DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Gpl, sonda sau temostatul?

cristian_ra
post 24 Jun 2012, 08:56
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 7 June 12




Va salut ! Am si eu o problema si nu stiu de unde este ..se manifesta astfel :am citit pe forumurile precedente despre cele 4 linii nomale la temperatura motorului ( am 1.4 2005 laureat) care variaza. . Pornesc motorul normal se pun 2 linii apoi dupa inca 4-5 minute de mers cele 4 . Merg prin Bucuresti ,stau la stopuri si de la 4 ajung la 6 linii..mentionez ca cele 6 linii sunt afisate cam 10-20 de secunde doar,apoi revine la 4 cand plec de pe loc si merg .Cand ajung akasa si mai fac manevre scurte sa bag in parcare ajunge sa se afiseze uneori toate cele 9 linii la temperatura ..care dispar daca o mai las putin sau plec de pe loc .. mentionez ca la mine nu variatza 2 liniute -4 liniute la motorul incins ( aici am inteles ca ar fi sonda de temperatura ).termostatul nu cred ca ar fi : el deschide si porneste si electroventilatorul. care sa fie cauza ? sa fie caldura de zilele astea ?38 de grade?.. mai am banuieli ca ar fi de la GPL ( tomasetto )..inainte instalatia de gpl am avut-o pe matiz si inainte de 1000 de km ( dupa ce se monteaza gazu la1000 de km se reseteza centralina de gaz si se seteaza dupa centralina motorului ) pornea electroventilatorul si se aprindea ceakul pe bord cand opream ..daca opream motorul si il porneam isi revenea . o fi nevoie sa se reseteze iar calculatorul de gaz dupa cel de pe pe motor la LOGAN? cei de la gpl nu mi-a mai zis sa revin dupa 1000 de km ( rodajul la gpl de 1000 de km l-am facut pe matiz )..
Mai mentionez ca am distributia schimbata + pompa de apa + antigelul ( ieri am schimbat-o ) dar problema o aveam dinainte cu variatia liniilor ..

stie cineva ce ar putea fi ? sonda , termostatul ? gazul ?..masina are 52000 de km si nu a prea fost rulata de primul propietar ...

astept raspuns , Multumesc !!


--------------------
DACIA LOGAN LAUREAT 2005 - B-304-KNO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drogas
post 25 Jun 2012, 11:10
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 20 February 12




Am avut aceasta problema si credeam ca imi fierbe motorul si nu porneste electroventilatorul.

Problema e de fapt masa insuficienta la tablul de bord care se rezolva cu mai multe cabluri groase de cupru legate astfel:

- de la "-" de la baterie un cablu la carcasa metalica a beteriei ( are un surub acolo, de acolo am mai tras unul pe blocul motor unde sunt niste urechi care tin furtunele de antigel
- inca un cablu intre surubul jojei si surubul de la masa unitatii de ABS.

Problema rezolvata acum vara nu mai am oscilatia 4-6-9, am fix 4 linii
Iarna nu mai am 4 linii ca inainte am 2-4( cand stau pe loc) dupa care revine la 2, am un termostat de rezerva care o sa il schimb in toamna, inca nu stiu daca e din termostat


--------------------
Dacia Logan 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian_ra
post 25 Jun 2012, 15:26
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 7 June 12




am revenit

acum 30 de minute am fost la un service si am schimbat termostatul ..am pus facet la 33 de roni ... tot asa face ..pentru maine mi-am comandat sonda ..daca nici aia nu rezolva problema ii dau foc :|
biggrin.gif


--------------------
DACIA LOGAN LAUREAT 2005 - B-304-KNO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mario1980
post 25 Jun 2012, 15:41
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 437
Joined: 8 April 05
From: Iasi




De fapt, este suficient sa se puna un singur cablu, intre motor si masa caroseriei. Acolo apare diferenta de gnd-uri, si citirea eronata. Nu prea are nici o legatura cu bordul. Se recomanda si curatarea, restringerea cablurilor deja existente.

Si este topic dedicat pentru problema cu temperatura care urca mai mult de 4 linii...

This post has been edited by mario1980: 25 Jun 2012, 15:42


--------------------
Dacia Logan dci Preference 2006 - SV ?? ???
Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 25 Jun 2012, 22:18
Post #5


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia






--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian_ra
post 26 Jun 2012, 09:00
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 7 June 12




sal smile.gif , a-ti avut dreptate cu masa , de la ea era . De dimineaza am legat un fir de la baza bateriei la celalat de pe motor ( caroserie -motor ) m-am urcat in masina si din rahova pana in chitila viteza + stat la semafore . NU a mai trecut de 4 linii. cand am ajuns la serviciu , am oprit si ventilatorul deja mergea ..nu s-au pus 6 linii si dupa 1 minut pornea si el . .. era de la masa smile.gif
merci!!!

This post has been edited by cristian_ra: 26 Jun 2012, 09:05


--------------------
DACIA LOGAN LAUREAT 2005 - B-304-KNO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 23:48
Forum Renault