DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Setul / segmentii uzati si nu consuma DELOC ulei., COMBINATIE PARADOXALA

dacis
post 25 Sep 2005, 12:13
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




Am citit cateva ceasuri topicuri despre recuperare gaze de carter, segmenti, set motor, furtun sub masina etc. si am constata ca ma confrunt cu o situatie paradoxala. Masina mea (berlina, 1995, 110 mii km), care nu stiu daca a fost segmentata ori daca i-a fost schimbat vreodata setul motor (cand am cuparat-o avea aprox. 70 mii km) merge destul de ciudat. Simptomele sunt multiple.

Mai intai cand accelerez si depasesc (aprox.) 3000 de ture aud o bataie in motor care o zguduie cumplit. Calcand ambreiajul efectul dispare si, accelerand constant si foarte fin, pot ajunge pana spre 3400 de ture (la mine in vit a V-a = 115-120km/h). Asta in sarcina, caci cu masina scoasa din viteza fenomenul nu se produce la nici o turatie.

In al doilea rand, la relanti mersul este neregulat, cu variatii vizibile ale turatiei, cu toate ca pana de curand motorul mergea rotund.

In al treilea rand, cand ma deplasez (iar motorul este CALD, la temperatura standard -- aprox.80-90 C) si se intampla sa scot din viteza (= trec in regim de relanti) si calc frana uneori se opreste motorul de tot.

In sfarsit, chestia cea mai paradoxala... In mod evident masina scapa compresie. Scotand furtunul care iese din capacul culbutorilor constat ca ies gaze intr-o cantitate impresionata -- probabil ca daca as obtura furtunul 30 de sec mi-ar arunca capacul de umplere cu ulei. Cred ca de aceea toti mecanicii care au vazut masina (deocamdata doar atat, ca n-a demontat pana acum nici unul nimic la motor, nici macar capacul culbutorilor) au dat sentinta: SETUL MOTOR ORI MACAR SEGMENTII DUSI. Numai ca in mod curios masina nu consuma deloc ulei. Dar absolut DELOC. Adica nu completez nici un gram de ulei de la un schimb la altul (si nu schim uleiul la 500 km, ci la 5-8 mii). Mentionez ca acel gaz care iese pe furtun este aproape incolor, iar in baia de ulei nu am deloc benzina.

Intrebarile mele sunt:
- presiunea se pierde numai pe la segmenti?
- de ce pierderea este evident mai mare cand motorul este cald? Ar putea fi vorba, de pilda, de semeringurile supapelor (le-am schimbat cand am luat masina, ca nu aveam presiune la ulei -- erau Goetze, parca)? Ori de altceva? Mentionez ca impiedicand gazele de carter sa mai ajunga in carburator (eliminandu-le afara, printr-un furtun provizoriu, ca acum am revenut la varianta standard, din fabricatie) turatia la relanti a crescut vizibil, iar relantiul era parca mai stabil.

Sper ca nu repet a n-spea oara o problema dezbatuta in nenumarate topicuri, dar nu am gasit in niciunul combinatia aceasta de simptome...

Multumesc. Si astept explicatii si sfaturi cu privire la ce-i de facut.

This post has been edited by dacis: 25 Sep 2005, 12:14


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 25 Sep 2005, 19:20
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




ai cumva aprindere electronica ? schimba platina ca de cand cu ploile astea multi au probleme cu ele din cauza umiditatii. probabil de la asta n-ai ralanti stabil si zguduie la 3000 rpm
Poti sa ai segmentii tociti la maxim ca nu de la astia zguduie.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacis
post 26 Sep 2005, 06:29
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




QUOTE(andu911 @ 25 Sep 2005, 21:20)
ai cumva aprindere electronica ? schimba platina ca de cand cu ploile astea multi au probleme cu ele din cauza umiditatii. probabil de la asta n-ai ralanti stabil si zguduie la 3000 rpm
Poti sa ai segmentii tociti la maxim ca nu de la astia zguduie.
*



Da, am aprindere electronica (rosie, Tg. Mures, cu led). Dar, totusi, ce are asta a face?

