DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Achiztionare, progam rabla, Logan

cosminflorin87
post 23 May 2009, 22:38
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 27 October 08




Buna, ma vad nevoit sa imi schimb vechea dacie, incepe sa pice una alta pe la ea,
e din 1996, eu o am de 4 ani si inca nu am bagat nici un leu in ea, dar da semne de oboseala si nu imi convine sa investesc 800 de euro intr-o masina de 600 euro. Deci ma gandesc sa cumpar un Logan prin programul rabla, cel chel de 5900 euro, sunt limitat finaciar, dar as mai putea plusa n pic.
Astept niste sfaturi in legatura cu asta, sau poze cu model in cauza daca are careva, se merita masina la banii aia,daca mai scot niste bani din buzunar se justifica investitia? masina vreau sa o tin la mine, mult si bine, pana pica ceva grav la ea, deci ani buni ca imi place sa o ingrijesc corespunzator


--------------------
Dacia/Skoda 1410/Fabia 1996/2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 23 May 2009, 22:54
Post #2


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




Salut,

Eu nu am inteles ce vrei de fapt ? Sa iti spunem daca se merita sa dai masina la rabla ? daca se merita sa iti iei un logan chel ? pareri si poze de la cei care au deja un logan chel ?

Daca da, raspunsurile mele sunt :
- daca zici ca masina ta cea veche este buna poate o dai la cineva care are un harb bun de casat, insa trebuie sa mai pierzi ceva timp. Daca nu ai cu cine sa faci schimb si esti presat financiar da-o la casat, ca sa nu mai poluezi cu ea.

- personal nu as cumpara nici o masina "cheala"

- deci nu stiu cum este sa ai o astfel de masina, insa daca nu te deranjeaza nu vad unde ar fi problema de a lua o masina slab echipata.

Bafta !


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosminflorin87
post 23 May 2009, 22:57
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 27 October 08




ms de sfaturi, ai inteles bine
da cred ca o sa o dau la cineva si sa imi dea o "rabla mai raba"
pe mine nu ma deranjeaza ca e cheala, ce mi-ar lipsi ar fi AC-ul, dar nu mi se pare corect ca pt AC, trebuie sa comand o versiune superioara care are niste dotari in plus care ma lasa rece


--------------------
Dacia/Skoda 1410/Fabia 1996/2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 23 May 2009, 23:00
Post #4


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




Daca stai undeva mai in zona de munte, nici nu ai nevoie de AC. Poluezi si consumi in plus.

Totusi pe timp de vara este destul de greu fara AC, mai ales pentru pasageri, pentru copii mici, ca nu prea poti sa mergi cu geamurile deschise. Eu zic sa iei totusi cu AC.

This post has been edited by adrian_c: 23 May 2009, 23:01


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 23 May 2009, 23:02
Post #5


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




pai ar fi asa:
avantaje:
- masina noua
- destul de fiabila
- spatioasa

dezavantaje:
- lipsa totala de optionale. din ce stiu eu are doar abs, ca sunt obligati prin lege. prin optionale ma refer la dotari de bun simt si confort, respectiv la aer conditionat, servodirectie. celelalte gen proiectoare, geamuri electrice, oglinzi electrice, computer de bord le poti adauga tu pe parcurs

pentru mine aerul conditionat si abs-ul sunt foarte importante si eu nu mi-as lua masina care sa nu aiba aceste dotari, fie ea si noua. mai bine mi-as lua ceva second hand, chiar si logan.
de 5900 euro, chiar daca faci credit pentru ei, chiar daca ii ai tu pusi deoparte, iti poti lua la sh chiar si cea mai scumpa varianta de logan ph1 (adica modelul fara facelift, de fapt aceeasi masina, difera doar ambalajul), respectiv dieselul de 85cp in echiparea prestige. daca mergi putin pe an, nu se justifica dieselul, deci iti poti lua benzinara. la banii astia gasesti logan prestige 1.6 16v 105cp, echipare prestige, an fabricatie 2006-2007, km max 35.000. daca vrei poti lua 1.6mpi ambition/kiss fm (ca sa aibe si abs) si ii pui gpl. eu unul asta mi-as lua in locul unei masini noi, dar fara dotari. chiar daca ar avea maxim 3 ani masina pe care as lua-o (desi poti gasi chiar si loganuri din 2008 la banii astia), in general este o masina destul de fiabila (cu dieselurile au mai avut ele probleme), ar avea km destul de putini, deci nu ar fi uzata.
vor fi cativa care vor spune (poate chiar si tu gandesti la fel): "daca am avut pana acum masina fara aer conditionat si n-am murit, n-o sa mor nici de acum incolo". sunt de acord, dar daca tot dau o caruta de bani pe o masina (sau ma bag sclav la banca pentru banii aia), de ce sa nu iau una care sa-mi ofere niste conditii decente de condus?? una care sa ma faca sa simt ca nu strang cureaua sa platesc rata la banca, chiar degeaba.
repet asa gandec eu , tu poti tine sau nu cont de asta, nu ma deranjeaza daca nu o faci.

