Nivel temperatura motor trece de 4 linii functie, de consumatori (masa imperfecta la TdB/sasiu-motor)
![]() ![]() ![]() |
Nivel temperatura motor trece de 4 linii functie, de consumatori (masa imperfecta la TdB/sasiu-motor)
Sc0rpi0N |
![]()
Post
#401
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 20 October 08 From: Oradea ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006 Laureate 1.5DCI
|
|||
Lord Hades |
![]()
Post
#402
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
QUOTE(cristic1982 @ 7 Jun 2011, 16:09) GMV-ul se aude la relanti, indiferent ca este diesel sau benzina... Daca el functioneaza si voi nu-l auziti, inseamna ca este foarte bine insonorizat sloganul ![]() Te contrazic, la diesel nu se aude, e acoperit de zgomotul motorului. E extrem de silentios (ventilatorul). Totusi, ce ma nelamureste pe mine: am observat la unele sloganuri cu MPI ca dupa oprirea motorlui ventilatorul continua sa mearga pana raceste apa din radiator (presupun ca de asta merge). Ei bine, la a mea nu s-a intamplat niciodata sa aud ventilatorul mergand dupa orirea motorului. |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#403
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.344 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
De fapt asta se intampla numai la modelele pe benzina, si chiar se aude GMV-ul la relenti la diesel...
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#404
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
De fapt asta se intampla la toate.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
bloodem |
![]()
Post
#405
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
QUOTE(Lord Hades @ 9 Jun 2011, 14:38) Nici la a mea! Intotdeauna am presupus ca Dieselul fiind mai rece de felul lui, nu are nevoie de racirea suplimentara... In fine, cert este ca niciodata nu a pornit ventilatorul dupa oprirea motorului, nici macar dupa un drum de 1000 km pe temperaturi de 40 grade. |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
StefanT |
![]()
Post
#406
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
EU STIU CA, mai exista un soi de termocupla pe radiator care suplimenteaza sonda de temperatura care ofera informatii catre ECU. Aceasta termocupla are rolul de a porni ELV cand motorul este oprit, daca este cazul. Deschide la 92 de grade si inchide la 82.
Aceasta termocupla mai are prostul obicei de a se defecta. Ce am expus mai sus nu este o informatie 100% sigura, ci 90% |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#407
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
zfmflorin |
![]()
Post
#408
|
![]() =*=*=*=*=*=*=*=*=*= Group: Members Posts: 294 Joined: 18 January 07 From: BRASOV ![]() |
QUOTE(bloodem @ 9 Jun 2011, 17:20) Nici la a mea! Intotdeauna am presupus ca Dieselul fiind mai rece de felul lui, nu are nevoie de racirea suplimentara... In fine, cert este ca niciodata nu a pornit ventilatorul dupa oprirea motorului, nici macar dupa un drum de 1000 km pe temperaturi de 40 grade. Ca sa adaug si eu la cele spuse, de cand am masina nu am auzit/vazut ventilatorul functionand, desi m-am dat jos special dupa ce am uracat Oituzul sa vad lucrul acesta. Mai mult de 4 linii nu au existat la temp. "apei" si acolo sper sa ramna. |
--------------------
Hyundai
Tucson
Style+ 1.6 T-GDI, E6d AWD 2022
- BV 29 --H ex:
Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km) Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km) |
|
klaus |
![]()
Post
#409
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(StefanT @ 9 Jun 2011, 18:24) EU STIU CA, mai exista un soi de termocupla pe radiator care suplimenteaza sonda de temperatura care ofera informatii catre ECU. Aceasta termocupla are rolul de a porni ELV cand motorul este oprit, daca este cazul. Deschide la 92 de grade si inchide la 82. Aceasta termocupla mai are prostul obicei de a se defecta. Ce am expus mai sus nu este o informatie 100% sigura, ci 90% Eu cred ca de fapt e sigura 10% si nesigura 90%. Ai vazut tu acea termocupla? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
mikey_gtx |
![]()
Post
#410
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 April 09 ![]() |
confirm ce spune klaus. acea 'termocupla' e un senzor de temperatura si e unul singur pe intreg circuitul de racire al motorului.
This post has been edited by mikey_gtx: 10 Jun 2011, 00:28 |
--------------------
.
.
.
|
|
StefanT |
![]()
Post
#411
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
OK, atunci scuze.
