Porneste greu dimineata
![]() ![]() ![]() |
Porneste greu dimineata
cristian8905 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 10 December 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Dacia
1400
|
|||
Kiraly |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
verifica dimineata inainte sa dai cheie ca daca tragi putin acceleratia la carburator ai benzina?scoate burduful de pe carburator si asa o sa vezi.cred ca pompa nu tine benzina la tine dupa mai mult timp
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
N E S |
![]()
Post
#3
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Vezi tu cristian, parerile sunt impartite. Inchipuie-ti ca eu ma confrunt cu problema asta de 2 ani de zile de cand masina e sub aripa mea. Unii zic ca e de la pompa de benzina, altii carburatorul, unii zic aprinderea...am incercat zeci de mii de metode de pornire, cu un sprit, cu doua...are zile cand o ia la prima, are zile cand ia la a 5-a. Nu stiu ce sa spun, eu am luat bujiile la schimbat, platina, lulea, capac delco, fise, reglat avans, reglat carb, si unele dimineti toot asa face. De site si alte curatiri nu mai zic.
Daca poate totusi cineva sa dea un sfat, e binevenit ![]() Drumuri bune sa avem! |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
cristian8905 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 10 December 09 ![]() |
si eu am incercat treaba aia cu trasu socului pana la jumate,unpic,detot,dau si cate o pedala doua inainte sa o pornesc,dar tot aia e acum o sa schimb platina sa vad c o sa se intample daca nu merge cu aia o sa incerc sa mai reglez avansul desi d acolo nu cred ca e vro problema caci dupa c porneste merge f bine.........e posibil sa fie si de la aer????
|
--------------------
Dacia
Dacia
1400
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Asa a facut si vara sau doar acum cand e rece?
Inainte sa o pornesti da de cateva ori la coada pompei (cama). Daca dupa asta porneste fara probleme inseamna ca pierzi pe undeva benzina din carburator. |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
pitzu |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 26 November 10 ![]() |
incercati sa o porniti fara sprituri,uitati-va la bujii dak nu-s ude dimineata..poate curge benzina pe langa garniturile de la carburator...
a mea o pornesc fara soc si fara sprit k se inneaca daca dau... o varianta ar mai fi sa aveti in carburator nivelul mic si dimineata o ia greu pana ii vine benzina mai multa...doar o parere |
--------------------
dacia
1310
95
|
|
cristian8905 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 10 December 09 ![]() |
nu am cam la pompa d benzina e deaia automata....am incercat si fara sprituri nu o ia.....c nam incercat sa ma uit daca dimineatza e uscat carburatorul sau nu.....o sa ma uit si la treaba asta cu carburatorul.....mai astept si alte pareri.
5 Dec 2010, 01:17: cama.....si nu facea si azivara tot asa treaba asta mio face acum d vro luna si ceva. This post has been edited by cristian8905: 5 Dec 2010, 01:17 |
--------------------
Dacia
Dacia
1400
|
|
N E S |
![]()
Post
#8
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Vara e lege la mine ori una ori doua chei trebuie sa dau. mai mult nu ca stia ca ii dau foc. Am incercat acum doua zile o chestie discutata pe aici, si anume sa vin cu un set de bujii din casa, si sa le pun in locul celor care le am deja pe masina. Asta ca sa elimin condensul. Tot asa facea. Garniturile de la carburator sunt noi, si capacul strans destul de bine. acum...nu stiu ce poate avea. Cert e ca m-am obisnuit.
Partea care ma uimeste este ca dupa ce se incalzeste un pic, merge atat la relanti cat si in sarcina de-ti vine s-o mananci. De pornit nu mai zic, nici nu cobor din casa ca si porneste ![]() |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
pitzu |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 26 November 10 ![]() |
iti spun eu de la cei ......
schimba bobina de inductie si condensatorul si o sa vezi k porneste usor..bobina cand se incalzeste merge usor.....cand e rece da scanteie putin si de aia porneste greu |
--------------------
dacia
1310
95
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Pentru a nu va mai lega de ce nu trebuie, va propun sa dati capacul de la carburator intr-o parte, scoateti furtunul de benzina da la capac, si bagati un surub in capatul lui, pentru a nu curge cand motorul porneste.Porniti motorul fara capac, dar nivelul sa fie normal. Va va iesi din cap ideea cum ca n-ar fi buna garnitura.
