Nivel temperatura motor trece de 4 linii functie, de consumatori (masa imperfecta la TdB/sasiu-motor)
![]() ![]() ![]() |
Nivel temperatura motor trece de 4 linii functie, de consumatori (masa imperfecta la TdB/sasiu-motor)
DomnulK |
![]()
Post
#1
|
||
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|||
klaus |
![]()
Post
#2
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai i-ai facut verificare daca porneste? Tii la relanti vreo 10 minute si ar trebui sa porneasca ventilatorul. Daca nu porneste, cauti cauza...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
99AIM |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
La mine azi s-a ivit o problema serioasa cred eu si anume la bord temp la motor urca ff greu la 4 linii si la 2 trebe sa merg cam 10 min sa urce. Pana acum se incalzea destul de usor adica ieri.
Ceea ce e mai interesant este ca la rulaj afara constant la 100km/h din 4 liniute am ramas cu 2 iar dupa ce am oprit si repornit erau iar 4. Cred ca e ceva neclar la detectorul de temp caci radiatorul pare la aceeasi temperatura constant in mers. |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
Ghost |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 10 March 05 ![]() |
Daca ati avut masinile prin service verificati daca e conectat ventilatorul. Eu l-am gasit intrerupt dupa o astfel de vizita...
|
--------------------
Dacia
Logan Preference 1.6
- - "Vae Victus!"
"You should take help when offered. But I found that help offered when not needed is usually no help at all..." Kain |
|
IRONICK |
![]()
Post
#5
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
calin.c |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara ![]() |
sonda de temperatura apa defecta
am patito si eu |
-------------------- |
|
zoso |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 24 October 04 ![]() |
QUOTE(RamboX @ 6 Oct 2005, 19:11) La mine azi s-a ivit o problema serioasa cred eu si anume la bord temp la motor urca ff greu la 4 linii si la 2 trebe sa merg cam 10 min sa urce. Pana acum se incalzea destul de usor adica ieri. Ceea ce e mai interesant este ca la rulaj afara constant la 100km/h din 4 liniute am ramas cu 2 iar dupa ce am oprit si repornit erau iar 4. Cred ca e ceva neclar la detectorul de temp caci radiatorul pare la aceeasi temperatura constant in mers. Am patit si eu aceleasi chestii, respectiv: incalzire ff grea ( dupa aprox 20 km mers pe centura au aparut 4 linii, pana atunci - 2) si scadere nivel temperatura de la 4 la 2 linii in timpul mersului; ceea ce este interesant: - am masina din feb, deci am trecut cu ea prin frig si nu mi s-a intamplat - aceste indicatii ale computerului de bord au aparut la 1-2 zile dupa revizia de 15k km; nu pot decat sa ma intreb daca nu exista o legatura intre cele 2. |
-------------------- |
|
klaus |
![]()
Post
#8
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Verificati termostatul.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bmjean |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 11 July 05 From: Oradea ![]() |
Am si eu o intrebare (problema sper sa nu fie)?
Cand am luat masina la inceputul lui august, dupa ce opream masina auzeam ventilatorul ca mergea si dupa ce opream motorul (temperatura mediul ambiant cca. 25C), dupa cca. o luna si pana in prezent (desi trecand de rodaj) avand acceasi temperatura exterioara si conducand mai forjat nu am mai auzit ventilatorul. Mentionez ca martorul de la bord nu arata peste patru linii. Nivel lichid racire la mijloc intre max. si min. Sa ma ingrijorez sau nu? |
--------------------
Renault
Scenic 1 ph2
2001 1.9dCi RXE
- BH-XX-XXX
|
|
hash |
![]()
Post
#10
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
G.R. |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 266 Joined: 17 December 04 ![]() |
Dacă mergi mai forjat, radiatorul este răcit de curenții de aer, practic ventilatorul pornește mai repede în condiții de circulație în oraș, sau circulație pe drum accidentat cu viteză redusă.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.6 Preferance
- CV 03 XXJ
|
|
fizzo |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 2 July 05 ![]() |
QUOTE(bmjean @ 16 Oct 2005, 19:06) Am si eu o intrebare (problema sper sa nu fie)? Cand am luat masina la inceputul lui august, dupa ce opream masina auzeam ventilatorul ca mergea si dupa ce opream motorul (temperatura mediul ambiant cca. 25C), dupa cca. o luna si pana in prezent (desi trecand de rodaj) avand acceasi temperatura exterioara si conducand mai forjat nu am mai auzit ventilatorul. Mentionez ca martorul de la bord nu arata peste patru linii. Nivel lichid racire la mijloc intre max. si min. Sa ma ingrijorez sau nu? aceeasi chestie am observat-o si io la loganelul meu,de ceva timp nu mai aud ventilatorul blestemat..... oricum toate indicatoarele sunt ok.... acum un prieten de-al meu are un laureate si la ala daca merge din parcare pan' la paine porneste ventilatorul... care-i smecheria? sau din cauza ca are aer conditionat, ventilatorul e setat sa porneasca mai repede??? ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Preference 1.4
- B-43-BGJ I might look stupid, but when i look around, i still have hope.
