Problema dezaburire geam dreapta fata, as avea nevoie de niste recomandari
![]() ![]() ![]() |
Problema dezaburire geam dreapta fata, as avea nevoie de niste recomandari
cicos |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 20 May 05 From: Rm Valcea ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2005
- VL-xx-RLC
|
|||
ghc |
![]()
Post
#2
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu face asa la toate. La a mea merge dezaburirea excelent. Suna la VC si explica-le povestea cu service-ul la care ai fost. Pana la urma o sa mergi tot la ei si o sa-ti rezolve problema.
Daca apelezi la un service din Pitesti cine-ti deconteaza benzina? Garantia? |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
cicos |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 20 May 05 From: Rm Valcea ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2005
- VL-xx-RLC
|
|
ghc |
![]()
Post
#4
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Scuze, am fost confuz. Vroiam sa intreb cine acopera cheltuielile de deplasare pana la Pitesti.
Reparatiile in garantie se pot face in orice service autorizat Dacia. |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
vladan34 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 7 March 05 ![]() |
Pina una alta foloseste fanta de aer pentru interior de linga geam , orientata spre el.
|
--------------------
Logan
Laureate 1,4 Mpi
- BH-07-NzL
|
|
klaus |
![]()
Post
#6
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Trebuie demontat bordul si vazut cum sunt distribuitoarele de aer de la aeroterma, cum sunt conductele, daca nu cumva este iesirea din aeroterma obturata etc. Problema este ca s-ar putea sa fie nevoie sa se demonteze si aeroterma...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
cicos |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 20 May 05 From: Rm Valcea ![]() |
QUOTE(klaus @ 17 Nov 2005, 15:44) Trebuie demontat bordul si vazut cum sunt distribuitoarele de aer de la aeroterma, cum sunt conductele, daca nu cumva este iesirea din aeroterma obturata etc. Problema este ca s-ar putea sa fie nevoie sa se demonteze si aeroterma... E clar acum de ce nu voiau sa recunoasca problema: e prea mult de munca ! Totusi, sa ma duc la ei inapoi ? Nu prea-mi inspira incredere... Pentru ca: le-am zis si de problema cu carcasa la bord, de vine peste ceasuri, care e slabita. Au reusit cumva sa o stranga, dar nu stiu cum au reusit ca mi-au zgariat putin geamul de la ceasuri ! Cred ca au bagat surubelnita sa desfaca la carcasa aia. Asa ca ... nu m-as mai duce pe acolo. Nici nu te lasa sa stai langa mecanici ca le-as mai atrage eu atentia ! This post has been edited by cicos: 17 Nov 2005, 14:48 |
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2005
- VL-xx-RLC
|
|
avathan |
![]()
Post
#8
|
eu. Group: Banned Posts: 586 Joined: 16 March 05 From: Buc ![]() |
QUOTE - asa este, dar va zic eu ca mai bine nu demontam bordul, ca nu mai merge pus la loc ca in fabrica si o sa ramana niste jocuri, o sa apara zgomote ! io il inregistram si trimiteam caseta la VC ce-s tampiti ? sa cheme drq. p'aia de la Pitesti daca ei nu se pricep! acum nici nu stiu ce sa zic ... sa fii fericit ca au recunoscut ca-s incompetenti sau sa te dai cu capul de pereti de "fericire" si la mine e nevoie cateodata sa dirijez aerul din fante spre geamuri...dar doar pe tr1 si 2 a ventilatorului ca pe 3 si 4 tre sa dau casetofonul la maxim ... si cum a scris al mai jos mut pe de pe dezaburire ... This post has been edited by avathan: 17 Nov 2005, 14:58 |
--------------------
a
Rosu
1800
- @ unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
|
|
AL |
![]()
Post
#9
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Aeratorul rotund, pentru pasager, se poate orienta catre geam, insa el NU FUNCTIONEAZA decat cand esti pe positia de interior+picioare sau interior... pe primele doua: dezaburire si dezaburire+picioare nu exista flux de aer catre cele 4 rozete... solutia e sa dai alternativ pe parbriz si geamuri laterale...adica pe pozitia 1-2 sau 4
Ok... trebuie mers la service...e o problema cu cablurile de actionare.. probabil trebuie repozitionate deoarece nua ctioneaza corect asupra clapetelor din blocul de climatizare/ventilare... intr-adevar trebuie dat bordul jos dar daca il pun la loc si apar probleme e vina lor... adica sa se chinuie pana-l pun la loc corect... mie bordul de LGN mi se pare un sistem simplu de montat/demontat... daca se face totul cu constiinta lucrului bine facut... |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
cicos |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 20 May 05 From: Rm Valcea ![]() |
Posibil sa fie de vina si clapetele care se deschid sau se inchid pentru dirijarea aerului spre iesirile corespunzatoare ? Am zis ca, atunci cand rotesc butonul spre dezaburire, cand e aproape la semn, acesta se invarteste foarte greu !