La Megane aveam ceea ce se numea Comutator temperatura ventilator radiator http://autokarma.ro/Produse.aspx?TipautoId...sProdPeGrupe=1& This post has been edited by StefanT: 10 Jun 2011, 06:39 |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
mikey_gtx |
![]()
Post
#412
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 April 09 ![]() |
o fi pus si pe logan pe K4M, desi sunt slabe sanse, la cat cost reduction s-a aplicat.
|
--------------------
.
.
.
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#413
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
QUOTE(mikey_gtx @ 10 Jun 2011, 11:44) Ce cost reduction stimabile? Masina nu e facuta pe acest principiu, e doar "gandita" de ingineri mai mult sau mai putin repetenti ... Si, ca sa te citez: "directie asistata de antebrat si aer conditionat de deschiderea geamului." Unde vezi tu cost reduction aici? Pur si simplu nu s-au gandit ca se poate si altfel ... |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
mikey_gtx |
![]()
Post
#414
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 April 09 ![]() |
poftim? vrei sa insinuezi ca loganul nu e gandita ca masina low-cost?
|
--------------------
.
.
.
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#415
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Ba e, eram si eu putin ironic ... Totusi o masina care atinge 10.000 euro nu prea mai e low cost. E clar ploitica de marketing, una destul de reusita as putea spune. Pe acelasi segment de pret, gasim masini mai aratoase si poate mai confortabile. Dar dacia castiga mult pe partea de intretinere, cel putin asa m-au convins pe mine (aveam in vederi Clio, Fabia, Aveo ...)
|
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
jelly |
![]()
Post
#416
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 702 Joined: 3 October 07 From: București ![]() |
Din cate stiu masinile pana la 15000 de euro sunt considerate low cost.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 - Laureate
- B030431 Lucrurile nu se întâmplă. Lucrurile sunt făcute să se întâmple. (John F. Kennedy)
|
|
Sc0rpi0N |
![]()
Post
#417
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 20 October 08 From: Oradea ![]() |
din cate stiu io la loganuriile dci nu mai sta pornit ventilatoru dupa ce ai oprit motoru...si confirm si io ca nu se aude ventilatoru cu motoru pornit, l-am vazut mergand da nici vorba sa il aud
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 Laureate 1.5DCI
|
|
Brainie |
![]()
Post
#418
|
Membru autentic Group: Members Posts: 464 Joined: 2 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Am avut si eu o problema legata de racire si am ramas cu unele suspiciuni. Deci rog ajutor de la cine stie ceva in plus.
Problema sta asa: am avut ambreiajul rupt (da, rupt, nu uzat, exfoliat, zgariat, ci rupt; discul, nu cablul; de ce ? nu stiu, nu am gasit o explicatie rezonabila). M-am dus ca omul in service (nu in reteaua Dacia), l-au inlocuit cu totul. La prima deplasare, in miezul zilei, canicula, AC pornit de la inceput, la vreo 10 min dupa plecare (plecare deci cu motorul rece) vad la bord 6 linii la temperatura. La semafor creste la 9 linii, se aprinde si becul rosu, plec de la semafor, si pana sa opresc pe dreapta se stinge becul rosu, si apoi mergand constant mai mult ajung la 4 linii. La fel in continuare: la mers incet si opriri se incingea, la mers mai rapid si constant se racea. Buuuun, hai la service-ul cu ambreiajul sa vedem ce s-a-ntamplat. Prima reactie: nu e domne' nicio legatura intre ambreiaj si racire, nu a umblat nimeni la racire. Eu: poate ati scos vreo mufa, poate nu mai face contact undeva (asta cu voce tare), poate ati inlocuit vreun senzor ceva (asta in gand). I se aprinde un beculet mecanicului, si zice: hai sa vedem. Pornesc la relanti pe loc, o mai tureaza el din cablu, se aprind 2 linii la bord, apoi 4 apoi foarte scurt 2 si iar 4, apoi 6. Ventilatorul mort si ingropat. Da el un telefon (la electricianul service-ului) intreaba ceva si zice: cred ca am inversat 2 mufe care sunt la fel (le scosese ca sa aiba loc sa lucreze si le-a pus invers). Cu motorul mergand le inverseaza si