Problema ceas temperatura apa.
![]() ![]() ![]() |
Problema ceas temperatura apa.
DJ-55-AMC |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|||
pavel_daniel |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Salut
Dupa cate povestesti se pare ca sonda de apa nu este cea corespunzatoare.La motoarelecu ceas de temperatura ai doua sonde,una pentru bec pe care scrie temperatura la care se aprinde becul,respectiv 108 grade,si o sonda pentru aparat.Pe sonda de aparat nu scrie numai 12v.Mai e posibil sa fi inversat firele din greseala.Succes 10 Mar 2013, 16:50: Poti identifica care fir unde duce foarte usor: cu contactul pus iei un fir si il pui la masa,daca se aprinde becul e pentru sonda de bec,daca se duce aparatul in maxim e pentru aparat.Simplu.Succes. This post has been edited by pavel_daniel: 10 Mar 2013, 16:50 |
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Sonda pe care am cumparat-o eu de la magazin specializat dacia este un model mai nou daca se poate spune asa. Nu are acel cod specific 5521 pe care le aveau toate. A doua oara am intrebat vanzatoarea daca este sigur pentru ac si ea mi-a spus ca da. Firele nu sunt inversate, am verificat. Daca va ajuta o sa pun o poza cu sonda.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Pai ia aparatul de masura si vezi ce indica la borne. Termocontactul,ala pentru bec, e un contact normal-deschis,legat in serie cu becul din bord,la 105 sau 115 grade se inchide si aprinde becul. Daca e de-ala cu multimetrul pus pe ohmi n-ar trebui sa ai continuitate intre borne. Daca e sonda,ar trebui sa ai o rezistenta n data de termistorul din interiorul sau si care sa se modifice daca incalzesti de exemplu cu o bricheta sonda si urmaresti indicatia aparatului. Restul ceasurilor functioneaza normal?
This post has been edited by sebymesteru: 10 Mar 2013, 18:17 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
O sa iau sa cumpar un multimetru si o sa masor, am unul dar nu mai am incredere in el. Restul ceasurilor merg bine.
Am dat sonda jos de pe masina si pe ea scrie asa: KX 163102Z 0.6 BAR AF012. |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Ti-a dat sonda pentru indicator luminos(''bec'').
Tie iti trebuie pentru termometru(''ceas''). Sigur firele nu sunt inversate? |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
sonda ta trebuie sa arate asa http://images8.okr.ro/auctions.v3/1000_100...2-1000_1000.jpg
trebuie sa aibe in jur de 120-150 ohmi si cind o incalzesti rezistenta sa scada , pune o poza cu ea dar daca e in model cu mai mult de 1 pin ca cea din poza posibil sa fie de la alta masina , si sa iti dea eronat pune o poza cu ea sa ne lamurim |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Sonda este identica cu cea veche a masinii, numai codurile difera. Am sa ma duc la alt magazin specializat dacia sa vad ce au si ei. Se poate sa fie sonda de bec si cretinii aia sa nu stiu...
11 Mar 2013, 14:37: Situatia asta e din ce in mai fara sens. Tocmai ce am fost la un alt magazin de piese auto( tot dacia). Am cerut o sonda de temperatura de apa pentru ac ( am rugat-o pe doamna respectiva sa imi permita sa o probez mai intai). Nici cu asta nu merge. ![]() This post has been edited by DJ-55-AMC: 11 Mar 2013, 14:37 Attached thumbnail(s) DSC02914.JPG ( Size: 3.56mb ) Number of downloads: 787 DSC02915.JPG ( Size: 3.57mb ) Number of downloads: 803 |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
posibil sa fie de bec masoara cu aparatul de masura , daca nu da nimic e de bec daca da ceva vezi si cit da , poate este de injectie si aia are rezistenta mai mare
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
O sa iau sa masor. Deja incep sa cred ca are ceasul ceva. E imposibil ca din 3 sonde sa nu merga cu nici una.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
o poti proba si pe masina scoasa , pui un fir la masa de pe filetul ei , pui contactu si o incalzesti
nu trebuie sa aibe mai mult de o suta si ceva de ohmi |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Curand cred ca clachez, deja e prea mult pentru mine...
