Segmentare Motor, dCi
![]() ![]() ![]() |
Segmentare Motor, dCi
Johnny91 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
|
||
--------------------
-
dizl
-
|
|||
Merced |
![]()
Post
#2
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Cati kilometri ai parcurs cu masina? Si ce compresie ai in momentul asta?
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Johnny91 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
masina are 120k dar sunt destul de sigur ca nu sunt reali.(o am doar de un an) Compresia nu am masurat-o inca. Vreau doar sa stiu ce ma asteapta ca nu vreau sa o mai tin si asa am avut destule probleme cu ea.
|
--------------------
-
dizl
-
|
|
peter_yo |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 19 July 09 ![]() |
si eu am acceasi problema scoate fff mult fum alb tin sa precizez ca injectoare rerparate schimbat si turbina cred ca segmenti consuma la fel fff mult ulei.ma poate ajuta cienva cu ceva sfaturi maine o desface la service
|
--------------------
dacia
logan 1.5dci
2006 ambition
|
|
natalia |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 18 September 08 ![]() |
http://www.daciaclub.ro/reparatie-motor-ca...t174039-s0.html
nu esti singurul cu aceasta problema. oricum o sa fie o reparatie tare scumpa..... |
--------------------
dacia logan
dacia logan
2006/diesel
- Bz.06.spx
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
Cauta un motor sanatos la cap la un pret decent.
O reparatie facuta corect va costa mult mai mult. This post has been edited by Danny_bb: 20 Sep 2010, 22:06 |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
cum pot unii sa-l sfatuiasca sa schimba motorul cu totul pentru niste segmenti?!
![]() This post has been edited by argon: 21 Sep 2010, 06:42 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
BZN |
![]()
Post
#8
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Daca (doar) ei ar fi problema...Segmentii, de regula, tin destul, eu cunosc cateva Logan cu rulaj de peste 250000km si motorul functioneaza perfect.
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
da chiar ....cum sa schimbi motorul ptr niste amarati de segmenti, de regula segmentii nu se uzeaza la 1-200 k km , problema eterna a dieselurilor subturate e funinginea aia depusa peste tot in motor: EGR, turbina, catalizator etc printre care sunt afectati si segmentii. Tind sa se gripeze pe piston si sa nu mai etanseze bine in camera cilindrului. Se poate rezolva si doar cu o curatire , exista aditivi de ulei care fac treaba asta. Daca nici asa nu se poate atunci se recurge la desfacut motor si degripare manuala sau chiar inlocuire segmenti. Ptr o curea de distributie, o garnitura de chiulasa si ceva antigel nu are rost sa cumperi un motor - de multe ori mult mai prost decat cel de pe masina. Segmenti originali aprox 800 lei , sau Geotze (nu cred c-am scris bine) la vreo 300 lei .
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#10
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Mergi la un service Dacia si intreaba de infoteca 6888. Toarna un curatator de injectoare cu referinta 77 11 229 473 in ulei (motor cald), il lasa 15 min la ralanti si dupa aia schimba uleiul si filtrul. Ar trebui sa curete din gumele de pe segmenti.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
QUOTE(argon @ 21 Sep 2010, 07:42) Esti tu sigur ca problema se rezolva optim doar prin inlocuirea segmentilor ? Nu ma intelege gresit, nu sunt fan motoare sh dar daca necesitatea schimbarii segmentilor apare din cauza uzurii, distractia se poate complica. Cine viseaza ca face racheta dintr-un motor obosit doar prin schimbarea segmentilor este un pic naiv. Oricum discutia n-are sens pana nu vedem rezultatul unui test de compresie. This post has been edited by Danny_bb: 21 Sep 2010, 18:44 |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
la 120 k un motor diesel Renault e lacrima la interior , o fii sistemul de injectie cum o fii dar motorul in sine e foarte reusit . Fa cum am spus eu si einstein si daca nu reuseste asa abia atunci ia in calcul desfacerea motorului.
