DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Presiune mica dupa facut motor

danm79
post 26 May 2005, 12:45
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 29 February 04




Problema sta cam asa: schimbat camasi, segmentzi(perfect circle), pompa ulei, cuzinetzi...pus ulei Elf 20W50 cu fltru nou dupa ce s-a strans chiuloasa...
Ideea e ca presiunea este mica: adica la ralanti, cu motorul cald sta sub prima linie..aproape de aia rosie.(cu motorul rece, la pornire e pe la penultima linie de sus)., iar in sarcina nu prea trece de jumatate, nici pe la 3000 turatii... pe la 2000 de turatzii sta pe la prima linie de jos chiar dedesubt, daca merg mai mult si e motorul cald... sad.gif
Intrebarea e: sa fie sonda de ulei sau ceasul de vina sau ce sa aiba???
Multumesc!!!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tase
post 26 May 2005, 12:57
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 23 August 04
From: Timisoara




pai da, sau sonda dar atunci mai probabil ar fi sa nu-ti arate deloc, sau pompa asta noua nu e buna. s-a mai vazut. sau filtrul, dar atunci ar trebui sa stea tot timpul sus presiunea, si la rece si la cald.

becul rosu se aprinde?


--------------------
dacia 1310 tx
Cisco IOS uses BGP to find out how much it sucks.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danm79
post 26 May 2005, 13:12
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 29 February 04




Nu...becul rosu nu se aprinde..doamne fereste.... biggrin.gif
Sa zic asa la ralanti sta cam sub prima linie...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 26 May 2005, 13:30
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




sa nu fie benzina in ulei, sau pompa de ulei...chiar daca e noua...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danm79
post 26 May 2005, 13:34
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 29 February 04




Cobor jos cu bricheta pe joja si va zic rezultatul cand vin...nu de alta dar am nasu infundat de la alergie la polen... biggrin.gif
Daca pana maine nu apar cu un raspuns.. putetzi sa inchidetzi topicul si sa radiatzi masina... ph34r.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tao13
post 26 May 2005, 13:52
Post #6


tao


Group: Members
Posts: 213
Joined: 13 October 04
From: Bucuresti




ai rectificat vibrochenul?daca nu, e din cauza vibrochenului!daca e rectificat si e la aceiasi cota cu cuzinetii atunci poate sa fie pompa de ulei varza chiar daca e noua sau gaura aia din chiulasa prin care urca uleiul in rampa sa fie infundata.bafta.


--------------------
dacia 1310 1997 - b 13 tao
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fnp
post 26 May 2005, 14:45
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 446
Joined: 5 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(danm79 @ 26 May 2005, 14:45)
Ideea e ca presiunea este mica: adica la ralanti, cu motorul cald sta sub prima linie..aproape de aia rosie.(cu motorul rece, la pornire e pe la penultima linie de sus)., iar in sarcina nu prea trece de jumatate, nici pe la 3000 turatii... pe la 2000 de turatzii sta pe la prima linie de jos chiar dedesubt, daca merg mai mult si e motorul cald... sad.gif
*



La fel am patit si eu. Cred ca este ceasul din bord de vina. (am schimbat sonda din motor). Am observat ca de cand cu problema asta nici dimineata nu mai urca la maxim (inainte urca). Mecanicul mi-a zis ca daca nu se aprinde becul rosu este ok. El a mai zis ca sonda de la becul rosu daca se defecteaza nu se mai aprinde deloc cand pui contactul. Oricum de cand am problema asta am facut vreo 1500 km si nu am nici o problema.
Eu am aprox. 2 an si vreo 30k km de cand am facut motorul.

This post has been edited by fnp: 26 May 2005, 14:48


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI 70CP 2007 Laureate + ABS - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danm79
post 26 May 2005, 19:13
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 29 February 04




pai..vibrochenul nu e modificat...masina nu are decat vreo 80.000km(e din '96)...
Am fost de am mirosit joja si cam putzea a benzina..prin tot nasu' meu infundat..cand am dat cu bricheta nu a luat foc, dar asta nu cred ca e metoda daca simt ca miroase a benzina..ca nu e normal sa miroasa nu???... biggrin.gif
deci..daca e benzina in ulei ce trebuie facut???? blink.gif

This post has been edited by danm79: 26 May 2005, 19:15


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 26 May 2005, 19:19
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




schimbi membrana de la pompa de benzina, desfaci alea 6,7,8 suruburi, ca nu mai stiu acum cate sunt D:..


