DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tabla de pe SLZ

Vasy
post 15 Aug 2003, 12:12
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 1 August 03
From: Cluj




Stie cineva de aici din ce fel de tabla e facuta caroseria SLZ?
Un destept dintr-un service a zis ca e vorba de tabla importata, citez: "din Slovacia (sau Slovenia?)". Am vazut ca pe dedesubt este bine izolata asa ca nu-i necesar ca dupa cumparare sa-ti rastorni masina si sa te apuci de izolare.


--------------------
Solenza Rapsodie - CJ 23 ATV
CJ 23 ATV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 15 Aug 2003, 12:15
Post #2


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Tabla se pare ca este intr-adevar din import. Marea problema ar fi ca este deosebit de moale.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Woland
post 15 Aug 2003, 12:16
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 26 May 03
From: Bucuresti




Si mie mi-au spus la fel cei de la Meridian, ca e din Slovacia.


--------------------
Dacia Solenza 2003 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bobo
post 15 Aug 2003, 13:09
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 756
Joined: 24 October 02
From: Bucuresti




si io citisem mai demult ca au renuntat la sidex pentru slovacia;

si zilele astea am citit ca geamurile pentru solenza nu le mai iau de la gerom buzau; doar berlinele sunt echipate de la gerom;


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
guvernul
post 16 Aug 2003, 13:19
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 30 April 03




Si eu am auzit ca e din Slovacia. Insa nu mi se pare moale deloc, comparativ cu berlinele si cu DSN-urile. Poate doar comparativ cu Mercedes sa fie mai moale...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 16 Aug 2003, 13:46
Post #6


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Daca apesi cu mana pe masina - fie capota motor, fie cupola - vei vedea ca tabla e foarte moale, din pacate. Mie mi-a atins-o un destept in parcare. Nu tare, insa tabla fiind moale s-a deformat linia la aripa. Era mai bine de era mai solida.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcellino
post 4 Apr 2004, 20:35
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 9 June 03
From: Bucuresti




tabla e intr-adevar f.moale la solenza! se indoaie usor si nimeni nu s-a interesat sa o intareasca fiindca rezistenta ranforsarilor si cadrului de sub ea sunt intr-adevar notabile !
:idea:


--------------------
pe zi ce trece adevarul e tot mai comercial, legea tot mai ipocrita si oamenii platesc tot mai mult pentru ele... la fel ca pentru orice prostie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan_F
post 5 Apr 2004, 10:27
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 335
Joined: 30 June 03




si mie mi se pare mai moale...comparativ cu fosta mea Dacia Nova. Se simte si cand trantesti usile...suna mai a gol, mai subtire decat atunci cand tranteam usile la nova. Deci si convingerea mea este ca tabla de pe SLZ este mai subtire. Parca e de Matiz...smile.gif)


--------------------
Ford Fiesta 1.4 TDCi 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanescu
post 5 Apr 2004, 12:10
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 21 August 03
From: Bucuresti




QUOTE

si zilele astea am citit ca geamurile pentru solenza nu le mai iau de la gerom buzau; doar berlinele sunt echipate de la gerom;


sint turcesti


--------------------
renault megane 2.2 sedan 1.5dci 80cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 5 Apr 2004, 13:08
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Mi se pare foarte tare in comparatie cu ce e pe SNova. Poate e moale in comparatie cu un Mitsubishi Galant din '80... care e tanc. Plus ca daca pui o SLZ si o SN una linga alta in parcare ai sa observi de la o posta diferenta de calitate


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinc
post 5 Apr 2004, 21:38
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 16 January 04
From: Bucuresti




Eu am atins masina in usa dreapta spate, cautand un magazin, deci aveam v f f mica si s-a indoit usa destul de usor, si un pic aripa. Macar sa fie ea subtire si sa tina la rugina.


--------------------
Opel/Dacia Vectra B/Solenza - .
Opel Vectra B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 5 Apr 2004, 21:55
Post #12


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Si mie mi s-a spus ca tabla ar fi din Slovacia. Insa e moale rau. Eu am reusit sa-mi indoi nu foarte tare hayonul in incercarea de a-l face sa se inchida. Am apasat pe el si s-a indoit. In plus am vazut ceva SLZ cu capota indoita de proprietarii care, din prea multa mila pentru masina, apasau pe ea in loc sa o tranteasca. Inca de cand am cumparat-o mi-au spus aia sa nu ma manace undeva sa apas. Mai bine sa o trantesc. Spre ca, desi subtire, sa reziste la rugina.

Geamurile nu stiu sa se fi fabricat vreodata in Romania. Sunt Duracam, made in Turkey.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallig
post 5 Apr 2004, 22:45
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 2 January 04




Inca de cand am cumparat-o mi-au spus aia sa nu ma manace undeva sa apas. Mai bine sa o trantesc.

