Inlocuire Servofrana Dacia 1310
![]() ![]() ![]() |
Inlocuire Servofrana Dacia 1310
Alexxxino |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 17 October 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Li + GPL
2000
|
|||
freddybb |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 22 February 06 ![]() |
sunt de acord cu faptul sa dai banii pe ceva de calitate, dar in cazul in care doresti ceva strain ar fii bine sa te orientezi la ceva compatibil cu modificari minime fiabil si usor de reparat ca de ex Renault, dar numai in cazuri extreme, eu cred ca mai exista piese de Dacia de calitate, agreate de constructor
|
--------------------
dacia
1300
- AB 01 HXS
|
|
SB04AKI |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 302 Joined: 18 May 08 From: Sibiu/Romania ![]() |
pune servofrana de la papuc e mai bun sau de reno 11 care se potriveste fara modificari.
|
--------------------
Dacia
Logan/1310
2005/2000
- SB 99 OOO
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#4
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
@ Alexxxino - tu nu ai probleme cu servo-frina, ci cu sistemul de frinare in esenta lui. Servo-frina este pusa acolo pentru a te ajuta sa frinezi mai usor, adica pentru ca tu sa exerciti o presiune mai mica asupra pedalei cind frinezi, dar frina sa fie eficienta.
Recomandare: Cauta un set de garnituri de frina bune, si un mecanic bun, sau daca te pricepi tu, si schimba garniturile, faci o aerisire zdravana, si pui un lichid de frina mai de calittate, si nu o sa mai ai probleme cu frinele. Daca si dupa ce faci operatiile astea tot ai probleme cu frinele, problema ar putea proveni de la pompa de frina.Aia nu prea merge reparata, si pusa pe masina pentru a merge cu ea in siguranta.Mai bine cauti una noua de Autonova Satu Mare sau iei una de la piese de import. Codul il gasesti in sectiunea anterioara. Suuces. |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
Gaba |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 11 April 06 ![]() |
Aceeasi problema am avut-o si eu ... cind am scos pompa de frana unul dintre pistonase era uzat (incredibil dar adevart) . Am schmbat pompa cu una noua si supapa de la servo si voila ... totul merge normal acum
![]() ![]() |
--------------------
ex:dacia
1310
97' Dacia 1310
- MS xx xxx Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
|
|
Alexxxino |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 17 October 09 ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri, astazi sau maine o sa ma duc la dezmembrari sa vad ce masini gasesc, dar oricum slabe sanse sa dau de un reno 11 pentru ca la noi din cate stiu eu sunt decat vreo 2-3 centre dezmembrari si alea vai mama lor.
Oricum daca nu merge de la o masina straina o sa iau de Dacia ca trebuie inlocuita si pompa din cate mi-ati spus pe aici. |
--------------------
Dacia
1310 Li + GPL
2000
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#7
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
1 - La Remat/dezmembrari nu se vind/nu au voie sa vinda piese tinind de sistemul de frinare sau directie. Motivele sunt mai mult decit evidente.
2 - Decit sa incerci cirpeli, mai bine nu mai folosesti masina o perioada stringi bani si schimbi ceea ce e de schimbat folosint piese de calitate. Nu cred ca ti-ar pica prea bine daca mergind prin oras cu 50-60 km/k ti-ar tisni un copil dintre masini, si ai frina, banuind ca ai luat piese bunicele de la remat, si ar ceda pompa de frina, si ai izbi copilul in plin. Incearca sa faci ceea ce ti s-a recomandat mai sus, verifica garniturile, cauta unele mai de calitate, (eu am Rolast pe masina, gasite printr-un depozit al unui magazin), verifica daca placutele mai sunt bune, verifica daca discurile de frina mai au grosime, sau sunt prea subtiri, schimba lichidul de frina cu unul mai de calitate, faci o aerisire ca lumea, sa tina pedala sus, si daca nici asa nu tine, ajungi la schimbatul de pompa. Succes si drumuri fara incidente. |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
Florinel 86` |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 270 Joined: 13 April 09 From: m17 customs(galati) ![]() |
....servo-frana de papuc diesel+pompa aferenta e suficienta pt dacie...si se poate monta fara prea mari batai de cap sau alte `artificii` facute......
