DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

16 Pages « < 13 14 15 16 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nivel temperatura motor trece de 4 linii functie, de consumatori (masa imperfecta la TdB/sasiu-motor)

Brainie
post 25 Aug 2011, 11:25
Post #421


Membru autentic


Group: Members
Posts: 464
Joined: 2 May 07
From: Bucuresti




" ... pune-l pe ddt2k si da-i test ... "

Tocmai servisul vroiam sa-l evit. Ceva mai mestesugaresc ?

Si cum se schimba rezistenta aia a GMV ?


--------------------
Ex Dacia 1310 Li ; Ex Logan ABS+ 1.6 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brainie
post 30 Aug 2011, 21:00
Post #422


Membru autentic


Group: Members
Posts: 464
Joined: 2 May 07
From: Bucuresti




Am verificat cele 5 relee înguste, sunt toate bune. Cum bănuiesc că reeleul pentru treapta I este printre ele, am eliminat (90%) o posibilă cauză.

Am reușit să desfac cutia rezistențelor de pe carcasa ventilatorului. Scrie pe ea R=0.69 omegamare, și codul 7700432632. Spirala are 7.5 spire. Cu un multimetru de piață rezistența la bornele cutiei e infinită. Spirala în schimb are o rezistență mică, nu e întreruptă. Problema pare a fi la ... chestia mică din mijloc, care are și ea un infinit de ohmi. După părerea mea aici e buba, trebuie să schimb cutia. Am întrebat la Adras (fără să spun codul), face 172 lei. Am întrebat și la Dacoserv, dând codul, am primit același preț, dar mi-au băgat și morcovul: să nu mă iau după codul piesei, fiindcă cele mai multe Logane au cutia cu codul 6001549117, și că sigur se poate ști doar băgând seria caroseriei.

Din ce mai scrie pe DC, aici, codul 600... are alt număr de spire. Greșesc dacă cumpăr (presupunând că găsesc) 7700432632, adică identic cu ce am găsit pus de fabrică pe mașină ?

PS: Ce chestia mică de sub spirală ? Tot un rezistor ?




--------------------
Ex Dacia 1310 Li ; Ex Logan ABS+ 1.6 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 30 Aug 2011, 21:05
Post #423


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(Brainie @ 25 Aug 2011, 12:25)
" ... pune-l pe ddt2k si da-i test ... "

Tocmai servisul vroiam sa-l evit. Ceva mai mestesugaresc ?

Si cum se schimba rezistenta aia a GMV ?
*



service-ul nu foloseste DDT2k wink.gif ...aia merg pe renault clip sau ceva de genu' asta....

rezistenta de la GMV e exact pe corpul radiatorului....urmareste niste fire care duc in partea radiatorului dinspre baterie,ai acolo o mica "portita" care se deschide ge click si ai sa vezi mai departe....
rezistenta aia e ca un arc(ala nu se duce) si mai are o siguranta termica inseriata(daca nu ma insel)...arata ca o dioda de sticla...aia se duce si merge inlocuita,am inlocuit-o eu si apoi am verificat treptele GMV-ului cu laptopul pe DDT2k...gasesti la bursa interfata aia + softul.....atentie ce si cum,e treaba ta wink.gif
atentie la inlocuirea piesei respective...acolo-s temperaturi mari si nu merge cositorita,o sa se desprinda....faci gauri in aripiorele alea si o prinzi cu suruburi de 3.....sau daca ai bani inlocuiesti asamblul complet.....si daca dai banii degeaba ?


LLE...poza....

This post has been edited by sobolan: 30 Aug 2011, 21:10

Attached thumbnail(s)
Image0245.jpg ( Size: 1.05mb ) Number of downloads: 1938


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 30 Aug 2011, 21:11
Post #424


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Brainie @ 30 Aug 2011, 22:00)
Greșesc dacă cumpăr (presupunând că găsesc) 7700432632, adică identic cu ce am găsit pus de fabrică pe mașină ?
*

Vezi ca au aparut in targ duminica la cetatenii de la pitesti si rezistentele astea, cu siguranta mmmuuullttt mai ieftin.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brainie
post 31 Aug 2011, 07:42
Post #425


Membru autentic


Group: Members
Posts: 464
Joined: 2 May 07
From: Bucuresti




La chioscurile din Vitan se gaseste (cutia cu totul)?