|
|
AL |
![]()
Post
#13
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
simplu...la cele cu AC ventilatorul ala e muuuuult mai mare...mai barosan... mai baban... mai puternic si, ca urmare, mai zgomotos.... concluzie, si la tine porneste la fel de des, dar nu-l auzi asa de clar...
![]() nu va mai framantati... cititi si informatiile utile despre Logan... ca sutn acolo niste limite de declansare... |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
Ange_L |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 26 June 05 ![]() |
Salut,
Am si eu o problema cu temperatura apei. Aseara apa a urcat la maxim, cel putin asa arata, dar ciudat a fost ca nu a pornit ventilatorul, toate becurile in bord erau oprite. Am oprit repede masina, am stat vreo 3 minute si am pornit din nou. Apa a fost la 4 liniute, apoi iar a urcat la maxim (in mai putin de 1 minut). Motorul mergea normal, lichid de racire are. Ce anume poate sa fie, sa merg cu ea la service sau nu, ca mai am putin si iese din garantie. Ce sa fac? Mersi anticipat |
--------------------
Logan 1.6
Logan 1.6
- MH01BLL
|
|
LucVer |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru foarte autentic! ;-) Group: Members Posts: 240 Joined: 9 October 03 From: Brasov ![]() |
Fa o vizita la service!
Probabil ti s-a "imbolnavit" senzorul! |
--------------------
Renault
Fluence Expression Plus 1.6 16v
2011
- BV xx XXX ex-Logan Laureate 1.4
Fortza fie cu tine! - Star Wars |
|
klaus |
![]()
Post
#16
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ange_L @ 24 Oct 2005, 10:53) Aseara apa a urcat la maxim, cel putin asa arata, dar ciudat a fost ca nu a pornit ventilatorul, toate becurile in bord erau oprite. Am oprit repede masina, am stat vreo 3 minute si am pornit din nou. Apa a fost la 4 liniute, apoi iar a urcat la maxim (in mai putin de 1 minut). Motorul mergea normal, lichid de racire are. Ce anume poate sa fie, sa merg cu ea la service sau nu, ca mai am putin si iese din garantie. Ce sa fac? Sa verifici sigurantele din cutia de sigurante din compartimentul motor. Sa verifici releele din aceeasi cutie (in special cel de ventilator) Sa verifici mufa ventilatorului (daca e introdusa cum trebuie). Cum esti pe garantie, poti face o vizita in service sa-ti verifice aceste trebulite. Dar intai verifica totusi sigurantele din cutia de sigurante din compartimentul motor. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Kingman |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Ar putea sa fie si de la ulei? Intreb asta pentru ca la mine au aparut problemele dupa ce am schimbat uleiul. Merg relativ... normal (spre forjat) si cand merg e ok, sta in 4 liniute. dupa care cand ma opresc creste la 6-7 liniute si dupa vreo 20 secunde porneste si ventilatorul. Da o rafala mai violenta asa, dupa care se reduce la 4 liniute iar. Daca stau mai mult la stop, in cam 1 minut creste iar. Mi-e frica foarte tare sa nu fie de la asta, pentru ca nu am pus ulei Dacia de-al lor. Adevarul este ca dupa ce am pus pe asta al meu masina a inceput sa meraga mai frumos, nu mai huruie.. toarce. Insa mi-a zis unul de la service ca in alte cazuri cand nu a pus ulei de-al lor, a facut spume si nu mai stiu ce. Si mai pierd si garantia pe deasupra..
|
--------------------
Dacia Logan
Ambition
- B-xx-WTF Mai bine pierzi un minut din viatza decit viatza intr-un minut. Viteza e faina da nu e pentru prosti
|
|
klaus |
![]()
Post
#18
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Asa cum zice la http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...post&p=17055343 , la 6 liniute temperatura agentului de racire este de 105 C. De la 102 C trebuie sa porneasca ventilatorul pe viteza mare. Deci la tine porneste direct pe viteza mare.