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danm79
post 26 May 2005, 19:27
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 29 February 04




Sunt destule...da le desfac, maine!!!!imi trebuie embrana aia mare nu????....
uleiul trebuie schimbat, cu flitru???ca de abia l-am pus...biggrin.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 26 May 2005, 19:37
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




da, schimba-le...n-ai ce-i face...dar sa fii sigur ca de la aia e...te descurci tu biggrin.gif , oricum sa iei membrana de-aia originala...e aia mai scumpa, peste 100k


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danm79
post 26 May 2005, 19:41
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 29 February 04




Pai de aia iau iti dai seama...pentru 100 de mii..de fapt nu a fost schimbata niciodata..membrana aia...in 80.000km...
Apropo, cum stiu sigur ca de la aia e...mai exista vreo metoda sa imi dau seama ca e benzina in ulei???? Mai dau la altii sa miroasa....bat la vecini si le cer sa-mi miroasa joja??? ?biggrin.gif
Ma gandeam sa ma duc la unu la masina sa mai miros odata, sa vad la altu cum miroase...dar eu cred ca de la asta e..uleiul e pus de 2 sapt, si motorul facut de vreo luna si ceva....nu are de ce sa miroasa a benzina...nu???


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 26 May 2005, 19:45
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




pai uleiu nu miroase a benzina biggrin.gif ... du-te si pe la vecini si pune-le joja la nas biggrin.gif

This post has been edited by andu911: 26 May 2005, 19:46


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danm79
post 26 May 2005, 19:56
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 29 February 04




trebuia sa ia foc???ca proba cu bricheta a cazut-o biggrin.gif ..desi nu cred ca lua foc ce naiba e benzina in ulei nu ulei in benzina...biggrin.gif
Nu, acu pe bune, chiar miroase a benzina si ma duc sa schimb membrana maine...ar trebui sa vad gaura dupa ce scot membrana aia??? ph34r.gif
Inca ceva, daca nu e deranjul prea mare, putetzi sa imi explicati si mie cum ,din cauza membranei din pompa de benzina ajunge benzina in uleiul din motor???? Cam care ar fi circuitul benzinei pana in ulei??? blink.gif

This post has been edited by danm79: 26 May 2005, 19:59


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasilmoto
post 26 May 2005, 20:09
Post #15


Unregistered









ce zici e cam nasoll....dar arborele a fost rectificat??


--------------------
Go to the top of the page
+
danm79
post 26 May 2005, 20:17
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 29 February 04




pai nu a fost rectificat nimik, arbore, chiuloasa, virbrochen..etc..etc...pai motoru nu are nici 80.000km, l-am facut ca manca ulei si tragea mai greu.....nu mult, dar manca si cam scotea si nitzel fum...in rest era OK...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 26 May 2005, 20:20
Post #17


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




arbore=vibrochen...pai ce cuzinetii s-a pus la motor???


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danm79
post 26 May 2005, 20:23
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 29 February 04




bine ca imi mai zicetzi si mie...pai ce s-au pus cred ca erau cuzinetzi...biggrin.gif erau nsite chestii subtirele si incovoiate ,vreo 8 parca..argintii asa..care se puneau pe bratele alea de la pistoane...
Asta este explicatzia in limbaj de economist...biggrin.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 26 May 2005, 20:36
Post #19


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




hmm da nu conteaza km eu asta cred ca este sursa!cine a reaprat motorul era meserias sau asa nea...?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danm79
post 26 May 2005, 20:39
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 29 February 04




pai lucreaza in service la facut motoare de dacie de vreo 15 ani...biggrin.gif..facea si 2 zi...da a zis sa nu il intreb cum...biggrin.gif

This post has been edited by danm79: 26 May 2005, 20:46


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 26 May 2005, 22:16
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




da...cuzinetii sunt aia, si arborele nu trebuie rectificat daca nu e nevoie

ce vreau sa spun e ca daca mecanicu facea vreo prostie, de la inceput nu aveai presiune.