Oricum incepe sa ma sperie treaba asta. E prea mult de desfacut si poate ... nu se mai pun toate la loc ca-n fabrica ! Si de aici incep sa apara alte probleme, zgomote , etc. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2005
- VL-xx-RLC
|
|
cicos |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 20 May 05 From: Rm Valcea ![]() |
QUOTE(AL @ 17 Nov 2005, 15:51) Ok... trebuie mers la service...e o problema cu cablurile de actionare.. probabil trebuie repozitionate deoarece nua ctioneaza corect asupra clapetelor din blocul de climatizare/ventilare... intr-adevar trebuie dat bordul jos dar daca il pun la loc si apar probleme e vina lor... adica sa se chinuie pana-l pun la loc corect... mie bordul de LGN mi se pare un sistem simplu de montat/demontat... daca se face totul cu constiinta lucrului bine facut... Si cand ma gandesc ca e un service nou-nout deschis, care vrea sa devina si reprezenta Renault in curand ... imi vine rau ... Dar ... suntem in Romania, asa ca de unde "constiinta lucrului bine facut" ?! This post has been edited by cicos: 17 Nov 2005, 14:57 |
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2005
- VL-xx-RLC
|
|
ghc |
![]()
Post
#12
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pe site-ul Dacia apar 3 unitati service in judetul Valcea: 2 in Ramnicu Valcea si una in Dragasani. Pe astia la care ai fost reclama-i la VC si incearca sa mergi la ceilalti.
|
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
nik1965 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 17 June 05 ![]() |
QUOTE(cicos @ 17 Nov 2005, 14:18) ma trimit cei de la service la plimbare, pentru ca nu am voie sa stau langa mecanic in timp ce lucreaza si ma suna ei cand e gata masina, probabil peste 4 ore. Peste 2 ore sunt anuntat ca masina e gata. Ma duc sa o iau si intreb ce a avut. - asa este, dar va zic eu ca mai bine nu demontam bordul, ca nu mai merge pus la loc ca in fabrica si o sa ramana niste jocuri, o sa apara zgomote ! Eu inteleg ca dupa ce au tinut masina degeaba 2 ore au zis ca problema e rezolvata? Daca nu mai era in garantie te mai puneau sa si platesti! Mari nemernici! |
--------------------
dacia
logan , duster
2005, 2017
- xx-xx-xxx
|
|
cicos |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 20 May 05 From: Rm Valcea ![]() |
QUOTE(ghc @ 17 Nov 2005, 16:27) Pe site-ul Dacia apar 3 unitati service in judetul Valcea: 2 in Ramnicu Valcea si una in Dragasani. Pe astia la care ai fost reclama-i la VC si incearca sa mergi la ceilalti. Mare dreptate ai. Incerc si la ceilalti. Am luat masina de la cei din Dragasani, masina fiind pe numele lui tata (care e din Dragasani). Mi s-au parut mai buni cei de acolo. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2005
- VL-xx-RLC
|
|
cicos |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 20 May 05 From: Rm Valcea ![]() |
Deja acum stau sa ma gandesc: sa incerc la ceilalti, poate rezolva problema ? Poate nu-l fixeaza bine la loc sau uita vreun cablu ne-montat sau ne-fixat pe acolo si apar apoi tot felul de zgomote prin bord . Sau las asa dezaburirea cum e si eventual iau o carpa in masina si ... revin la indemanarea de acum ceva timp cand aveam berlina din '84 cand, iarna, opream frumusel pe dreapta cand se abureau geamurile si le stergeam ? Ca acum am de sters un singur geam ...