Ori ai o problema cu mufarea rezistentei ventilatorului, ori cu releul de viteza mica GMV. Si in mod sigur trebuie sa ai 2 viteze la ventilator, pentru ca ai AC. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Ange_L |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 26 June 05 ![]() |
QUOTE(Kingman @ 25 Oct 2005, 11:40) Ar putea sa fie si de la ulei? Intreb asta pentru ca la mine au aparut problemele dupa ce am schimbat uleiul. Merg relativ... normal (spre forjat) si cand merg e ok, sta in 4 liniute. dupa care cand ma opresc creste la 6-7 liniute si dupa vreo 20 secunde porneste si ventilatorul. Da o rafala mai violenta asa, dupa care se reduce la 4 liniute iar. Daca stau mai mult la stop, in cam 1 minut creste iar. Mi-e frica foarte tare sa nu fie de la asta, pentru ca nu am pus ulei Si eu am inceput sa am probleme de genul asta tot dupa ce am schimbat uleiul. Chestia ciudata este ca ajunge la 6 liniute foarte repede atunci cand merg cu viteze sub 30 Km/h, iar daca merg mult asa ajunge la 10 liniute, sta 3-4 sec, si apoi iar coboara la 6 liniute. Am verificat ce a spus Klaus si totul este ok. Am fost astazi pana la Arad si inapoi si cu viteza de croaziera (100-110 km/h) si nu a trecut de 4 liniute, in schimb in oras nu stiu ce sa ii fac. poate a mai patit cineva asa ceva. Iar ventilatorul porneste cand merg incet foarte des si pe durata scurta, maxim 30 de sec. Am stat ieri pe loc vreo 5 minute, si a pornit la sfarsit de 4 ori in nici 2 minute. M-am uitat la vasul de expansiune imediat dupa ce a avut 10 liniute si lichidul era ok, nu fierbea nimic. Sper sa nu omor motorul pana ajung la service |
--------------------
Logan 1.6
Logan 1.6
- MH01BLL
|
|
klaus |
![]()
Post
#20
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Poate sa fie si de la ulei. De la lipsa lui.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Kingman |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
pai nu, ca tocmai am schimbat uleiul acum 1 saptamana. deci de la asta nu poate sa fie. deci pot sa ma duc linistit la service.
|
--------------------
Dacia Logan
Ambition
- B-xx-WTF Mai bine pierzi un minut din viatza decit viatza intr-un minut. Viteza e faina da nu e pentru prosti
|
|
Sfatos |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 30 October 04 From: Constanta ![]() |
Salve baieti! Nu am mai intrat de mult pe forum, iar acum am dat de o chestie care mie mi s-a intamplat astfel:
Dupa accidentul despre care v-am povestit si costurile pieselor bagate de dealer pe facturi, in ianuarie 2005, in vara vin in Bucuresti pe caldurile alea si ma trezesc ca imi fierbe motorul, adica a fiert sigur pentru ca temperatura a ajuns la maxim si mi s-a aprins si LED-ul de apa si cine stie de cand statea aprins ca eu nu prea aveam pana atunci obiceiul sa ma uit pe bord. Masina se comporta normal, tragea ca lumea, deci nu a avut nici un simptom ciudat, decat ca nu mai baga aer rece AC-ul si se auzea un tiuit la compresorul acestuia daca era pornit. Am sunat la 0248/500500 si au venit cei de la Cobalcescu in 40 de minute. S-a uitat baiatul si a zis ca termocupla e de vina, adica s-a dus, m-a urcat pe rampa si m-a dus la service unde intr-o juma' de ora mi-o reparara. Am platit 935.000 de mii toata treaba, pentru ca am uitat cartile de garantie la Constanta, dar asta nu-i nimic. I-am intrebat daca motorul nu s-a dus si trebuie facut ceva la el: chiulasa, supape etc, iar baietii mi-au zis ca daca nu mi s-a aprins si LED-ul de ulei nu este nici o problema. Si nu a mai fost intr-adevar. Totusi, de atunci, pe ploaie, in aglomeratie si stat mult la stopuri patesc aceeasi treaba, mai urca temperatura la 6 (sase) linii, dar acu' nu pot sa stiu daca asa facea si cu termocupla veche, pentru ca v-am spus ca nu prea ma uitam pe bord pana atunci, dar