--------------------
Ex Dacia 1310 Li ; Ex Logan ABS+ 1.6 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 31 Aug 2011, 08:24
Post #426


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




Nu la chioscuri, vezi la ultimul baiat pe stanga cand defilezi pe langa "presuri" are o Solenza parca, sau avea.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brainie
post 31 Aug 2011, 09:50
Post #427


Membru autentic


Group: Members
Posts: 464
Joined: 2 May 07
From: Bucuresti




Pe langa presuri care va sa zica duminica. N-am mai trecut duminica prin Vitan de nu mai tin minte de cand. So, astept ca mare interes duminica. Cei la pres vin si sambetele ?
Dar codul ? O iau pe aia (cutia) cu 7.5 spire si codul gasit la mine sau alta ?
Pe niste site-uri rusesti era alt cod, dar pentru Logane de dupa 2008 (sau asta am inteles eu).


--------------------
Ex Dacia 1310 Li ; Ex Logan ABS+ 1.6 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 31 Aug 2011, 09:57
Post #428


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania






--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brainie
post 15 Sep 2011, 22:03
Post #429


Membru autentic


Group: Members
Posts: 464
Joined: 2 May 07
From: Bucuresti




Am finalizat lucrarea. M-am dus mai mult în prospectiune în Vitan într-o dupa-amiaza, cu cutia veche în buzunar, un multimetru si cu ceva informatii de pe Daciaclub. Am întrebat întâi la un chiosc, unde exista un fel de cutie cu rezistente, la 100 lei, dar nu semana cu a mea nici la forma nici la cod.
Apoi am luat-o metodic: aleea cea mai din dreapta (perpendiculara pe Calea Vitan, catre Vitantis), prima taraba pe mâna dreapta (prima pravalie e aia cu alarme si casetofoane, deci urmatoarea). Un negustor cam burtos si negricios, care scoate de undeva dinauntru cutia dorita de mine. Deja devine dezagreabil când eu, vazând un cod scris pe un stick galben, îi zic ca nu e ce-mi trebuie. Ba pardon, doar nu stiu eu mai bine. Îmi arata si codul imprimat din turnare pe baza de plastic a cutiei. Codul asta era codul meu. Facea 100 lei marfa. De acum deja ma bucuram ca am gasit ce vreau, numa' ca nu stiu cum se întâmpla, ca tare greu ajungea piesa si la mine sa o vad mai îndeaproape. Tot trecând cutia de la el la mine si repede înapoi, brusc se supara iremediabil, smulge piesa si ma trimite la plimbare, ca îi stie el p-astia, care îl învata pe el meserie, si sa îmi vad de drum. Ceea ce am si facut, usor contrariat (presupuneam ca e acolo ca sa vânda). Am intrat în urmatorul chiosc, tot pe dreapta. Alta treaba aici. O femeie (probabil patroana, ca îi dadea dispozitii vânzatorului) si vânzatorul mi-au raspuns la orice întrebare, au fost amabili, am întors piesa pe toate partile, am masurat-o cu multimetrul (sa vad ca nu e întrerupta, nu pentru altceva), nicio problema. Am platit si am plecat pe sub nasul grasanului.
Deci: am luat cu 45 lei o piesa identica la aspect cu originala, cu acelasi cod inscriptionat din turnare (7700432632), si cu alt cod scris pe un stick galben, piesa originala Reno (cum sustineau patroana + vânzatorul), cu "garantie" 3 luni (garantie scrisa pe spatele bonului). O fi sau nu teapa, vom vedea, dar macar e o teapa mai mica decât la burtos, si mai frumos livrata.
Am montat cutia pe masina, totul pare în regula. Tot nu porneste ventilatorul dupa oprirea motorului, dar am facut o proba asa: am urmarit, cu motorul pornit, când ventilatorul se învârte, si atunci am oprit motorul. Câteva secunde s-a oprit ventilatorul, apoi a repornit pentru câteva minute. Nu mai aud pornirea ventilatorului în mers la viteze mici.
Ramâne sub observatie.


