Riscurile la diesel sunt mai mari daca nu sti sa-l conduci sau ii bagi motorina si ulei de "calitate". Un criteriu principal dupa care mi-am luat eu dci au fost km facuti/an. Precum fac peste 40k km/an pentru mine nu era rentabil mpi, eu dupa criteriul asta l-am ales. Bafta.. si un euros mic la paritate cu leul. |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
vijelie |
![]()
Post
#7
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu e cazul sa va certati.
Omul nostru a zis ca vrea sa isi cumpere un Logan, asta nu inseamna ca il si va folosi. |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#8
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
@vijelie - nu ne certam (sper). Argumentam fiecare, iar initiatorul va decide.
@cbogdy - sa o luam asa: Casco se calculeaza la valoarea masinii. Sa zicem ca e 5% pe an. Daca dci e mai scump cu 1000E ca mpi ar rezulta ca am avea casco mai scump cu 5%*1000E = 50E. (cifre aproximative, exemplu teoretic) De acord ca la 1.4 mpi sunt probleme cu semeringul de la distributie, dar ce legatura are? El vrea 1.6 8v/16v. La km/an daca iti faci socoteala s-ar putea sa iesi mai ieftin cu benzina + gpl (daca te intereseaza NUMAI costurile). In final - fiecare am crezut ca e mai buna varianta pe care am ales-o, asa ca eu sunt convins ca tu crezi cu tarie ca dci e mai bun pt tine, la fel cum si eu cred ca mpi e mai bun pt mine. Initiatorul va decide singur. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
galeo |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 2 September 06 ![]() |
Si eu am avut de ales intre dci si1.6 MPI si am ales benzinarul pentru ca:
-dci-ul era mai scump cu 1200 euro -casco la o masina cu o valoare mai mare cu 1200 euro, inseamna ca as fi platit casco mai mult cu aproximativ 50 de euro pe an. -masina luand-o pe credit ar fi trebuit sa platesc dobanda in plus pentru cei 12000 euro -intervalul dintre revizii de 20000 km fata de 15000 km la motorina, si pretul mai mic al reviziilor la benzina. -fiabilitatea marita al benzinarului fata de diesel( majoritatea prietenilor care au avut probleme cu masina au fost cei care au masini diesel, si nu numai tractoare logan ,ci si nemtoaice) |
--------------------
dacia
1310
1984
|
|
fixxxer |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 25 March 09 ![]() |
Pana la urma iei ce-ti place. Sfatul meu ca totusi m-am bagat in seama este 1.6. Nu mergi mult? 16v e raspunsul. Macar daca tot conduci putin sa ai un plus de putere (cu costurile de rigoare
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 mpi
2009
|
|
aphophis |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
klaus tot zicea ca dci-urile euro4 is fiabile. SI dadea exemplul pieselor pt euro4 care nu se prea gasesc in targ, in timp ce pt euro3 se gasesc => nu prea este cerere pt piesele pentru euro4.
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu am 1,6 gpl foarte multumit ideea e ca sint la concurenta cu diselul la pret de carburant , ca un sfat citeste , sint destule topicuri la probleme tehnice si in functie de ce gasesti acolo iti poti face alegerea mai sint topicuri pe tema asta
This post has been edited by bygy007: 27 Apr 2009, 20:05 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
C@talin |
![]()
Post
#13
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
Daca iti place sa dai dublu pe consumabile,cum ar fi pretz dublu la ulei vezi ca in DCI intra 4.5 L ,filtru de motorina scump.etc etc
![]() Ia diesel ![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
mariuscond |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
In dci "intra" 4L de ulei. Daca pui 4,5L ai sa-l scoti su seringa mai tirziu...
Pentru initiator: De ce vrei sa-ti iei Logan? Acu' "pe criza" geme piata de oferte mai bune zic eu (la aceiasi bani) si tu vrei Logan? Uite diesel la 10650E cu TVA: [attachmentid=1627519334] |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
fixxxer |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 25 March 09 ![]() |
E o alegere mai buna dar nu stiu cum e cu intretinerea. Oricum eu am multumit de service-ul lor. Scumpisor da macar esti tratat cum tb. Conteaza foarte mult.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.6 mpi
2009
|
|
OAP |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Cam multe pareri in necunostiinta de cauza pe topicul asta rasdiscutat.
Cateva exemplificari (cu comentarii pertinente zic io): QUOTE(ArtVandelay @ 27 Apr 2009, 15:33) asta e din ciclul"hai sa zic ceva sa nu tac"....eu nu stiu sa existe o statistica sa sustina afirmatia asta...daca totusi exita rog sa o postati... QUOTE(Andy_ACS @ 27 Apr 2009, 16:18) De asemenea dci-urile de la Renault pica pe capete (probleme de turbina, injectoare, plitura), daca esti 'norocos' reparatia unor probleme de genul asta se invarte intre 40-80 milioane lei. o alta afirmatie total nefondata... ca un contra argument pot spune ca firma la care lucrez are multe loganuri DCI...au picat doar cele in care a fost pusa motorina din diverse "surse" |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
adrian.paul |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 23 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu am 2 dci-uri. Unul de 65 cp din 2006 euro 3 si unul de 85 cp din 2008 euro 4.
