carburator nova gt
![]() ![]() ![]() |
carburator nova gt
hawkeye |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 16 July 03 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
hawkeye |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 16 July 03 ![]() |
am gasit pe un site ca s-ar potrivi cel de la Renault 5 GTT. nu stiu in ce masura trebuie adaptat, ramane sa mai scotocesc dupa detalii
|
-------------------- |
|
clr |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Banuiesc ca stii deja: se poate adapta fara probleme cel clasic de berlina.
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003
|
|
hawkeye |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 16 July 03 ![]() |
stiu si nu ma ajuta cu nimic. de ce as schimba ceva prost cu ceva si mai prost ... ?
|
-------------------- |
|
FiveThreeFive |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 26 June 03 From: Bucuresti ![]() |
hawkeye, cu riscul sa imi ridic +50% din membrii DSN Forum in cap, parerea mea este ca Dacia Nova cu motor cu carburator oferea cea mai interesanta plaja de dezvoltare si de tuning al motorului, cu costuri reduse, dintre toate Daciile fabricate pana in prezent.
Cu putina grija, poti usor sa treci de 80CP si un cuplu la care motoarele Renault de pe SN/SLZ pot numai sa viseze. Cu ani in urma (prin 1999), cand aveam doar Dacia 1310, planuisem sa instalez un carburator orizontal Weber DCOE sau Dellorto DHLA. Initial plecasem de la ideea sa montez doua carburatoare orizontale (cazul ideal, cu cate un corp pe fiecare cilindru), dar a construi o galerie de admisie pentru asa ceva ar fi fost prea complicat si costisitor. Chiar gasisem la unii care se ocupa cu dezmembrari (in Baneasa) un set de doua carburatoare originale de Alfa Romeo. Dar apoi am luat a doua masina, si am abandonat proiectul. Daca ti se pare o idee buna, cauta pe Net dupa "Weber DCOE" si "Dellorto DHLA". O sa gasesti informatii despre cum sa montezi un carburator orizontal si sa calculezi jiclerele; in plus, se gasesc de cumparat pe Web. Daca te ocupi serios si studiezi problema 1-2 luni, sigur iesi cu un proiect care o sa puna in umbra SN/SLZ "powered by Renault". |
--------------------
ex- Dacia 1310 Break
, on the road: 1988-2003
, scrapped: 2010
|
|
bondoo7 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 9 September 02 From: Roman ![]() |
carburatorul este f bun dar maimutele din service nu stiu sa-l regleze!!!
nu ai de reglat la el decat lucruri pe care le poti face tu cu manuta ta, dar tre' sa-ti faci rost de o carte de reglaj (vre-o 6 pagini cu totul) restul reglajelor nu se pot face cu surubelnita ci numai pe bancul de reglaj. daca ti-a umblat mecanicu lu' peste la ce nu trebuie poti sa-ti cumperi altul nou. experienta a trait-o tata cu nova lui cand a fost prima data in service i-au nenorocit carburatorul, dupa ce a sutit din service cartea de reglaj (pe care aia tot nu o foloseau la nik) si am cumparat un carburator nou pe care l-am reglat ca la carte totul a fost OK si este si in ziua de azi (reglaj periodic in fiecare an) |
--------------------
dacia
supernova confort toate bune ?..?..?
|
|
hawkeye |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 16 July 03 ![]() |
am fost cu el la reglat in pantelimon la un service care au banc.
degeaba. consuma 12% in oras si merge de parca sta. |
-------------------- |
|
hawkeye |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 16 July 03 ![]() |
QUOTE Cu ani in urma (prin 1999), cand aveam doar Dacia 1310, planuisem sa instalez un carburator orizontal Weber DCOE sau Dellorto DHLA. banuiesc ca nu se prea gasesc de cumparat in romania asa ceva... oricum, ma gandeam la ceva mai realizabil si care sa nu necesite foarte multe modificari. intrebarea mea ar fi pe unde sa gasesc flansa de convertire de la un carburator strain (renault sau alfa parca ziceai?) la motorul de nova? |
-------------------- |
|
bondoo7 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 9 September 02 From: Roman ![]() |
las' ca si lu' tata tot pe banc i-au "reglat" carburatorul....
|
--------------------
dacia
supernova confort toate bune ?..?..?
|
|
paulp |
![]()
Post
#10
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Frate, eu am carburator de 1400, cu flansa. Merge brici. Usor de reglat (ieftin de schimbat).