This post has been edited by dacis: 26 Sep 2005, 06:29


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 26 Sep 2005, 08:12
Post #4


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Esti sigur ca nici lichid de racire nu-ti intra in ulei? Verifica si tu compresia motorului.
Nu am auzit pana acum de simeringuri la supapa. Stiam ca etansarea se face intre supapa si scaun.

This post has been edited by tatabobu: 26 Sep 2005, 09:00


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacis
post 26 Sep 2005, 10:07
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




QUOTE(tatabobu @ 26 Sep 2005, 10:12)
Esti sigur ca nici lichid de racire nu-ti intra in ulei? Verifica si tu compresia motorului.
Nu am auzit pana acum de simeringuri la supapa. Stiam ca etansarea se face intre supapa si scaun.
*


1. Sigur nu-mi intra lichid de racire in ulei.
2. E drept ca nu stiu cum se cheama respectivele piese, probabil ghiduri supapa, dar sigur exista la modele mai noi.


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 26 Sep 2005, 12:14
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere





La motor 1397 pe ghiduri se monteaza simeringuri; la 1289 nu; se pot schimba si la asta ghidurile cu unele de 1397 si se pot monta simeringuri.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 26 Sep 2005, 12:51
Post #7


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




pt mers neregulat si mai ales opritul motorului, verifica si servo-frana sa nu aiba membrana sparta si sa traga aer fals. Nu ai simtit nici o schimbare in comportamentul franei ?


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacis
post 26 Sep 2005, 13:18
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




QUOTE(Ov @ 26 Sep 2005, 14:51)
pt mers neregulat si  mai ales opritul motorului, verifica si servo-frana sa nu aiba membrana sparta si sa traga aer fals. Nu ai simtit nici o schimbare in comportamentul franei ?
*



S-ar putea sa mi se para, dar parca este ceva mai tare pedala. Ori daca membrana ar fi sparta si ar trage aer fals n-ar trebui sa fie invers?


This post has been edited by dacis: 26 Sep 2005, 14:56


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreic200
post 26 Sep 2005, 15:51
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 25 April 05
From: Bacau




Vezi ca ati intra benzina in ulei de nu scade ia joja si da pe deget putin ulei si vezi daca miroase a benzina.
Am avut probleme cu o bujie nu dadea scintee si mam trezit cu nivelul mai sus decit trebuia cu putin si asta din cauza ca am mers ceva asa.
Mers neregulet chestia cu servofrana.


--------------------
Dacia 1310 tlx - BC-71-BAL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 26 Sep 2005, 16:42
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(dacis @ 26 Sep 2005, 06:29)
Da, am aprindere electronica (rosie, Tg. Mures, cu led). Dar, totusi, ce are asta a face?
*



Din cauza platinei impuscate. Motorul iti merge inca din cauza ca ai aprindere electronica, iar prin platina trece un curent mult mai slab.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacis
post 26 Sep 2005, 20:02
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




QUOTE(andu911 @ 26 Sep 2005, 18:42)
Din cauza platinei impuscate. Motorul iti merge inca din cauza ca ai aprindere electronica, iar prin platina trece un curent mult mai slab.
*


Pe unde pierde compresie, totusi?

Iar in alta ordine de idei, ce sa fac sa nu se mai impuste platinile? (Asta in conditiile in care am aprindere electronica...)


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 26 Sep 2005, 22:55
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(dacis @ 26 Sep 2005, 20:02)
Pe unde pierde compresie, totusi?

