DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> hai sa punem carb weber si cu instalatie gpl, Idei si pareri

dorul3t
post 20 Jul 2010, 11:17
Post #1


Aviator DACIAClub


Group: Members
Posts: 396
Joined: 10 November 09
From: Bucuresti




[B]fratilor... ma taie gandu rau de tot... vreau sa-mi iau carburator weber dublucorp si nu vreau sa renunt la gpl...
hai sa gasim o solutie si sa adaptam dublucorp-ul si pentru gpl...
cine bine cu idei?


--------------------
dacia 1310 L + GPL 11.1999 - TR-21-REB
bla bla bla....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 20 Jul 2010, 13:52
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




pai nu vad rostul de a pune carburator dublu din moment ce oricum ramai pe gpl.



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorul3t
post 20 Jul 2010, 13:59
Post #3


Aviator DACIAClub


Group: Members
Posts: 396
Joined: 10 November 09
From: Bucuresti




ma gandesc ca poti sa obtii mai multa putere pe langa faptul ca iesi mai ieftin cu consumul fata de benzina...



--------------------
dacia 1310 L + GPL 11.1999 - TR-21-REB
bla bla bla....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 20 Jul 2010, 14:06
Post #4


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Daca pui 2 instalatii GPL merge.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorul3t
post 20 Jul 2010, 14:12
Post #5


Aviator DACIAClub


Group: Members
Posts: 396
Joined: 10 November 09
From: Bucuresti




crezi ca 1 nu e de ajuns?


--------------------
dacia 1310 L + GPL 11.1999 - TR-21-REB
bla bla bla....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 20 Jul 2010, 14:22
Post #6


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Trebuie doua, sa lucreze independent pe fiecare corp de carburator.

Simulare caz nasol, 1 x instalatie GPL:
- mergi normal, viteza moderata, pedala accleratie la jumate, primul corp deschis;
- o calci blana, se duce gaz si-n al 2-lea corp, gaz provenit din primul corp, rezultat prin injumatatirea cantitatii acestuia.

Simulare caz ideal, 2 x instalatii GPL:
- mergi normal, viteza moderata, pedala accleratie la jumate, primul corp deschis;
- o calci blana, se deschide al doilea corp, intra a doua instalatie de GPL in functiune, independent de prima;
- casti ochii dupa radar.

Probleme posibile:
- din cauza volatilitatii ridicate a GPL-ului, la intalnirea celor doua jeturi din cele doua corpuri de carburator in galeria de admisie, exista riscul ca acestea sa se impleticeasca-ntr-o miscare mai degraba de "swirl" in loc de "tumble", iar asta poate duce la extra-alimentarea cilindrilor. Ca urmare, explozia din cilindru poate fi prea puternica, cuplul dezvoltat prea mare, cu posibile efecte cauzatoare de defect la nivelul ambreiajului si planetarelor. Adica se pot rupe naibii;
- nu vei putea sincroniza cele doua butelii din portbagaj. Adica daca mergi mult in forja, o sa se termine mai repede a doua butelie. Apoi, aceasta nemaifunctionand, masina va avea in continuare aprox 70CP.
Daca mergi mai mult linistit, se termina prima butelie si vei fi nevoit sa mergi in blana, ca altfel dac-o lasi incet se opreste. Cu numai a doua camera activata, apare riscul de a trebui sa mergi cu vreo 85CP in continuu. Problematic la mers in coloana. Cel mai bine sa le ai p-amandoua pline, sau sudezi o teava intre butelii. Cu grija, din cauza GPL-ului;
- din cauza celor 2 butelii, spatele va deveni greu, devenind probabile anumite comportamente supraviratorii.

Daca ai intrebari zi.