Si mie mi-a spus treaba asta (de cateva ori) agentul de livrare de la Auto Marcu's. Sa o las sa cada de la 20cm, sa nu apas pe ea, ca se face barca.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovidiu
post 6 Apr 2004, 08:16
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 6 April 04
From: Bucuresti




salut , sunt fericitul propietar al unei Solenza Scala, ce sa va spun, am observat ca tabla este f subtire, ma intreb si eu la fel ca altii cat o sa reziste la rugina ? ma tenteaza sa imi iau un garaj. biggrin.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan_F
post 6 Apr 2004, 09:15
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 335
Joined: 30 June 03




Ovidiu, cred ca rezista la rugina vreo 5-6 ani. Daca vrei sa o feresti de chestiile astea, fii atent la praguri, pentru ca acolo apar primele puncte de rugina. In rest, daca o lovesti/zgarii vezi cum astupi cat mai repede acele zgarieturi, pentru ca iarasi acolo apare rugina. Trebuie avuta atentie la usi, sa nu se frece de praguri si sa aiba balamalele gresate mai tot timpul.

O sa mai apara rugina dupa vreo 3 ani la profilul de metal care separa geamul de la usile spate de triunghiul ala de geam fix.

In rest daca ai cat de cat grija de ea te tine fara probleme majore vreo 7-8 ani fara rugina.


--------------------
Ford Fiesta 1.4 TDCi 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 6 Apr 2004, 11:02
Post #16


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Depinde mult de cum ai grija de ea. Daca nu o speli cu lunile si, mai ales iarna, daca lasi toata sarea pe masina mult timp e firesc sa o prinda rugina mai devreme. Daca ii mai dai din cand cu niste ceara sau polish si o speli regulat va tine destul de mult. Chiar 7-8, slabe sanse insa oricum nu vor mai fi topicuri gen mi-a ruginit masina la 1 an si ceva dupa ce am cumparat-o.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bobo
post 7 Apr 2004, 08:31
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 756
Joined: 24 October 02
From: Bucuresti




tabla de de la sidex; ieri citeam intr-un articol in ziarul fin., ca sidexul se forteaza sa livreze tabla si la intern pentru ca nu face fata exportului; china are mare nevoie de otel si preturile s-au dublat pe piata mondiala;
partea nasoala e pentru producatorii de masini, tevi, etc...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan_F
post 7 Apr 2004, 09:49
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 335
Joined: 30 June 03




am citit si eu articolul asta...avand in vedere preturile duble la tabla, cred ca este justificabila (din punctul lor de vedere) decizia de a folosi o tabla mai subtire. cred ca altfel umflau prea mult costurile si ciu-ciu profit....oricum nu le convine lor situatia, dar nu au ce face. cred ca din cauza scumpitii otelului pe plan mondial si viitoarea dacie de 5000 euro nu o sa mai coste atat ci un pic mai mult (+15-20%).

cel putin ne ramane consolarea ca e mai groasa decat tabla de matiz laugh.gif


--------------------
Ford Fiesta 1.4 TDCi 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adr
post 12 Apr 2004, 09:49
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 24 December 03
From: Bucuresti




Cica tabla este din Slovacia, dar tot de la ISPAT.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 12 Apr 2004, 17:39
Post #20


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Pana la urma grosimea tablei nu conteaza, ca nu e tanc masina. In caz de accident ar trebui sa absoarba parte din energia accidentului. De-aia exista zone cu deformare controlata la masinile cu pretentii. Ce e important la o masina e rigiditatea celulei interioare unde se afla pasagerii.

Nu stiu daca se incadreaza aici, dar cei care sunt nemultumiti de grosimea tablei ar trebui sa afle ca la Clio aripile sunt facute din plastic.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adso
post 15 Apr 2004, 18:36
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 19 January 04




Nu numai la clio sunt facute aripile din plastic, ci la toate renault-urile, inclusiv velsatis si espace.
Iar ideea e foarte buna. Am un clio si l-am proptit de curand intr-un stalpisor de parcare pe care nu l-am observat. Am spart aripa si bara, dar absolut nimic in rest.
M-am dus la service, mi-au schimbat bara si aripa de plastic, le-au vopsit si intr-o zi aveam masina acasa.
Nu se vede absolut nimic. Aripa a pleznit fara sa ia altceva cu ea.
Ideea mi se pare buna.


--------------------
Call me Ishmael...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 16 Apr 2004, 00:53
Post #22


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Daca aripa era de tabla se indrepta nu se schimba. Cat ai Casco e bine, nu te deranjeaza, insa cand trebuie sa faci operatia pe banii tai, crede-ma ca mai degraba ti-ar conveni sa indrepti o aripa decat sa cumperi una noua.