legat de cum arata loganul respectiv, era o poza cu un astfel de model printr-un topic pe aici, dar nu mai stiu exact unde. oricum e la fel ca orice logan ph2, doar ca oglinzile, barile fata spate nu mai sunt vopsite in culoarea caroseriei. lipseste acel ornament cromat pe portabagaj. n-are nici capace la roti, care mi se pare ca sunt pe R14, fata de R15 pe celelalte versiuni. la interior nu mai stiu daca si la ph2 e la fel, dar la ph1 volanul nu avea airbag si era exact modelul de pe solenza fara airbag, acela subtirel. fetele de usi si intregul bord nu au elemente cromate, nu are nici parasolare. tetierele spate si radioul sau orice urma de preechipare radio lipsesc si ele. s-ar putea sa nu existe nici optiunea de recirculare a aerului, bricheta.

This post has been edited by slider2: 23 May 2009, 23:12


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 23 May 2009, 23:07
Post #6


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




Bun raspuns la slider2, insa eu am inteles ca ar avea banii. In acest caz, sa ia una noua sau la mana a doua insa sa aiba inca ceva garantie. Daca ia in rate, poate sa ia un model mai bine echipat, dar noua.

Personal nu sunt adeptul masinilor la mana a doua, din n motive. Daca ai vre-un prieten, cunosti masina, cunosti cum a fost condusa poate merge la mana a doua.


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 23 May 2009, 23:24
Post #7


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




intr-adevar exista riscul acesta pentru masinile la mana a doua. totusi se poate testa masina in service-uri specializate, si se pot afla foarte usor mai toate defectele, daca exista.
eu unul in general nu sunt adeptul masinii noi, din cauza devalorizarii foarte mari. si nu ma refer la un eventual pret de revanzare, ci la ideea de a da o caruta de bani, pe o masina care cum a iesit pe poarta fabricii a pierdut aproape 1000 de euro. am un exemplu clar, ca sa intelegi mai bine ce vreau sa zic. un prieten de al meu dupa 2 dacii berline, care i-au mancat zilele si banii, n-a mai rezistat si s-a dus la banca s-a imprumutat de 10.000 de iepuroi si si-a luat un logan ph1 prestige 1.6 16v. asta se intampla prin iulie 2007. pretul final pe masina a fost 10.250 euro cu tot cu vopsea metalizata, plus taxa de prima inmatriculare, vreo 800ron. la ora actuala, dupa 2 ani si 18.000km parcuri, el mai poate lua maxim 6500euro pe masina. deci o devalorizare de 40% in 2 ani. si asta nu se intampla doar in cazul loganului. si sti care e faza si mai tare?? in final tovarasul meu va plati aproximativ 15.000euro la banca, deci la momentul actual raportat la aceasta suma a pierdut 60% din valoare masinii.
de asemenea garantia nu ma incanta cu nimic, vazand in ce fel esti tratat in serviceuri, pe langa faptul ca te rup la manopera si piese.
deci eu gandesc asa: imi rup carca muncind (la figurat, desi in unele cazuri poate fi si la propriu), sa dau o caruta de bani/ sau sa platesc ratele la banca, pentru ce?? sa am o masina care dupa 2 ani valoreaza jumatate?? adica in 2 ani de zile mi-am redus fara mari eforturi, valoarea muncii mele pe cine stie cati ani, la jumatate?? nu ar fi mai bine sa cumpar eu cu 6000 de euro loganul tovarasului meu, care e aproape nou, si restul de bani sa-i folosesc pentru scopuri mai rasplatitoare pentru mine, decat sa-i investesc intr-un fier??
e exact ca in bancul ala cu bula la bordel. tipa care urma sa-i presteze servicii lui bula, afla de la "receptie" ca pentru ea s-a platit 3000 de euro. astfel ca incepe sa creeze atmosfera pentru bula. cand acesta intra la ea in camera, tipa incepe sa se mangaie singura si sa exclame: vai ce bine ma simt! asa de bine! la care bula o priveste consternat, se desface la pantaloni si incepe sa-si presteze singur "lucru manual", zicand: auzi draga eu am dat 3000 de euro sa ma simt eu bine, nu tu!!