Voi din ce cunoasteti, chiar asa este, un bord demontat nu mai poate fi montat la loc perfect, ca in fabrica? Ma gandesc ca si acolo tot un om face treaba asta, nu un robot ! This post has been edited by cicos: 17 Nov 2005, 17:54 |
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2005
- VL-xx-RLC
|
|
Codrin |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Du-te in service sa ti-l dea jos, sa vada ce are. In cazul in care nu-l pun bine, mai faci un drum. Suna urat, te costa timp, dar alternativa e
QUOTE iau o carpa in masina si ... revin la indemanarea de acum ceva timp cand aveam berlina din '84 cand, iarna, opream frumusel pe dreapta cand se abureau geamurile si le stergeam nici n-ar trebui considerata alternativa pentru o masina in 2005 |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
Mirmar |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 22 November 04 ![]() |
O sa incerc sa-ti descretesc fruntea spunandu-ti ca eu, la acelasi model ca al tau (Laur), NU am folosit niciodata pozitia de dezaburire, nu stiu daca la mine iese aer prin fantele acelea micute si nici macar nu ma intereseaza.
Geamurile mele s-au aburit si ele, dar cand ai aer conditionat, ce nevoie mai ai de functia de dezaburire???? Concluzia e simpla: lasa bordul acolo unde l-a pus fabrica si da drumul la aer conditionat cand se aburesc geamurile (o sa fi uimit cat de repede se dezaburesc complet toate geamurile ! ) |
--------------------
Dacia
Logan Laur 1.4
- B xx BVE
|
|
cicos |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 20 May 05 From: Rm Valcea ![]() |
QUOTE(Mirmar @ 17 Nov 2005, 22:50) O sa incerc sa-ti descretesc fruntea spunandu-ti ca eu, la acelasi model ca al tau (Laur), NU am folosit niciodata pozitia de dezaburire, nu stiu daca la mine iese aer prin fantele acelea micute si nici macar nu ma intereseaza. Geamurile mele s-au aburit si ele, dar cand ai aer conditionat, ce nevoie mai ai de functia de dezaburire???? Concluzia e simpla: lasa bordul acolo unde l-a pus fabrica si da drumul la aer conditionat cand se aburesc geamurile (o sa fi uimit cat de repede se dezaburesc complet toate geamurile ! ) Mersi de incurajare. Cam asta fac si eu de cand e mai frig si am vazut ca in oglinda din dreapta nu are sens sa ma uit. Dar, dupa ce opresc Ac-ul se aburesc la loc, destul de repede. Asta ar insemna sa merg mai mereu cu el pornit |
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2005
- VL-xx-RLC
|
|
ICET |
![]()
Post
#19
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu este normal!!Daca nu avea A/C cum se facea dezaburirea?Trebuie zapaciti cei din service la cap pana o rezolva ca lumea si daca nu pot sau nu vor trebuie reclamati! |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
klaus |
![]()
Post
#20
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Am facut niste verificari.
Astfel, pe partea dreapta fanta de dezaburire la Loganuri (cea de deasupra gurii rotunde de aer din partea dreapta) baga mult mai putin aer decat fanta din stanga. Intr-adevar si din pacate, 'asa e toate'. Recomand folosirea cu incredere pentru dezaburirea pe partea stanga a aeratorului rotund (care are debit suficient) indreptat spre geam. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Loghy |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Klaus imi pare rau sa te contrazic dar nu e asa la toate.
Eu folosesc maxim viteza a doua a ventilatorului (fara AC) pe pozitia dezaburire + picioare si nu am avut niciodata geamul din dreapta aburit. ![]() This post has been edited by Loghy: 18 Nov 2005, 01:01 |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 MPI
2004 - Ambition
- B XX RRJ Good things come to those who wait...
|
|
danchitu86 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru cu BRB Group: Members Posts: 199 Joined: 24 September 05 From: Bucharest ![]() |
|
--------------------
Logan 1.4 MPI
Albastru Marin
2005 Laureate People's problem is not that they are mortal, but that they are suddenly mortal...
|
|
hash |
![]()
Post
#23
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
QUOTE(Loghy @ 18 Nov 2005, 02:00) Klaus imi pare rau sa te contrazic dar nu e asa la toate. Eu folosesc maxim viteza a doua a ventilatorului (fara AC) pe pozitia dezaburire + picioare si nu am avut niciodata geamul din dreapta aburit. ![]() Ai testat ochiometric (pus mana !) in dreptul fantelor ? Eu am sesizat diferenta. |
--------------------
-
-
-
|
|
ghc |
![]()
Post
#24
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu a spus ca nu exista o diferenta. Asta e normal, se simte si intre aeratoarele laterale si cele centrale (ca debit si ca temperatura).