Este imposibil ce mi se intampla. Am masurat azi cele 2 sonde, amabele sunt bune (si cea noua si cea veche). Am incercat cu alte 2 seturi de ceasuri, sunt bune si acestea. Insa tot nu vrea sa imi indice. Cand pun firul la masa acul se duce la maxim, cand il pun la sonda nu se clinteste. L-am chemat si pe vecinu' am zis ca poate nu fac eu ceva bine, poate fac o greseala si nu imi dau seamna. Nici la el nu vrea sa mearga. Am luat fir separat de la sonda si l-am pus direct la ceas (am zis ca poate e ceva de la instalatia electrica) tot nu vrea. Nu stiu ce sa ii mai fac... ![]() This post has been edited by DJ-55-AMC: 23 Mar 2013, 17:08 |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Schimba ceasul din bord sau da-l jos,desfal si curata cablajul sub piulitele de prindere.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Andyno |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
ptr asta iubim dacia
![]() |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Zici ca e de doua luni,dar daca cu un ceas montat in compartimentul motor cu +,- si sonda indica bine si cu fir suplimentar tras direct de la sonda la ceasul din bord e clar ca ceva nu-i in regula ori cu ceasul ori cu cablajul ceasului. E simplu.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
QUOTE(sebymesteru @ 23 Mar 2013, 18:05) Zici ca e de doua luni,dar daca cu un ceas montat in compartimentul motor cu +,- si sonda indica bine si cu fir suplimentar tras direct de la sonda la ceasul din bord e clar ca ceva nu-i in regula ori cu ceasul ori cu cablajul ceasului. E simplu. Ceasul nu a indicat niciodata de cand am luat masina. M-am gandit si la varianta asta, sa fie ceva pe cablul care vine de la sonda spre ceas, dar de ce nu merge cu firul tras separat? Hai sa fie un ceas defect, hai sa fie doua dar trei... Asta chiar e culmea. |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu zic sa studiezi bine problema la bord poate ai o legatura oxidata cum zicea sebymesteru , sau cablajul bordului defect , desfa bordul si uita-te atent la prinderile ceasului de temoeratura , , o schema ar fi cam asa
Attached thumbnail(s) ceasuri.JPG ( Size: 95.33k ) Number of downloads: 608 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Toate 3 ceasurile de bord (am 3 ceasuri de bord complete, nu numai indicatorul de apa) le-am incercat pe rand, am inceput sa le schimb fara sa ma mai uit la ele.
![]() La un moment dat am crezut ca nu este minus pe bloc. Am pus fir intre saiba dfe la sonda si sonda si este curent. Chiar nu mai stiu care ar putea fi problema. |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
maho |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Voodoo.
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
sallutare baieti, imi cer scuze ca nu am citit tot topicul, dar decat sa deschizi bord-ul, nu ar fi mai usor sa cauti un ceas de temperatura al apei cum erau pe modele mai vechi si gasesti tu unde sa il montezi, apoi il legi la sonda, la masa si la plus pe regleta parca... nu mai stiu exact parca avea 3 sau 4 fire, ca avea unu si pentru bec, iar apoi pe cel din bord sa il anulezi, ceas gasesti la magazin sau la remat, postez si o poza ca sa intelegi mai bine la ce ma refer
Sper ca ti-am fost de ajutor ![]() Attached thumbnail(s) Imagine0444.jpg ( Size: 164.53k ) Number of downloads: 594 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
QUOTE(Dacia_47_akm.2 @ 23 Mar 2013, 21:42) sallutare baieti, imi cer scuze ca nu am citit tot topicul, dar decat sa deschizi bord-ul, nu ar fi mai usor sa cauti un ceas de temperatura al apei cum erau pe modele mai vechi si gasesti tu unde sa il montezi, apoi il legi la sonda, la masa si la plus pe regleta parca... nu mai stiu exact parca avea 3 sau 4 fire, ca avea unu si pentru bec, iar apoi pe cel din bord sa il anulezi, ceas gasesti la magazin sau la remat, postez si o poza ca sa intelegi mai bine la ce ma refer Sper ca ti-am fost de ajutor ![]() Ce te face sa crezi ca va merge cu asta, e practic cam acelasi ceas numai ca in alta carcasa. Eu unul nu inteleg care poate fi problema, am eliminat cam toate posibilitatile. |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
Daca ii pui alt ceas si ii schimbi toate cablurile plus sonda, nu are cum sa nu mearga si ii iei plus-ul si masa din alta parte.