This post has been edited by slider2: 23 May 2009, 23:36


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 24 May 2009, 00:48
Post #8


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




Ai dreptate, insa partial. Daca vei sa pastrezi masina 2-3 ani nu se merita o masina noua, insa daca o tii minim 5-6-7 ani se merita.

cosminflorin87 vrea sa o tina mult si bine, deci totusi are nevoie de ceva nou.

Si service-urile sunt OK, numai sa te duci unde trebuie. Faci o intrebare pe forum si iti spun baietii. Eu sunt din Dambovita si ma duc cu Solenza numai in Teleorman pentru ca cei de acolo sunt super OK.

Am spus: daca iei masina a mana la doua de la un prieten este OK, insa cand vezi cati fac difturi, curse, verifica viteza maxima, le tuneaza, le "chipuiesc", le pun pneuri mai mari (sa afecteze toata directia) ... etc ... mai bine NU.

Si vorba aia : virgina tot virgina laugh.gif !

Si sa iti mai povestesc ceva. In august 2004 decid sa imi iau o masina. Hai sa iau o masina la mana a doua, o Dacie Solenza. Caut, citesc, gasesc un tip de treaba din Bucuresti, foarte bine intentionat, vindea o Solenza Scala din 2004, avea 2 luni si 4000 km. Vad masina, nimic suspect la prima vedere. Merg cu masina, mergea frumos. Ii zic : 'daca trece si testul la Computest, batem palma'. La pret ieseam cu vreo 500 € mai ieftin fata de una noua, insa avea si o alarma faina care costase creo 500 €. Ma duc la Computest unde am un prieten si incepe testarea. Concluzii dupa testare :
- toate amortizoarele curse;
- motorul nu ajungea decat la 70% din puterea maxima;
- ulei putin peste nivelul maxim;
- era lovita putin pe aripa spate (au avut detector special)
- frana inegal stanga-drepta.

Eram eu cam dezamagit, tipul ca schimba amortizoarele etc etc. La plecare, imi zice sa conduc; eu refuz pentru ca nu era inca masina mea. S-a urcat el la volan si atunci am vazut de ce erau toate defectele. Era un Schumi in devenire. Gropi, sine de cale ferata, borduri nu contau, curbe in viteza, plecari in tromba, accelarari la greu. M-am convins. Ideea este ca omul avea stilul asta si gata. Doamne Fereste sa iei o masina iesita din mainile unui asemenea om.

Succes la cumparare !

This post has been edited by adrian_c: 24 May 2009, 01:08


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puiu82
post 24 May 2009, 01:40
Post #9


MOTANU'RAPIDIST!


Group: Members
Posts: 1.940
Joined: 15 August 05
From: bucuresti,giulesti




QUOTE(cosminflorin87 @ 23 May 2009, 23:38)
Buna, ma vad nevoit sa imi schimb vechea dacie, incepe sa pice una alta pe la ea,
e din 1996, eu o am de 4 ani si inca nu am bagat nici un leu in ea, dar da semne de oboseala si nu imi convine sa investesc 800 de euro intr-o masina de 600 euro. Deci ma gandesc sa cumpar un Logan prin programul rabla, cel chel de 5900 euro, sunt limitat finaciar, dar as mai putea plusa n pic.
Astept niste sfaturi in legatura cu asta, sau poze cu model in cauza daca are careva, se merita masina la banii aia,daca mai scot niste bani din buzunar se justifica investitia? masina vreau sa o tin la mine, mult si bine, pana pica ceva grav la ea, deci ani buni ca imi place sa o ingrijesc corespunzator
*



Esti un fericit posesor de dacie berlina icon_mrgreen.gif 4 ani fara bani bagati in dacie biggrin.gif
Ce intelegi prin"ingrijit corespunzator"?
Daca vrei masina noua,ia-ti noua,dar nu merita fara a\c.
Nici servodirectia,geamurile electrice sau airbagurile nu sunt de prisos.
Parerea mea.
Bafta!