Un alt avantaj al aripilor de plastic e ca nu ruginesc.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adso
post 16 Apr 2004, 12:38
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 19 January 04




E adevarat, toata afacerea a dus spre 30 de milioane.
Sa ai masina - mai ales daca ai luat-o de noua - si sa nu ai CASCO mi se pare o prostie - imi cer scuze fata de cei care se afla in situatia asta.
Era si un banc - masinile sunt de doua categorii: cele care au fost lovite si cele care vor fi lovite.
Totul se reduce la TCO (total cost of ownership) - o masina costa mai mult decat pretul ei in sine + benzina + revizii.
Idealul este sa il ai in calcul si sa-ti iei o masina pe care iti permiti sa o detii in toate aspectele (asigurari, impozite, eventuale reparatii etc.). Din cauza asta am ales clio si nu ceva mai procopsit.
Ca sa nu cad off-topic: si tabla de pe clio mi se pare extrem de moale. Flambeaza pe toate suprafetele mari (fete de usi, plafon). E adevarat ca nu am insistat si si-a revenit fara urmari.
Si mie mi-au dat acelasi sfat: sa las capota sa cada, sa nu o imping eu.
Masina are aproape doi ani, fara vreun punctisor suspect de rugina sau mai stiu eu ce.
Pot conta pe acelasi lucru la o solenza? Mai am nevoie de o masina si solenza ar fi ideala pentru chestia asta.
Multumesc.


--------------------
Call me Ishmael...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdanel
post 16 Apr 2004, 13:32
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 29 March 04
From: Bucuresti




Daca-ti limitezi pretentiile la "aproape doi ani" si ai si un dram de noroc, sunt convins ca tine si tabla de Solenza.
Totusi, asta e doar o convingere (sau poate o speranta?!). Deocamdata nu pot sa spun decat ca am masina de aproape doua luni si nu are nici un punctisor suspect de rugina... smile.gif
Bafta!


--------------------
--
Ce faci acolo? Flotari? Da-le incoace!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adso
post 16 Apr 2004, 16:57
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 19 January 04




am pretentia ca dupa doi ani tabla sa fie ireprosabila - asta inseamna ca mai tine doi biggrin.gif Dupa cinci ani, consider ca o masina romaneasca si-a facut cu brio datoria.
la clio m-am uitat si eu si cei de la service - pe care i-am aghezmuit bine si au fost foarte draguti - si intr-adevar nu are nici o problema.


--------------------
Call me Ishmael...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 16 Apr 2004, 19:26
Post #26


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Dupa doua luni ar fi culmea sa apara rugina pe ea. Se mai plangea o persoana pe forum ca dupa numai cateva luni a inceput sa o ia rugina. Teoretic nu ar trebui sa apara rugina, insa depinde de cat de harnici au fost cei de la vopsitorie. Tin sa va spun ca mie mi-au vopsit-o cu tot cu scame (avea scame pe ea cand au dat cu lac cred si au ramas scamele in vopsea). Nu cred ca mai trebuie mentionat cat de greu s-au dus si ca si acum mai sunt cateva.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maf
post 22 Apr 2004, 09:48
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 10 January 03
From: Bucuresti




Azi am observat ca a sarit si la mine vopseaua, usa sofer, la baza geamului acolo unde se imbina cadrul geamului cu portiera. Se pare ca era mai de mult, deoarece acolo unde este sarita vopseaua(cam 1/2 cm) a ruginit un pic....
Daca ma duc la service, se rezolva in garantie? Sau sa mai astept sa mai sara si in alta parte ca sa ma duc cu mai multe odata? 022.gif :roll: :!: :?: laugh.gif


--------------------
Dacia Solenza Clima - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 22 Apr 2004, 18:29
Post #28


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Pai daca e rugina nu mai sta. Ca asta se misca destul de repede si iti mananca tabla, iar 1/2 cm e destul de mult.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-shobo
post 23 Apr 2004, 11:44
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 13 April 04




ce vechime are masina?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
omman
post 23 Apr 2004, 12:04
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 9 January 04
From: Bacau




Mi-am zgariat si eu masina, chiar in prima ei zi, pe 1.5 cm. A ajuns pana in "carnea" metalului portierei. Am fost cu ea la service in noiembrie, dupa cateva zile, si mi-a dat-o cu vopsea un nene. Am dat banutul, ce garantie! Am fost sfatuit sa stau linistit in privinta asta ca m-a rezolvat el.
Acolo a sarit vopseaua din nou. Am fost din nou dar la un service concurent. Iar a pus alt nene vopsea, dar acum mi-a dat putina vopsea de rezerva. Daca nu se pune lac pe deasupra sare mai tarziu la spalari, ploi etc. Dar si cu lac dat pe portiuni arata naspa.
Pot spune ca incepuse sa rugineasca in draci pana la retusul asta de ieri!
Proasta tabla!!! Un jaf de tabla!
La Dacia veche de 22 de ani incepuse sa rugineasca putin pe la al 17-18-lea an.
Tabla din 1981...


--------------------
Nissan Almera 2006
Drum bun!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th July 2025 - 20:57
Forum Renault