NoulLogan motor aspirat 1.0 999cc ?!, Dispare motorul de 1.2 ?!
![]() ![]() ![]() |
NoulLogan motor aspirat 1.0 999cc ?!, Dispare motorul de 1.2 ?!
radiantm |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 8 December 10 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA LOGAN
LOGAN 1.4MPI LAUREATE+1.0 SCE BLACK&WHITE
1.4(2005) /1.0(2018)
|
|||
MyKe89 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
E decent. Dar cred că e destinat mai mult rulajului urban. La "urcări rampe munte" s-ar putea să fii dezamăgit. Are 97 Nm cuplu (vs 107 pe 1.2 16v), la o turație mai joasă, ce-i drept.
|
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
4x4 |
![]()
Post
#3
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
QUOTE(radiantm @ 9 Jan 2017, 17:07) vechiul meu Logan laureat din 2005 cu motor de 1.4 merge inca foarte bine ,dar ma tenteaza o noua achizitie... Why?? Inteleg o noua achizitie, insa tu cumperi aceeasi masina, din nou, dar acum cu un motor mai prost. This post has been edited by 4x4: 9 Jan 2017, 19:40 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
sobolan |
![]()
Post
#4
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=OBdsoh5tuoY
e derivat motorul turbat 09 tce doar ca n-are "t"-urbina,era greu tare sa cauti..... This post has been edited by sobolan: 9 Jan 2017, 21:28 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
torquemada |
![]()
Post
#5
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Derivat din părți... seamănă lanț și vvt dar nu sunt la fel și primele informații sunt publice din 2014!
1.0 SCe(SCe73) 999cm3 aka B4D401 TCe90 898cm3 aka H4B4xx Noul Logan e defapt X52 ph2 |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
radiantm |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 8 December 10 ![]() |
QUOTE https://www.youtube.com/watch?v=OBdsoh5tuoY e derivat motorul turbat 09 tce doar ca n-are "t"-urbina,era greu tare sa cauti..... Na hai ca te-ai sesizat...NU e grau sa caut...uite dau si eu un link https://www.youtube.com/watch?v=wmhKkhX018w Am folosit multe alte situri pentru simpla informare si informatiile sunt de toata lauda... Am deschis topicul aici pt ca PE ACEST FORUM NU SUSPECTEZ PE NIMENI DE PUBLICITATE(RECLAMA) MASCATA . Sunt soferi care au condus cu siguranta modele anterioare Dacia si pot face o analiza competenta si o comparatie fina ... [B]Vreau sa am si informatii despre probleme tehnice , consum efectiv ,zgomote , scartaieli, comportament suspect , putere ,etc,etc (DAR IN TEREN) asa cum s-a discutat AICI despre celelalte modele Dacia[B] IN REZUMAT : Sunt binevenite informatii , specificatii ,comparatii TEORETICE ale acestui motor Dar daca cineva a condus EFECTIV si poate face IN PLUS o comparatie si cu modelele 1.2 , 1.4 ,sau 1.6 ar fi utile ceva informatii despre "tinuta de drum" a masinii cu motorul respectiv Cu respect ,Adi |
--------------------
DACIA LOGAN
LOGAN 1.4MPI LAUREATE+1.0 SCE BLACK&WHITE
1.4(2005) /1.0(2018)
|
|
torquemada |
![]()
Post
#7
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
FICHA TÉCNICA