--------------------
Toyota Auris 2011 - B-999-CGS
Mandru posesor de doua maini stangi!!!
Ex-clima verde jad.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosminflorin87
post 24 May 2009, 08:49
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 27 October 08




AC-ul este lucrul de care am nevoie pe ea, si eventual airbag pasager, ca sofer are. Din cate am inteles jantele pe ea sunt de 15 cu capace si are precablaj radio si antena. Oricum vreau sa imi pun CD-playerul actual pe ea, un Sony are daor 2 luni care acum e pe berlina. Servodirectia pentru mine nu e chiar necesara, am condus masini destule cu directia mult mai grea decat la logan fara servo, si imi place asa trag de covrig, simt ca conduc si eu ceva:).
Prin intretinere corespunzatoare eu inteleg schimb de ulei si filtru tot la 6 luni chiar daca nu fac nici jumate din kilometrii pe care pot sa ii fac cu uleiul respectiv, orice pata de rugina remediata in cel mai surt timp, anual ceara sau ulei ars in paguri, usi, peste tot sub ea sau autovapant etc, tot timpul in ea doar anigel in ea deci nu schimb vara pe apa, tot cam la 2 luni curatat bujii, reglat platina etc


--------------------
Dacia/Skoda 1410/Fabia 1996/2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 24 May 2009, 09:37
Post #11


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Da jantele sunt pe 15.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 24 May 2009, 12:25
Post #12


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




QUOTE(cosminflorin87 @ 24 May 2009, 07:49)
Prin intretinere corespunzatoare eu inteleg schimb de ulei si filtru tot la 6 luni chiar daca nu fac nici jumate din kilometrii pe care pot sa ii fac cu uleiul respectiv, orice pata de rugina remediata in cel mai surt timp, anual ceara sau ulei ars in paguri, usi, peste tot sub ea sau autovapant etc, tot timpul in ea doar anigel in ea deci nu schimb vara pe apa, tot cam la 2 luni curatat bujii, reglat platina etc
*



Cred ca exagerezi putin cu :
- uleiul la 6 luni. Nu stiu care este intervalul reviziilor la Logan, insa la Solenza il schimb la 75% din 10k km, deci la 7500 km;
- anual ceara. Masina vine ceruita asa cum trebuie, eventual ii faci o ceruire interna (praguri, usi, traverse) la 2 sau 3 ani. Fara ulei ars fie el rece sau incins;
- cand spui "doar antigel" probabil ca te referi la antigelul concentrat. Acesta are o foarte mare concentratie de etilen-glicol (peste 90%) care nu este benefica motorului. In motoare trebuie introdusa o combinatie de apa distilata si etilen-glicol deoarece apa distilata are foarte bune proprietati de conductie termica (deci practic apa iti raceste motorul, insa ingheata la 0°C), iar etilen-glicol-ul are proprietatea de a nu ingheta (punct de inghet la -100°C). Pentru Romania, este buna o combinatie 60% etilen-glicol si 40% apa pe timp de iarna, insa in general se merge 50%-50%;
- bujii nu mai umblii tu la ele cand vrei, schimba-le la intervalele din carte si OK.
- platina nu are; decat daca vrei sa ii pui un al doilea motor cu carburator si ruptor-ditribuitor, sau vrei sa inlocuiesti sistemul de aprindere electronica laugh.gif .

Totusi, schimbarea filtrului de aer la 10k km ar fi destul de benefica pentru motor. Si bineinteles benzina curata si buna.