Iti porneste prost dimineata, pentru ca nu o lasi unde-i place ei. Dormi si tu diseara pe casa scarii (daca stai la bloc), si sa-mi spui cum te scoli dimineata. Si fiarele vorbesc. Nu e gluma si nu fac misto (nu-mi sta bine sa fac misto cand nu-i de gluma),dar va trebui ca masina s-o lasi seara, undeva ferita de curentii de aer (reci) , umezi, pentru ca toate piesele sunt pline de condens dimineata, si scanteia, numai la bujie nu e. In rest , peste tot. Du-te dimineata, inainte de a o porni, sterge cu o carpa absorbanta (sau libres), fisele, bobina, capacul la delcou si p-afara si interior, pana raman uscate, sau incalzeste-le cu un pistol de aer cald sau uscatorul de par. Te vei convinge ca nu o lasi unde ii place. Seara, motorul fiind cald, oprindu-l in calea curentilor umezi (ceata, burnita...), are toata placerea sa se scufunde intr-o baie umeda, care sa te satisfaca dimineata. Lipsa scutului, a unor aparatori laterale (din plastic sau cauciuc) in zona planetarelor, duc la si mai mari depuneri de roua pe motor. Incearca intr-o seara sa o lasi cu botul intr-un perete(fara sa-l atingi), si daca se poate sa fie aparata si din lateral, macar pe o parte. S-ar putea sa ramai surprins. Problema principala e la capacul delcoului. Incearca cu o gaura mai mare, si inca alta pe partea opusa, pentru a se aerisi mai bine interiorul. Sau astup-o pe cea existenta. Asta cu gaura, e numai o ideie, care mie mi-a mers. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
cristian8905 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 10 December 09 ![]() |
azi m-am uitat la platina....si am masurat dinstanta la ea cu lera(spion)....si am 0.50 e f mult probabil sa fie de acolo nu??....am vrut sa desfac surubul sa o reglez dar nu am putut cu o surubelnita normala...si mai lata in cap nu am momentan.....stiu ca dinstanta la platina tre sa fie 0.45 parca sau 0.40.....care stiti daca poate fi d acolo anuntati-ma si p mine nu sa ma apuc sa desfac aiurea platina.....
|
--------------------
Dacia
Dacia
1400
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#12
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
trebuie sa ai 0,4 mm,e posibil sa fie de acolo.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
N E S |
![]()
Post
#13
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Boon, mai expun si eu in continuare. Astazi am dat la automat paana a venit un vecin sa imi dea curent ca nu mai avea vlaga. Avand in vedere ca am verificat tot ce se putea verifica....intreb si eu:
Exista posibilitatea sa porneasca greu din cauza culbutorilor dereglati? si daca da, la cati km sugerati sa ii verific si sa ii reglez? |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cu bateria cum stai , ce densitate ai la electrolit?
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
de la culbutori da...a mea a facut asa pina in primavara.. anul curent am facut jocurile 0,2 peste tot... si a mers bine de atunci acu ca a venit iarna mai face figuri...uneori o ia din prima alteori din a treia sau a patra.... de cele mai multe ori dau chei scurte de maxim 8..10 secunde si jonglez cu socul... o idee buna ar fi parcarea mai la dos...dar cu bahluiul la aproximativ 20 m distanta e tot una..e curent si umezeala..oricat as feri-o
o idee buna e montarea unei aprinderi at 011 cu senzor scapam de pierderile de curent prin contactele platinate si restul... nu stiu inca ce sa fac cu capacul de la delcou si cu depunerile de oxid de pe contactele din interior... am vreo trei feluri in dotare (bosch, beru, metal plast) si toate se oxideaza... pipa.. nu mai zic... oxidul ala se comporta ca un rezistor de multi kohmi..papa din scanteie pentru cazuri extreme ar fi interesant un uscator la 12V....am una mica de 7 Ah..de ups as putea sa o utilizez ar fi interesant si o izolatie termica a bateriei... sa nu o ia frigul prea tare |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
si la mine e problema oxidul pe capac delcou.am schimbat si fisele..tot asa..ce se poate face?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
N E S |
![]()
Post
#17
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Pentru bygy007, sincer sa fiu bateria as putea spune ca sa prezinta bine, are un an si jumatate, si nu are decat ochiul magic care este verde inca.