Ideea era ca fantele isi fac treaba pe ambele parti. Idem si la a mea. |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
cicos |
![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 20 May 05 From: Rm Valcea ![]() |
QUOTE(ghc @ 18 Nov 2005, 10:51) Nu a spus ca nu exista o diferenta. Asta e normal, se simte si intre aeratoarele laterale si cele centrale (ca debit si ca temperatura). Ideea era ca fantele isi fac treaba pe ambele parti. Idem si la a mea. Exact asa am zis : sunt convins ca e diferenta intre aeratoare - stanga si dreapta - dar la mine e FOARTE mare diferenta ! De fapt, cel din dreapta nu baga deloc in primele 2 trepte de ventilare. Am incercat asta, punand deasupra fantelor cu pricina o hartiuta foarte subtire si usoara (ca un fulg) si nici nu se misca !. In treapta 3 incepe sa o deranjeze un pic aerul, iar in treapta 4 a fost deplasata de la locul ei ! Deci la mine un pic de dezaburire e pe treapta 4 ! Dar la viteza aia face cam zgomot, asa ca nu pot merge mult pe treapta asta de viteza ! |
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2005
- VL-xx-RLC
|
|
danchitu86 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru cu BRB Group: Members Posts: 199 Joined: 24 September 05 From: Bucharest ![]() |
QUOTE(cicos @ 18 Nov 2005, 12:40) Exact asa am zis : sunt convins ca e diferenta intre aeratoare - stanga si dreapta - dar la mine e FOARTE mare diferenta ! De fapt, cel din dreapta nu baga deloc in primele 2 trepte de ventilare. Am incercat asta, punand deasupra fantelor cu pricina o hartiuta foarte subtire si usoara (ca un fulg) si nici nu se misca !. In treapta 3 incepe sa o deranjeze un pic aerul, iar in treapta 4 a fost deplasata de la locul ei ! Deci la mine un pic de dezaburire e pe treapta 4 ! Dar la viteza aia face cam zgomot, asa ca nu pot merge mult pe treapta asta de viteza ! Probabil furtunul care ajunge si acolo e legat la "mijto"... pe sub bord ai cum sa te uiti ai incercat? Se vede ceva de torpedou si airbag? |
--------------------
Logan 1.4 MPI
Albastru Marin
2005 Laureate People's problem is not that they are mortal, but that they are suddenly mortal...
|
|
Loghy |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Sa fiu sincer pana aseara nici nu mi-am pus problema pentru ca nu am observat.
Azi am verificat si intradevar debitul de aer este mai mic, dar isi face treaba.... |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 MPI
2004 - Ambition
- B XX RRJ Good things come to those who wait...
|
|
danchitu86 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru cu BRB Group: Members Posts: 199 Joined: 24 September 05 From: Bucharest ![]() |
QUOTE(Loghy @ 19 Nov 2005, 00:36) Sa fiu sincer pana aseara nici nu mi-am pus problema pentru ca nu am observat. Azi am verificat si intradevar debitul de aer este mai mic, dar isi face treaba.... La fel si la mine, am testat azi. Este mai mci debitul, dar existent. Oricum sunt multumit de dezaburirea masinii, am mers asta-seara pe lapovita si toate geamurile erau curate. (4 oameni in masina) Dragute si oglinzile cu degivrare, parca ajuta. |
--------------------
Logan 1.4 MPI
Albastru Marin
2005 Laureate People's problem is not that they are mortal, but that they are suddenly mortal...
|
|
cicos |
![]()
Post
#29
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 20 May 05 From: Rm Valcea ![]() |
QUOTE(danchitu86 @ 18 Nov 2005, 13:12) Probabil furtunul care ajunge si acolo e legat la "mijto"... pe sub bord ai cum sa te uiti ai incercat? Se vede ceva de torpedou si airbag? Nu se vede nimic. M-am uitat. Asa cred si eu ca ceva nu e strans bine pe la tubulaturile alea si pierde aer. La aeratorul ala ajunge aer dar foarte slab. Sesizabil devine numai la treapta 4 de ventilare, deci tubulatura e montata, dar cred ca pierde aer. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2005
- VL-xx-RLC
|
|
AL |
![]()
Post
#30
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Deci problema pare sa nu fie una tehnica ...adica nu e defect... poate o problema de proiectare, care conduce la o functionare neuniforma a aeratoarelor din dreapta fata de cele din stanga... etc. ....Topicul se muta la Diverse LGN.
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:27 |