--------------------
Ex Dacia 1310 Li ; Ex Logan ABS+ 1.6 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 16 Sep 2011, 00:24
Post #430


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




a naibii chinezarie rolleyes.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
82ADR
post 24 Oct 2011, 21:13
Post #431


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 12 October 10




Eu am schimbat 3 termostate la Logan 1.6 (SCT Germania cu 15 RON , Vernet Franta cu 17 RON , iar acum am unul de origine cu 50 RON) pe care le-am testat in prealabil intr-un ibric cu apa cu ajutorul unui termometru (mai putin pe ultimul , cel de origine), care l-am imprumutat de la cineva si banuiesc ca nu arata valorile reale caci era cam "deteriorat" .
Faptul ca primul termometru era " deteriorat" iar la bord imi arata tot doua liniute m-a facut sa imi cumpar un termometru nou (27 RON de la Romstal)si am vazut ca termostatele deschid la 89 grade , deci termostatele erau toate bune , iar de vina era sonda.
Asa ca am decis sa schimb sonda de temperatura , ziz si facut , am cumparat sonda de origine din dezmembrari cu 30 lei si am schimbat-o ( daca va miscati repede nu pierdeti nici macar 100 ml lichid).
De cand am inlocuit-o totul merge ceas , adica la bord am si eu 4 liniute.

La schimbarea termostatului am folosit o cheie de 10 , iar inainte de inceperea operatiunii am golit antigelul din vas iar pe cel din instalatie l-am recuperat in proportie de 90% cu ajutorul unui pet de 3 l pe care l-am taiat in asa fel incat sa il pot baga sub carcasa termostatului.
La schimbarea sondei aveti nevoie de o cheie de 22 , preferabil inelara cu cot.



--------------------
dacia logan 2005 ambition - cs82adr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
torpedo
post 7 Nov 2011, 11:51
Post #432


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 13 November 03




De ceva timp imi apar doar 2 linii. Am schimbat termostatul cu unul de origine luat din targ, a mers o zi cu 4 liniute dupa care a scazut la 2. Am fost la service si l-am luat in probe pe inginer cu calculatorul iar temperatura apei indica valori intre 83-86 grade. Mi-a spus ca e normal si defectul ar fi la sonda de temperatura. Pana acum in 6 ani am schimbat 5 sau 6 termostate. Am luat 3 din cele pe care le mai aveam si le-am fiert, constatand ca incep sa deschida pe la 84-85grade, deci mai devreme decat ce scrie pe ele (89 grade). Atunci am facut urmatorul lucru: Am scos axul acela din otel si l-am pilit cam 2mm. Daca se dilata lichidul sau ce o fi in el, mai are o toleranta de aproximativ 2mm astfel incat supapa sa nu se deschida. Pe masura ce creste temperatura, axul de otel iese mai mult si incepe sa deschida si supapa termostatului. De cand am facut aceasta modificare am 4 linii. Urmeaza sa merg iar in service si sa mai verific o data temp. motorului sa nu fie mai mare. Am facut acest lucru pt ca m-am saturat sa tot cumpar termostate. Mia-am luat si o sonda de temperatura din targ, mageti marelli (scrie pe ea) cu 20 ron dar inca nu am schimbat-o, nu cred ca e de la sonda. Din moment ce scrie pe termostat 89 grade si temperatura motorului era la 83-86 grade, e clar ca termostatul deschide mai devreme. Inainte la 2 linii era cald furtunul care intra in radiator, acum la 2 linii e rece si se incalzeste cand pe bord apar 4 linii.