Renault Sandero 1.0 12V SCe Motor: 3 cilindros em linha 1.0, 12V, start-stop Cilindrada: 999 cm3 Combustível: flex Potência: 79 cv a 6.300 rpm (Gasolina) e 82 cv a 6.300 rpm (Etanol) Torque: 10,2 kgfm a 3.500 rpm (Gasolina) e 10,5 kgfm a 3.500 rpm (Etanol) Câmbio: manual, cinco marchas Direção: eletro-hidráulica Suspensões: McPherson (dianteira) eixo de torção (traseira) Freios: disco ventilado (dianteira) e disco sólido (traseira) Tração: dianteira Dimensões: 4,060 m ©, 1,733 m (l), 1,536 m (a) Entre-eixos: 2,590 m Pneus: 185/65 R15 Porta-malas: 320 litros Tanque: 50 litros Peso: 1.011 kg 0-100 km/h: 13,1s (gasolina) e 13,0 (etanol) Velocidade máxima: 160 km/h (g) e 163 km/h (e) Consumo cidade: 14,2 km/l (g) 9,5 km/l (e) Consumo estrada: 14,1 km/l (g) e 9,6 km/l (e) Emissão de CO2: 93 g/km |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
MyKe89 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Hai să dăm, totuși, informații de România (sursa: dacia.ro):
Carburant: Benzina Cilindree (cm3): 999 Numar cilindri: 3 Cuplu maxim (Nm): 97 Tip transmisie: Traction Puterea in CP: 73 Puterea in KW: 54 Numar de rapoarte: 5+1 viteze Tip cutie de viteze: manuala Consum urban (l/100km): 6,6 Consum extra-urban (l/100km): 4,6 Consum mixt (l/100km): 5,4 Viteză maximă (km/h): 151 Emisii CO2 (g/km): 120 Masa proprie (min-max): 1044 - 1117 This post has been edited by MyKe89: 10 Jan 2017, 14:04 |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
cris06 |
![]()
Post
#9
|
![]() Mester Group: Members Posts: 597 Joined: 7 October 08 From: Iasi ![]() |
La masa masinii si puterea/ cuplul motorului adaugati consum +2 litri/100 km. Cum, naiba, sa miste un motor de "Matiz" feratania asta?! Ce se intampla cand ai AC pornit si masina incarcata? Multi vor regreta sau vor cauta motorul 1,6 16V. Das ist Umweltschutz!
![]() This post has been edited by cris06: 10 Jan 2017, 17:01 |
--------------------
Daewoo
TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/
2006
- IS.06.---
|
|
4x4 |
![]()
Post
#10
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Cred ca ti-am raspuns corect si complet la intrebare. Daca tu stii de vreun motor in 3 care sa fie mai bun decat unul 4, te rog anunta-ma.
Nu iei motorizarea noua (valabil la orice marca) pana cand nu o testeaza altii mai intai. Daca ai sa afli ca e un ozn gen motorul anului, TwinAir, 2 pistoane turbo kkt? Iti faci swap cu motorul de vechiul logan? |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
torquemada |
![]()
Post
#11
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Motorizarea nouă Smart Control efficiency 70/73 se pune pe Twingo III de 2 ani, Logan II are deja 4 ani, dar unii abia au aflat.
|
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Am eu 1.2 16v la Golan 2014 și nu pot să fac depășirile pe care le fac cu renaultul 1.5 dci din 2005!
![]() QUOTE(cris06 @ 10 Jan 2017, 18:01) Hai cu taxa jos! ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
roland |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Atunci de ce l-ai cumparat? Informatii pe Internet erau despre acest motor, daca voiai mai multa putere de ce nu ai luat un motor mai puternic? Tie de ce ti-a placut motorizarea cand ai cumparat masina?
|
--------------------
.
.
.