Pentru cei cu, cocleala la contactele capacului delco...am pus capac nou doduco acum 2 saptamani....am si eu 3 contacte coclite.... Culmea stiti care este...anul trecut la -10 grade o lua la a 2-3 cheie...acum m-am chinuit cu ea. Si imi mentin intrebarea....cam dupa cati km se verifica culbutorii eventual reglati? 1000 e ok? |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
rodi |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
QUOTE(unikat45 @ 6 Dec 2010, 21:02) Primul pas ar fi lipire pe baza bacului bateriei a unui material termoizolant. Se face usor, se croieste o placa izolanta , se unge cu silicon si se aseaza bateria pe ea. De la baza vine frigul principal care omoara bateria, chiar si pe gresia de acasa. Nu mai zic de tabla cu cauciuc a suportului bateriei la masina. |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
materiale? ce ne recomanzi.. un polistiren extrudat? sa vata minerala..serios ca am de gand sa ii fac..
|
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
rodi |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
Merge si un carton din acela stratificat, foarte gros cu spatii in el (multicelular) sau poate mai au baietii pe aici alte idei...
|
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca bateria este buna atunci cauza poate fi
lipsa benzinei in carburator , ceea ce implica mai multe inclusiv pompa lipsa scinteiei , aprindere defectuoasa as verifica inainte sa fac ceva dimineata daca sprituieste in carburator , daca nu as pune un dop de sticla de benzina in carburator si as incerca sa pornesc daca sprituieste atunci as cauta probeme pe la aprindere fise capac etc verifica si izolatorul de la delco ala unde vine cablul de la bobina |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
N E S |
![]()
Post
#22
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
of bygy daca erai din constanta te imbogateam....in fine am sa verific cum ai spus tu treaba cu pompa de benzina....inca un lucru ar trebui sa stii...am o aprindere electronica dinaia neagra...Malvina....sincer sa fiu nu stiu cum se comporta atunci cand nu mai functioneaza...
|
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
vallyyy |
![]()
Post
#23
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Va complicati prea mult , ma refer la verificat carburatorul si garnituri etc.,daca ala 'benzineste' e ok,a dracu dacie stiu pe altii de ii dadeau benzina cu seringa la pornire,eu unul am exclus intotdeauna ca problemele de pornire sa fie din carburator,rareori sa se intample din el , in cele mai rau caz sa o inneci din carburator..... probleme voastre se trag strict de la aprindere verifcati platina ,fise ,buji si cel mai important bobina de inductie , ca si o recomandare pentru temperaturile astea din ce in ce mai joase sa aveti BATERIE NOUA ......culbutorii reglati ca la carte ,facuti de un mecanic , nu de toti priceputii .Masina trebuie sa porneasca la prima cheie .In 90% din cazurile de pornire e din aprindere (deh ce sa-i faci asa e pe dacie defectuoasa) ,in restul cazurilor din carburator ,membrane ,garnituri etc
This post has been edited by vallyyy: 6 Dec 2010, 23:56 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu faceam asta
![]() ![]() N E S poate sa fie si aprinderea cu probleme , icearca odata si fara ,la mine se dusese condesatorul din ea , pornea bine dar nu avea forta intrerupea in mers incearca daca e cu un condesator clasic intre - bobina indictie si masa , adica acolo unde vine firul de tirometru si masa , vezi la capac ploturile sa nu fie fisurate esye suficient o fisura mica si neagra ca sa o ia aiurea scinteia This post has been edited by bygy007: 7 Dec 2010, 00:10 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
