urgenta pe autostrada, manson si gura alimentare cu benzina
![]() ![]() ![]() |
urgenta pe autostrada, manson si gura alimentare cu benzina
zabar |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 August 12 ![]() |
|
||
--------------------
renault
laguna
2.2 / 150
|
|||
velceani |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
salut
nu gasesti pe nicaieri o folie de aluminiu ceva de gen sau o carpa ceva, improvizeaza? o pui si apoi strangi cu banda peste... trebuie sa tina nu cred ca are de ce sa nu tina mai ales ca in rezervor nu e presiune mare.. bafta! |
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Se va opri din picurat cand rezervorul se va goli jumatate. Poti merge linistit pana schimbi acel racord, numai sa nu sari de jumatate cand alimentezi.
|
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
zabar |
![]() ![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 August 12 ![]() |
mersi colegu asta am sa fac sa dea domnul sa tina minunatia asta de banda izoler.daca sun la o depanare astia cheama pompieri imediat ffind vb de benzina.grecia este locatia acum.am infasurat bine cu banda izoler mai stau vreo 15 min sa vad daca o topeste benzina de curs nu mai curge monetan.
Gata s-a rezolevat panica .Am gasit la un peco coliere din acelea de plastic cu insertie de metal am pus unul langa altul pe manson le-am strans cat am putut de bine si acum este k si nou.Am umplut iar rezervorul full si nu picura absolut delok. This post has been edited by zabar: 13 Jun 2013, 16:30 |
--------------------
renault
laguna
2.2 / 150
|
|
i96nds |
![]()
Post
#5
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Mie mi-au taiat hotii acel furtun, cu cutitul au dat gaura. A trebuit sa tin nivelul de benzina mereu sub jumatate. De la balans oricum benzina se plimba fata-spate... Asadar preferabil 15 litri in rezervor maxim.
O carpa intr-adevar e buna - doar se va imbiba putin cu benzina si va avea miros - dar macar nu va curge mult. Sunt curios cum arata colierele astea de plastic cu insertie metalica... Sunt tot ca niste soricei de cabluri ? Una peste alta, nu e chiar asa usor sa gasesti furtun dintr-ala care face legatura intre gura de umplere si rezervor. Am impresia ca e un cauciuc mai special, cu anumita insertie la mijloc. Nu sunt foarte sigur... Sper ca la tine e doar problema de etansare, nu o problema cu acel cauciuc in sine. Drum bun ! |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
zabar |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 August 12 ![]() |
Am 3 zile de cand am rezolvat problema cum am explicat in postarea de mai sus este ok am facut plinul la rezervor sa vad daca mai curge si deocamdata este ok.Bineinteles am fost si la un service a zambit nenea mecanicu dar mi-a spus ca ce am facut acolo este sistem antifurt benzina
![]() |
--------------------
renault
laguna
2.2 / 150
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
De la gura de umplere pana la rezervor, benzina trece printr-un cot de plastic si un racord de cauciuc. Cotul de plastic e 90-100 de lei, cica, dar eu pe racordul de cauciuc (VMComp, aceleasi inscriptii ca pe cel dat jos) am dat 8 lei. Hint: bonmarc.
|
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
zabar |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 August 12 ![]() |
Daca este sa cum zici e foarte bine ideea este ca am cerut la un magazin piese dacia racordul de cauciuc si-a mi-au spus ca de origine numai pe comanda si este 96 de ron am zis si eu ca este fff mult si mi au arata catalogul de preturi caci asta am zis si eu este un manson de cauciuc pana la urma nu o fi din aur.
. |
--------------------
renault
laguna
2.2 / 150
|
|
i96nds |
![]()
Post
#9
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Tocmai am studiat problema in detaliu.
