Probleme la motor, se aprinde becul de motor la bord
![]() ![]() ![]() |
Probleme la motor, se aprinde becul de motor la bord
djxhouse |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 23 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2008 - ABS Plus
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#2
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Zic ca are un defect memorat pe undeva si sa mergi la service. Sau o lasi de cu seara acolo si o pornesc ei rece a doua zi sa vada ce are.
Ai garantie, deci streseaza-i , ca de aia ai dat banii. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
djxhouse |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 23 January 08 ![]() |
treaba e interesanta din motiv ca nu face figuri mereu, ci doar cand are chef...
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 - ABS Plus
|
|
Pedala |
![]()
Post
#4
|
![]() pedal2theMetal Group: Members Posts: 78 Joined: 24 June 04 From: Galati ![]() |
si mie mi s-a aprins martorul motor portocaliu in mers pe in afata orasului, fara sa fac nimic deosebit.
Este vorba tot de un 1.4mpi. Numai ca aici motorul functioneaza absolut normal, dar becul sta aprins in continuu. |
--------------------
Dacia & Opel
Logan 1.4 Laureate 2005, 1310 CL 1.4
1998
- AstraG 1.6i 3 usi "Fac sport extrem cu Dacia, o calc, imi place senzatia!" - Ombladon. - posesor Dacia 1310 CL
|
|
balaurel_cli |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 21 April 09 ![]() |
Opinia mea este ca nu iti lucreaza o bujie sau ai o fisa care nu face contact . De aceea nici nu trage motorul atunci cand se aprinde .Pe interfata de diagnoza se detecteaza usor care este cilindrul cu probleme si se va schimba bujia se masoara fisa . Eu zic ca o fisa nu este infipta bine .
|
--------------------
Ford
Focus
2008
- OT 22 COL
|
|
Pedala |
![]()
Post
#6
|
![]() pedal2theMetal Group: Members Posts: 78 Joined: 24 June 04 From: Galati ![]() |
deci problema la mine era de alta natura. A picat kilometrajul si apoi s-a aprins marotrul check engine. Vedeti mai multe detalii aici http://www.daciaclub.ro/Vitezometru-si-kil...ml#entry2488909
|
--------------------
Dacia & Opel
Logan 1.4 Laureate 2005, 1310 CL 1.4
1998
- AstraG 1.6i 3 usi "Fac sport extrem cu Dacia, o calc, imi place senzatia!" - Ombladon. - posesor Dacia 1310 CL
|
|
djxhouse |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 23 January 08 ![]() |
haideti sa va zic cum am patit.
zilele trecute am mers la oradea prin ploi torentiale. masina iar a inceput sa faca figuri. exact aceleasi cum facea cand mergeam la Debrecen. am uitat sa specific ca si atunci ploua cu galeata. in fine. deci facea figuri motorul.. mai tragea mai nu tragea.. dar cu toate am ajuns cu bine pana la oradea. opresc masina, il las acolo (joi seara). Luni pe la pranz vreau sa pornesc masina, si surprize. masina nu pornesc. invarte invarte motorul cum trebuie si mult timp il las dar deagaba. il las 3-5 minute, si incerc din nou dar nimic. sun la dacia asistenta si ii chem (doar am garantie) imi zic ca ~1 ora si ajung. merg mananc un pic, intre timp m-am gandit, merg inapoi ma uit la motor, vad ca totul e destul de umed. mi-am adus aminte cand am adus masina de la reprezentanta, si mi-au zis ca daca candva o sa spal masina, sa am grija de partea electronica sa nu se umezeasca. Deci am stiut care e partea electronica, si vad ca e destul de umed. ma gandesc sa-l usuc cu uscatorul de par. probleme nu pot sa-i fac, motorul cand se incalzeste e foarte cald. in fine, aduc uscatorul de par, il usuc cam 3-5 minute. am avut grija totusi sa nu topesc plasticul, ma pun la volan, dau cheie si porneste din prima. deci... problema? nu dadea scanteie. iarna tot din cauza umezelii facea figurile. din pacate nu am avut timp sa ajung la service sa bag masina la reparat. eu zic 99.99% ca asta era problema. o sa revin cu detalii. am scris poate mai citeste si altcineva |
--------------------
Dacia
Logan
2008 - ABS Plus
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
pai din ce spui tu acolo ii trebuie o bobina noua , probabil are ceva fisuri prin partea de jos la urechile de prindere si pe acolo intra umezeala.
