DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Martor indicator benzina, comportament ciudat

bogdan_o
post 23 Jun 2005, 17:13
Post #1


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Ma refer la martorul acela portocaliu care se aprinde cand rezervorul e aproape gol. Teoretic (si practic) la punerea contactului el se aprinde si daca se mentine contactul pus si la un moment dat se stinge. Asa face si la mine. Insa, daca am farurile aprinse (faza scurta, la pozitii merge bine) si motorul oprit de ceva timp (peste 5 minute) cand pun contactul mi se aprind restul martorilor mai putin asta de benzina. Initial m-am gandit ca poate daca sunt farurile aprinse bateria se descara destul de repede (am inca bateria originala) si poate asta e. Insa, mie mi-e greu totusi sa cred ca nu mai are putere bateria sa tina si martorul ala, din moment ce masina porneste perfect (deci bateria e buna). La o defectiune a lui nu m-am gandit pentru ca in afara de acest incident care se repeta de fiecare data cand las farurile mai mult de 5 minute aprinse si nu am motorul pornit, el merge bine (adica la punerea contactului se aprinde si se stinge exact cum ar trebui). Nu stiu insa daca se aprinde cand raman fara benzina pentru ca la mine acul indicatorului de benzina nu scade niciodata sub prima linie groasa de jos ca nu imi place sa merg cu benzina putina in rezervor.

Asa ca am o intrebare. S-a mai lovit cineva de problema asta, deci poate fi incadrata in categoria "asa face toate" sau e ceva in neregula la mine? Prea mult nu m-ar deranja (ca asa cum am mai spus nu ma bazez pe el sa-mi indice cand raman fara benzina) dar ma rodea de ceva timp problema.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 23 Jun 2005, 17:28
Post #2


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




Am avut si eu impresia asta o singura data si pana acum nu am avut curaj sa desfac bordul. Electricianul meu care mi-a montat inchiderea pe porbagaj mi-a verificat si chestia asta si a ajuns la concluzia ca datorita gropilor se mai misca beculetzele alea, chestia intalnita la orice marca de masina care are norocul sa ruleze prin Romania. Asa ca nu e motiv de ingrijorare. In principiu nu este nimic stricat dar se poate ca beculetele alea sa se mai arda sau sa nu mai faca contact perfect datorita trepidatiilor. Mie mi-a scos toate sigurantele mai putin cea de casetofon si mi le-a repus la loc. Se mai aduna praful pe acolo. Eu m-am bagat doar sub bord si am prins toate releele alea cu un colier de plastic de unica folosiinta ca sa nu mai joace si totul e ok. Daca face in continuare e de preferat sa o duci la Renault. Din cate am inteles eu acand masina din octombrie 2003 as avea UCE , iar altele au UCH. Nu prea ma pricep eu dar a mea are sigur relee care pot fi schimbate. La becuri nu am umblat inca decat la bricheta unde mi l-a schimbat tot electricianul. Sper sa rezolvi problema si sa dai de stire....Succes.


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emilbasil
post 23 Jun 2005, 17:36
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 3 March 05




Salut Bogdan, ma surprinde ce spui, am sa fac experimentul dar nu azi ca ploua tare. Trebuie vazuta o schema elctrica a bordului, daca e doar o anomalie sigur nu e singura. De exemplu la mine, pe timpul iernii, dupa cateva zile de repaos in parcare, am observat ca lampa de interior nu se mai stinge in mod normal, pas cu pas, ci brusc, dupa un timp mult mai scurt, iar dupa ce se stinge, imediat, se aprinde la lumina maxima, dupa care ramane stins. Am zis ca e de la circuitul electronic de variatie a tensiunii, triac sau ce-o fi. Dar la tine e altceva, cred, nu cred ca martorul de benzina e comandat de vreun circuit logic. In sfarsit, am sa-ti trimit rezultatul.


--------------------
Dacia Solenza Clima - BZ10CSC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 23 Jun 2005, 18:19
Post #4


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Pedrovl de la socul becului sigur nu e. Ca daca de exemplu sting farurile inainte sa pornesc motorul se aprinde al naibii beculet. La fel, daca pornesc cu farurile aprinse, iar se aprinde, numai sa nu fi fost farurile aprinse de mai mult de 5 minute, ca atunci nu mai vrea sa se aprinda decat daca sting farurile. Iarasi, daca pornesc masina cu farurile stinse, indiferent de cate zile nu a mai fost pornita beculetul se aprinde normal. Deci refuza sa se aprinda numai daca incerc sa pornesc motorul, farurile fiind aprinse pe faza scurta pentru mai mult de 5 minute (motorul fiind oprit in acest timp). Nici nu mai stiu ce sa cred. Daca ar fi fost de la baterie (lucru nu tocmai de neconceput data fiind calitatea si vechimea bateriei mele - are aproape 2 ani si e cea standard) as fi avut probleme si la pornire. dar nu, de pornit porneste perfect. Numai beculetul ala face figuri. Eu nu am resuit sa-i dau de cap si eram curios daca s-a mai lovit cineva de problema asta.