iordache ionut lucian |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 30 November 10 ![]() |
pt toata lumea distanta la bujii si la platina se regleaza in functie de raportul de compresie pe fiecare cilindru asa scrie la carte . da cum la dacie se stie ca nus doua lafel incercati sa reglati bujiile la 06 si platina la 04 . si ce daca nu o ia din prima cheie nu e problema daca mere masina bine cnd e motoru cald lasati masinile in pace daca merg nu umblati la ele e nomal sa nu porneasca dimineata ca se face condens in motor
|
--------------------
Dacia si Audi
Dacia 1410 BREAK Audi 80 1,6td
1999 break 1990 80 1,6 td
- IF 28 JSM
|
|
rodi |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
cititi si reglajele de aici http://www.daciaclub.ro/-page-t2993-s30.html
|
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
N E S |
![]()
Post
#27
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Nu zic ca as avea vreo problema cu faptul ca ia 2 chei sa porneasca....chiar imi convine ca prima cheie rupe pelicula de ulei. Dar da-o in doamne iarta-ma sa dau ca nebunu 10 chei dimineata nu e prea frumos. Am un vecin cu o dacie din 82. Nimic modificat la ea, doar intretinuta excelent, ca de, e pensionar omu si sta mai toata ziua p'acasa. Mereu cand ne intalneam diminetile, a mea lua 6 chei, a lui pornea din a doua fara mare chinuiala.
N-am pretentii sa se comporte ca vreun Bugatti dar nici ultima roaba de pe lume totusi P.S. bygy cred ca am rezolvat intr-un fel problema, cred ca de la capacul delco era. L-am pus pe cel vechi inapoi, tot doduco, si acum se simte altfel la pornire. sa vad maine dimineata cum e This post has been edited by N E S: 7 Dec 2010, 21:40 |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
vallyyy |
![]()
Post
#28
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(N E S @ 7 Dec 2010, 21:38) Nu zic ca as avea vreo problema cu faptul ca ia 2 chei sa porneasca....chiar imi convine ca prima cheie rupe pelicula de ulei. Dar da-o in doamne iarta-ma sa dau ca nebunu 10 chei dimineata nu e prea frumos. Am un vecin cu o dacie din 82. Nimic modificat la ea, doar intretinuta excelent, ca de, e pensionar omu si sta mai toata ziua p'acasa. Mereu cand ne intalneam diminetile, a mea lua 6 chei, a lui pornea din a doua fara mare chinuiala. N-am pretentii sa se comporte ca vreun Bugatti dar nici ultima roaba de pe lume totusi P.S. bygy cred ca am rezolvat intr-un fel problema, cred ca de la capacul delco era. L-am pus pe cel vechi inapoi, tot doduco, si acum se simte altfel la pornire. sa vad maine dimineata cum e Lasa ca mai aveam si eu un vecin cu o dacie mai noua si el o incalzea 10 minute si ii murea apoi , si eu ma urcam in a mea ,socul tras , doua sprituri , cheie si plecam ( si a mea era vechitura fata de a lui din toate punctele de vedere) , dar aveam reglata aprinderea ca la carte , baterie noua si carburatorul fiert si bibilit |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
cielo99 |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 21 November 10 ![]() |
Pentru cei care va oxideaza contactele la capacul de delco, verificati daca la delco sunt de aluminiu(albe) si la fise de alama(galbene) si protectia aia de cauciuc de pe fisa nu etanseaza perfect sa nu primeasca aer aveti 90% sanse sa oxideze.
|
--------------------
Daewoo/Peugeot
Cielo/307
1999/gle 2003/break
- de cluj [COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
cand spuneam de oxidarea la capacele delcou vorbeam de partea de interior...acolo unde practic se transfera scanteia de la pipa catre fisa... acolo oxidul poate genera probleme..
nu zic ca nu ar putea sa oxideze si pe dinafara... adica unde se conecteaza fisa... |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 22:04 |