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
Alejandro |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 21 June 09 ![]() |
cand se aprinde becul principalele motive ar fi cele 2 sonde Lambda, mai exact sonda de dupa catalizator! Sonda Lambda ajuta la creearea amestecului prin informatiile primite din gazele iesite din catalizator, temperatura si cantitate de CO2.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
djxhouse |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 23 January 08 ![]() |
am fost la service.. au pus pe computer, si au verificat si au spus ca injectorul nr.3 da rateuri si m-au programat miercuri sa merg pentru o curatare.
recunosc ca parca mi-a crescut consumul, de si nu verific. dar parca tot mi se pare un pic ciudat. adica motorul functiona perfect, tragea bine. merge rotund ca un ceas. in fine. merg la service si vedem ce si cum va fi. |
--------------------
Dacia
Logan
2008 - ABS Plus
|
|
ady76 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 6 February 10 ![]() |
CAM LA FEL FACE SI LOGANUL MEU.
1.4, SI AM 86 000 KM. AM MAI VAZUT CEVA: DACA IL TUREZ ,SA ZICEM LA 4000 TURATII, DESCRESTE LA 3700 DE TURATII, APOI URCA LENT LA 4000, APOI IMEDIAT CE AJUNGE , SCDADE IAR. SI TOT ASA. DE CE OARE? CINEVA MI-A ZIS SI MIE DE SONDA LAMBDA CA LA INJECTOARE S-A UMBLAT, LA SENZORUL DE TURATII, CEL DE RELANTI, DE PRESIUNE AER IN GALERIE , BUJII, FISE BOBINA, LA TOATE S-A UMBLAT, VERIFICAT. CHIAR AU FOST SCHIMBATE, SI , DEGEABA SA FIE VREO SONDA LAMBDA? SI CARE AR PUTEA FI? CA E DESTUL DE SCUMPA CA SA O IAU PE GHICITE |
--------------------
dacia
logan
2005/1.4
|
|
klaus |
![]()
Post
#12
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
POATE SCRIETI TOTUSI CA OAMENII CARE STIU SA CITEASCA. ADICA CEVA cu litere mici
Apoi, se aprinde vreun martor? Vreo pompa de benzina s-a verificat? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ady76 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 6 February 10 ![]() |
da
e curata si au zis si ca are debit problema e ca e si pe gpl chiar mai rau scuze inca odata sa icerc sa testez alta ... asa de control? |
--------------------
dacia
logan
2005/1.4
|
|
djxhouse |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 23 January 08 ![]() |
deci am patit-o din nou
luni dimineata un mai pornea motorul aceleasi simptome, sun la dacia service.. baietii ajung in 1:15 minute.. si verifica computerul.. nici o eroare.. masina a pornit la prima cheie.. inca nu se stie problema exacta, mai cautam o sa revin cu detalii |
--------------------
Dacia
Logan
2008 - ABS Plus
|
|
overlook |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 16 November 10 ![]() |
QUOTE(djxhouse @ 13 Jul 2010, 20:36) deci am patit-o din nou luni dimineata un mai pornea motorul aceleasi simptome, sun la dacia service.. baietii ajung in 1:15 minute.. si verifica computerul.. nici o eroare.. masina a pornit la prima cheie.. inca nu se stie problema exacta, mai cautam o sa revin cu detalii Salut, Stiu ca au trecut 3 ani, dar te inteb, cum ai rezolvat problema? Loganul meu are exact aceleasi simptome. |
--------------------
Dacia Logan
1.4 MPI
2010 Preference
|
|
2012 |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 19 October 12 From: Iasi ![]() |
Nu mai deschid topic nou...
Azi mergeam linistit prin oras si observ deodata martorul portocaliu aprins. Am oprit dupa vreo 2 minute/500m, am ridicat capota si am verificat vizual; totul pare ok, fluidele sunt la nivel toate. Motorul merge perfect si la relanti si in trafic (doar ca nu l-am putut testa in regim extraurban), aici nu am nicio schimbare, asa a mers dintotdeauna. Poate are relevanta faptul ca azi in Iasi a ploua/nins tare si am trecut prin cateva balti marisoare cu cateva minute/km inainte; totusi, nu e prima oara cand trec prin apa... Inainte de a ma duce la un service sa citesc erorile, am o intrebare: daca eroarea nu persista, exista posibilitatea sa se stinga acel martor singur? This post has been edited by 2012: 20 Nov 2014, 15:53 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
klaus |
![]()
Post
#17
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Probabil ti-a intrat niste apa la vreo sonda lambda si a dat o eroare.
Daca eroarea dispare, dupa un anumit numar de porniri ale motorului se stinge automat martorul. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
2012 |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 19 October 12 From: Iasi ![]() |
Multumesc, klaus. O sa revin cu evolutia incidentului.
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
2012 |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 19 October 12 From: Iasi ![]() |
Incepusem sa-mi fac griji, dar in seara asta s-a stins. Asadar a fost ce-am banuit eu si mi-a intarit klaus. Cred ca au fost undeva la 20-30 de porniri in intervalul asta (timpul probabil nu conteaza).
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:52 |