Emilbasil, multumesc de ajutor si astept raspunsul tau.

Later: nu stiu daca beculetul ala se aprinde cand nu mai am benzina, ca nu am mers niciodata cu rezervorul atat de gol decat atunci cand am luat masina. Deci la mine beculala se aprinde numai la pornire. O sa imi calc pe suflet si o sa merg cu benzina care o am sa vad daca se aprinde sau nu (asta dupa ce imi iau in masina un bidon de 5l de benzina ca daca nu se aprinde nu am chef sa ma trezesc impingand masina pana la benzinarie). Bine, ori asta cu bidonul ori ma duc si dau ocol unei benzinarii pana raman fara benzina sa vad daca se aprinde sau nu. Asa daca raman fara benzina macar am mai putin de impins.

This post has been edited by bogdan_o: 23 Jun 2005, 18:24


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nvmirel
post 24 Jun 2005, 06:45
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 7 May 04
From: Bucuresti




Sa nu fie de la vreun releu ca se incazeste si nu mai lucreaza cum trebuie, adica ramane pe inchis. O fi vreun releu de la faruri care se afla in imediata apropiere a vreunui circuit ce alimenteaza becul acela. Oricum este o anomalie electrica si merita un test CLIP.


--------------------
Dacia Solenza
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aturbatu
post 9 Aug 2005, 13:55
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 9 August 05




Mie imi arata indicatorul de bord de la benzina cu aprox 10 l mai putin. Si aici e tot un flotor care a luat ceva la bord? Ce se poate face? Cat costa unul nou? Il pot schimba eu relativ usor?


--------------------
Renault Clio 3 Dinamique 1,4 98 CP 2006 - B xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 Aug 2005, 14:14
Post #7


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




pai ar trebui sa te uti la el... Si depinde de cand ai masina, ca daca e dupa o anumita data si nu mai ai usita aia de vizitare din portbagaj, o pui de un rezervor dat jos...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 9 Aug 2005, 14:18
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti






--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aturbatu
post 9 Aug 2005, 14:26
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 9 August 05




masina e din iunie 2003. si am 28000 Km . Chestia asta am observat-o si chiar m-am impacientat ca am pierdut benzina, dar am rulat cat trebuia. apoi am urmarit acest lucru si mie se pare ciudat. deci pe unde se umbla?


--------------------
Renault Clio 3 Dinamique 1,4 98 CP 2006 - B xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 9 Aug 2005, 14:29
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Prin portbagaj; dai mocheta la o parte si vezi un capac de vizita spre rezervor.
Daca nu-l vezi inseamna ca fie ai orbit (D-ne fereste) fie nu mai ai modelul respectiv si asa cum spunea Klaus trebuie sa dai rezervorul jos.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aturbatu
post 10 Aug 2005, 14:35
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 9 August 05




am gasit. Am umblat la fire, totul pare ok. Acolo e un capac rotund care am incercat sa-l desfac si n-am reusit. este adevarat ca nu am fortat prea tare. In schimb acolo este mult praf si chiar un fel de pietris, nisip. l-am curatat si am batut putin cu pumnul in capacul ala dar rezultatul este acelasi? Sa incerc sa desfac acel capac?


--------------------
Renault Clio 3 Dinamique 1,4 98 CP 2006 - B xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 10 Aug 2005, 14:45
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Personal as lasa lucrurile asa pina la prima revizie.
Totusi nu-i mare interventie. Il desfaci, vezi ce-i acolo (si ne spui si noua) dupa care fie rezolvi problema , presupunind ca gasesti ceva in neregula in mod evident, fie il pui la loc si ne mai sfatuim.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aturbatu
post 11 Aug 2005, 10:59
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 9 August 05




ieri am bagat benzina de 1 milion adica vreo 30 de litri, eu mai avand in masina vreo 5-7 l (aproximativ dupa nr de km parcursi - adica ramas de parcurs) si surpriza indicatorul s-a dus pana aproape de linia groasa de la 30 si ceva de litri. Concluzia este ca s-a mai imbunatatit situatia dupa ce in ziua trecuta batusem putin in capac si mai facusem ceva: am tres mufa de la sonda cu motorul pornit. Acesta s-a oprit dar atunci avand relativ putina benzina nu mi-am putut da bine seama cat s-a schimbat pozitia acului indicator. Deci acum arata mai bine dar inca eu cred ca e un decalaj de aprox 5 litri. Cand mai am timp si chef ma bag in portbagaj si incerc sa desfac si acel capac de la sonda. Eu atunci am incercat dar nu am reusit pentru ca e f bine strans si nici pozitia nu e prea comoda sa il sesfaci chiar cu doua maini.