Consum 6.6% la drum (110 km/h la 2800 de ture). Am tras de ea pina la 150/h (in 3600 de ture). Mai mult nu poate ca nu mai este benzina. In oras nu i-am facut consumul. Eu merg doar cu benzina FPb (Europlus Lukoil). Poti incerca un carburator de WV Golf. Tot cu flasa de rigoare. Succes si anunta-ma daca ai reusit! |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
paulp |
![]()
Post
#11
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Scuze. Nu vazusem al doilea mesaj.
Flansa ti-o face nea Gigi! stungaru. Nu este foarte complicata. Trebuie doar sa-i duci carburatorul ca sa ia dimensiunile pentru suruburi si gaura de admisie. Bafta! Daca treci prin Iasi, iti arat la a mea cum e facuta flansa! |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
paulp |
![]()
Post
#12
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Uitasem. Vezi ca trebuie schimbat si filtrul de aer. Nu se potriveste gura.
Eu am unul de Ford. |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
Marty |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
hawkeye, uite aici un nr de telefon de la un centru de dezmemrari Renault: 0722343042. Baietii sunt super de treaba, supermeseriasi, iar daca te intelegi cu ei o sa-ti faca chiar acolo modificarea! Mai intai suna si intreaba daca se potriveste ceva pe galeria ta .
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
dragOn |
![]()
Post
#14
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Inainte de a ma scapa cu vre-un raspuns, te intreb de ce vrei sa schimbi carb? Pentru ca nu esti multumit cum functioneaza sau vrei performante extreme?
|
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
alex |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Admin Posts: 749 Joined: 22 May 02 ![]() |
Citeste topicul omului, nu mai pune intrebari aiurea
![]() QUOTE eu m-am plictisit sa ma duc o data la 6 luni (in ultima vreme chiar mai des) cu el la curatat/reglat whatever |
--------------------
N/A
N/A
N/A snafu
|
|
hawkeye |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 16 July 03 ![]() |
thanks pt. numar, o sa sun azi sau maine.
|
-------------------- |
|
paulp |
![]()
Post
#17
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
hawkee00, anunta-ma si pe mine, daca ai reusit sa-ti schimbi carburatorul, cu ce model? si cit ai consumul? eventual viteza de virf? multam!
|
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
Maska |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Sunt in aceeasi situatie ca si tine, adica posesor de nova gt cu carburator dbl. corp si ma tot chinui cu reglajele. Nu mai vorbesc de consum si alte probleme. Spune-mi si mie te rog daca ai rezolvat ceva si in ce fel ! Multumesc !
|
--------------------
Citroen
C4 Coupe
2008
|
|
paulp |
![]()
Post
#19
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Hawkee, ai rezolvat ceva :?:
Vezi ca era cineva pe forum care vroia sa-si schimbe carburatorul de pe berlina cu un dublucorp :!: |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
viper |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 16 September 03 ![]() |
Un sfat:mergeti pe www.oltcit.ro si acolo veti gasi toate informatiile de care aveti nevoie!
Mentionez ca carb-ul de pe DN GT este identic cu cel de pe oltcit!(solex dublu corp) Multa bafta! ![]() |
-------------------- |
|
hawkeye |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 16 July 03 ![]() |
n-am rezolvat din lipsa de timp si bani. carburatorul de oltcit are daca nu aceleasi, chiar mai multe probleme ca cel de nova. am avut oltcit si stiu ce inseamna. recordul a fost consum de 40%. (40 litri la 100km). si nu, nu rupea pamantul ci era chiar puturos.