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
Fa-ma si pe mine sa inteleg:
Afirmi asta: QUOTE(EUGEN2008 @ 22 Sep 2010, 10:09) Si ulterior recomanzi asta: QUOTE(EUGEN2008 @ 22 Sep 2010, 10:09) Fa cum am spus eu si einstein si daca nu reuseste asa abia atunci ia in calcul desfacerea motorului. care QUOTE(einstein1984 @ 21 Sep 2010, 10:43) Eu daca as fi in postura initiatorului topicului n-as stii cum sa procedez... This post has been edited by Danny_bb: 22 Sep 2010, 16:51 |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#14
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai poate are mai mult de 120 000 km.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
|
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#16
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
intrebare intrebatoare: cum se poate afla numarul reali de km ai masinii? Stiu ca la VW, se poate citi km real pe baza indicatiei unui senzor de nu stiu pe unde, care face o numaratoare a unor impulsuri care sunt date in functie de km. KM afisat in bord poate fi rescris, dar citirea senzorului nu.
Avem si la logan asa ceva? On topic: de ce sa fie exagerat de scumpa segmentarea motorului? Poate doar daca se face prin teava de esapament ![]() 22 Sep 2010, 18:24: PS: sustin ideea unui test de compresie. Poate problema vine doar de pe un singur grup piston-segmenti nu de la toate. This post has been edited by Lord Hades: 22 Sep 2010, 17:24 |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
Johnny91 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
Daca e vorba de mine (eu sunt initiatorul si tot eu am 120 k ) am renuntat la idee. Motorul inca merge groaznic, dar dupa ce am bagat aprox 1000 de euro in turbosuflanta injectoare si alte consumabile (distribuita) nu am de gand sa ii mai fac nimic pana nu cade de tot. Sunt incredibil de dezamagit de dieselul de la renault, cel de 1.5 cu care e echipat si loganul. La relanti nu a mers nici o data rotund, de cand l-am refacut, clar ca are ceva avand in vedere ca vreo 50 de km a mers pe ulei de cand mi sa dus turbosuflanta.
Nu stiu cel de pe laguna cum e (1.9 diesel) dar pe mine m-a descurajat sa nu mai imi cumpar nici o masina diesel de la orice marca. Masina nu pot sa o vand ca merge groaznic, si daca as gasi un cumparator "naiv" nu as da-o pentru ca stiu cum am patit-o eu si nu pot sa ii fac omului un rau premeditat. Nici 5000 de km nu m-am bucurat de ea si au inceput sa cada pe rand. Deci pana cade motorul la ea merg asa , nu mai investesc si gata. Multumesc oricum pentru sfaturi care poate o sa fie utile altora care chiar vor sa aibe grija de motorul lor, eu l-am luat la 108 k masina fiind un taxi la viata ei. Nu mai are sanse la o viata mai buna. S-auzim de bine! |
--------------------
-
dizl
-
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#18
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
crede-ma, ca motorul e OK, vorbesc in cunostiinta de cauza. ca masina a fost taxi, si respectivul si-a batut joc de masina, e alta poveste.
imi pare rau de ceea ce ai patit, si ma intreb de ce nu ai facut o evaluare competenta a masinii inainte de achizitionare? |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
dizzy |
![]()
Post
#19
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.067 Joined: 11 February 04 ![]() |
Daca restul masinii e bun, o poti dota cu un motor de la sh mai bun decat al tau. Costul e mult mai mic. Cauti la dezmambrari cu proba, un motor ca al tau, poate aduci din .de un Clio sau Logan sau Megane cu acelasi motor si ii faci transplant.
|
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Imparatul |
![]()
Post
#20
|
Imparatul Group: Members Posts: 188 Joined: 2 December 05 From: Iasi ![]() |
O fi motorul OK, dar de la 5000km omul are mereu probleme cu dieselul si este destul de frustrant, stiind ca sunt motoare straine.
P.S. Ce bine ca in penultimul moment am renuntat la diesel si am ales benzina ! Cauze de schimbare opinie: ca cele descrise de initiator si asa un gand care nu ma lasa in pace sa aleg dieselul. |
--------------------
La misto de misto
Nhgfbnn
Htdcjjj
- IS 12345678910
|
|
Johnny91 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
Am luat-o din targ, care era departe de oras(Targul de la Soimus, pentru cine stie), ii prima mea masina care NU are carburator (am mai avut o 1300 din 80 si 1410 din 95) si am mers pe incredere, naiv fiind am muscat-o si cu asta basta.