This post has been edited by Muttley: 20 Jul 2010, 14:24


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 20 Jul 2010, 14:23
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




e zis intr-un fel la misto dar cu samanta de adevar, ideea cred ca e de fapt "dublarea" circuitului sa rezulte 2 debite de gaz dar de fapt cred ca e suficient inca un regulator de gaz (nu ma pricep la gpl) care sa dea gaz la deschiderea celei de a 2a clapeta, binenteles nici treapta 1 si cred ca nici a 2a nu vor mai avea un debit maxim asa de mare cum e normal acum, ci cele 2 debite insumate sa fie peste cel singur de acum (se mareste sectiunea de trecere a carburatorului), oricum un montaj de genul acesta (chiar daca e fictiv) are nevoie de un reglaj cu un analizor de gaze ca sa se faca amestecul corect pe ambele trepte

This post has been edited by danciusergiu84: 20 Jul 2010, 14:28


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorul3t
post 20 Jul 2010, 14:31
Post #8


Aviator DACIAClub


Group: Members
Posts: 396
Joined: 10 November 09
From: Bucuresti




nu zici rau dar gresesti... la ultima fraza cu sudatul intre 2 butelii e acelasi lucru ca si cand ai avea 1 singura instalatie... pentru ca e sub presiune
o singura problema observ la ideea mea, daca ar fii pe duca gazul din butelie(adica presiunea mica) daca as vrea sa o fortez si imi deschide a 2-a camera... sa fie mai puturoasa decat Marcel (magaru lu bunica)
dar daca avem gaz (presiune in butelie):
- mergem linistit.. prima camera deschisa.. totul ok...
- ne fortam ca depasim un dobitoc care accelereaza in acelasi timp cu mine ca are retrovizoare degeaba se deschide a 2-a camera (acu avem presiune in butelie) presiunile ce alimenteaza amandoua camere se egaleaza... si merge ok... obtinem putere..
doar ca pentru a adapta dublucorpul... ne mai trebuie o electrovalva care atunci cand se deschide a2-a camera sa se actioneze si ea si sa dea gaz in camera

20 Jul 2010, 15:34:
pentru mine ar fii ideala modificarea asta... dar nu vreau sa iasa ceva eronat... lunar merg acasa.. din timisoara in rosiorii de vede (Teleorman)... adica 460 de km..
drum lung.. tiruri, serpentine...


haide-ti cu idei... ca ma macina tare gandul asta

This post has been edited by dorul3t: 20 Jul 2010, 14:34


--------------------
dacia 1310 L + GPL 11.1999 - TR-21-REB
bla bla bla....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freddybb
post 20 Jul 2010, 15:04
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 22 February 06




tubul de alimebtare cu gaz baga-l undeva in gatul de lebada printr-un difuzor, de unde ajunge gazul in ambele corpuri in functie de deschiderea celor doua clapete de acceleratie


--------------------
dacia 1300 - AB 01 HXS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorul3t
post 20 Jul 2010, 15:21
Post #10


Aviator DACIAClub


Group: Members
Posts: 396
Joined: 10 November 09
From: Bucuresti




cineva mi-a dat o idee sa iau gatul ala de lebata de la o dacie cu injectie... ca ala ar avea exact ce-mi trebuie.. dar nu gasesc imagini cu gatul de lebada... sad.gif


--------------------
dacia 1310 L + GPL 11.1999 - TR-21-REB
bla bla bla....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 20 Jul 2010, 15:42
Post #11


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




sunt de acord cu Muttley la ceea ce a zis,si in al 2-lea rand daca o sa stai sa calculezi de consumat o sa-ti consume mai mult decat unu simplu pe benzina si la putere nu vad cu cat ar avea mai mare un dublucorp pe gaz fata de unu simplu cu jegliere putin marite si pe benzina.Concluzia mea:decat unu dublucorp pe gaz mai bine lasi unu simplu pe benzina pentru ca o sa ai acelasi consum (de bani vb) ca si cu ala simplu pe benzina.


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 20 Jul 2010, 16:56
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




bre muttley, eu inca nu mi-am dat seama daca faci misto sau nu cu postul tau smile.gif (daca da, scuza-mi lipsa de simt al umorului smile.gif )


in primul rand cum sa nu se poata merge cu o singura instalatie? pai in cazul pe care il spui tu ar insemna ca instalatia de gaz, daca e facuta pentru un motor de 1000 de cmc, atunci nu va merge in veci pe unul de 2000, ori nu e asa deloc."plamanul" ala are rol de a doza cantitatea de gaz necesara in functie de cat absoarbe carburatorul (care cand treci pe gaz are rol doar de corp clapeta). In plus are un mare avantaj fata de carburator: asigura o omogenizare atat de buna a amestecului incat relantiul va fi foarte bun.


