DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> trebuie sa schimb servofrana?

cristi74
post 9 Sep 2005, 12:17
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 15 July 05




Se aude un fasait pe la servo (nu pe la supapa unde intra furtunul, supapa este buna -verificata prin suflare in ea). Am fost la un meserias si a zis ca trebuie schimbata toata servofrana pentru ca scapa pe la o garnitura care nu se poate schimba. Chiar asa o fi?


--------------------
Dacia Logan 1.2 16v 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bog_cip
post 9 Sep 2005, 16:09
Post #2


membru


Group: Members
Posts: 215
Joined: 16 July 04
From: Brasov




Mda cam asa e. Cum iti mrege relatinul ? frina cum tine ?


--------------------
Toyota corola sedan 2008 - -----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 9 Sep 2005, 18:29
Post #3


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




cum adica nu se poate schimba???


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi74
post 12 Sep 2005, 06:53
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 15 July 05




Intre timp m-am mai documentat prin manual Dacia 1310 si am vazut ca servofrana nu este un element care se repara. Singurele lucruri care se schimba la ea sunt supapa si filtrul de aer.
Frana tine f. jos. Relantiu e reglat la 900.

This post has been edited by cristi74: 12 Sep 2005, 06:54


--------------------
Dacia Logan 1.2 16v 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 12 Sep 2005, 08:03
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




Pai in cartea aceea scrie si ca nu ai voie sa schimbi tu platinile si ca trebuie sa o faci intr-un atelier dacia. Daca este sa crezi tot ce scrie acolo ar trebui sa te duci in service si pentru o pana. Servofrana se desface si se repara, trebuie cineva care cunoaste cum se face si piesa care este stricata, iar la tine banuiesc o garnitura de la pistonas.


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 12 Sep 2005, 14:08
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




QUOTE(rtulea @ 12 Sep 2005, 07:03)
Pai in cartea aceea scrie si ca nu ai voie sa schimbi tu platinile si ca trebuie sa o faci intr-un atelier dacia. Daca este sa crezi tot ce scrie acolo ar trebui sa te duci in service si pentru o pana. Servofrana se desface si se repara, trebuie cineva care cunoaste cum se face si piesa care este stricata, iar la tine banuiesc o garnitura de la pistonas.
*



Membrana sau simeringul de la tija actionare pompa frina. Recomandarea este inlocuirea servomecanismului daca acesta a fost gasit defect. Pentru a o demonta trebuie un dispozitiv destul de mare si multa pricepere + cunostinte

This post has been edited by Dyda: 12 Sep 2005, 14:11


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 13 Sep 2005, 10:10
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




nu imi trimite cineva va rog o schema cu partea de servofrana la o dacie 1410 1997 cu pompa de frana de icp ca am impresia ca nu functioneaza deloc servofrana si as vrea sa vad cum o pot demonta si eventual sa vad componentele acesteia
mail: raducu_vss@yahoo.com


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fnp
post 13 Sep 2005, 10:52
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 446
Joined: 5 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(cristi74 @ 9 Sep 2005, 14:17)
Se aude un fasait pe la servo (nu pe la supapa unde intra furtunul, supapa este buna -verificata prin suflare in ea). Am fost la un meserias si a zis ca trebuie schimbata toata servofrana pentru ca scapa pe la o garnitura care nu se poate schimba. Chiar asa o fi?
*



Am scimbat-o din motive de apasare grea si nu s-a schimbat nimic (adica tb. sa ai muschi ca sa pui frana). In plus asta noua fasaie pana pe la jumatatea cursei concomitent cu cresterea turatiei (cu 1 liniuta pe turometru) apoi de la jumatate in jos scade turatia la loc si nu mai fasaie.

Concluzia este ca daca functioneaza franele si motorul OK las-o asa. Piesele astea noi sunt de cacao!


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI 70CP 2007 Laureate + ABS - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vierme_ha
post 2 Nov 2005, 10:48
Post #9


Membrul


Group: Members
Posts: 386
Joined: 6 January 04
From: Fetesti/Bucuresti




am gasit la un magazin membrana de la servo-frana la vreo 40.000 ROL
stie cineva daca se poate schimba acasa?a mai facut cineva asa ceva de plictiseala? smile.gif

motivul?imi fasaie cand franez doar cu motorul pornit si imi afecteaza si turatia(scade).