Iar in alta ordine de idei, ce sa fac sa nu se mai impuste platinile? (Asta in conditiile in care am aprindere electronica...)
*



Normal de-aia e facuta aprinderea aia, ca sa treaca un curent mai slab prin platina si s-o protejeze si ca sa dea scanteie mai puternica la bujie. Numai ca din cauza umiditatii ridicate din ultimile zile a cedat, vreo 10 zile la rand a plouat fara oprire, e o exceptie de la regula.
Deci n-ai ce sa faci...dar daca nu mai ploua in halul asta, n-o sa mai ti se impuste platina.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacis
post 27 Sep 2005, 06:11
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




QUOTE(andreic200 @ 26 Sep 2005, 17:51)
Vezi ca ati intra benzina in ulei de nu scade ia joja si da pe deget putin ulei si vezi daca miroase a benzina.
Am avut probleme cu o bujie nu dadea scintee si mam trezit cu nivelul mai sus decit trebuia cu putin si asta din cauza ca am mers ceva asa.
Mers neregulet chestia cu servofrana.
*


Nu, sigur nu a intrat benzina in ulei. E sigur. Am verificat


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chichi
post 27 Sep 2005, 12:26
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 28 December 04
From: Braila




QUOTE(dacis @ 25 Sep 2005, 13:13)
In al doilea rand, la relanti mersul este neregulat, cu variatii vizibile ale turatiei, cu toate ca pana de curand motorul mergea rotund.

In al treilea rand, cand ma deplasez (iar motorul este CALD, la temperatura standard -- aprox.80-90 C) si se intampla sa scot din viteza (= trec in regim de relanti) si calc frana uneori se opreste motorul de tot.

Intrebarile mele sunt:
- presiunea se pierde numai pe la segmenti?
-  de ce pierderea este evident mai mare cand motorul este cald? Ar putea fi vorba, de pilda, de semeringurile supapelor (le-am schimbat cand am luat masina, ca nu aveam presiune la ulei -- erau Goetze, parca)? Ori de altceva?  Mentionez ca impiedicand gazele de carter sa mai ajunga in carburator (eliminandu-le afara, printr-un furtun provizoriu, ca acum am revenut la varianta standard, din fabricatie) turatia la relanti a crescut vizibil, iar relantiul era parca ceva mai stabil


Ai verificat platina, bujiile (aprinderea), carburatorul, amestecul si filtrul de aer?... Ar putea fi o cauza a relantiului instabil... huh.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.2V 2012 - BR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Buyaka
post 27 Sep 2005, 12:47
Post #15


Membru pasionat


Group: Members
Posts: 507
Joined: 23 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(dacis @ 26 Sep 2005, 13:18)
S-ar putea sa mi se para, dar parca este ceva mai tare pedala. Ori daca membrana ar fi sparta si ar trage aer fals n-ar trebui sa fie invers?
*




Ceea ce e sigur 99% e ca ai membrana sparta la servofrana sau cel putin supapa de plastic... pedala e tare pentru ca nu mai functioneaza servo (nu mai face vid din cauza membranei) la fel si ralenti-ul e instabil pentru ca trage aer fals pe la servo. Schimba servo si vezi cum se comporta... orice motor scoate gaze in carter intr-o cantitate mai mare sau mai mica in functie de uzura atata timp cat nu scoate fum efectiv nu ai de ce sa dai drumul gazelor afara.
Bafta!


--------------------
Dacia Berlina '96 Opel Frontera '97 '96; 4x4 '97 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 27 Sep 2005, 21:22
Post #16


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




exista si semeringuri la supape si ghiduri!ghidurile "tin" supapa,semeringurile nu lasa sa intre ulei in cilindri


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacis
post 28 Sep 2005, 06:32
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




QUOTE(chichi @ 27 Sep 2005, 14:26)
Ai verificat platina, bujiile (aprinderea), carburatorul, amestecul  si filtrul de aer?... Ar putea fi o cauza a relantiului instabil... huh.gif
*



Da, am verificat si totul pare in regula.