This post has been edited by torpedo: 7 Nov 2011, 11:58


--------------------
Dacia Logan 1,4, Laureate - IL 02 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neotec
post 17 Apr 2012, 20:15
Post #433


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 18 January 05
From: Bucharest, Romania, Europe




Am patit un eveniment in august 2011, in trafic aglomerat, caldura mare, AC-ul pornit, masina a inceput sa dea in nas si in aprox 1-2 minute s-au aprins toate linutele de la temperatura din bord inclusiv martorul de temperatura. Am tras pe dreapta, am ridicat capota, apa clocotea in vas, GMV-ul era oprit, am stat 10-15minute sa se raceasca putin si am mers direct la service. Mecanicul a scos mufa cu 2 pini care intra in GMV, era topita "grav" pe unul dintre pini. A pus o noua mufa, a alimentat GMV-ul pe direct si a pornit fara probleme. A facut legatura mufei (a taiat-o pe cea veche) a izolat toata lucratura. Am plecat de la service si timp de vreo saptamana dupa asta am fost atent la regimul GMV-ului, care nu a mai prezentat probleme, am folosit AC-ul, a urcat temperatura in bord la max 4 liniute, GMV-ul intra in functiune (il auzeam din cand in cand). A urmat o perioada de aprox o saptamana in care au fost temperaturi mai scazute si am pierdut interesul pentru GMV, crezand ca problema s-a rezolvat. Am plecat in concediu la inceputul lui Septembrie intr-o zona de munte si intr-o zi mai calda la urcare unei pante... ups, 7 liniute in bord, evident GMV-ul nu mergea. In zilele urmatoare temperatura nu a mai urcat dar nici GMV-ul nu l-am mai auzit. Am revenit in Bucuresti, vremea s-a racorit si n-am mai intampinat probleme (am amanat sa merg la service din cauza pretului mare al GMV-ului, inlocuirea acestuia parand a fi ultima solutie). Am trecut de iarna si zilele trecute (in vinerea mare) s-a repetat povestea (7 liniute) in timpul unui mers bara la bara de vreo 45min. Am oprit, am scos mufa de la GMV si... surpriza (not) era din nou topita. Intrebarea se pune, trebuie schimbat GMV-ul sau problema e din alta parte? Siguranta este OK, releul nu l-am verificat, desi nu cred ca are legatura.


--------------------
Dacia Logan 1,5dCi 2007 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 17 Apr 2012, 22:17
Post #434


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Esti o premiera, eu pana acum nu am mai auzit la nimeni 7 liniute...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 17 Apr 2012, 23:15
Post #435


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Se pare ca am schimbat degeaba termostat + sonda la dci.
Am facut 950 km in weekend si nu am vazut 4 linii, pe vreme destul de calda si mers in toate conditiile: 200 km autostrada, 150km oras, 600 drumuri nationale.


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neotec
post 18 Apr 2012, 09:48
Post #436


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 18 January 05
From: Bucharest, Romania, Europe




QUOTE(bobo77 @ 17 Apr 2012, 22:17)
Esti o premiera, eu pana acum nu am mai auzit la nimeni 7 liniute...
*


Uite, tânărul de aici
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=990695
a avut simptome identice (deși din alta cauza) și într-adevăr utilajul lui se mulțumește cu 6 liniuțe. Pe mine ma nedumerește totuși mufa topita... coroborata cu funcționarea GMV-ului pe direct.

This post has been edited by neotec: 18 Apr 2012, 09:49


--------------------
Dacia Logan 1,5dCi 2007 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 18 Apr 2012, 09:52
Post #437


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(neotec @ 18 Apr 2012, 10:48)
Uite, tânărul de aici
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=990695
a avut simptome identice (deși din alta cauza) și într-adevăr utilajul lui se mulțumește cu 6 liniuțe. Pe mine ma nedumerește totuși mufa topita... coroborata cu funcționarea GMV-ului pe direct.
*


2,4,6, ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neotec
post 18 Apr 2012, 10:35
Post #438


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 18 January 05
From: Bucharest, Romania, Europe