--------------------
Dacia 1310 TLX fost 1.8 16v 99kw 1990 - IL-02-XFP
Semnat: eu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 2 Nov 2005, 11:52
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(vierme_ha @ 2 Nov 2005, 10:48)
[...]motivul?imi fasaie cand franez doar cu motorul pornit si imi afecteaza si turatia(scade).
*


Daca numai cind frinezi, as zice ca nu e membrana ci mai degraba ceva prin interior, parca supapa-disc ii spune (!?).


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 2 Nov 2005, 12:40
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




QUOTE(vierme_ha @ 2 Nov 2005, 09:48)
am gasit la un magazin membrana de la servo-frana la vreo 40.000 ROL
stie cineva daca se poate schimba acasa?a mai facut cineva asa ceva de plictiseala? smile.gif

motivul?imi fasaie cand franez doar cu motorul pornit si imi afecteaza si turatia(scade).
*



Acasa nu se poate inlocuii membrana, iti trebuie un dispozitiv special si destul de greoi ptr aceasta, plus ca demontarea ( si remontarea ) se face gen piulita de la rezervorul de bevzina, stringere pe plan inclinat, unde se foloseste o pirghie destul de mare ptr a realiza forta necesara.


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 3 Nov 2005, 13:58
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




QUOTE(Dyda @ 2 Nov 2005, 12:40)
Acasa nu se poate inlocuii membrana, iti trebuie un dispozitiv special si destul de greoi ptr aceasta, plus ca demontarea  ( si remontarea ) se face gen piulita de la rezervorul de bevzina, stringere pe plan inclinat, unde se foloseste o pirghie destul de mare ptr a realiza forta necesara.
*


Si eu am deschis un topic despre modalitatea repararii acestei servo dar nu a stiut nimeni sa raspunda. Poti sa dai mai multe amanunte? E posibil daca desfac serva sa n-o mai pot monta la loc? Am vazut de cumparat seturi de garnituri si ma gandeam sa ma apuc de treaba.


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 3 Nov 2005, 14:51
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




QUOTE(AC @ 3 Nov 2005, 12:58)
Si eu am deschis un topic despre modalitatea repararii acestei servo dar nu a stiut nimeni sa raspunda. Poti sa dai mai multe amanunte? E posibil daca desfac serva sa n-o mai pot monta la loc? Am vazut de cumparat seturi de garnituri si ma gandeam sa ma apuc de treaba.
*



Ma intreb cum o poti desface. Dispozitivul pe care am lucrat folosea ca fixare a servomecanismului, cele 2 suruburi unde prinzi pompa de frina. Daca te uiti atent la o servo', vei constata ca are un capac cu amprente ce vin fixate intr-un fel de alveole pe oala, iar fixarea este elastica si-ti trebuie forta destul de mare ptr a desface acest capac. Alta imobilizare a servomecanismului nu ai, daca inceri sa-l imobiliozezi de acea "oala" , o vei deforma si adio fixare capac inferior; Plus ca la remontare va trebuii sa tii cont si de forta arcului ce va trebuii sa o invingi.
In concluzie cam orice se poate demonta , dar nu si remonta. Fara un dispozitiv special eu zic sa nu incepi lucrarea.
Si inca un amanunt deloc neglijabil. Cite membrane a vindut acel magazin, de cind sta acea membrana in magazin, cu timpul cauciucul imbatrineste, pirde din elasticitate si te vei intreba la un momendat de ce a crapat servo. Eu am avut garnituri frantuzesti tip DBA pentru pompa dar sunt de 4 ani si pe cuvint iti spun ca am renuntat la ele.


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 3 Nov 2005, 15:15
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




Dyda, merci mult pt info! Deci e cam nasol s-o desfac, ma pot pregati apoi sa-mi cumpar alta. blush.gif
Daca as avea una defecta, poate as exersa pe ea, dar altfel nu ma risc.
Problema mea e destul de complexa: sunt momente in care motorul trage de rupe dar de multe ori este foarte puturoasa. Totul este reglat ca la carte. Cum mi-am dat seama ca e de la servo: atunci cand e in toane bune si trage, e mai tare pedala de acceleratie (depresiunea de sub clapeta e mare). Cand e puturoasa, pedala de acceleratie e moale, nu am demaraj, etc. A, si inca ceva: cand pedala de acceleratie e tare si motorul e sprinten, si pedala de frana e mult mai tare.
Am schimbat usor doar 2 garnituri a servofranei: aia de pe axul care actioneaza pompa de frana si aia in care vine diuza. Cred ca inauntrul mecanismului servo mai sunt de schimbat si altele. Ai vreun sfat? (in afara de a schimba mecanismul servo?)