This post has been edited by adrian_c: 24 May 2009, 13:16


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosminflorin87
post 24 May 2009, 13:10
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 27 October 08




QUOTE(adrian_c @ 24 May 2009, 12:25)
Cred ca exagerezi putin cu :
- uleiul la 6 luni. Nu stiu care este intervalul reviziilor la Logan, insa la Solenza il schimb la 75% din 10k km, deci la 7500 km;
- anual ceara. Masina vine ceruita asa cum trebuie, eventual ii faci o ceruire interna (praguri, usi, traverse) la 2 sau 3 ani. Fara ulei ars fie el rece sau incins;
- cand spui "doar antigel" probabil ca te referi la antigelul concentrat. Acesta are o foarte mare concentratie de etilen-glicol (peste 90%) care nu este benefica motorului. In motoare trebuie introdusa o combinatie de apa distilata si etilen-glicol deoarece apa distilata are foarte bune proprietati de conductie termica (deci practic apa iti raceste motorul, insa ingheata la 0°C), iar etilen-glicol-ul are proprietatea de a nu ingheta (punct de inghet la -100°C). Pentru Romania, este buna o combinatie 60% etilen-glicol si 40% apa pe timp de iarna, insa in general se merge 50%-50%;
- bujii nu mai umblii tu la ele cand vrei, schimba-le la intervalele din carte si OK.
- platina nu are; decat daca vrei sa ii pui un al doilea motor cu carburator si ruptor-ditribuitor, sau vrei sa inlocuiesti sistemul de aprindere electronica radmasa.gif.

Totusi, schimbarea filtrului de aer la 10k km ar fi destul de benefica pentru motor. Si bineinteles benzina curata si buna.
*





eu ma refer la cum intretin acum berlina:) nu la cum o sa intretin urmatoare masina:)
si la faza cu antigelul normal ca amestecat cu apa distilata, eu ma referea ca nu pun apa goala in instalatie ca in general se practica pe perioada de vara

This post has been edited by cosminflorin87: 24 May 2009, 13:12


--------------------
Dacia/Skoda 1410/Fabia 1996/2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 24 May 2009, 13:16
Post #14


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




Pai eu de unde sa stiu ca te refereai la masina veche.

Oricum, bafta la alegerea masinii !


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosminflorin87
post 24 May 2009, 13:20
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 27 October 08




ei nu aveai de unde sa stii
Ms!


--------------------
Dacia/Skoda 1410/Fabia 1996/2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 24 May 2009, 14:46
Post #16


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




Sa ne spui in final ce masina ti-ai cumparat.


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosminflorin87
post 24 May 2009, 20:40
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 27 October 08




O sa va spun prin iulie, cam atunci planuiesc sa acizitionez, ma gadesc sa aleg intre logan chel si Laureate


--------------------
Dacia/Skoda 1410/Fabia 1996/2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 24 May 2009, 21:01
Post #18


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




daca faci vreun sondaj, eu votez cu laureate tongue.gif


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 24 May 2009, 21:05
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Nu iti lua Logan fara a/c.Vara la temperaturi la care in berlina mai respiri doar cu geamurile deschise in Logan(de fapt in toate masinile mai moderne ca berlina) nu prea mai e distractiv(eu am si berlina si Logan...).Cel mai bine iei un Laureate,nu iti va parea rau.Mai ales daca intentionezi sa il tii o perioada mai lunga,suma platita in plus raportata la durata de utilizare va fi nesemnificativa.Bafta!


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 25 May 2009, 18:24
Post #20


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Si eu zic laureate, eu am avut preferance si am vindut acea masina pentru ca nu avea AC.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 25 May 2009, 19:02
Post #21


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




Off-topic:
QUOTE(adrian_c @ 24 May 2009, 13:25)
etilen-glicol-ul are proprietatea de a nu ingheta (punct de inghet la -100°C).
*


Etilen-glicolul ingheata la -13 grade Celsius. Nu te simti prost daca n-ai stiut, sunt chimisti de meserie care nu stiu. wink.gif


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosminflorin87
post 25 May 2009, 23:57
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 27 October 08




se pare ca o sa ma indrept spre un laureate, dar inca nimic sigur


--------------------
Dacia/Skoda 1410/Fabia 1996/2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 26 May 2009, 00:20
Post #23


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




QUOTE(paul_damian @ 25 May 2009, 18:02)
Off-topic:

Etilen-glicolul ingheata la -13 grade Celsius. Nu te simti prost daca n-ai stiut, sunt chimisti de meserie care nu stiu. wink.gif
*



Eu parca asa am invatat la scoala, o sa vad daca mai gasesc cursul ala de chimie. Probabil am uitat alte ingrediente din antigelul concentral. Oricum vad ca pe net apare ca "permanent antifreeze".