|
--------------------
D 1300 L
Berlina
An 1981 powered by F7P
|
|
Alexxxino |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 17 October 09 ![]() |
@STORMTROOPER
1. Despre asta chiar nu stiam, dar crede-ma ca daca ma duc la nenea ala de acolo si ii arat bani si ii spun ca vreau piesa x mi-o da fara nicio intrebare ca de suntem in Romania, fara bon factura sau orice altceva. 2.Fii sigur ca dupa intamplarea de ieri nu mai merg cu masina, am recurs la mijloace de transport mai ecologice bicicleta sau pe jos, dar la cum a fost astazi am recurs la mersul pe jos. Am fost la 2 magazine (unul langa altul) de piese ca astea mai aveau deschis pana la 20:00 si am intrebat de pompa si de oala de servofrana si preturile sunt asa: Primul magazin: oala de servo = 95 lei,pompa frana=60 lei Al doilea magazin: oala de servo = 95 lei, pompa frana=85 lei ![]() Nu stiu ce firma erau ca aveau cutiile rupte si vanzatorii nu stiau nici ei cica de uzina dar nu inteleg de ce asa diferenta. Am mai intrebat daca au de Dacia papuc diesel si cica e la fel, bine ca eu cred ca aia nu prea stiu sa faca diferenta intre ele. O sa mai intreb si la alte magazine sa vad ce preturi au si poate iau de dacie ca nu vreau sa fac modificari si mai ales la sistemul de franare. |
--------------------
Dacia
1310 Li + GPL
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
si-a luat un amiuc la o nova pompa de frana de Autonova scrie si pe ea si cica a dat pe ea 250 de lei.e mult zic eu
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Alexxxino |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 17 October 09 ![]() |
Bun si acum sa zicem ca iau pompa si servo noi o sa am pedala ca la masinile straine adica sa tina sus, exact cum ai apasat si incepe sa prinda.
Am mers cu cateva masini straine (ale prietenilor) si stiu ca atunci cand apasam pedala, imediat si incepea sa franeze nu ca la mine apas se duce aproape jumatate sau mai mult pedala si dupa franeaza. Am uitat sa spun discuri si placute doar ce le-am schimbat au cam o luna deci nu cred ca e ceva de la ele. |
--------------------
Dacia
1310 Li + GPL
2000
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ai incercat sa schimbi pistonasele din interiorul pompei? eu am avut o patanie de genul asta si s-a dovedit ca la unul din ele sa nu tina supapa (pe fiecare are o supapa) , este vorba de cele cu dublu circuit
This post has been edited by bygy007: 9 Mar 2010, 00:52 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#13
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
@Alexxxino – Daca mesterul surubarel de la Remat/dezmembrari este indolent si nepasator asta nu este un motiv sa fii si tu.