This post has been edited by andu911: 26 May 2005, 22:25


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danm79
post 26 May 2005, 23:17
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 29 February 04




Hai ca maine schimb aia si va spun ce a iesit...biggrin.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 27 May 2005, 08:12
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




QUOTE(danm79 @ 26 May 2005, 20:17)
pai nu a fost rectificat nimik, arbore, chiuloasa, virbrochen..etc..etc...pai motoru nu are nici 80.000km, l-am facut ca manca ulei si tragea mai greu.....nu mult, dar manca si cam scotea si nitzel fum...in rest era OK...
*


Greu de crezut ca un vibrochen de dacie la 80.000km este intact, pe bune!


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 27 May 2005, 08:21
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Ai idee, a masurat mecanicu' arborele cotit? In mod normal trebuia sa puna micrometru pe el inainte de a monta cuzinetii noi. La 80.000 cred eu ca era necesar.

Si, apropo, dupa cite stiam eu ar trebui sa aiba si o mica bataie de linie acolo...daca ar fi din linie!

This post has been edited by Slider: 27 May 2005, 08:22


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 27 May 2005, 08:51
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




cuzinetii despre care spuneai tu sunt cei de biela. cei de arbore se pot schimba doar cu motorul dat jos. deci daca nu ti-a dat motorul jos de pe masina 99% ca, cuzinetii de arbore n-au fost schimbati.
daca ai schimbat pompa de ulei inseamna ca nu aveai nici inainte presiune la ulei => posibilitate mare ca aveai uzura la arbore si deci s-ar putea trage de acolo.
daca aveai benzina in ulei trebuia sa creasca nivelul 'uleiului " pe joja.
daca tot schimbi uleiul e bine sa bagi ulei romanesc, mai ieftin pe care sa il schimbi dupa 1000 maxim 1500km cu un ulei mai bun, dupa ce te-ai asigurat ca nu iti intra apa in ulei, nici benzina si nici pierderi de ulei pe la chiulasa sau simeringuri nu ai. ti-a reglat culbutorii dupa ce ti-a strans chiulasa?
nu stiu cati km ai facut pana acum dar iti recomand din proprie experienta sa nu ajungi prea des la 3000 rpm pana nu faci 2-3000 km, dupa care program de voie. altfel ai toate sansele sa manance iar ulei cu set nou wink.gif . stiu ca motorul proaspat facut nu merge chiar perfect, pana se aseaza segmentii pe cilindri si daca si la tine nu merge chiar rotund motorul , mai ales la ralanti e explicabil de ce nu ai presiune la ralanti.

This post has been edited by johnsws: 27 May 2005, 08:51


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danm79
post 27 May 2005, 10:09
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 29 February 04




Deci.....Am desfacut pomapa de benzina, dar membrana era ok, adica nu era nici o spartura in ea, asa ca am lasat-o la loc..(presupun ca membrana e ia mare din cap,nu???)
Dupa ce a fost motorul facut, am pus un ulei naspa romanesc vreo 800km, dupa care ma pus elf 20w50 si filtru nou..asta e pus de vreo 2 sapt, vreo 3 l...pe joja e uleiul in partea de sus...cred ca ma duc sa miroasa joja si alti vecini ca paote am eu vedenii ca intra benzina in ulei... biggrin.gif
Arborele nu a fost umblat la el...de mers motorul merge destul de ok..parca nu prea mai are putere asa mare cand se incalzeste ...
Cam atat...
P.S. De biela era cuzinetzii..acu imi aduc aminte...

This post has been edited by danm79: 27 May 2005, 10:10


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 27 May 2005, 10:25
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




pai nu prea se vede daca membrana aia e distrusa...ti-o spun din experienta...si vad destul de bine biggrin.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danm79
post 27 May 2005, 10:33
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 29 February 04




Pai ma duc iar jos si o schimb???biggrin.gif
ca membrana am deja...biggrin.gif Alta solutie sa fiu sigur ca e benzina in ulei nu exista???


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tao13
post 27 May 2005, 10:34
Post #29


tao


Group: Members
Posts: 213
Joined: 13 October 04
From: Bucuresti




prietene..............nu te mai prosti cu membrana aia amarata.pune mana si rectifica vibrochenul.imi pare rau ca iti spun dar...........asta este.un vibrochen de dacie chiar daca are 80000km trebuie sigur dus la cel putin cota 1.


--------------------
dacia 1310 1997 - b 13 tao
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danm79
post 27 May 2005, 10:37
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 29 February 04




Ahhh...daca nu il rectific cat pot sa merg cu el asa??? ca la cat fac eu vreo 10.000 km/an...biggrin.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 22:38
Forum Renault