După cum spuneam, problema este puțin diferita, în cazul meu indicatorul a aratat mereu 2 liniuțe cu mici excepții, la peste 35 de grade cu AC-ul pornit sau pe serpentine la urcare, sau după cel putin o ora de mers bară la bară în oraș (când arata 4 liniuțe). Chiar și acum cu GMV-ul ne funcțional (are mufa scoasa) nu sare de 4 liniuțe la mers normal și ajunge la 4 după 20-25 de minute de mers. Dar fără GMV, evident ca este exclus orice tip de mers prin aglomerație cu AC sau pe perioada verii prin oraș. Ceea ce ma interesează pe mine este cauza pentru care se topește mufa... și dacă trebuie să schimb GMV-ul (așa zice service-ul) sau trebuie să caut defectul în altă parte?


--------------------
Dacia Logan 1,5dCi 2007 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 18 Apr 2012, 13:10
Post #439


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.889
Joined: 19 August 08
From: Brasov




probabil service-ul a pus testerul pe masina si negasind nici o defectiune memorata pe UCE injectie a considerat ca motorul ventilatorului e in scurt sau gripat si solicita suplimentar ducand la topirea mufei.


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B!ll
post 18 Apr 2012, 15:53
Post #440


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 18 March 11
From: Bucuresti




Salut! Eu am problema cu numai 2 liniute cred ca de cand am tras firul pentru sprit parbriz. Initial am banuit GMV-ul ca nu-l auzeam decat pe viteza mare in oras odata cu aparitia a 4 liniute. Apoi am mai mutat ceva fire pentru transponder, am pus DRL si led-uri sub bord si de atunci cand am 2 cand am 4 liniute si cam in acelasi timp a inceput sa functioneze cu intermitenta si vitezometrul.

Azi nu mergea vitezometrul, 2 liniute pe bord, dar cand am oprit pentru 2 minute motorul si cand am pus contactul sa plec au aparut 4 liniute fix pana a pornit motorul. Ce Doamne iarta-ma sa fie? Mase suplimentare la motor si caroserie am pus, pe cea de bord am curatat-o si strans-o, mufa TDB curatata... Ce sa mai fac?

Multumesc!

LE: GMV porneste cam la 1 minut dupa oprirea motorului si merge cam 2-3 min pe viteza mare.

This post has been edited by B!ll: 18 Apr 2012, 15:55


--------------------
Dacia Logan 1,6 16V 2010 Laureate - B 18 CVB
Prostii invata din greseli si desteptii de la altii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neotec
post 27 Apr 2012, 11:38
Post #441


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 18 January 05
From: Bucharest, Romania, Europe




Am fost la un electromecanic si mi-a investigat problema, s-a dovedit a fi de vina un papuc larg la mufa. A trecut o saptamana de cand mi-a strans acel papuc si n-au mai fost probleme, desi afara a fost destul de cald, am folosit si AC-ul.


--------------------
Dacia Logan 1,5dCi 2007 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B!ll
post 18 May 2012, 10:30
Post #442


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 18 March 11
From: Bucuresti




Dupa ce am refacut toate legaturile la ce montasem eu pe la bord, mai exact am mutat alimentarea LED-urilor de sub bord de pe + dupa contact de la bricheta pe alimentarea becului din torpedou, problema liniutelor de temperatura s-a rezolvat.

A ramas numai problema vitezometrului si implicit km parcursi, cosumul mediu + instantaneu. Am citit tot ce am gasit pe forum la Logan si Solenza/ Supernova si concluzia ar fi ca problema poate vine de la masa TDB-ului.

Pun aici (fiindca celelalte topicuri sunt inactive) o intrebare probabil prosteasca: daca masa TDB este imperfecta si uneori se intrerupe nu ar trebui ca atunci cind este intrerupta sa "cada" toate iformatiile de pe TDB? Adica viteza, turatie, temperatura si combustibil?

Scuze ca sunt off-topic! Multumesc!