cazul 1 propus de tine= aberatie. Singura problema pe care o vad eu aici e cum legi furtunul de gaz la ambele corpuri. Ai doua variante: ori dai doua gauri in carburator undeva la mijloc (care e curata macelarie pentru bietul Weber pe care vrea sa il cumpere), ori cu doua difuzoare de gaz speciale care se pun in capul carburatorului (cine a vazut instalatie de gaz, intelege despre ce e vorba). Nu stiu de unde se pot lua, deoarece am vazut doar pt carfilul mono asa ceva. Solutia 2 nu e asa de buna dpdv performante deoarece micsoreaza considerabil debitul de aer in schimb nu strici nimic la carburator.

Daca nu se pune gazul la ambele camere, atunci la intrarea in functiune a camerei II, indiferent de modul de montaj al alimentarii cu gaz, aceasta camera va introduce doar o imensa cantitate de aer fals care nu e deloc in amestec cu gazul si atunci motorul va trage rau de tot sa moara. Plamanul masoara tot prin vacuum cantitatea necesara, deci dozajul e compromis.

Cazul II, cu doua instalatii de gaz, poate daca omul vrea sa isi faca o statie mobila de distribuire a GPL-ului prin sate, sau undeva unde nu e accesibil si oamenii inca mai folosesc drept combustibil tuica supra-distilata sau galosi dizolvati in gaz lampant.


chestia cu swirl si tumble iar e pentru copii mici, pentru ca si la mersul pe benzina poti baga multa benzina din surubul de amestec si nu bubuie niciun motor.

This post has been edited by payty: 20 Jul 2010, 17:01


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorul3t
post 20 Jul 2010, 17:26
Post #13


Aviator DACIAClub


Group: Members
Posts: 396
Joined: 10 November 09
From: Bucuresti




mersi de sustinere payty... daca ar fii dupa cazul II inseamna ca si pe benzina... ne trebuie 2 pompe de alimentare...
asa ca... sa nu fim blonde... se poate si pe gaz...

payty... dupa ideile tale... o scurta concluzie preventiva... cu puterea motorului... cum ramane?



--------------------
dacia 1310 L + GPL 11.1999 - TR-21-REB
bla bla bla....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 20 Jul 2010, 17:59
Post #14


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Mai, io v-am zis.
Cu doar primul corp de carburator 70CP.
Cu doar al doilea, 85CP.
Cu ambele, D-zeu sa ierte planetarele si ambreiaju' si suportii motor si pneurile. Swirlul ala e tare periculos.

QUOTE(bv-08-fgm @ 20 Jul 2010, 15:42)
sunt de acord cu Muttley la ceea ce a zis
*


Mersi frumos blush.gif

This post has been edited by Muttley: 20 Jul 2010, 18:00


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 20 Jul 2010, 19:34
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




o idee interesanta e cea cu doua vaporizatoare


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorul3t
post 20 Jul 2010, 20:05
Post #16


Aviator DACIAClub


Group: Members
Posts: 396
Joined: 10 November 09
From: Bucuresti




Muttley ... eu vreau sa modific asta cu gandul ca sunt mai pasnic in trafic... si imi e necesar la condusul la drum lung... la viteze de croaziera....

daca mai detii ceva idei... te rog sa le afisezi... si sa ne fii de ajutor


--------------------
dacia 1310 L + GPL 11.1999 - TR-21-REB
bla bla bla....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 20 Jul 2010, 20:11
Post #17


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




salut ...
eu chiar ma gandeam sa renunt la carb si la benzina si sa ii fac un soi de injectie directa de gaz, dar nu prea am timp de gandit...si referitor la topic ... cred ca e suficient si ideal carb oricinal de dacia


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 20 Jul 2010, 20:13
Post #18


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




La viteze de croaziera nu-ti trebuie dublucorp, pentru 110 la ora e suficient monocorpul.
Dacie cu GPL, sa cauti sa-i pui dublucorp, mi se pare deplasat, asta ca sa fiu retinut.