Pompa aia de frina pe care ai gasit-o tu in magazin la 60 ron este de Connex 100%. Daca vrei sa-ti faci si mai multi nervi, achizitioneaz-o si o sa vezi ce frine „bune” ai. Intrebare de dragul discutie: Cumva tulumba de la servofrina de la masina ta are membrana rupta?ai scos-o de pe masina ai scuturat-o si din ea se aude un zgomot ce de monede intr-o pusculita de portelan?Ti-a intrat lichid de frina in servofrina?Daca raspunsul este negativ la toate cele 3 intrebari, eu zic sa lasi servofrina in pace. Cum ti-am mai recomandat, schimba garniturile de la etrieri/pistonase (mai mult ca sigur au cedat din cauza frigului), schimbi lichidul de frinafaci o aerisire zdravana, si daca nici asa nu merge treci la pompa de frina. Daca nu gasesti de Autonova/uzina (care de fapt este unul si acelasi lucru – adaosul comercial difera) iei una de la piese auto straine. In ceea ce priveste „iau pompa si servo noi o sa am pedala ca la masinile straine adica sa tina sus, exact cum ai apasat si incepe sa prinda” nu uita sa iei in calcul faptul ca masinile acelea sunt noi si si nu au sistemul de frinare foarte folosit, pe cind Dacia ta din 2000 a frinat de mai multe ori, rezultind o uzura mai mare a componentelor sistemului. |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
Alexxxino |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 17 October 09 ![]() |
@STORMTROOPER
Servo a mai fost desfacuta de mine tot acum o luna cand am schimbat placutele si discurile, si e intacta nu are nimic rupt in ea, nu are lichid de frana in ea si garniturile le-am schimbat toate, dar la pompa nici ca m-am uitat. Ce e drept ca acolo unde se prinde pompa de servo erau urme de lichid de frana, nu am dat importanta am zis ca mi-a picat mie cumva. Din cate mi-ati spus sigur e pompa, cand o sa ma lase vremea o sa desfac pompa bucata cu bucata poate ies mai ieftin sa schimb piesele din ea. Acum sper sa nu fiu offtopic dar la mine nu mai e firul de vine la ICP, l-am cautat dar chiar nu este, cred ca l-a taiat cineva. E grav daca merg fara el ? |
--------------------
Dacia
1310 Li + GPL
2000
|
|
Gaba |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 11 April 06 ![]() |
Nu e grav... in sensul - daca ai frana... dar atunci nu sti daca iti franeaza toate 4 sau numa spatele .. daca e aprins franeaza numai spatele
![]() Inca o chestie ... eu am schimbat garnituri o data la pompa ... si rezultatul o fost ca sa uzat un piston ... si frana nu mergea chiar ca noua ... + ca 3 garnituri is intr-un sens iar 1 in alt sens ... mi s-a parut dubios. Iti recomand ia una noua... daca iti permiti , nu paela la dezmembrari sau la garnituri facute de cinestie ce srl .. |
--------------------
ex:dacia
1310
97' Dacia 1310
- MS xx xxx Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
|
|
Alexxxino |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 17 October 09 ![]() |
Astazi am fost la toate magazinele de piese auto si de import si de Dacia si am gasit asa:
pompa frana firma Arsim (parca) Iasi - 75 ron pompa frana Autospeed Arad - 60 ron pompa frana Autonova (uzina) - 200 ron Astea sunt cele 3 firme pe care le am gasit, bine ca preturile mai difera in functie de magazin dar decat unul din toate la care am fost avea de uzina. Ce imi recomandati dintre cele 2 mai ieftine. |
--------------------
Dacia
1310 Li + GPL
2000
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#17
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Absolut niciuna.Arsim este ASAM, autospeed cam ceva in acelasi registru.
De ce nu incerci ceva din lista de aici: http://www.daciaclub.ro/Coduri-piese-impor...t152414-s0.html ???? |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
Alexxxino |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 17 October 09 ![]() |
Va multumesc pentru raspunsuri si sfaturi, intr-un final am rezolvat-o, am cumparat un set de garnituri si le-am schimbat astazi cu ajutorul unui vecin care se mai pricepe si vad ca merge bine.
|
--------------------
Dacia
1310 Li + GPL
2000
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#19
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Salut prieteni.