--------------------
Dacia Logan 1,6 16V 2010 Laureate - B 18 CVB
Prostii invata din greseli si desteptii de la altii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 18 May 2012, 10:45
Post #443


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




O masa imperfecta moate micsora drastic alimentarea, nu-i obligatoriu s-o intrerupa.
Merita verificat. Mie imi pilpiia lumina de la afisajul din bord cind calcam frina. Nu intotdeauna, si numai cind aveam cel putin pozitiile aprinse. S-a dovedit ca un bec de pozitie nu mai fecea contact ca lumea, in soclul lui. L-am inlocuit, problema a disparut.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B!ll
post 18 May 2012, 10:54
Post #444


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 18 March 11
From: Bucuresti




Multumesc mult, acum am inteles! Ma gandesc sa dublez masa TDB-ului cu un fir suplimentar, adica de pe surubul unde este masa originala sa ma duc undeva catre pedalier daca gasesc un alt surub pe acolo sau sub consola unde este calculatorul airbag-ului.



--------------------
Dacia Logan 1,6 16V 2010 Laureate - B 18 CVB
Prostii invata din greseli si desteptii de la altii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mario1980
post 18 May 2012, 16:40
Post #445


Membru autentic


Group: Members
Posts: 437
Joined: 8 April 05
From: Iasi




Vezi sa nu ai o problema de EMI (electromagnetic interference). Ce transponder ai bagat, ce face, si pe unde? Poate detaliezi putin.

Deocamdata lasa mesele in pace.


--------------------
Dacia Logan dci Preference 2006 - SV ?? ???
Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B!ll
post 21 May 2012, 14:34
Post #446


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 18 March 11
From: Bucuresti




Credca este posibil fiindca:

-problema a aparut cam de cand am schimbat transponderul, cel vechi nu mai citea stick-ul
-transponderul merge pe bricheta cu + dupa contact si tot de acolo este alimentat pe sub mocheta si bord detectorul de radar (un alt emitator la randul lui)
- cam la 2-3 minute dupa ce pornesc la drum se aude un "spike" in boxe, ca atunci cand legi o boxa sau face contact prost un intrerupator. Un fel de "brumm" huh.gif
- frecventa pe care il receptionez pe radio este 88,8 MHz (?)

Transponderul este marca Freeman (aka China) 24 Ron din Carfur (!?) si ce este drept este dat si volumul "emisiei" cam tare. Voi face proba azi la plecare fara el si revin.

Casetofonul l-am schimbat tot cu unul de logan de origine, tata cand si-a cumparat in 2011 Loganu lui avea CD cu fata detasabila si ca sa nu-l uite in masina am facut schimb cu al meu din 2005. Nu cred ca e aici problema, mufa originala, netaiata si curatata.

LE: scuze de intarziere in a raspunde dar am fost plecat din oras si fara acces la internet. Mii de scuze si de multumiri!

This post has been edited by B!ll: 21 May 2012, 14:35


--------------------
Dacia Logan 1,6 16V 2010 Laureate - B 18 CVB
Prostii invata din greseli si desteptii de la altii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 21 May 2012, 15:42
Post #447


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(B!ll @ 21 May 2012, 15:34)
-transponderul merge pe bricheta cu + dupa contact si tot de acolo este alimentat pe sub mocheta si bord detectorul de radar (un alt emitator la randul lui)
*


ce emitator are detectorul de radar in el?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B!ll
post 21 May 2012, 15:48
Post #448


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 18 March 11
From: Bucuresti




Oooops! Probabil sunt in offside, dar citeam candva pe topicul despre detectoare, si fara sa pretind ca am inteles de ce, se spunea ceva in sensul ca desi ele sunt receptoare totusi ... ceva cu unda reflectata... Chair nu stiu daca este adevarat, doar mi-a ramas ideea gresita, probabil. Ca argument ca ar putea fi adevarat mai aveam in memorie ceva aiureli cu detectarea detectoarelor (ha!) de catre politie.