Mult succes daca insisti. Evident, ignorati tot ce am scris in postarile anterioare happy.gif

This post has been edited by Muttley: 20 Jul 2010, 20:13


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorul3t
post 20 Jul 2010, 20:17
Post #19


Aviator DACIAClub


Group: Members
Posts: 396
Joined: 10 November 09
From: Bucuresti




daca mergi cu masina mai mult in oras... sau in afara dar nu distante mari... e super ok.. dar pentru mine crede-ma... e un chin sa conduc masina 460 de km pe drumurile aste serpuite prin toate localitatile... e aiurea... cu un mers linistit... in afara localitatilor cu 90-100 km/h... sa te mai tii dupa vreun tir ca nu ai cu ce sa-l depasesti... e rau.. si pe langa asta dureaza mult... aprox 7-8 ore..
cel mai putin pe drumul Timisoara-Caransebes-Severin-Filiasi-Craiova-Caracal-Rosiori de Vede am facut 6 ore si 20 min.. dar chinuit... in afara cu 130-140... si asta noaptea... cand e drumu liber..

solutia ieftina am gasit-o...
acum caut sa o fac si puternica..



20 Jul 2010, 21:18:
Muttley mersi ca participi... vreau sa fac masina utila... nu sa ma rog de ea... adica cand vreau sa depasesc pe la 100 km/h sa ma dau jos sa o imping...

This post has been edited by dorul3t: 20 Jul 2010, 20:18


--------------------
dacia 1310 L + GPL 11.1999 - TR-21-REB
bla bla bla....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 20 Jul 2010, 20:34
Post #20


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Stiu pe cineva care a avut dublucorp de Lada pe motor de 1.6 si GPL.
De nevoie s-a reintors la monocorp. O sa va lamureasca cand va vedea PM-ul ce i l-am dat.

Dar raman la parerea ca trebuie sa accepti un compromis, ori economie ori depasire accelerata la 100km/h. Cu dublucorp sau cu alte artificii de crestere a puterii vei avea si consum mai mare si, posibil, dezamagiri la fel de mari. Eu ti-as propune sa alegi.

Edit: repet, habar n-am ce e ala GPL, da' ceva-mi spune ca nu dublucorpul e solutia (ala face mai mult decat sa deschida niste clapete cand are benzina in el). Mai degraba mi-ar parea mai eficient un corp clapeta (la urma urmei pe GPL la asta se rezuma carburatorul) mai mare. Eventual si o conversie 1.6... Asta, impreuna cu chiulasa de 1.4 va si comprima motorul suplimentar.

This post has been edited by Muttley: 20 Jul 2010, 20:39


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 20 Jul 2010, 20:35
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




ia si regleaza bine gazul intai, e de ajuns simplul
O idee ar fi sa pui doua vaporizatoare la carbul simplu, unul reglat economic, si unul reglat cu membrana mai stransa, sa dea gaz numai la nevoi suplimentare


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 20 Jul 2010, 20:39
Post #22


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




QUOTE(dorul3t @ 20 Jul 2010, 20:17)
daca mergi cu masina mai mult in oras... sau in afara dar nu distante mari... e super ok.. dar pentru mine crede-ma... e un chin sa conduc masina 460 de km pe drumurile aste serpuite prin toate localitatile... e aiurea... cu un mers linistit... in afara localitatilor cu 90-100 km/h... sa te mai tii dupa vreun tir ca nu ai cu ce sa-l depasesti... e rau.. si pe langa asta dureaza mult... aprox 7-8 ore..
cel mai putin pe drumul Timisoara-Caransebes-Severin-Filiasi-Craiova-Caracal-Rosiori de Vede am facut 6 ore si 20 min.. dar chinuit... in afara cu 130-140... si asta noaptea... cand e drumu liber..

solutia ieftina am gasit-o...
acum caut sa o fac si puternica..
<span class='edit'>20 Jul 2010, 21:18:</span>
Muttley mersi ca participi... vreau sa fac masina utila... nu sa ma rog de ea... adica cand vreau sa depasesc pe la 100 km/h sa ma dau jos sa o imping...
*




salut ..
din ce spui tu aici .. nu vrei decat sa o faci mai rapida, iar pentru asta iti trebuie mai multa putere, asta insemnand nu neaparat doar carb. ia gandeste la un motor de 1.6 carb si niste roti mai mari.