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 4 Nov 2005, 08:01
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Sa inteleg ca tu ai inlocuit simeringul tija actionare pompa si clapeta unisesn. Bon. Incearca sa faci urmatoarea miscare, scoti furtunul de vacuum de la servo si-l obturezi, dupa care incearca motorul la drum, adica forjeaza-l un pic in limita bunului simt. Observa ce se intimpla. Daca motorul functioneaza competitiv fara servo , concluzia este ca trebuie sa -o inlocuiesti. ( la acest test trebuie sa ai in vedere ca efortul la pedala este mult mai mare - neavind servo demultiplicarea efortului este 0.
Am avut ceva asemanator cu momente de demaraj bun si momente de puturosenie. Am inlocuit filtru aer, am mai bibilit pe la reglaje si am adus-o la stadiu de multumitor.


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 29 Nov 2005, 14:26
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




Ca sa nu mai deschid alt topic: poate careva sa-mi explice cum se scoate servofrana de pe masina? Ce chei mai speciale trebuie pt a scoate piulitele in care-i prinsa de caroserie, ceva prelungitor, crichet?
Cine a mai facut aceasta operatiune e rugat sa ajute putin wink.gif


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bog_cip
post 29 Nov 2005, 14:31
Post #17


membru


Group: Members
Posts: 215
Joined: 16 July 04
From: Brasov




Eu am incercat sa string acele piulite. Am folosit cu succes o tubulare de 11 + prelungire + crighet. A mers foarte bine. Deci eu zic ca cele de mai sus iti sunt suficiente. Trebuie sa mai ai grija la arcurile care vin acolo si cind pui servo la loc sa stringi , cit de bine poti piulitele astea ca in timp se pot slabi si se misca pompa cu totul.


--------------------
Toyota corola sedan 2008 - -----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 29 Nov 2005, 14:42
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




QUOTE(bog_cip @ 29 Nov 2005, 14:31)
Eu am incercat sa string acele piulite. Am folosit cu succes o tubulare de 11 + prelungire + crighet. A mers foarte bine. Deci eu zic ca cele de mai sus iti sunt suficiente. Trebuie sa mai ai grija la arcurile care vin acolo si cind pui servo la loc sa stringi , cit de bine poti piulitele astea ca in timp se pot slabi si se misca pompa cu totul.
*


Despre ce arcuri vorbesti?


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 29 Nov 2005, 14:42
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(AC @ 29 Nov 2005, 14:26)
Ca sa nu mai deschid alt topic: poate careva sa-mi explice cum se scoate servofrana de pe masina? Ce chei mai speciale trebuie pt a scoate piulitele in care-i prinsa de caroserie, ceva prelungitor, crichet?
Cine a mai facut aceasta operatiune e rugat sa ajute putin  wink.gif
*


Eu cu inelara; e drept ca datorita inghesuielii de acolo cursa e destul de mica, o sa muncesti destul, dar merge.
Mai intii scoti pompa de pe servo din cele 2 piulite si scoti boltul de la pedala.
O sa te chinuie putin operatia. Daca vrei sa scapi mai simplu, mai "aerisit" scoti conductele de pe pompa pentru a elibera spatiul de pompa. Dupa va trebui sa faci aerisirea specifica pompelor ("pedala" la 3 conducte, cadere libera la 4 conducte-cauta posturile lui Dyda unde explica asta)


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 29 Nov 2005, 20:24
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




QUOTE(diaconuliviu @ 29 Nov 2005, 14:42)
Eu cu inelara; e drept ca datorita inghesuielii de acolo cursa e destul de mica, o sa muncesti destul, dar merge.
Mai intii scoti pompa de pe servo din cele 2 piulite si scoti boltul de la pedala.
O sa te chinuie putin operatia. Daca vrei sa scapi mai simplu, mai "aerisit" scoti conductele de pe pompa pentru a elibera spatiul de pompa. Dupa va trebui sa faci aerisirea specifica pompelor ("pedala" la 3 conducte, cadere libera la 4 conducte-cauta posturile lui Dyda unde explica asta)
*