Furtunul acela nu are nici o insertie speciala. Pur si simplu e un furtun. In rezervor nu e presiune deosebita - asa ca orice furtun e bun, daca are parametrii necesari. Diametrul interior : 40 mm Diametrul exterior : 48 mm (cate 4 mm pe fiecare parte e grosimea efectiva a furtunului) Lungime totala: 93 mm. (adica un pic peste 9 cm) Acest furtun va fi prins cu 2 coliere: unul catre rezervor si unul catre gura de umplere, adica acea piesa din plastic ce vine de la busonul de benzina in jos. Pe mansonul acesta de cauciuc pe care il am eu, scrie: ROLAST 8200218932 - cred ca e cod de Renault. Sincer mai mult de 10 lei nu merita asa ceva... Mitul pieselor de origine e bun la piese serioase, unde e presiune deosebita, tehnologie deosebita etc. Dar aici nu e cazul. Va uitati si voi ca materialul sa fie cat de cat flexibil, incat el sa se muleze pe rezervor atunci cand il montati. This post has been edited by i96nds: 20 Jun 2013, 10:07 |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#10
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
i96nds vezi ca acel furtun pe care nu tu dai 10 lei,este unu mai special,trebuie sa reziste la benzina sa nu se dizolve,sau daca vrei sa lasi dara de benzina dupa tine ,treaba ta
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
klaus |
![]()
Post
#11
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
cam ce plastice se dizolva in benzina?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#12
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
zabar |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 August 12 ![]() |
Deci atat timp cat mansonul acela de cauciuc original care l-a avut masina din fabrica sa mancat in 10 ani inseamna ca nu degeaba este recomndata sa pui de origine probabil ingineri aia care au gandit masina stiu ei ce zic.Cred ca toata lumea stie ca benzina topeste anumite tipuri de plastic sau cauciucuri.Deci acolo este clar un cauciuc mai special mai ales ca prin el trec sute de litri de benzina.Asa ca nu cred ca este un mit cu piesele originale asa cum a spus colegul de mai sus.Problema este ca au aprut tot felul de piese after marjet care intradevar sunt foarte ieftine si accesibile pe criza asta si mai ales sunt promovate foarte mult de asa zisi meseriasi vanzatori de la tarabe care stiu ei cat de bine potriveste domnule o piesa de 10 ron in loc de una de origine de 100 ron,Nu vreau sa intru in gura nimanui dar de 10 ron pui de 10 ron ai.Am preferat sa fac comanda de manson de 90 de ron decat sa pun de 17 ron cum am gasit pe net.
Eu am deschis topicul intreband tocmai asta daca benzina topeste banda izoler care o aveam la momentul ala pe autostrada,benzina curgea vizibil...si DA o topeste.Dupa 5 zile a aparut umezeala unde am improvizat. 20 Jun 2013, 17:34: Iulikk totusi pana sa pui tu capacul la rzervor chiar daca ai dat pe bara benzina ea se evapora instantaneu..totusi bara asa cum pare ea fragila este destul de rezistenta...si dupa toate discutiile astea am facut acum 10 min un experiment am pus benzina intr0un pahar de plastic si la topit. This post has been edited by zabar: 20 Jun 2013, 17:34 |
--------------------
renault
laguna
2.2 / 150
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu cum e la Solenza, dar mansonul pe care l-am cumparat cu 8 lei e identic cu cel original, pe care l-am dat jos dupa 12 ani. Si aici ma refer la inscrisurile de pe el, nu doar la forma.
![]() This post has been edited by MyKe89: 20 Jun 2013, 18:08 |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
klaus |
![]()
Post
#15
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(zabar @ 20 Jun 2013, 16:12) Eu nu prea stiu decat de probleme cu polistirenul si styroformul, din gama de plastice (din care sunt facute paharele...). Ca altfel nu ar fi canistre pentru benzina/motorina de plastic si nici nu ai putea lua benzina de la benzinarie in sticle de apa plata de 2-5 litri... In ce priveste cauciucul, eu stiu niste conducte, de la berlina incoace, care sunt usor din ... cauciuc. Fix pe sistemul de alimentare. Bine, inteleg ca nu e chiar cauciuc natural, dar tot cauciuc e. Si ca o subtilitate, cred ca la benzina nu ar fi vorba de a topi ceva (reactie exoterma). Cred ca mai degraba e vorba de o dizolvare (ruperea lanturilor moleculare ale materialului prin lipirea la alte molecule - ale dizolvantului) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#16
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
QUOTE(zabar @ 20 Jun 2013, 17:12) ![]() QUOTE(zabar @ 20 Jun 2013, 17:12) Iulikk totusi pana sa pui tu capacul la rzervor chiar daca ai dat pe bara benzina ea se evapora instantaneu..totusi bara asa cum pare ea fragila este destul de rezistenta...si dupa toate discutiile astea am facut acum 10 min un experiment am pus benzina intr0un pahar de plastic si la topit. Bun, am mai invatat ceva pe ziua de azi! ![]() |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
marius80_eugen |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Ia un pahar de unica folosinta si toarna benzina in el. Nu prea multa, ca faci risipa. Sa ne zici si noua ce se intampla.