porneste brusc ventilatorul. Cateva probe tot pe loc, pornea si se oprea ventilatorul, dar liniutele au ramas tot 4 de-acum inainte. Asta a fost problema, mai poftiti pe la noi, nu ezitati sa veniti daca mai sunt probleme, bla bla bla. Fac proba in mers printre blocuri, cu viteza mica, cu AC, cu lumini aprinse, stationari la semafor. Se auzea ventilatorul pornind si oprindu-se, liniutele la bord lipite la 4. Ce mi s-a parut ciudat: 1- dupa oprirea motorului nu a mai pornit ventilatorul niciodata (de cand cu evenimentele; anterior pornea uneori, nu intotdeauna) 2- se aude pregnant de la sofer pornirea si oprirea vetilatorului (in mers, la viteza mica; la viteza mai mare nu am remarcat); Imi este teama ca merge numai pe treapta II (mesterii din service nu erau prea convinsi ca Loganul are 2 trepte de viteza la ventilator). Cum as putea sa-mi dau seama pe ce treapta este ? M-am uitat la cele 2 mufe inversate si situatia se prezinta asa: o mufa este verde, are 2 papuci, intra in ea 3 fire, 2 verzi + 1 maro, pe mansonul de protectie al firelor e un cod: 0763030. La momentul actual (cu ventilatorul functionand), mufa verde intra undeva catre butucul (axul) ventilatorului. A doua mufa (identica la forma cu prima) este neagra, intra 2 fire in ea (verde + maro), si se cupleaza pe carcasa ventilatorului catre farul stanga (cutia de rezistente a GMV). Configuratia asta de fire nu se regaste exact asa in schema electrica din manual, dar nu mi se pare o deosebire esentiala. Am comparat cu un Logan din 2004, si asta avea firele exact ca in schema. Probabil ca au schimbat intre timp manunchiurile de fire. Citind pe aici am mai facut urmatoarele verificari: - in cutia de sigurante de langa acumulator m-am uitat la sigurante; toate par in regula - am incercat sa identific releele care comanda ventilatorul prin rezistente sau direct; nu am reusit - am pornit motorul si am scos in diverse situatii (imediat dupa pornire,dupa ce s-a incalzit, in timp ce ventilatorul statea si in timp ce ventilatorul se invartea) mufa senzorului de temperatura de pe chiulasa (asta cred ca ar fi singurul senzor de pe capatul chiulasei inspre aripa stanga); in nicio situatie nu s-a modificat starea ventilatorului ca urmare a cuplarii / decuplarii acestei mufe. - in timp ce ventilatorul era deja pornit apasam si butonul AC; nicio modificare in turatia ventilatorului Constatare generala cat am stat la verificare cu motorul pornit (20-30 min): cu sau fara AC temperatura a stat cuminte la 4 liniute; ventilatorul pornea/se oprea si pastra 4 liniute, evident mai des cu AC pornit. In mers am 4 liniute constant (si la mers incet in panta accentuata si lunga, si la mers pe autostrada). Dar dupa ce opresc motorul (ventilatorul n-a pornit niciodata dupa oprire), la repornire (dupa 5-15 min) vad de multe ori 6 liniute, dupa care ventilatorul isi face treaba si revine rapid la 4 liniute. Deci: 1) Pot sa fiu sigur ca aceea care merge e treapta a II-a ? 2) Cum verific de ce nu merge treapta I ? Nestiind care e releul pentru tr. I, pot doar sa le iau pe rand (sunt numai 7, 5 mai inguste si 2 mai patratoase), sa le leg la 12 V (calculatorul comanda releele la 12 V ???) si sa vad daca anclanseaza. Cum verific rezistentele de pe carcasa ventilatorului nu-mi dau sema, ca nu prea e loc acolo si nu se vede nimic (pentru bagat sondele de la un ohmmetru/multimetru, de exemplu). Se poate demonta in vreun fel cutia respectiva ? Daca ajung la concluzia ca un releu nu merge, il iau cu mine ca model si ma duc la magazin. Dar cu rezistentele cum fac ? Adica cum se schimba / demonteaza ? S-or gasi pe la magazine, sau doar in reteaua Dacia ? Atasez o poza cu cutia de siguante si relee. Poate stie cineva care e releul pentru tr. I. Dupa schema electrica le stiu pe ambele (pag. 1544 din manual), dar nu pot sa le identific in cutie, fiindca nu e scris nimic pe acolo. 002.JPG ( Size: 1.8mb ) Number of downloads: 1095 |
--------------------
Ex Dacia 1310 Li ;
Ex Logan ABS+ 1.6 MPI
2007
|
|
Brainie |
![]()
Post
#419
|
Membru autentic Group: Members Posts: 464 Joined: 2 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Chiar nimic ???