Da, am vazut ca practic combinatia cu apa ii da aceste caracteristici anti-inghet. ma duc la profesor sa ii dau una peste cap, ca sigur asa am scris in caiet.

----------------------------------------------
Ethylene glycol: A colorless, nearly odorless, sweet-tasting, hygroscopic liquid, formula HOCH2CH2OH. It is relatively nonvolatile and viscous and is the simplest member of the glycol family. Ethylene glycol freezes at −3°C (8.6°F), boils at 197.6°C (387.7°F), and is completely soluble in water, common alcohols, and phenol. Low molecular weight, low volatility, water solubility, and low solvent action on automobile finishes make ethylene glycol ideal as a radiator antifreeze and coolant; water mixtures (58–80% glycol) freeze below −46°C (−50°F).
----------------------------------------------

Pai daca esti chimist lumineaza-ne cu antigelul asta. laugh.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiun
post 28 May 2009, 16:16
Post #24


Membru...fara drepturi.


Group: Members
Posts: 39
Joined: 8 April 08






--------------------
Dacia berlina 1998
Suntem mai degraba sclavi ai propriei minti decat ai propriului destin - Roosevelt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosminflorin87
post 29 May 2009, 21:17
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 27 October 08




mersi ovidun de link
ai cumparat ceva pana acum sau mai astepti?


--------------------
Dacia/Skoda 1410/Fabia 1996/2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 29 May 2009, 21:24
Post #26


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




din punctul meu de vedere nu se merita absolut de loc o un logan chel. de ce? pentru ca fata de rabla care o ai acum in afara de abs nu iti aduce nimic in plus, si dai 6000 de euro pe o pereche de roti si un motor depasit de muuuult... parerea mea e ori sa-ti faci rabla sa mearga, ori sa iei ceva echipat mai bine, ori ceva sh... si in categoria sh intra masini (cei drept putin mai vechi) care au mai multe dotari decat un logan de top la bani mai putini wink.gif gandeste-te bine ce vrei, sa nu te trezesti ca dai banii si dup-aia realizezi ca de fapt nu era ce voiai tu smile.gif


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 29 May 2009, 23:07
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




radmasa.gif radmasa.gif intr-adevar loganul nu are absolut nimic in plus fata de dacia berlina. Abs-ul ala e o inventie vai de mama ei , airbagul la fel , structura de rezistenta la fel, motorul ala euro4 polueaza la fel ca motorul non euro al daciei si tot asa. Mah. eu ma intreb, unii nu au simtul ridicolului?


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 29 May 2009, 23:21
Post #28


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




exact wink.gif oricum la ala chel n-ai sacosi cu aer... dupa cum am spus eu prefer o masina mai veche, cat se poate de fiabila (ca marca si model) si cu cat mai multe dotari... chit ca poate o sa mai surubaresc pe la ea din cand in cand, io unu zic ca merita, bine imi si place sa surubaresc, unii oameni nu suporta sa mai repare una alta pe la propria masina, dar asta e, fiecare cu apucaturile sale...

si off topic, am si eu o curiozitate, de ce logan ph1 e mai scump decat ph2? blink.gif oricum e exact aceeasi masina cu mici modificari estetice... nu ma prind care-i faza unsure.gif


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 29 May 2009, 23:32
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




in 6000 de euro cred ca isi ia la programul rabla, ambiance-ul care are si airbag sofer. Cat despre surubareala, la astea mai noi , pline de electronice, nu mai merge cu ciocanul si surubelnita. In sfarsit, ideea e alta, ma distreaza cum unii cred ca loganul nu are nimic in plus fata de berlina..


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 29 May 2009, 23:52
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




Aibag sofer are si versiunea aia cheala, Ambiance are si aibag pasager, daca masina ii facuta in 2009.


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 14:51
Forum Renault