nu am mai avut alte probleme. Cei de la Cobalcescu, dupa ce mi-au facut-o, m-au intrebat daca nu cumva am avut-o lovita pe fata pentru ca radiatorul este nou, iar termocupla este cea veche, cu care s-a fabricat masina si s-ar putea ca din cauza asta sa ma fi lasat pentru ca a suferit un soc la accident si nu a fost schimbata. Cand le-am spus unde am reparat-o (la Constanta) au raspuns de genul: "Aaaa, la Constanta, atunci se explica situatia. De curiozitate sa va duceti la asigurari si sa va uitati pe factura, pentru ca precis v-au trecut termocupla in reparatie, dar de pus pe masina nu au pus-o!" Hai ca v-am plictisit destul. Sanatate si sa vi se-nvarta rotile. This post has been edited by Sfatos: 2 Nov 2005, 21:40 |
--------------------
Dacia LGN
Laureate, Egee, 1.4
- CT 24 XXX
|
|
99AIM |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Foarte posibil la cat sunt de nenorociti sunt aia,mie pentru schimbat bara spate+vopsit mi-au cerut 12 mil si cred ca as fi dat daca nu vedeam un show la service la vopsitorie cu masina vopsita in nuante diferite.Asa mi-am cumparat-o din oras si am vopsit-o la Daewoo impecabil,tare amabili baietii si buni meseriasi--tot respectul.
A mea nu trecea acum 1-2 saptamani de 2 liniute decat la semafoare dar ieri vad ca si-a revenit caci la dealerul asta naspa nu a putut sa spuna ce are,ba senzor ,ba termostat ... bine ca nu mi-a desfacut-o ca cine stie ce-i facea. This post has been edited by RamboX: 2 Nov 2005, 22:28 |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
Ange_L |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 26 June 05 ![]() |
Salut,
Am fost si la service de 2 ori. Prima data au pus tester-ul pe masina, a mers motorul 10 min si totul a fost ok, ventilatorul cupla la 98 grade si se oprea la 94, temperatura la apa era de 4 liniute. Am plecat impreuna cu electricianul de la service sa vedem in trafic cum sta treaba. Nu am apucat sa iesim bine din service ca temperatura apei a si urcat la 7 liniute, apoi dupa ceva timp la 10 (maxim). Au demontat bordul, au pus altul si au tras repede concluzia ca este de la bord, au facut comanda gata. Astazi am fost sa-mi schimbe bord-ul dar inainte de asta masina a mers 30 de minute si temperatura nu a trecut de 4 liniute. Am pus testeru-ul pe masina si am plecat sa facem iar o tura in trafic. Pe drum temperatura a sarit la 7 liniute de mai multe ori, teste-ul indicat diferite valori intre 93 si 97 de grade. Am ajuns inapoi la service si toti au spus ca este un scurt, ca sunt ceva fire "de masa" la bord. Intrebarea mea este de ce sare temperatura numai la viteze mici, iar la viteza mai mare de 50-60 km/h sta normal la 4 liniute. Daca ar fi un scurt ar sari temperatura si la viteze mari, nu numai la viteze mici. Daca stiti, aveti vreo idee, vo rog sa-mi dati si mie un sfat. |
--------------------
Logan 1.6
Logan 1.6
- MH01BLL
|
|
ICET |
![]()
Post
#25
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
wizard |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 June 05 ![]() |
QUOTE(Ange_L @ 10 Nov 2005, 20:03) Salut, Am fost si la service de 2 ori. Prima data au pus tester-ul pe masina, a mers motorul 10 min si totul a fost ok, ventilatorul cupla la 98 grade si se oprea la 94, temperatura la apa era de 4 liniute. Am plecat impreuna cu electricianul de la service sa vedem in trafic cum sta treaba. Nu am apucat sa iesim bine din service ca temperatura apei a si urcat la 7 liniute, apoi dupa ceva timp la 10 (maxim). Au demontat bordul, au pus altul si au tras repede concluzia ca este de la bord, au facut comanda gata. Astazi am fost sa-mi schimbe bord-ul dar inainte de asta masina a mers 30 de minute si temperatura nu a trecut de 4 liniute. Am pus testeru-ul pe masina si am plecat sa facem iar o tura in trafic. Pe drum