--------------------
Renault Clio 3 Dinamique 1,4 98 CP 2006 - B xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 11 Aug 2005, 11:08
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




" am tres mufa de la sonda cu motorul pornit. Acesta s-a oprit dar atunci avand relativ putina benzina "

ai tras de mufa de la sonda comb si s-a oprit motorul ?


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos
post 11 Aug 2005, 14:35
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 17 August 04
From: Galati




aturbatu, si la mine...
Dupa 400km(!) acu' a coborat 8l (4 intervale) si de atunci la plin imi indica cu 2 intervale sub maxim... Nu ma deranjeaza - stiu ca atunci cand mi se aprinde becu' smile.gif mai am vreo 14-15l.


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI Clima - ...
Posesor de Solenza...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 11 Aug 2005, 14:49
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




14-15- esti sigur?
De obicei sint 5-6 l


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos
post 12 Aug 2005, 10:59
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 17 August 04
From: Galati




Pai sa facem un calcul:
rez - 42l (sau nu?)
Cand e "pe bec" nu pot pune mai mult de 27l (pana'n buza, doua intervale sub maxim pe indicator) - de fiecare data bag 20-25l, pt. referinta (resetez kilometrajul). Diferenta e de... 15l, nu?

Recent, pt. ca nu am vrut sa ma incurc cu benzina de alea-sau-alea, si am preferat sa raman la Mol'u' meu de 98, am mers cam 100km "pe bec" (nebunie, cat pe ce sa au Petrom) - deci 6+ l.
NU MAI FAC EXPERIENTA ASTA!


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI Clima - ...
Posesor de Solenza...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 12 Aug 2005, 11:02
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Ciudat .... mai degraba sonda ta e gresit etalonata sa dea semnal;
Cantitatea traditionala "pe bec" este aia de care spuneam.
Bine insa ca stii smile.gif


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lar
post 12 Aug 2005, 11:05
Post #19


Agent Smith


Group: Members
Posts: 456
Joined: 27 September 04
From: Bucuresti




La mine cand se aprinde becul de avertizare pot sa alimentez maxim vreo 34 litri. Facut proba chiar ieri. La o statie care se zice ca nu fura la cantitate.

This post has been edited by lar: 12 Aug 2005, 11:07


--------------------
Seat Leon 1P 2009 Sport Pack - B xx xxx
Curiozitatea omoara pisica !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos
post 12 Aug 2005, 11:06
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 17 August 04
From: Galati




Pai cum spuneam - dupa primii 400km, intr-o dimineata, ca si aturbatu, am crezut ca am pierdut sau mi s-au furat (deh, reflex de roman) 8-9l...
edit: lar, pai la tine'i corect. wink.gif

This post has been edited by Dragos: 12 Aug 2005, 11:09


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI Clima - ...
Posesor de Solenza...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emilbasil
post 14 Aug 2005, 18:06
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 3 March 05




Salut Bogdan, am vazut ca s-a deviat tare mult subiectul fata de problema ridicata, asa ca astazi am facut testul tau si pot sa-ti spun ca nu a aparut un astfel de fenomen. Prin urmare am pornut motorul lasat relenti cateva minute, aprins faza scurta, opresc motorul, farurile nu, raman cca 5-6 minute, contact se aprind martorul portocaliu alaturi de celelalte si evident, martorul de faza scurta. Cam asta e dar nu cred sa ai vreu defect, si nici bateria nu e, a mea e tot originala, si nu cred ca o va prinde iarna... dar e alta poveste. Ai mai repetat testul sau ai noutati?


--------------------
Dacia Solenza Clima - BZ10CSC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 14 Aug 2005, 21:48
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




Din intimplare am facut si eu proba...asa este ..am venit seara (deci cu farurile aprinse) si martorul de benzina s-a aprins ( eu bag cite 10l de benzina ca sa vad in functie de provenienta si de tipul drumului consumul) asa ca am oprit la o benzinarie si am bagat ce 10l. cind am pornit motorul...cu farurile aprinse s-au apins cei trei martori mai putin cel de la benzina... deci asta e un comportament ciudat al sistemului electronic al Solenzei (probabil doar la unele, nus' de ce ). Ar fi curios daca si Loganul face asa si la care modele de Solenza se intilneste mai des.