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacis
post 28 Sep 2005, 06:41
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




QUOTE(Buyaka @ 27 Sep 2005, 14:47)
Ceea ce e sigur 99% e ca ai membrana sparta la servofrana sau cel putin supapa de plastic... pedala e tare pentru ca nu mai functioneaza servo (nu mai face vid din cauza membranei) la fel si ralenti-ul e instabil pentru ca trage aer fals pe la servo. Schimba servo si vezi cum se comporta... orice motor scoate gaze in carter intr-o cantitate mai mare sau mai mica in functie de uzura atata timp cat nu scoate fum efectiv nu ai de ce sa dai drumul gazelor afara.
Bafta!
*




Stiu ce inseamna o pedala "tare"... Am spus doar ca pedala pare ceva mai tare decat, sa zic, acum cateva luni, nu ca nu intra in functiune servofrana. De aceea intreb daca membrana poate sa fie doar putin fisurata. Ori aceasta se defecteaza doar complet, adica atunci cand se defecteaza, frana se transforma direct intr-o frana fara servo? Presupunand ca acesta este defectul, se poate ca efectul sa se faca simtit doar dupa ce motorul se incalzeste bine?

This post has been edited by dacis: 28 Sep 2005, 06:48


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 28 Sep 2005, 08:11
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Stranguleaza furtunul de la servo. Daca relantiul se "rotunjeste" defect la servo.
Supapa e buna? Daca da, servo defect. (membrana sau supapa disc) Nu stiu daca vei reusi sa schimbi tu la servo ce trebuie pe acolo, incearca la un meserias real.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacis
post 28 Sep 2005, 09:05
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




QUOTE(diaconuliviu @ 28 Sep 2005, 10:11)
Stranguleaza furtunul de la servo. Daca relantiul se "rotunjeste" defect la servo.
Supapa e buna? Daca da, servo defect. (membrana sau supapa disc) Nu stiu daca vei reusi sa schimbi tu la servo ce trebuie pe acolo, incearca la un meserias real.
*



Sunt indeajuns de priceput ca sa fac verificarile de mai sus si ca sa-mi dau seama ca daca este vorba de vreun defect din cele prezentate mai sus voi ajunge, evident, "la un meserias real". Multumesc de sfat. Am sa verific.


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacis
post 28 Sep 2005, 09:07
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




SI TOTUSI NU M-AM LAMURIT DACA SUNT PROBLEME CU SEGMENTII ORI CU SETUL MOTOR...


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Sep 2005, 09:09
Post #22


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Subiectu principal al topicului este ca nu consuma ulei desi setul e uzat..daca nu ma insel.
Ca iti baga benzina in ulei te-ai gandit?
Nu se poate sa nu iti consume ulei..consuma si se completeaza cu benzina..oricum nu cred c-o mai duce mult...

Noi nu putem sa te lamurim dc sunt probleme cu segmentii sau cu setul asa prin corespondenta ca nu-i nimeni medium pe aici..de ce nu te duci tu la un mecanic bun ca sigur iti spune!!!

This post has been edited by argon: 28 Sep 2005, 09:10


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacis
post 28 Sep 2005, 10:04
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




QUOTE(argon @ 28 Sep 2005, 11:09)
Subiectu principal al topicului este ca nu consuma ulei desi setul e uzat..daca nu ma insel.
Ca iti baga benzina in ulei te-ai gandit?
Nu se poate sa nu iti consume ulei..consuma si se completeaza cu benzina..oricum nu cred c-o mai duce mult...

Noi nu putem sa te lamurim dc sunt probleme cu segmentii sau cu setul asa prin corespondenta ca nu-i nimeni medium pe aici..de ce nu te duci tu la un mecanic bun ca sigur iti spune!!!
*



Nu vreau sa aflu daca sunt probleme cu setul sau cu segmentii prin corespondenta ci voiam sa stiu care ar fi posibilele cauze care ar duce la scapari de presiune in capacul culbutorilor, eventual ori mai degraba indeosebi daca exista si alte posibile cauze decat uzura segmentilor si/sau a setului. Asta in conditiile in care consumul de ulei a fost de 200 ml / 8.000 km. Si, repet, NU BAGA BENZINA IN ULEI, IAR GAZELE CARE IES PE FURTUNUL CE DUCE DE LA CAPACUL CULBUTORILOR LA CARBURATOR SUNT TRANSPARENTE.