|
--------------------
Ex Dacia 1310 Li ;
Ex Logan ABS+ 1.6 MPI
2007
|
|
sobolan |
![]()
Post
#420
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
GMV-ul are 2 trepte la loganul cu AC(cel putin).....pune-l pe ddt2k si da-i test la viteza 1 si apoi la 2....atunci o sa clarifici !
daca merge doar pe 2 e dusa siguranta termica a gmv-ului si nu e pericol,totul e sa mearga ! |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Brainie |
![]()
Post
#421
|
Membru autentic Group: Members Posts: 464 Joined: 2 May 07 From: Bucuresti ![]() |
" ... pune-l pe ddt2k si da-i test ... "
Tocmai servisul vroiam sa-l evit. Ceva mai mestesugaresc ? Si cum se schimba rezistenta aia a GMV ? |
--------------------
Ex Dacia 1310 Li ;
Ex Logan ABS+ 1.6 MPI
2007
|
|
Brainie |
![]()
Post
#422
|
Membru autentic Group: Members Posts: 464 Joined: 2 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Am verificat cele 5 relee înguste, sunt toate bune. Cum bănuiesc că reeleul pentru treapta I este printre ele, am eliminat (90%) o posibilă cauză.
Am reușit să desfac cutia rezistențelor de pe carcasa ventilatorului. Scrie pe ea R=0.69 omegamare, și codul 7700432632. Spirala are 7.5 spire. Cu un multimetru de piață rezistența la bornele cutiei e infinită. Spirala în schimb are o rezistență mică, nu e întreruptă. Problema pare a fi la ... chestia mică din mijloc, care are și ea un infinit de ohmi. După părerea mea aici e buba, trebuie să schimb cutia. Am întrebat la Adras (fără să spun codul), face 172 lei. Am întrebat și la Dacoserv, dând codul, am primit același preț, dar mi-au băgat și morcovul: să nu mă iau după codul piesei, fiindcă cele mai multe Logane au cutia cu codul 6001549117, și că sigur se poate ști doar băgând seria caroseriei. Din ce mai scrie pe DC, aici, codul 600... are alt număr de spire. Greșesc dacă cumpăr (presupunând că găsesc) 7700432632, adică identic cu ce am găsit pus de fabrică pe mașină ? PS: Ce chestia mică de sub spirală ? Tot un rezistor ? |
--------------------
Ex Dacia 1310 Li ;
Ex Logan ABS+ 1.6 MPI
2007
|
|
sobolan |
![]()
Post
#423
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(Brainie @ 25 Aug 2011, 12:25) " ... pune-l pe ddt2k si da-i test ... " Tocmai servisul vroiam sa-l evit. Ceva mai mestesugaresc ? Si cum se schimba rezistenta aia a GMV ? service-ul nu foloseste DDT2k ![]() rezistenta de la GMV e exact pe corpul radiatorului....urmareste niste fire care duc in partea radiatorului dinspre baterie,ai acolo o mica "portita" care se deschide ge click si ai sa vezi mai departe.... rezistenta aia e ca un arc(ala nu se duce) si mai are o siguranta termica inseriata(daca nu ma insel)...arata ca o dioda de sticla...aia se duce si merge inlocuita,am inlocuit-o eu si apoi am verificat treptele GMV-ului cu laptopul pe DDT2k...gasesti la bursa interfata aia + softul.....atentie ce si cum,e treaba ta ![]() atentie la inlocuirea piesei respective...acolo-s temperaturi mari si nu merge cositorita,o sa se desprinda....faci gauri in aripiorele alea si o prinzi cu suruburi de 3.....sau daca ai bani inlocuiesti asamblul complet.....si daca dai banii degeaba ? LLE...poza.... This post has been edited by sobolan: 30 Aug 2011, 21:10 Attached thumbnail(s) Image0245.jpg ( Size: 1.05mb ) Number of downloads: 1938 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
klaus |
![]()
Post
#424
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Brainie |
![]()
Post
#425
|
Membru autentic Group: Members Posts: 464 Joined: 2 May 07 From: Bucuresti ![]() |
La chioscurile din Vitan se gaseste (cutia cu totul)?