temperatura a sarit la 7 liniute de mai multe ori, teste-ul indicat diferite valori intre 93 si 97 de grade. Am ajuns inapoi la service si toti au spus ca este un scurt, ca sunt ceva fire "de masa" la bord. Intrebarea mea este de ce sare temperatura numai la viteze mici, iar la viteza mai mare de 50-60 km/h sta normal la 4 liniute. Daca ar fi un scurt ar sari temperatura si la viteze mari, nu numai la viteze mici. Daca stiti, aveti vreo idee, vo rog sa-mi dati si mie un sfat. ceea ce voi spune este pur si simplu o parere. nu cunosc in detaliui circuitul de la sonda la bord (ma refer la interfatarea intre sonda si disp electronice) insa dupa cum descrii problema pot sa apreciez ca ai un simplu comparator (amplificator operational in montaj de comparator) care iti da batai de cap. deci o problema de interpretare a valorilor de temperatura. cat despre afirmatia celor din service ca: "sunt ceva fire de masa la bord" pot sa spun ca sunt niste imbecili. am vazut saracii oameni plecand din service cu slick-uri puse pe dos (dupa cum stiti exista profiluri in anvelopa care antreneaza panzele de apa, ulei, etc). asa ca nu ma mai mira nimic. |
--------------------
dacia
LOGAN Laur
- B-48-DER Incercand sa afli cat mai multe despre cat mai putin vei ajunge sa stii totul despre nimic...
|
|
klaus |
![]()
Post
#27
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o intrebare, mai berbeaca asa, pentru Ange_L:
Dar senzorul de temperatura l-au verificat cei din service? Stiu ei cumva cam cate iesiri are senzorul ala? Sa zicem una pentru UCE injectie, si una pentru bord... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
calin.c |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara ![]() |
ala nu il verifica nimeni
![]() daca pe tester ii arata bine considera ca e stricat ceasul se poate masura daca este bun cei din service ar trebiu sa stie asta dac a ei nu stiu o sa iti dau valorile si gradele |
-------------------- |
|
74r12 |
![]() ![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 514 Joined: 2 July 04 From: Planeta Pământ (Terra) ![]() |
Am si eu o intrebare - in special pt DCI-isti
De aproape 1 luna de cand am masina, n-am observat sa fi pornit vreodata motoventilatorul de pe radiator. Temperatura motor e normala, dupa ce se incalzeste motorul (ceva mai greu - fiind 1,5 DCI), sta constant la 4 liniute. Oare e normal ca din cauza frigului sa nu fie nevoit motoventilatorul sa se porneasca? Mentionez ca de la cumpararea masinii (11 nov.) si pana in prezent, temperatura de afara a fost in medie in jur de 3-4 grade. |
--------------------
Megane
2.2
Expression+ 1,5 dci 85 cp Megane 3 Sport Tourer Privilege 1,5 dci 110 cp EDC
|
|
hash |
![]()
Post
#30
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
QUOTE(74r12 @ 6 Dec 2005, 11:43) Am si eu o intrebare - in special pt DCI-isti De aproape 1 luna de cand am masina, n-am observat sa fi pornit vreodata motoventilatorul de pe radiator. Temperatura motor e normala, dupa ce se incalzeste motorul (ceva mai greu - fiind 1,5 DCI), sta constant la 4 liniute. Oare e normal ca din cauza frigului sa nu fie nevoit motoventilatorul sa se porneasca? Mentionez ca de la cumpararea masinii (11 nov.) si pana in prezent, temperatura de afara a fost in medie in jur de 3-4 grade. Eu am MPI. Masina o am din octombrie si nu mi-a pornit electroventilatorul decat de 2 ori, odata cand stateam la coada sa intru la Carrefour (stat mult pe loc, pornit si mers 2-3 metri, iara stat etc). si a doua oara cand am frecat-o mult pe loc incercand s-o 'infig' intr-un loc mai ingust. Caldura a stat tot timpul pe maxim cu ventilatorul pornit, presupun ca s-a racit prin habitaclu si, cu ce ventilatie s-a facut la drum intins, a fost de ajuns. |
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 09:15 |