LE: Completez aici intrucat nu am voie sa postez consecutiv. Ieri si azi am facut cam 90 km fara sa mai folosesc transponderul si totusi problema vitezometrului s-a manifestat iar. sad.gif

This post has been edited by B!ll: 22 May 2012, 07:36


--------------------
Dacia Logan 1,6 16V 2010 Laureate - B 18 CVB
Prostii invata din greseli si desteptii de la altii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Urs
post 27 May 2012, 11:26
Post #449


Membru autentic


Group: Members
Posts: 352
Joined: 31 December 06
From: Siret




QUOTE(torpedo @ 7 Nov 2011, 12:51)
.........Pana acum in 6 ani  am schimbat 5 sau 6 termostate. Am luat 3 din cele pe care le mai aveam si le-am fiert, constatand ca incep sa deschida pe la 84-85grade, deci mai devreme decat ce scrie pe ele (89 grade).  Atunci am facut urmatorul lucru: Am scos axul acela din otel si l-am pilit cam 2mm. Daca se dilata lichidul sau ce o fi in el, mai are o toleranta de aproximativ 2mm astfel incat supapa sa nu se deschida. Pe masura ce creste temperatura, axul de otel iese mai mult si incepe sa deschida si supapa termostatului. De cand am facut aceasta modificare am 4 linii. Urmeaza sa merg iar in service si sa mai verific o data temp. motorului sa nu fie mai mare. Am facut acest lucru pt ca m-am saturat sa tot cumpar termostate.....Inainte la 2 linii era cald furtunul care intra in radiator, acum la 2 linii e rece si se incalzeste cand pe bord apar 4 linii.....
*


Ieri am incercat si eu sa scot acel ax metalic pentru a-l scurta cu 2 mm, dar nu am reusit. Am strans arcul cu sarma pentru a putea deschide supapa, dar nici asa nu am putut scoate axul. Spune-ne te rugam cum ai reusit sa scoti acel ax. Multumim.

Attached thumbnail(s)
IMG_20120526_165728.jpg ( Size: 2.09mb ) Number of downloads: 726
IMG_20120526_165744.jpg ( Size: 2.95mb ) Number of downloads: 637
IMG_20120526_165755.jpg ( Size: 2.36mb ) Number of downloads: 623


--------------------
Dacia Logan 0.9 tce 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Urs
post 9 Jul 2012, 23:25
Post #450


Membru autentic


Group: Members
Posts: 352
Joined: 31 December 06
From: Siret




Din pacate torpedo nu a mai raspuns la intrebare, respectiv cum a demontat termostatul si-a scurtat acel ax cu 2 mm, mie mi-a ramas piticul pe creier si nu-mi da pace deloc. Deocamdata, la caldurile astea imi stau cele 4 liniute de la temperatura, dar peste 1-2 luni cand vine racoarea, iar incepe dansul...2-4. Avand timp liber, azi am taiat cu un bomfaier partea de termostat in care e fixat capatul axului (termostat defect, deschidea imediat ce imi apareau in bord 4 linii) si am reusit in sfarsit sa-l scot si scurtez cu aprox 2 mm. L-am montat la loc, nu cred sa fie problema ca se tine doar intr-o parte din suport, pe cel taiat - indoit, cu greu am reusit cu degetele sa-l aduc la pozitia initiala, e tare materialul. Imediat ce vine racoarea si vad fluctuatiile 2-4 linii il montez si va scriu concluziile: fie e solutia ideala si nu mai cumpar alt termostat pana ajunge golanul meu la fier vechi, fie se desface termostatul si gasesc axul, arcul, garnitura prin radiator.

This post has been edited by Urs: 9 Jul 2012, 23:27

Attached thumbnail(s)
IMG_20120709_163528.jpg ( Size: 2.72mb ) Number of downloads: 506
IMG_20120709_163945.jpg ( Size: 2.33mb ) Number of downloads: 124
IMG_20120709_164700.jpg ( Size: 2.95mb ) Number of downloads: 94


--------------------
Dacia Logan 0.9 tce 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
16 Pages « < 13 14 15 16 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 13:12
Forum Renault