|
|
torquemada |
![]()
Post
#14
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
La Logan II ph1 singurele motorizări pe benzină erau 1,2 75CP și 0,9TCe 90CP, dar TCe-ul e în 3 cilindri deci cum să cumperi ceva cu 3 cilindri
![]() |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
radiantm |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 8 December 10 ![]() |
QUOTE Motorizarea nouă Smart Control efficiency 70/73 se pune pe Twingo III de 2 ani, Logan II are deja 4 ani, dar unii abia au aflat. Nu toti sunt(em) (ultra)pasionati de ultimele tendinte in materie de masini ,motoare , accesorii ,subansamble ,saloane auto sau lansari de modele noi ,etc...Mare parte ,cred , ca suntem doar soferi care isi doresc o masina(pt familie, firma ) buna la raport calitate/pret care sa-i satisfaca necesitatile(pt unii "mofturile") Personal credeam ca motoarele 1.2 inca exista pe gama Logan(alaturi de cel 0.9Tce)Chiar nu stiu cand a fost scos exact... Dupa ce conduc un Logan 1.4 Laureat din 2005 ,multumit fiind de el(SI NU IMI E RUSINE SA RECUNOSC) am incercat sa vad care e noua oferta Dacia in vederea unei posibile achizitii (care cred ca va fi tot o masina Dacia NOUA ca si anterioara) Sunt destul de surprins ca motoarele "intra la apa " pe an ce trece din punct de vedere al capacitatii cilindrice (1.6 ; 1.4 ,1.2-care era la deja la limita inferiara ) , acum 1.0 si 0.9. Tendinta e clara si chiar daca din punct de vedere al marketinguluiel ofera aceeasi putere si un consum mai mic in conditii de oras , cred ca la drum intins (sa zicem 1000-2000 km pt un concediu sau iesire in vest ) consumul va fi criminal. Nu cumva va trebui sa fac pauza de condus tot la 200km pt ca motorul se incinge fiind condus la extrem(mai mult sau putin)Asa cum spunea si Adrian Frigo mai sus ,motoarele de capacitate mica or fi bune pt Tico , Matiz ,Polo etc , dar masa unui Logan e firav mai mare ...zic eu .Eu inteleg noile tendinte (ecologice)de micsorare a capacitatii motoarelor , inteleg si artificiile tehnice(sau progresul -hai) adus de noile tehnologii gen TDI ,DCI,TDCI, TCe,SCe , aspirat ...supermegaturbo aspirat ...da atunci sa-i puna motor de Mobra modificat SCe !!! GLUMEAM...pe jumatate doar ! REVIN LA IDEEA PT CARE AM DESCHIS TOPICUL : DACA CINEVA A CONDUS ,DE PREFERINTA LA DRUM INTINS-NU NEAPARAT IN ORAS ,UN LOGAN , SANDERO ,HAI SA ZICEM SI TWINGO III (cum spunea cineva mai sus ,dar cred ca am fi in afara topicului) SI ARE O PARERE DE IMPARTASIT O ASTEPT(AM) CU INTERES ! Cu respect,Adi |
--------------------
DACIA LOGAN
LOGAN 1.4MPI LAUREATE+1.0 SCE BLACK&WHITE
1.4(2005) /1.0(2018)
|
|
torquemada |
![]()
Post
#16
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Din momentul în care vrei să cumperi un produs, cauți informații despre el, nu suntem în 2012 când informațiile despre X52(familia Logan/Sandero II ) erau zero.
Acum: -începând cu 08/2016 nu se mai putea comanda D4F 1,2 16v(motor lansat în 2000) -11/2016 se lansează X52 ph2 -03/2017 se vor onora comenzile pentru X52 ph2 cu SCe(1,0 12V), deci cu excepția mașinilor de testdrive pentru presă, NU ai SCe-uri la test This post has been edited by torquemada: 11 Jan 2017, 18:41 |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
radiantm |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 8 December 10 ![]() |
QUOTE deci cu excepția mașinilor de testdrive pentru presă, NU ai SCe-uri la test Recunosc ca nu stiam .Credeam ca deja sunt pe sosele pt tot poporu' .Chiar doream parerea obiectiva a unui '' utilizator'' neinregimentat intr-un grup de presa(chiar si presa sau emisiuni dedicate pe auto) .Personal apreciez (SI ASTEPT) mai mult parerea unui forumist in momentul in care masina va aparea efectiv pe piata. |
--------------------
DACIA LOGAN
LOGAN 1.4MPI LAUREATE+1.0 SCE BLACK&WHITE
1.4(2005) /1.0(2018)
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(roland @ 11 Jan 2017, 13:49) ... daca voiai mai multa putere de ce nu ai luat un motor mai puternic? QUOTE(torquemada @ 11 Jan 2017, 14:50) La Logan II ph1 singurele motorizări pe benzină erau 1,2 75CP și 0,9TCe 90CP,... Get it?! ![]() Și eu sunt la fel de curios cu un rewieu asupra beșinii de un litru... |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
sobolan |
![]()
Post
#19
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(Adrian Frigo @ 11 Jan 2017, 21:35) s-ar putea sa ramai dezamagit de masina ta apoi,pe bune.....eu cu 1.2 am mers,cu 900tce am mers ........ala de 1,2 are mai multe obiceiuri proaste decat ala micu'......Din ce scrie torquemada aka "taticul lor" ![]() Va jur ca din punctul meu de vedere cel mai ok motor pus pe logan vreodata e ala de 1.6 cu 8valve.....dar odata cu trecerea anilor evolueaza si lucrurile,la un motor mic in cm3 ai impozit mai mic,ai asigurare mai mica,poluare redusa,consum relativ mai mic......vrei masina de "raliu" ia cel putin un clio 1400tce(la asta ma gandesc eu de ceva timp) si asta e...... This post has been edited by sobolan: 11 Jan 2017, 21:59 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
roland |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
|
--------------------
.