Multumesc pt info! Inca ceva: e posibil sa scot serva fara sa mai dau jos conductele de pe pompa de frana? (sa indoi conductele pt o pozitionare optima a pompei/0


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-38-NFS
post 29 Nov 2005, 23:13
Post #21


membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 August 05
From: BUC -DR TABEREI




se pot schimba toate garniturile din interiorul pompei de servo ,cam greu cei drept
dar merg schimbate.am schimbat eu.
sunt 3 la nr.
nu trebuie nici un fel de dispozitiv,tre macar sa mai fi facut asa ceva vreodata sau macar sa ai ceva cunostinte de mecanica.asta nu inseamna ca e super usor ,mie mia luat cam 6 ore cu un ajutor linga mine .demontat + montat + juma de ora pt a schimba o garnitura ,vanduta gresit adica pt D 1300 la nova e mai mare .la papuk si mai mare .

This post has been edited by B-38-NFS: 29 Nov 2005, 23:27


--------------------
spark /chevrolet solenza/dacia 2006/2005 - b-23-REU
NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 30 Nov 2005, 07:38
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




QUOTE(AC @ 29 Nov 2005, 19:24)
Multumesc pt info! Inca ceva: e posibil sa scot serva fara sa mai dau jos conductele de pe pompa de frana? (sa indoi conductele pt o pozitionare optima a pompei/0
*



Este posibil dar vei avea de tras la conducte atit la desfacut cit si la remontarea pompei pe servo, dar merge.

QUOTE(B-38-NFS @ 29 Nov 2005, 22:13)
se pot schimba toate garniturile din interiorul pompei de servo ,cam greu cei drept
dar merg schimbate.am schimbat eu.
sunt 3 la nr.
nu trebuie nici un fel de dispozitiv,tre macar sa mai fi facut asa ceva vreodata sau macar sa ai ceva cunostinte de mecanica.asta nu inseamna ca e super  usor ,mie mia luat cam 6 ore cu un ajutor linga mine .demontat + montat + juma de ora pt a schimba o garnitura ,vanduta gresit adica pt D 1300 la nova e mai mare .la papuk si mai mare .
*




Fecior draga , aici este vorba de servofrina nu de pompa de frina.Ptr informarea ta si la montarea garniturilor pe pistonase exista un dispozitiv, altminteri risti sa ciupesti sau sa rupi garniturile.
De ceva timp in coace pe Dacia s-au montat pompe frina ce folosesc 4 garnituri, numai in pompa de simplu circuit gasesti 3. Si ultima chestie, atit nova cit si papucul sun echipate cu aceiasi pompa ce au garnituri de 20,6 mm


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 30 Nov 2005, 11:26
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




QUOTE(Dyda @ 30 Nov 2005, 07:38)
........
Fecior draga , aici este vorba de servofrina nu de pompa de frina.Ptr informarea ta si la montarea garniturilor pe pistonase exista un dispozitiv, altminteri risti sa ciupesti sau sa rupi garniturile.
De ceva timp in coace pe Dacia s-au montat  pompe frina ce folosesc 4 garnituri, numai in pompa de simplu circuit gasesti 3. Si ultima chestie, atit nova cit si papucul sun echipate cu aceiasi pompa ce au garnituri de 20,6 mm
*


Dyda, B-38-NFS are dreptate, se referea la servo cred si nu la pompa de frana. Si eu stiu ca au diametre diferite (de exemplu la papuc e mai mare).