|
-------------------- |
|
aviasol |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.000 Joined: 3 April 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE n-am rezolvat din lipsa de timp si bani. carburatorul de oltcit are daca nu aceleasi, chiar mai multe probleme ca cel de nova. am avut oltcit si stiu ce inseamna. recordul a fost consum de 40%. (40 litri la 100km). si nu, nu rupea pamantul ci era chiar puturos. mai io nu pot sa cred ca cineva a fost asa de ......... sa mearga cu un olcit care consuma 40%. Asa ceva nu se poate!!!! un calcul simplu arata ca e de n ori mai ieftin sa mergi cu taxiul. :shock: :shock: |
--------------------
VW
GOLF V 1.9 TDI
2006
- WTX galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional ! |
|
Marty |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE n-am rezolvat din lipsa de timp si bani. carburatorul de oltcit are daca nu aceleasi, chiar mai multe probleme ca cel de nova. am avut oltcit si stiu ce inseamna. recordul a fost consum de 40%. (40 litri la 100km). si nu, nu rupea pamantul ci era chiar puturos. asta deja e record absolut! stiam de 30 %. A bagat 2 litri de benzina in Baneasa si nu a reusit sa ajunga la benzinarie (Petrom Baneasa, aia din deal) ca sa faca plinu' ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
aviasol |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.000 Joined: 3 April 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE n-am rezolvat din lipsa de timp si bani. carburatorul de oltcit are daca nu aceleasi, chiar mai multe probleme ca cel de nova. am avut oltcit si stiu ce inseamna. recordul a fost consum de 40%. (40 litri la 100km). si nu, nu rupea pamantul ci era chiar puturos. mai io nu pot sa cred ca cineva a fost asa de ......... sa mearga cu un olcit care consuma 40%. Asa ceva nu se poate!!!! un calcul simplu arata ca e de n ori mai ieftin sa mergi cu taxiul. :shock: :shock: |
--------------------
VW
GOLF V 1.9 TDI
2006
- WTX galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional ! |
|
paulp |
![]()
Post
#25
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
QUOTE recordul a fost consum de 40%. (40 litri la 100km). Sigur nu aveai rezervorul spart. Am avut si eu Oltcit si n-am reusit performanta asta, chiar cu carburatorul dereglat. Mai mult de 20% n-am reusit cu toate insitentele. Anyway, daca iti pui altceva inafara de Carfil (gen Renault 5, WV Golf) si ai rezultate bune (aceleasi performante, consum redus) da-mi de veste. Nu sint reticent la schimbari. ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
paulp |
![]()
Post
#26
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Hawkeye00,
Am reusit sa fac niste poze la motor. Le postez aici (doar 2 ca ma cearta Alex, mai am 2 pe care pot sa ti le trimit pe mail) Daca nu sint foarte clare o sa-l rog pe Liviu cind vine la Iasi sa faca el niste poze cu aparatul lui. Attached thumbnail(s) motor1.gif ( Size: 115.82k ) Number of downloads: 1192 motor3.gif ( Size: 123.66k ) Number of downloads: 1235 |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
Liviu |
![]()
Post
#27
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Se rezolva domnu'
![]() |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Carburatorul care este pe nova gt este intr-adevar asemanator cu cel de oltcit, difera difuzoarele si jiglerele - mai mari toate tinind cont de dif. de cap. cil. Un oltcit bine reglat ia 12% in oras si cam 10-11 % dat talpa in el cit tine. Deci nu incercati sa-l faceti sa consume sub cotele astea ca e nasol nu mai merge nici batut cu maiu' . parerea mea care zic ca am mesterit ceva motoare - inclusiv de oltcit facut bucatele si pus la loc - si o sa mai mesteresc citva timp de aici inainte e ca nova gt asa cum e din fabrica e bine gindita si un carburator original in care nu si-a bagat nasul orice beznas habarnagiu e cea mai buna solutie, in conditiile in care vrei sa te deplasezi pe sosea rezonabil ca viteza si dinamica.
|
-------------------- |
|
paulp |
![]()
Post
#29
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
OK.
Astept un raspuns de la Hawkeye daca s-a lamurit si mai vedem. |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
paulp |
![]()
Post
#30
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Gabriel, problema, asa cum ai spus, este ca aceste carburatoare au bunul obicei de a se deregla destul de frecvent (cu un pic de ajutor, fireste). Iar dereglate consuma de rup... si de reglat la loc sufletu' :!:
|
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 11:25 |