Evident ca am sa ajung la un mecanic. Dar voiam sa stiu daca e f.f.f.f. urgent, ori pot sa mai aman o vreme.

This post has been edited by dacis: 28 Sep 2005, 10:04


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 28 Sep 2005, 10:20
Post #24


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.088
Joined: 11 February 04




Ar putea fi si un piston spart.
Poate fi o spartura mica, asa cum am avut eu la berlina.
In cazul asta scapa compresie in baia de ulei si fara sa il manance pe la segmenti. Oricum, daca merge bine motorul lasa-l asa.
Verifica aprinderea si carburatia si da-i bataie.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacis
post 29 Sep 2005, 09:19
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




QUOTE(dizzy @ 28 Sep 2005, 12:20)
Ar putea fi si un piston spart.
Poate fi o spartura mica, asa cum am avut eu la berlina.
In cazul asta scapa compresie in baia de ulei si fara sa il manance pe la segmenti. Oricum, daca merge bine motorul lasa-l asa.
Verifica aprinderea si carburatia si da-i bataie.
*



Sa inteleg ca va functiona relativ bine in eventualitatea in care s-a spart un piston?

Iar acest lucru s-ar putea sa se fi intamplat pentru ca un meserias mi-a reglat culbutorii si pe admisie si pe evacuare la 0,15?... Intreb si eu.


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacis
post 1 Oct 2005, 10:36
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




QUOTE(ydaniel @ 27 Sep 2005, 23:22)
exista si semeringuri la supape si ghiduri!ghidurile "tin" supapa,semeringurile nu lasa sa intre ulei in cilindri
*



Daca semeringurile (unul sau mai multe) sunt defecte, acest fapt poate determina scapari de gaze de ardere / pierdere de compresie ?...


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 3 Oct 2005, 12:33
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(dacis @ 1 Oct 2005, 10:36)
Daca semeringurile (unul sau mai multe) sunt defecte, acest fapt poate determina scapari de gaze de ardere / pierdere de compresie ?...
*


Pierdere de compresie nu, pierdere de gaze posibil si un mic consum de ulei.
Editat: consumul de ulei poate fi mic de tot, aparent in limite normale...

This post has been edited by diaconuliviu: 3 Oct 2005, 13:31


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacis
post 4 Oct 2005, 20:59
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




QUOTE(diaconuliviu @ 3 Oct 2005, 14:33)
Pierdere de compresie nu, pierdere de gaze posibil si un mic consum de ulei.
Editat: consumul de ulei poate fi mic de tot, aparent in limite normale...
*




SI ATUNCI GAZELE CARE IES PE FURTUNUL DE LA CAPACUL CULBUTORILOR CAREI/CAROR DEFECTIUNI LI SE DATOREAZA? O ENUMERARE EXHAUSTIVA ESTE POSIBILA?


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacis
post 8 Oct 2005, 15:38
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




Revin cu o intrebare la care inca mai astept / va rog pentru un raspuns: CAROR DEFECTIUNI POSIBILE LI SE DATOREAZA GAZELE CARE IES ABUNDENT (=PIERDERE DE COMPRESIE) PE FURTUNUL CE DUCE DE LA CAPACUL CULBUTORILOR LA CARBURATOR.

O ENUMERARE A CAUZELOR, EVENTUAL EXHAUSTIVA, ESTE POSIBILA?

Va multumesc.

This post has been edited by dacis: 8 Oct 2005, 15:39


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 10 Oct 2005, 05:47
Post #30


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




am si eu o intrebare?mie nu-mi lucreaza 2pistoane deci cat costa setul motor si segmenti?


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 00:57
Forum Renault