|
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
vladut88 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
Asa se topeste paharu ca si cum nu ar fi , in 2 minute ramane fara fund , sau baga un pahar de unica folosinta intrun bidon de 5 10 sau cat vrei numa sa il poti indesa cuma pe gura , sa vezi cum se "evapora " paharu
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#20
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(zabar @ 20 Jun 2013, 16:12) Eu am deschis topicul intreband tocmai asta daca benzina topeste banda izoler care o aveam la momentul ala pe autostrada,benzina curgea vizibil...si DA o topeste.Dupa 5 zile a aparut umezeala unde am improvizat. Benzina ti-a dizolvat adezivul de pe banda, si de-aia nu-ti mai etansa. |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(klaus @ 20 Jun 2013, 20:34) In ce priveste cauciucul, eu stiu niste conducte, de la berlina incoace, care sunt usor din ... cauciuc. Fix pe sistemul de alimentare. Bine, inteleg ca nu e chiar cauciuc natural, dar tot cauciuc e. Ceva-ceva zice el. Ca aveam si eu pe a mea vreo doua furtune de gradina in locul celor normale (mostenire de le fostul propritar), si cu toate ca inca nu curgeau, se vedea pe ele ca nu le-a facut extrem de multa placere sa stea cu benzina in ele. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
klaus |
![]()
Post
#22
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Pai io ce-am zis mai sus?
Aveam furtune de gradina de cauciuc pe tur/retur intre tevi si rezervor. Erau deja umflate in toate felurile posibile. Clar cauciucul se inmuiase, incet da' sigur, de la contactul prelungit cu benzina. Intre tevi si pompa de benzina, aveam furtunasele normale. Dupa cum aratau (culoare, crapaturi pe exterior), antice. Un chin intreg sa le schimb, si pe dinauntru aratau ok. Asa ca si eu cred ca e posibil sa fie "aditivata" reteta de cauciuc pentru furtune de combustibil. L.E. Bine, si alea de gradina aveau deja o varsta acceptabila, nu si-au dat duhul in cateva luni. This post has been edited by bucatzel: 21 Jun 2013, 18:13 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Concluzia este ca la benzina trebuie sa folositi furtune speciale de benzina / carburanti si nu de gradina . Nu conteaza ca nu dati 90 ron sau 2 ron pe 20 cm de furtun , ci ca acel furtun sa fie destinat functiei dorite de voi .
Si al meu este crapat la suprafata si am luat unul de 2 ani , dar nenorocirea de pe masina se incapataneaza sa reziste ![]() |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
zabar |
![]() ![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 August 12 ![]() |
Schimbal ca uite asa m-a prins pe mine pe unde nu trebuie pe la mama dracului...tot asa m-a atentionat un mecanic si pe mine dar am zis cat timp nu curge merg inainte cu tupeu...si cu tupeu a inceput sa curga si benzina
![]() Gata am schimbat si eu minunatia de manson am luat de origine 87 ron si spre curiozitatea mea am cumparat unul de 12.5 am renuntat la 2-3 beri ![]() |
--------------------
renault
laguna
2.2 / 150
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Prinde-le intr-o poza.
|
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
i96nds |
![]()
Post
#27
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Iata ca a inceput si la mine sa miroase a benzina.
De data asta problema nu e la mansonul de cauciuc ci problema e de la gura de umplere. Hotii au reusit sa imi fure benzina anul trecut - si ei au perforat gura de umplere cu un cutit. In toamna am dat jos gura de umplere si am lipit-o cu poxipol Toate bune pana acum, in iunie, cand a inceput iarasi sa picure benzina. Se pare ca Poxipol-ul nu a mai stat bine la locul lui si benzina isi face loc. Deci ce parere aveti ? Benzina a facut ca adezivul sa nu mai faca priza bine ? Poxipol-ul in sine nu pare dizolvat de benzina, dar totusi lichidul a curs pe langa. Cu ce altceva pot sa lipesc gura de umplere? |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#28
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
o alta modalitate de carpire ar fi introducerea unui segment de teava 1-2-3-4-5 cm in interiorul furtunului iar pe exterior montarea a 2 coliere metalice.
depinde unde e spart furtunul. ![]() |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
i96nds |
![]()
Post
#29
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu prea merge bagat ceva inauntru, ca gura de umplere se va pozitiona in final chiar lipita de intrarea in rezervor.
Deci furtunul acesta de cauciuc este exact facut pentu a prinde colierele pe el - prin interiorul furtunului cam sunt plastice, nu ramane loc pentru teava. Ceva idei legate de problema mea cu poxipolul ? Cu ce pot lipi gura de umplere ? |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
Capitan_marian |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 790 Joined: 10 December 12 ![]() |
il dai jos il lipesti cu letconu bine si dupa aceia dai cu poxipol pe lipitura si lasi 24 ore. ca altfel nu
asa facusem si eu inainte am dat direct pe crapatura pe masina direct am lasat doar 10 min si am pornito... a tinut o saptamana, dupaia iar mirosea. |
--------------------
Btwin RockRider
520
2016 Corbeanca
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 08:17 |