.
.
|
|
radiantm |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 8 December 10 ![]() |
QUOTE Și eu sunt la fel de curios cu un rewieu asupra beșinii de un litru... Daca mai astepti un pic s-ar putea sa gasesti un astfel de review pt un motor care echipeaza un DUSTER 4x4 .Cu tendinta actuala nimic nu ar fi imposibil... QUOTE dar odata cu trecerea anilor evolueaza si lucrurile,la un motor mic in cm3 ai impozit mai mic,ai asigurare mai mica,poluare redusa,consum relativ mai mic...... Sper ca nu vrei sa induci ideea ca atunci cand a lansat motoarele astea de 0.9 , 1.0 Dacia s-a gandit ca romanu' sa plateasca un RCA si un impozit mai mic!!!! Asta inteleg ei prin "reducerea costurilor " sau strategie de piata? Parca strategia era sa scoata o masina ieftina , accesibila ( aia de 5000 de euro) sau macar una rezonabila la raport calitate/pret. |
--------------------
DACIA LOGAN
LOGAN 1.4MPI LAUREATE+1.0 SCE BLACK&WHITE
1.4(2005) /1.0(2018)
|
|
sobolan |
![]()
Post
#22
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
torquemada |
![]()
Post
#23
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Piața principală de desfacere e vestul, unde ai alt tip de taxe de poluarea, anuale, iar astea sub 1 L stau foarte bine dpvp http://www.guide-carte-grise.info/info-pra...nce-fiscale.php puissance fiscale
This post has been edited by torquemada: 12 Jan 2017, 07:02 |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
Ov |
![]()
Post
#24
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Ma baieti, zau daca va inteleg, eu am o afumatoare de 140jde cai si un logan 1.4 empei. Cu afumatoarea merg zi de zi, cu loganu' nevasta, dar in anumite imprejurari il mai iau si eu. In oras n-are rost sa spun ca prefer loganu' la orice ora din considerente de strecurat peste tot, dar de sarbatori am facut vreo mie de kilometri cu loganu si zau daca mi s-a parut o basina de masina. Doar pe autostrada te misti nitel mai incet, dar 20 la ora diferenta (120 fata de 140 cat as fi mers in mod normal) chiar nu mi se pare un capat de tara. Pe mine in afara de consum nu ma supara absolut nimic la loganul puturos.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
sobolan |
![]()
Post
#25
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(Ov @ 12 Jan 2017, 11:05) nici pe mine dar unii au impresia ca de 7-8000E iti iei masina noua care e sportiva adica trage de rupe ,consuma si putin,e si eco.....nu prea are cum desi e usor posibil la 1.5dci(ma refer la astea facute dupa 2010) ! This post has been edited by sobolan: 12 Jan 2017, 11:31 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
stolniceanulucian |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 31 March 11 ![]() |
Cei de la WhatCar au condus motorul de un litru si ei zic asa:
"The car we drove was in range-topping Laureate trim, but in the UK the 1.0-litre engine will be available only with Access and Ambiance. It feels a lot more spritely around town than the old 1.2, and the improvement in fuel economy that it brings is significant enough to make it competitive" Asadar e un motor destul de reusit, mai bun decat fostul 1.2 16v - zic ei http://www.whatcar.com/news/2017-dacia-san...-sce-75-review/ This post has been edited by stolniceanulucian: 12 Jan 2017, 12:22 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL Landi Renzo
2008 Preferance
- BT-03-YPY berlina 1.4 mpi GPL Landi Renzo
caravan 1.4 twinport GPL Tomaseto QBox orlando 1.8 twinport |
|
radiantm |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 8 December 10 ![]() |