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aturbatu
post 15 Aug 2005, 15:03
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 9 August 05




QUOTE(costi @ 11 Aug 2005, 11:08)
" am tres mufa de la sonda cu motorul pornit. Acesta s-a oprit dar atunci avand relativ putina benzina "

ai tras de mufa de la sonda comb si s-a oprit motorul ?
*



Da Costi, cand am tras mufa (de acolo de unde e capacul ala rotund cu nu diametru de 15-20 de cm) s-a oprit motorul!
Sambata am facut plinul si acul indicator a ramas cu vreo 2 liniute din acelea subtiri mai jos decat maximul. Acum dupa 350 de km rulati in afara sunt la linia groasa de la 10-12 litri. Eu acum stiu (sper!) ca acolo mai am aproximativ 20 de litri. Deci faptul ca am curatat nisipul de pe langa capac, ca am batut in ea nu a avut vre-un rezultat notabil! Iar capacul ala e imposibil de desfacut. Am batut in el si ci ciocanu si o surubelnita ca daltita si nu am reusit decat sa-i zbor (tesesc) o aripioara sau ce sunt alea de pe merginea capacului. Asa ca mai bine stau in banca mea si cand ajung la revizia de 30000 peste max o luna semnalez si ac problema. Oare merita sa schimb ceva daca e defecta sonda?


--------------------
Renault Clio 3 Dinamique 1,4 98 CP 2006 - B xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 15 Aug 2005, 17:48
Post #24


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Plutitoul s-a spart si asta e comportamentul. Se umple de benzina si nu mai sta la suprafata, de-aia iti si indica aiurea. Solutia e sa schimbi plutitorul care costa cateva zeci de mii. In cazul in care de vina nu e plutitorul ci sonda in sine (infasurarea etc) nu ai ce face si trebuie sa schimbi pompa cu totul.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aturbatu
post 16 Aug 2005, 10:39
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 9 August 05




QUOTE(bogdan_o @ 15 Aug 2005, 17:48)
Plutitoul s-a spart si asta e comportamentul. Se umple de benzina si nu mai sta la suprafata, de-aia iti si indica aiurea. Solutia e sa schimbi plutitorul care costa cateva zeci de mii. In cazul in care de vina nu e plutitorul ci sonda in sine (infasurarea etc) nu ai ce face si trebuie sa schimbi pompa cu totul.
*



Multumesc Bogdan!
La asta m-am gandit si eu (vezi mesajul din 9 august) dar ma gandeam ca nivelul din rezervor il pot determina si prin alte mijloace nu neparat cu flotor (ultrasunete, sensori piezo montati pe corpul interior al rezervorului, etc.). Voi ridica aceasta problema la revizia de 30000 dar daca treb sa schimb pompa (deci bidonul ala cu capac rotund e pompa de benzina?) si costa prea mult mai bine ... mai astept pana se strica pompa! (sic)


--------------------
Renault Clio 3 Dinamique 1,4 98 CP 2006 - B xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 16 Aug 2005, 16:46
Post #26


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Cu placere. Piezo sau ultrasunete mai greu pe Dacia. Poate vor baga si ei asa ceva dar probabil ca atunci celelalte masini vor fi ajuns la stadiul de putea fi pornite prin telepatie.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mircea Visan
post 16 Aug 2005, 19:33
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 3 March 04
From: Bucuresti




Salutare la toata lumea.
La mine se manifesta aproape ca la bogdan_0, numai ca se manifesta in momentul cand repornesc motorul dupa aproape un minut (mai mult sau mai putin)

Mircea


--------------------
Dacia Duster Laureat 4x4 1.5dci 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 16 Aug 2005, 19:47
Post #28


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Ahaaaaa. Deci nu am luat-o eu razna. Mircea, stii cat m-am chinuit sa aflu de la ce e si degeaba? Chiar ma deranjeaza. Nu ca ar fi mare problema, ca nu e chiar asa grav, atat timp cat indicatorul ala chiar functioneaza. Dar ma deranjeaza ca nu ii dau de cap.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driver
post 16 Aug 2005, 20:12
Post #29


i'm not driving fast, i'm flying low...


Group: Members
Posts: 542
Joined: 10 November 04
From: South Coast




QUOTE(aturbatu @ 15 Aug 2005, 15:03)
Iar capacul ala e imposibil de desfacut. Am batut in el si ci ciocanu si o surubelnita ca daltita si nu am reusit decat sa-i zbor (tesesc) o aripioara sau ce sunt alea de pe merginea capacului.
*



incerca sa pui 2 surubelnite mai lungi in X si asa o sa-l poti desface, relativ usor, trebuie sa prinzi capacul din cel putin 2 puncte ca sa-l poti desface, iti fac o poza cum sa asezi surubelnitele daca nu ai inteles.

aripioarele alea sunt niste dinti pentru o cheie speciala...

se deface greu pentu ca e strans pe o garnitura de cauciuc uscata... dar daca faci cum am scris mai sus garantat o sa reusesti si nici nu te chinui prea mult smile.gif succes


--------------------
Nissan Leaf cu baterie - RLU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 16 Aug 2005, 21:11
Post #30


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Dar vezi ca dupa ce scoti pompa trebuie sa schimbi garnitura aia.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 03:52
Forum Renault