Am pus doar motorina/solutie parbriz si consumabile (filtru ulei, aer, motorina). Ultima revizie la cel de 85 a costat 500 de lei (~220 ulei (am vrut castrol magnatec), ~120 filtru motorina, ~100 filtru aer si ulei si 50 de lei spaga la mecanic). |
--------------------
Logan
Prestige
2008 1.5 Dci
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#18
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Nu spune nimeni ca daca iei dci se strica sigur, sau ca daca iei mpi e cea mai fiabila si merge pana la adanci batraneti.
Faptul ca unul sau altul are dci sau mpi care merg bine nu inseamna ca asa sunt toate. La fel, daca unele s-au defectat nu inseamna ca toate se vor defecta. TOTUSI trebuie sa reconoastem ca procentual apar mai multe probleme la dci decat la mpi, de asemenea trebuie sa recunoastem ca problemele posibile la dci sunt muuult mai scumpe decat la mpi. In conditiile in care dci are pret mai mare, revizii mai scumpe, casco mai mare singurele avantaje sunt cuplul si consumul redus. Cost mic/km se obtine si cu benzina + gpl, asa ca ramane decat cuplul. Cred ca initiatorul si-a facut o parere cat de cat. Oricum daca iti iei dci ar fi bine sa il iei nou, sa ai garantie, desi mi-a zis cineva care lucreaza la Dacia ca mai nou daca ai probleme de injectoare, pilitura etc cei din service iti verifica in filtrul de motorina, iar daca gasesc cat de putina apa o scot de sub garantie si dau vina pe combustibil... asa ca ai grija. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
vijelie |
![]()
Post
#19
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai baga niste procente daca tot te apropii de cifre.
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
OAP |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#21
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
@vijelie - daca vrei sa le afli poti face un poll. Dar sa fii atent sa fie esalon reprezentativ si sa ai in vedere si marja de eroare de +/-3%.
Imi plac oamenii care isi dau seama ca o afirmatie e adevarata, dar baga ei cateva starmbe. Ca sa fim rigurosi - toate posturile mele de pe acest thread si de pe acest forum sunt rezultatul parerii mele, supusa din plin subiectivismului. Multumit? Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
argon |
![]()
Post
#22
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
OAP, degeaba incerci sa convingi contrariul, ca tot cu masina nevanduta ramai
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
OAP |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
@argon: stiu ca mie te adresezi...da nu inteleg ce vrei sa spui....si ce legatura are cu topicul...adica ce are prefectura cu pilitura
![]() ![]() ![]() 28 Apr 2009, 11:40: QUOTE(argon @ 28 Apr 2009, 11:33) inca o afirmatie plina de logica...si coerenta...si umor.... ![]() This post has been edited by OAP: 28 Apr 2009, 10:40 |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
argon |
![]()
Post
#24
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
imi place cand te ofuschezi
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
OAP |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Ja, Ja....tocmai imi zmulg parul din cap
![]() |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
vijelie |
![]()
Post
#26
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
@Andy_ACS
Ma bucur ca recunosti ca ti-a scapat porumbelul din taste. E un pas inainte. |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#27
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
QUOTE(vijelie @ 28 Apr 2009, 11:28) QUOTE(OAP @ 28 Apr 2009, 11:30) Sigur procente exista, undeva pe la Renault, mai mult ca sigur ca se centralizeaza interventiile facute asupra masinilor, pentru eliminarea deficientelor la seriile urmatoare. Dar statistica aia nu o s-o vedeti niciodata. ....iar dci-ul nu este un motor asa nou, ca sa nu-i fi remediat producatorul problemele. This post has been edited by logan1.5dci: 28 Apr 2009, 11:09 |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
OAP |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa fie relevanta statistica respectiva trebuie ca masinile participante sa fie alimentate cu acelasi tip de motorina, exploatate in conditii identice...etc
...altfel e normal ca masinile alimentate de la "baieti "sa aiba mai multa pilitura dect cele alimentate de la petrom....suspensiile masinilor care circula la deva sa fie altfel afectate decat cele care circula la vienna (exemplul e pur intamplator da sigur o sa sara cineva de la deva ca nu-i adevarat)...etc |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
argon |
![]()
Post
#29
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ca-i calitatea slaba a carburatilor in Romania e stiut, atunci cu ce ma incalzeste pe mine, sau pe orice potential cumparator ca dci e un motor bun, cum va jurati muti p'aici? uite ca nu e bun, e foarte prost, ca nu fug saptamanal la Viena sa iau motorina. De aia e mai bun TDI-ul ca-i bagi motorina de CFR si merge bine mersi.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
Pai omu nici nu a spus daca 1.5 dci de 70 sau de 85.Da unu cu piatra in balta si sariti toti s-o scoateti.
|
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 14:04 |