Setul / segmentii uzati si nu consuma DELOC ulei., COMBINATIE PARADOXALA
![]() ![]() ![]() |
Setul / segmentii uzati si nu consuma DELOC ulei., COMBINATIE PARADOXALA
dacis |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|||
andu911 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
ai cumva aprindere electronica ? schimba platina ca de cand cu ploile astea multi au probleme cu ele din cauza umiditatii. probabil de la asta n-ai ralanti stabil si zguduie la 3000 rpm
Poti sa ai segmentii tociti la maxim ca nu de la astia zguduie. |
--------------------
-
-
-
|
|
dacis |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
QUOTE(andu911 @ 25 Sep 2005, 21:20) ai cumva aprindere electronica ? schimba platina ca de cand cu ploile astea multi au probleme cu ele din cauza umiditatii. probabil de la asta n-ai ralanti stabil si zguduie la 3000 rpm Poti sa ai segmentii tociti la maxim ca nu de la astia zguduie. Da, am aprindere electronica (rosie, Tg. Mures, cu led). Dar, totusi, ce are asta a face? This post has been edited by dacis: 26 Sep 2005, 06:29 |
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#4
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Esti sigur ca nici lichid de racire nu-ti intra in ulei? Verifica si tu compresia motorului.
Nu am auzit pana acum de simeringuri la supapa. Stiam ca etansarea se face intre supapa si scaun. This post has been edited by tatabobu: 26 Sep 2005, 09:00 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
dacis |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 26 Sep 2005, 10:12) Esti sigur ca nici lichid de racire nu-ti intra in ulei? Verifica si tu compresia motorului. Nu am auzit pana acum de simeringuri la supapa. Stiam ca etansarea se face intre supapa si scaun. 1. Sigur nu-mi intra lichid de racire in ulei. 2. E drept ca nu stiu cum se cheama respectivele piese, probabil ghiduri supapa, dar sigur exista la modele mai noi. |
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
La motor 1397 pe ghiduri se monteaza simeringuri; la 1289 nu; se pot schimba si la asta ghidurile cu unele de 1397 si se pot monta simeringuri. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Ov |
![]()
Post
#7
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
pt mers neregulat si mai ales opritul motorului, verifica si servo-frana sa nu aiba membrana sparta si sa traga aer fals. Nu ai simtit nici o schimbare in comportamentul franei ?
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
dacis |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
QUOTE(Ov @ 26 Sep 2005, 14:51) pt mers neregulat si mai ales opritul motorului, verifica si servo-frana sa nu aiba membrana sparta si sa traga aer fals. Nu ai simtit nici o schimbare in comportamentul franei ? S-ar putea sa mi se para, dar parca este ceva mai tare pedala. Ori daca membrana ar fi sparta si ar trage aer fals n-ar trebui sa fie invers? This post has been edited by dacis: 26 Sep 2005, 14:56 |
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
andreic200 |
![]() ![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 25 April 05 From: Bacau ![]() |
Vezi ca ati intra benzina in ulei de nu scade ia joja si da pe deget putin ulei si vezi daca miroase a benzina.
Am avut probleme cu o bujie nu dadea scintee si mam trezit cu nivelul mai sus decit trebuia cu putin si asta din cauza ca am mers ceva asa. Mers neregulet chestia cu servofrana. |
--------------------
Dacia
1310 tlx
- BC-71-BAL
|
|
andu911 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
dacis |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
QUOTE(andu911 @ 26 Sep 2005, 18:42) Din cauza platinei impuscate. Motorul iti merge inca din cauza ca ai aprindere electronica, iar prin platina trece un curent mult mai slab. Pe unde pierde compresie, totusi? Iar in alta ordine de idei, ce sa fac sa nu se mai impuste platinile? (Asta in conditiile in care am aprindere electronica...) |
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
andu911 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(dacis @ 26 Sep 2005, 20:02) Pe unde pierde compresie, totusi? Iar in alta ordine de idei, ce sa fac sa nu se mai impuste platinile? (Asta in conditiile in care am aprindere electronica...) Normal de-aia e facuta aprinderea aia, ca sa treaca un curent mai slab prin platina si s-o protejeze si ca sa dea scanteie mai puternica la bujie. Numai ca din cauza umiditatii ridicate din ultimile zile a cedat, vreo 10 zile la rand a plouat fara oprire, e o exceptie de la regula. Deci n-ai ce sa faci...dar daca nu mai ploua in halul asta, n-o sa mai ti se impuste platina. |
--------------------
-
-
-
|
|
dacis |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
QUOTE(andreic200 @ 26 Sep 2005, 17:51) Vezi ca ati intra benzina in ulei de nu scade ia joja si da pe deget putin ulei si vezi daca miroase a benzina. Am avut probleme cu o bujie nu dadea scintee si mam trezit cu nivelul mai sus decit trebuia cu putin si asta din cauza ca am mers ceva asa. Mers neregulet chestia cu servofrana. Nu, sigur nu a intrat benzina in ulei. E sigur. Am verificat |