ia un ces dinasta de la cineva cu inprumut daca ai cum sa faci rost, si leaga-l temporar in zona motorului la bornele bateriei si la sonda si vezi daca merge. contolul ceasului, lai facut cu motorul cald sau rece? This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 23 Mar 2013, 22:27 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
QUOTE(Dacia_47_akm.2 @ 23 Mar 2013, 22:23) Daca ii pui alt ceas si ii schimbi toate cablurile plus sonda, nu are cum sa nu mearga si ii iei plus-ul si masa din alta parte. ia un ces dinasta de la cineva cu inprumut daca ai cum sa faci rost, si leaga-l temporar in zona motorului la bornele bateriei si la sonda si vezi daca merge. contolul ceasului, lai facut cu motorul cald sau rece? L-am facut si cu motorul cald si cu motorul rece de n ori. O sa incerc si cu ceas separat din acela rotund model vechi, stiu ca am prin pod. Insa tot nu ma las pana nu il fac si pe cel din bord, deja devine o problema personala si de orgoliu ![]() This post has been edited by DJ-55-AMC: 23 Mar 2013, 22:38 |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
asa, ii dai tu de cap, iti postez o poza cu pinii de la ceas, din pacate nu mai stiu care cum vine, poate te ajuta bygy sau altcineva care cunoaste sau mai tine minte, stiu decat ca unu, cel inalt, care e de la bec si merge la blocul de lumini, celelate 3 nu mai stiu care cum sunt, oricum unu este plus-ul, altul este masa, iar cel deal 3 lea merge la sonda.
![]() This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 23 Mar 2013, 22:45 Attached thumbnail(s) Imagine0441.jpg ( Size: 172.03k ) Number of downloads: 537 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Ii dau eu de cap pana la urma, nu asta e problema cea mare.
Mersi de pont! ![]() <span class='edit'>23 Mar 2013, 22:49:</span> O sa va anunt maine ce rezolv. In continuare va rog sa ma spuneti opinia despre aceasta problema, poate ii dam de cap... This post has been edited by DJ-55-AMC: 23 Mar 2013, 22:49 |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#27
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
DJ-55-AMC daca nu stiai,dar eu cred ca stii,sunt 2 tipuri de sonde de apa,unele au pe hexagonu de strangere o gaura astupata cu o pastila,astea sunt pentru becu din bord,si cele cu hexagonu intreg sunt pentru ceasu de bord,deci mare atentie la conectarea firelor in sonde
Attached thumbnail(s) sonda_apa_bec.jpg ( Size: 54.56k ) Number of downloads: 161 sonda_apa_ceas.jpg ( Size: 51.04k ) Number of downloads: 141 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
da asa e
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 23 Mar 2013, 22:54) DJ-55-AMC daca nu stiai,dar eu cred ca stii,sunt 2 tipuri de sonde de apa,unele au pe hexagonu de strangere o gaura astupata cu o pastila,astea sunt pentru becu din bord,si cele cu hexagonu intreg sunt pentru ceasu de bord,deci mare atentie la conectarea firelor in sonde Stiu ca sunt 2 sonde de apa care culmea cam seamana. Insa (din fericire ![]() Am masurat ambele sonde cu un aparat de masura si merg, au continuitate, pe cablul de sonda vine curent in bord, ceasurile merg (toate 3). CE **** MEA SA AIBA? |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#30
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
lasa codurile si verifica daca ai sondele ca cele din poze,la cate SRL-uri fac piese nici nu mai stii ce cumperi
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 11:31 |