Sa va expun problema mea: acum o luna am schimbat garnitura ce etanseaza axul de atac al oalei servo,cea dintre oala servo si pompa.Azi constat ca imi trage aer fals la greu si garnitura iar dusa. Am tras concluziile : -garnitura de proasta calitate,m-am uitat la una in magazin montata pe oala arata mult mai"robusta"; -oala servo si-a dat duhu,probabil si garnitura cea mare din interior e afectata,in consecinta va trebui schimbata,banuiesc ca o reconditionare a ei presupune o rata mare de esec si probleme in timp; Care ar fi cel mai bun producator de oale servo?De curiozitate am intrebat la magazinul de piese auto,aveau la 85 ron,respectiv 125 ron.Nu am intrebat ce firma. Se poate schimba oala servo acasa sau e o operatie migaloasa si trebuie dusa la un service? Daca o pot schimba eu,la ce trebuie sa fiu atent(reglaje) si mai ales de ce chei am nevoie. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Alexxxino |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 17 October 09 ![]() |
Am schimbat eu garniturile la servo si e destul de greu. Dupa ce ai dat-o jos se desface prin desurubare capacul dinspre pedala de frana acela care are pe el 4 suruburi (prezoane) si are 3 garnituri: una este la axul pe care apasa pedala de frana a doua garnitura este cea mare care vine inuntrul ei si a treia cea de la axul dinspre pompa de frana. Cele doua mai mici au un fel de sigurante pe care trebuie sa fi atent cand le scoti sa nu le rupi, sunt de tabla. Problema cea mare este cand vrei sa o montezi la loc pentru ca are un arc foarte mare si el trebuie tensionat pentru a insuruba capacul si neaparat se face in doi oameni si o menghina (eu asa am facut).
Personal nu iti recomand sa te apuci de ea decat daca ai nervi de otel pentru ca eu m-am chinuit jumatate de zi pana sa imi dau seama cum se pune la loc. |
--------------------
Dacia
1310 Li + GPL
2000
|
|
I o n u t |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 12 April 10 ![]() |
Am inlocuit eu garniturile ( 2 dintre ele, cea mare de la interior si cea mica de la tija de actionare a pompei). Garniturile au costat 5 lei, iar operatiunea a durat aproximativ o ora jumatate (demontat pompa, demontat servo, schimbat garnituri, montat servo, montat pompa). De 8 luni functioneaza impecabil.
|
--------------------
Dacia
Nova
Gt '99
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#22
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Mie imi scapa pe la garnitura ce etanseaza axul,am schimbat-o de doua ori in 1 luna.Sa fie problema cu garniturile din interior(cea mare)?
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ydaniel |
![]()
Post
#23
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
solutia:o servo frana noua de papuc diesel de autonova satu mare.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#24
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Se potriveste cea de papuc?Autonova e o firma calitativa?Am intrebat azi de una ,120 ron,e ok?
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
vladut88 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
-auto nova produce echipamentele de franare care se gasesc si in cutia de uzina
-servofrana de papuc diesel potriveste pe caroserie fara nici o modificare -singura modificare consta in largirea gaurilor in pompa de frana, de la 7,5 la 8,3/5 ,pt ca la servo de berlina suruburile sunt de 7, iar la servo de papuc de 8 -pretul la un servo de berlina 120, la un servo de papuc diesel cam dublu ,dar merita toti bani |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
ionut_09_RWX |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph ![]() |
salut,
eu mi-am pus servo 7(de supernova) luata moca de la o masina dezmembrata si e revolutionar fratilor. Acum chiar am frane pe dacia mea. recomand schimbarea tuturor. |
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#27
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
ionut_09_RWX,avem frane si cu cea originara a masinei,doar ca a ta era defecta si nu functiona in parametrii optimi,de aici entuziasmul tau.
This post has been edited by Paulorossi: 2 Jul 2010, 23:33 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ionut_09_RWX |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
Alexio |
![]()
Post
#29
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Si noi putem asta cu sistemul original...
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Intreb si eu. Am un papuc diesel si o berlina, daca pun frana cu papucul diesel te baga in parbriz; daca pun cu a mea trebuie sa apas mai tare. Interbarea este a facut cineva schimbarea de servo cu una de diesel si are frane mai puternice sau va fi la fel???
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 00:25 |