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
chichi |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 28 December 04 From: Braila ![]() |
QUOTE(dacis @ 25 Sep 2005, 13:13) In al doilea rand, la relanti mersul este neregulat, cu variatii vizibile ale turatiei, cu toate ca pana de curand motorul mergea rotund. In al treilea rand, cand ma deplasez (iar motorul este CALD, la temperatura standard -- aprox.80-90 C) si se intampla sa scot din viteza (= trec in regim de relanti) si calc frana uneori se opreste motorul de tot. Intrebarile mele sunt: - presiunea se pierde numai pe la segmenti? - de ce pierderea este evident mai mare cand motorul este cald? Ar putea fi vorba, de pilda, de semeringurile supapelor (le-am schimbat cand am luat masina, ca nu aveam presiune la ulei -- erau Goetze, parca)? Ori de altceva? Mentionez ca impiedicand gazele de carter sa mai ajunga in carburator (eliminandu-le afara, printr-un furtun provizoriu, ca acum am revenut la varianta standard, din fabricatie) turatia la relanti a crescut vizibil, iar relantiul era parca ceva mai stabil Ai verificat platina, bujiile (aprinderea), carburatorul, amestecul si filtrul de aer?... Ar putea fi o cauza a relantiului instabil... ![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.2V
2012
- BR
|
|
Buyaka |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dacis @ 26 Sep 2005, 13:18) S-ar putea sa mi se para, dar parca este ceva mai tare pedala. Ori daca membrana ar fi sparta si ar trage aer fals n-ar trebui sa fie invers? Ceea ce e sigur 99% e ca ai membrana sparta la servofrana sau cel putin supapa de plastic... pedala e tare pentru ca nu mai functioneaza servo (nu mai face vid din cauza membranei) la fel si ralenti-ul e instabil pentru ca trage aer fals pe la servo. Schimba servo si vezi cum se comporta... orice motor scoate gaze in carter intr-o cantitate mai mare sau mai mica in functie de uzura atata timp cat nu scoate fum efectiv nu ai de ce sa dai drumul gazelor afara. Bafta! |
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#16
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
exista si semeringuri la supape si ghiduri!ghidurile "tin" supapa,semeringurile nu lasa sa intre ulei in cilindri
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
dacis |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
|
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
dacis |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
QUOTE(Buyaka @ 27 Sep 2005, 14:47) Ceea ce e sigur 99% e ca ai membrana sparta la servofrana sau cel putin supapa de plastic... pedala e tare pentru ca nu mai functioneaza servo (nu mai face vid din cauza membranei) la fel si ralenti-ul e instabil pentru ca trage aer fals pe la servo. Schimba servo si vezi cum se comporta... orice motor scoate gaze in carter intr-o cantitate mai mare sau mai mica in functie de uzura atata timp cat nu scoate fum efectiv nu ai de ce sa dai drumul gazelor afara. Bafta! Stiu ce inseamna o pedala "tare"... Am spus doar ca pedala pare ceva mai tare decat, sa zic, acum cateva luni, nu ca nu intra in functiune servofrana. De aceea intreb daca membrana poate sa fie doar putin fisurata. Ori aceasta se defecteaza doar complet, adica atunci cand se defecteaza, frana se transforma direct intr-o frana fara servo? Presupunand ca acesta este defectul, se poate ca efectul sa se faca simtit doar dupa ce motorul se incalzeste bine? This post has been edited by dacis: 28 Sep 2005, 06:48 |
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Stranguleaza furtunul de la servo. Daca relantiul se "rotunjeste" defect la servo.
Supapa e buna? Daca da, servo defect. (membrana sau supapa disc) Nu stiu daca vei reusi sa schimbi tu la servo ce trebuie pe acolo, incearca la un meserias real. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
dacis |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 28 Sep 2005, 10:11) Stranguleaza furtunul de la servo. Daca relantiul se "rotunjeste" defect la servo. Supapa e buna? Daca da, servo defect. (membrana sau supapa disc) Nu stiu daca vei reusi sa schimbi tu la servo ce trebuie pe acolo, incearca la un meserias real. Sunt indeajuns de priceput ca sa fac verificarile de mai sus si ca sa-mi dau seama ca daca este vorba de vreun defect din cele prezentate mai sus voi ajunge, evident, "la un meserias real". Multumesc de sfat. Am sa verific. |
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
dacis |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
SI TOTUSI NU M-AM LAMURIT DACA SUNT PROBLEME CU SEGMENTII ORI CU SETUL MOTOR...
|
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
argon |
![]()
Post
#22
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Subiectu principal al topicului este ca nu consuma ulei desi setul e uzat..daca nu ma insel.