Legat de un eventual transplant, cand o cadea motorul asta poate, dar pana una alta merg asa. Am muscat-o ,am muscat-o asta este, nu ma plang doar stiu sa nu stau data urmatoare cand o fi sa aleg intre motorizari. Nu vreau sa ii bag nimanui prostii in cap dar dieselul facut de renault e de un mare rahat. Astept nerabdator sa ma contrazica cineva si sa imi demonstreze ca e bun, fara nici o ironie. @Lord Hades, de ce spui ca e ok? Am schimbat toata injectia cu exceptia pompei, daca baga pilitura imi strica deja injectoarele noi care au cam 8000 km, am dat baia jos (care spre norocul meu era sparta respectiv avea o crapatura si am sudat-o) am spalat-o am bagat ulei bun in ea, elf turbo diesel 10W-40, turbosuflanta noua si tot nu sta rotund la relanti. Mecanicul mi-a spus ca e din cauza compresiei inegale, si ca e o caracteristica a dieselului asta cu relantiul. |
--------------------
-
dizl
-
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#22
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Lord Hades @ 22 Sep 2010, 18:22) intrebare intrebatoare: cum se poate afla numarul reali de km ai masinii? Stiu ca la VW, se poate citi km real pe baza indicatiei unui senzor de nu stiu pe unde, care face o numaratoare a unor impulsuri care sunt date in functie de km. KM afisat in bord poate fi rescris, dar citirea senzorului nu. Dap, se citesc din ecu, cu ddt-ul.Avem si la logan asa ceva? |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Johnny91 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
Si eu l-am intrebat pe mecanic, chiar acum 2 zile cand am fost sa imi regleze turbosuflanta, Am dat o tura prin oras cu laptopul conectat la masina sa vada in ce parametrii face presiune/sau nu, si i-am pus intrebarea asta. Mi-a raspuns ca e putin mai complicat.
Ori nu vroia sa se complice el ori nu stia dar avea o scula numita bosch KTS 540, cu care s-a legat la masina si mie mi s-a parut destul de capabila. La Dacia service iti pot spune aia? |
--------------------
-
dizl
-
|
|
gabylzr |
![]()
Post
#24
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 598 Joined: 7 October 06 From: MANGALIA ![]() |
Cu siguranta s-au asa ar fi normal .
|
--------------------
Skoda Octavia 2,
ex logan laureate 1,5 dci/2006
1,6/2005
- CT------ Forza Steaua
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
intr-un service dacia poti vedea numarul de km reali
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#26
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu sunt sigur ca merge cu ultimele versiuni de clip sa facai asta cu meniul OBD.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
argon |
![]()
Post
#27
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Johnny91 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
|
--------------------
-
dizl
-
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#29
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
QUOTE(peter_yo @ 20 Sep 2010, 22:26) scoate fff mult fum alb tin sa precizez ca injectoare rerparate schimbat si turbina cred ca segmenti consuma la fel fff mult ulei. sigur nu ti-a facut cineva vre'un cipcirip?.... ceva cu parametrii de injectie..... PS: mai era unu p'aci care zicea ca introducerea de EGR in camera de ardere are un efect benefic asupra motorului, chiar l-as ruga sa-si dea cu parerea acu' QUOTE(Lord Hades @ 22 Sep 2010, 18:22) cum se poate afla numarul reali de km ai masinii? Stiu ca la VW, se poate citi km real pe baza indicatiei unui senzor de nu stiu pe unde, care face o numaratoare a unor impulsuri care sunt date in functie de km. KM afisat in bord poate fi rescris, dar citirea senzorului nu. Avem si la logan asa ceva? avem, avem insa doar la diesel.... e cam acelasi sistem ca cel enuntat de tine mai sus QUOTE(IRONICK @ 24 Sep 2010, 00:40) exact, insa numai in anumite conditii mai regasesti km reali in ECU ![]() QUOTE(Johnny91 @ 24 Sep 2010, 00:46) ![]() ![]() This post has been edited by membru_DC: 25 Sep 2010, 15:11 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#30
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
QUOTE(Johnny91 @ 24 Sep 2010, 00:33) @Lord Hades, de ce spui ca e ok? ... Mecanicul mi-a spus ca e din cauza compresiei inegale, si ca e o caracteristica a dieselului asta cu relantiul. Ma refer la motorul dci de la renault in general, nu la al tau. Eu am diesel, se apropie de 50k km facuti in 3 ani, si sta la relanti ca in prima zi. ce mecanic ai gasit si tu de afirma asemenea aberatie ca si caracteristica generala pt diesel ... ?! mai bine cauta altul. |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:45 |