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-38-NFS
post 30 Nov 2005, 16:42
Post #24


membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 August 05
From: BUC -DR TABEREI




QUOTE(Dyda @ 30 Nov 2005, 07:38)
Este posibil dar vei avea de tras la conducte atit la desfacut cit si la remontarea pompei pe servo, dar merge.
Fecior draga , aici este vorba de servofrina nu de pompa de frina.Ptr informarea ta si la montarea garniturilor pe pistonase exista un dispozitiv, altminteri risti sa ciupesti sau sa rupi garniturile.
De ceva timp in coace pe Dacia s-au montat  pompe frina ce folosesc 4 garnituri, numai in pompa de simplu circuit gasesti 3. Si ultima chestie, atit nova cit si papucul sun echipate cu aceiasi pompa ce au garnituri de 20,6 mm
*



prietene io vorbesc de servo frana ,nu stiu tu la ce te referi la pompa de frana cumva ??? gresesc .am desfacut acu 2 sapt de fapt chiar de ziua mea pe 8 noiembrie(zi de nume ) ,fara nici un fel de aparat ,asa ca ......eu nu am spus nimic de pistonas de frana daca ai citit bine .
aceea tulumba mare si neagra care e prinsa cu 4 suruburi dispuse cate 2 in partea din stanga a pedalei si 2 in dreapta .sunt in spatele pedalei mai exact daca mai tin minte tubulara de 11 cu prelungitor am folosit atunci.
pedalei de frana !!
ca sa nu se mai inteleaga altceva .. multa bafta .

ma refeream la garnitura adika membrana de fapt cea mai mare garnitura ,cost aprox 40.000,mai sunt 2 garnituri nu mai tin minte cat costa ,si membrana servo la 1300 e mai mica decat cea de nova cea mai mare e cea de papuc.
iar pt 950.000 cat e o servo-frana , noua nu prea merita efortul ,cu schimbarea garniturilor.

This post has been edited by B-38-NFS: 30 Nov 2005, 17:02


--------------------
spark /chevrolet solenza/dacia 2006/2005 - b-23-REU
NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-38-NFS
post 30 Nov 2005, 16:52
Post #25


membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 August 05
From: BUC -DR TABEREI




QUOTE(Dyda @ 30 Nov 2005, 07:38)
Este posibil dar vei avea de tras la conducte atit la desfacut cit si la remontarea pompei pe servo, dar merge.
Fecior draga , aici este vorba de servofrina nu de pompa de frina.Ptr informarea ta si la montarea garniturilor pe pistonase exista un dispozitiv, altminteri risti sa ciupesti sau sa rupi garniturile.
De ceva timp in coace pe Dacia s-au montat  pompe frina ce folosesc 4 garnituri, numai in pompa de simplu circuit gasesti 3. Si ultima chestie, atit nova cit si papucul sun echipate cu aceiasi pompa ce au garnituri de 20,6 mm
*




a mai aparut 1 data raspuns nu stiu de ce .oricum era la fel.

This post has been edited by B-38-NFS: 30 Nov 2005, 16:55


--------------------
spark /chevrolet solenza/dacia 2006/2005 - b-23-REU
NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 1 Dec 2005, 15:26
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




Cred ca m-am hotarat: weekendul asta cumpar serva si o montez.
Ultima intrebare:
CE FIRMA STITI CA E MAI BUNA? sau e doar un singur producator de servofrane in tara noastra?


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-38-NFS
post 1 Dec 2005, 20:47
Post #27


membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 August 05
From: BUC -DR TABEREI




nu stiu sa fie mai multi producatori de servo .


--------------------
spark /chevrolet solenza/dacia 2006/2005 - b-23-REU
NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 2 Dec 2005, 10:45
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




QUOTE(AC @ 1 Dec 2005, 15:26)
Cred ca m-am hotarat: weekendul asta cumpar serva si o montez.
Ultima intrebare:
CE FIRMA STITI CA E MAI BUNA? sau e doar un singur producator de servofrane in tara noastra?
*


Am fost ieri prin vreo 5 magazine. Exista un singur fel de servo, fabricat de COMEFIN (tot aia care fac si pompele de frana). Pt cei interesati: pret in jur de 800.000.


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 2 Dec 2005, 12:51
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




si vei avea aceleasi probleme care sunt si la servo veche,,,bani aruncati pe geam


--------------------
Dacia 1300 /1310 1983 - B
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 2 Dec 2005, 14:16
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




QUOTE(Radduu @ 2 Dec 2005, 12:51)
si vei avea aceleasi probleme care sunt si la servo veche,,,bani aruncati pe geam
*


de ce crezi asta? de noua sa traga aer fals oare? ai patit-o?


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 20:43
Forum Renault