Ca iti baga benzina in ulei te-ai gandit? Nu se poate sa nu iti consume ulei..consuma si se completeaza cu benzina..oricum nu cred c-o mai duce mult... Noi nu putem sa te lamurim dc sunt probleme cu segmentii sau cu setul asa prin corespondenta ca nu-i nimeni medium pe aici..de ce nu te duci tu la un mecanic bun ca sigur iti spune!!! This post has been edited by argon: 28 Sep 2005, 09:10 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dacis |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
QUOTE(argon @ 28 Sep 2005, 11:09) Subiectu principal al topicului este ca nu consuma ulei desi setul e uzat..daca nu ma insel. Ca iti baga benzina in ulei te-ai gandit? Nu se poate sa nu iti consume ulei..consuma si se completeaza cu benzina..oricum nu cred c-o mai duce mult... Noi nu putem sa te lamurim dc sunt probleme cu segmentii sau cu setul asa prin corespondenta ca nu-i nimeni medium pe aici..de ce nu te duci tu la un mecanic bun ca sigur iti spune!!! Nu vreau sa aflu daca sunt probleme cu setul sau cu segmentii prin corespondenta ci voiam sa stiu care ar fi posibilele cauze care ar duce la scapari de presiune in capacul culbutorilor, eventual ori mai degraba indeosebi daca exista si alte posibile cauze decat uzura segmentilor si/sau a setului. Asta in conditiile in care consumul de ulei a fost de 200 ml / 8.000 km. Si, repet, NU BAGA BENZINA IN ULEI, IAR GAZELE CARE IES PE FURTUNUL CE DUCE DE LA CAPACUL CULBUTORILOR LA CARBURATOR SUNT TRANSPARENTE. Evident ca am sa ajung la un mecanic. Dar voiam sa stiu daca e f.f.f.f. urgent, ori pot sa mai aman o vreme. This post has been edited by dacis: 28 Sep 2005, 10:04 |
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
dizzy |
![]()
Post
#24
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.088 Joined: 11 February 04 ![]() |
Ar putea fi si un piston spart.
Poate fi o spartura mica, asa cum am avut eu la berlina. In cazul asta scapa compresie in baia de ulei si fara sa il manance pe la segmenti. Oricum, daca merge bine motorul lasa-l asa. Verifica aprinderea si carburatia si da-i bataie. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
dacis |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
QUOTE(dizzy @ 28 Sep 2005, 12:20) Ar putea fi si un piston spart. Poate fi o spartura mica, asa cum am avut eu la berlina. In cazul asta scapa compresie in baia de ulei si fara sa il manance pe la segmenti. Oricum, daca merge bine motorul lasa-l asa. Verifica aprinderea si carburatia si da-i bataie. Sa inteleg ca va functiona relativ bine in eventualitatea in care s-a spart un piston? Iar acest lucru s-ar putea sa se fi intamplat pentru ca un meserias mi-a reglat culbutorii si pe admisie si pe evacuare la 0,15?... Intreb si eu. |
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
dacis |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
|
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(dacis @ 1 Oct 2005, 10:36) Daca semeringurile (unul sau mai multe) sunt defecte, acest fapt poate determina scapari de gaze de ardere / pierdere de compresie ?... Pierdere de compresie nu, pierdere de gaze posibil si un mic consum de ulei. Editat: consumul de ulei poate fi mic de tot, aparent in limite normale... This post has been edited by diaconuliviu: 3 Oct 2005, 13:31 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
dacis |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 3 Oct 2005, 14:33) Pierdere de compresie nu, pierdere de gaze posibil si un mic consum de ulei. Editat: consumul de ulei poate fi mic de tot, aparent in limite normale... SI ATUNCI GAZELE CARE IES PE FURTUNUL DE LA CAPACUL CULBUTORILOR CAREI/CAROR DEFECTIUNI LI SE DATOREAZA? O ENUMERARE EXHAUSTIVA ESTE POSIBILA? |
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
dacis |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
Revin cu o intrebare la care inca mai astept / va rog pentru un raspuns: CAROR DEFECTIUNI POSIBILE LI SE DATOREAZA GAZELE CARE IES ABUNDENT (=PIERDERE DE COMPRESIE) PE FURTUNUL CE DUCE DE LA CAPACUL CULBUTORILOR LA CARBURATOR.
O ENUMERARE A CAUZELOR, EVENTUAL EXHAUSTIVA, ESTE POSIBILA? Va multumesc. This post has been edited by dacis: 8 Oct 2005, 15:39 |
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
sonykel |
![]()
Post
#30
|
![]() Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta ![]() |
am si eu o intrebare?mie nu-mi lucreaza 2pistoane deci cat costa setul motor si segmenti?
|
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 00:57 |