|
--------------------
Ex Dacia 1310 Li ;
Ex Logan ABS+ 1.6 MPI
2007
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#426
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu la chioscuri, vezi la ultimul baiat pe stanga cand defilezi pe langa "presuri" are o Solenza parca, sau avea.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Brainie |
![]()
Post
#427
|
Membru autentic Group: Members Posts: 464 Joined: 2 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Pe langa presuri care va sa zica duminica. N-am mai trecut duminica prin Vitan de nu mai tin minte de cand. So, astept ca mare interes duminica. Cei la pres vin si sambetele ?
Dar codul ? O iau pe aia (cutia) cu 7.5 spire si codul gasit la mine sau alta ? Pe niste site-uri rusesti era alt cod, dar pentru Logane de dupa 2008 (sau asta am inteles eu). |
--------------------
Ex Dacia 1310 Li ;
Ex Logan ABS+ 1.6 MPI
2007
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#428
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Brainie |
![]()
Post
#429
|
Membru autentic Group: Members Posts: 464 Joined: 2 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Am finalizat lucrarea. M-am dus mai mult în prospectiune în Vitan într-o dupa-amiaza, cu cutia veche în buzunar, un multimetru si cu ceva informatii de pe Daciaclub. Am întrebat întâi la un chiosc, unde exista un fel de cutie cu rezistente, la 100 lei, dar nu semana cu a mea nici la forma nici la cod.
Apoi am luat-o metodic: aleea cea mai din dreapta (perpendiculara pe Calea Vitan, catre Vitantis), prima taraba pe mâna dreapta (prima pravalie e aia cu alarme si casetofoane, deci urmatoarea). Un negustor cam burtos si negricios, care scoate de undeva dinauntru cutia dorita de mine. Deja devine dezagreabil când eu, vazând un cod scris pe un stick galben, îi zic ca nu e ce-mi trebuie. Ba pardon, doar nu stiu eu mai bine. Îmi arata si codul imprimat din turnare pe baza de plastic a cutiei. Codul asta era codul meu. Facea 100 lei marfa. De acum deja ma bucuram ca am gasit ce vreau, numa' ca nu stiu cum se întâmpla, ca tare greu ajungea piesa si la mine sa o vad mai îndeaproape. Tot trecând cutia de la el la mine si repede înapoi, brusc se supara iremediabil, smulge piesa si ma trimite la plimbare, ca îi stie el p-astia, care îl învata pe el meserie, si sa îmi vad de drum. Ceea ce am si facut, usor contrariat (presupuneam ca e acolo ca sa vânda). Am intrat în urmatorul chiosc, tot pe dreapta. Alta treaba aici. O femeie (probabil patroana, ca îi dadea dispozitii vânzatorului) si vânzatorul mi-au raspuns la orice întrebare, au fost amabili, am întors piesa pe toate partile, am masurat-o cu multimetrul (sa vad ca nu e întrerupta, nu pentru altceva), nicio problema. Am platit si am plecat pe sub nasul grasanului. Deci: am luat cu 45 lei o piesa identica la aspect cu originala, cu acelasi cod inscriptionat din turnare (7700432632), si cu alt cod scris pe un stick galben, piesa originala Reno (cum sustineau patroana + vânzatorul), cu "garantie" 3 luni (garantie scrisa pe spatele bonului). O fi sau nu teapa, vom vedea, dar macar e o teapa mai mica decât la burtos, si mai frumos livrata. Am montat cutia pe masina, totul pare în regula. Tot nu porneste ventilatorul dupa oprirea motorului, dar am facut o proba asa: am urmarit, cu motorul pornit, când ventilatorul se învârte, si atunci am oprit motorul. Câteva secunde s-a oprit ventilatorul, apoi a repornit pentru câteva minute. Nu mai aud pornirea ventilatorului în mers la viteze mici. Ramâne sub observatie. |
--------------------
Ex Dacia 1310 Li ;
Ex Logan ABS+ 1.6 MPI
2007
|
|
sobolan |
![]()
Post
#430
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
a naibii chinezarie
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 23:51 |