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 20 Jul 2010, 20:40
Post #23


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Rotile mai mari o fac mai lenta.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 20 Jul 2010, 20:48
Post #24


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




serios, nu eu am inventat fizica ci doar am concluzionat..
mai citeste odata ce am scris.
un motor mai puternic ca sa poata trage de rotile alea mai mari pe aceeasi cutie inseamna mai multa distanta parcursa / fiecare tura a rotii adica o viteza mai mare. asa zice o formula din fizica.


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 20 Jul 2010, 20:54
Post #25


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




blink.gif

In mod normal n-as sta sa explic dar:
1) nenea asta cu topicul a zis ca vrea depasiri, ca de 130 la ora e capabila tigaia si acum. Depasiri = demaraj, iar demarajul scade cu roti mai mari;
2) luand de bun ce zici tu cu viteza mai mare, vezi ca viteza mai mare depinde de inca o chestie ce se mai numeste turatie. Iar turatia la care ajunge un motor depinde de cat se chinuie acel motor. Exemplu: cu niste roti mici, o masina oarecare ar putea fi capabila de 200km/h la 6000rot/min in ultima treapta. Aceeasi masina, cu rotile mari, ar putea fi capabila de doar 180km/h la 4000 rot/min in aceeasi treapta. Mai sus ar putea sa nu mai urce in viteza, ca motorul deja se chinuie cu rotile alea mari.

Inchei paranteza.

This post has been edited by Muttley: 20 Jul 2010, 20:55


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 20 Jul 2010, 21:45
Post #26


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




ok .. cum zici matale... deci un logan 1.5 e puturos ca are roatele pe 14?? sau are regim de croaziera 12000rpm??

This post has been edited by ionut_09_RWX: 20 Jul 2010, 21:46


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 20 Jul 2010, 21:45
Post #27


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




ma deci cum ziceam mai sus,ce vrei tu sa faci chiar nu-i vad rostu frate, e ca si cum ai dori sa ai o masina de curse care sa mearga cu 300km/h si sa-ti consume 4 % ,exact asa ceva vb tu,pune frate un carb. dublu corp pe benzina si nu te complici cu gazu si merge de rupe,nu am cum sa inteleg treaba asta unii din voi vreti sa faceti un ferrary dintr-o dacie si sa aiba consum de tico,si io vreau sa o fac sa mearga mai tare da nici decum nu ma gandesc la GPL la mine pe masina,aici ai de ales ori vrei sa fuga si sa consuma ori a 2-a varianta mergi mai incet faci kilometri mai multi si mai ieftini(ca din cate am obs. vrei sa faci kilometri multi cu masina).

Nu o lua in nume de rau,daca totusi nu vrei sa te razgandesti noi o sa te ajutam cu ideea asta,desii nu cred ca vei avea rezultatele asteptate.


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nalodaniel
post 20 Jul 2010, 21:53
Post #28


a3a oara scriu corect


Group: Members
Posts: 361
Joined: 24 March 08
From: suceava




motorul de dacie trebuie sa intelegi ca are multe neajunsuri, nu e fsi sa mearga tare si ieftin.

sa faci ceva din el trebuie practic sa-l retehnologizezi, dar nu cred ca merita.

exista alternative la ce vrei, gen motor de 1.6, aprindere electronica si comprimare.
chiar, se inteleg GPLul cu aprinderea electronica? (chiar nu vad de ce nu s-ar intelege)


--------------------
dacia 1310 1986 - -- -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 20 Jul 2010, 21:56
Post #29


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




se inteleg,din moment ce mereg pe Logan,pe cielo si alte masini,ar trebui sa mearga si pe ala de dacie


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nalodaniel
post 20 Jul 2010, 22:10
Post #30


a3a oara scriu corect


Group: Members
Posts: 361
Joined: 24 March 08
From: suceava




auzisem nu stiu pe unde ca apareau greierasi in instalatia electrica si nu se putea pune si gpl si aprindere electronica pe dacie

This post has been edited by nalodaniel: 21 Jul 2010, 07:54


--------------------
dacia 1310 1986 - -- -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 17:53
Forum Renault