QUOTE Piața principală de desfacere e vestul, unde ai alt tip de taxe de poluarea, anuale, iar astea sub 1 L stau foarte bine dpvp http://www.guide-carte-grise.info/info-pra...nce-fiscale.php puissance fiscale In teorie e foarte corect.In practica , daca o masina (CHIAR COMPETITIVA) nu se incadreaza in niste limite rezonabile cu normele de poluare (noxe) , problema se rezolva simplu... VEZI SCANDALUL VW,care au masluit la greu la (unele) motorizari rezultatele pt noxe .Pe de alta parte , alt producator(Mitsubishi) a recunoscut ca a falsificat testele de consum pt niste modele vandute pe piata (japoneza doar...asa zic ei) Si problema mare e ca tare cred ca ... "e mai multi care face asta" ! QUOTE Ma baieti, zau daca va inteleg, eu am o afumatoare de 140jde cai si un logan 1.4 empei. Cu afumatoarea merg zi de zi, cu loganu' nevasta, dar in anumite imprejurari il mai iau si eu. In oras n-are rost sa spun ca prefer loganu' la orice ora din considerente de strecurat peste tot, dar de sarbatori am facut vreo mie de kilometri cu loganu si zau daca mi s-a parut o basina de masina. Doar pe autostrada te misti nitel mai incet, dar 20 la ora diferenta (120 fata de 140 cat as fi mers in mod normal) chiar nu mi se pare un capat de tara. Pe mine in afara de consum nu ma supara absolut nimic la loganul puturos. PERFECT DE ACORD ! Si eu am spus mai sus ca sunt multumit de Loganul meu Laureat 1.4 ( si e printre primele modele din 2005) Pt mine problema principala e tabla din care e facut si absenta ABS .Am batut si eu tara cu el (Transfagarasan,Transalpina,zona Bicaz ,urcat la Scarisoara la ghetar ,drumuri forestiere rezonabile ,etc) In aceasta toamna am facut aproape vreo 2000 km prin tot Muntenegru cu masina (canioanele de pe Moraca ,Tara ,manastirea Ostog,Zabljak ,Niksic pana pe riviera de la Ulcinij la Dubrovnic(Croatia) Sa nu uit drumul din golful Kotor ,Parcul National Lovcen , prin Cetinje la Podgorita (incredibil la condus...) MASINA S-A COMPORTAT INCREDIBIL DE BINE SI NU MI-A FOST RUSINE CU EA IN TRAFIC (si e totusi din 2005...) Am divagat putin , dar vreau sa mai spun ca am vazut in tot spatiul ex iugoslav la tot pasul masini produse de Dacia( in special Sandero ,primele modele de Logan , si Duster) conduse de toate categoriile de varsta (de la 20 la 70 ani) sau sex. Din acest punct de vedere , cred ca Dacia putea sa-si intareasca pozitia si sa pastreze in gama Logan un motor in 4 cilindrii din gama 1.2 pana la 1.6 (sau sa dezvolte unul mai eco cu aceste caracteristici) pentru cei (foarte multi) care nu folosesc masina exclusiv in oras sau la serviciu pana la max 100km de casa. |
--------------------
DACIA LOGAN
LOGAN 1.4MPI LAUREATE+1.0 SCE BLACK&WHITE
1.4(2005) /1.0(2018)
|
|
roland |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
De ce judecați după cilindree? De ce 1.2 sau 1.6?
Am vazut ieri un Hyundai cu motor de 1l (0.9 si ceva) cu 100cp. Mi-e greu să cred că motorul ăla nu trage ca lumea. |
--------------------
.
.
.
|
|
torquemada |
![]()
Post
#29
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
"Pentru că românii vor mai mult" :
Vor motor de 1,6 16v (K4M se pune și pe Logan II) dar urlă "că consumă" și în final îngroasă rândurile celor cu doar 75CP dar au roți pe 16(pretul unei anvelope de dimensiuni exotice 195/55 R16 91H e motiv de alte urlete), climă și butoanele de geamuri pe uși (SL10 sau mai nou echipare prestige) ![]() |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
roland |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 08:02 |