Bujii afumate, Bujii afumate la cilindrii 2 si 3
![]() ![]() ![]() |
Bujii afumate, Bujii afumate la cilindrii 2 si 3
vi_escu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
|
||
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|||
vi_escu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Revin cu o informatie: ma deplasez mai ales pe distante scurte (deh, serviciul!) su bujiile nu ajung la temperatura de autocuratire. Totusi...
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#3
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai ti-ai raspuns singur! Ia incearca intr-o sambata sa mergi asa, cam 40 de kilometri (se mai incarca si bateria, saraca, cu ocazia asta) si vezi daca le scoti tot afumate. Ca daca-s bune dupa un drum d'asta, n-ai ce face.
EDIT: verifica, totusi, fisele de bujii. This post has been edited by tatabobu: 22 Dec 2005, 12:34 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 22 Dec 2005, 12:33) Pai ti-ai raspuns singur! Ia incearca intr-o sambata sa mergi asa, cam 40 de kilometri (se mai incarca si bateria, saraca, cu ocazia asta) si vezi daca le scoti tot afumate. Ca daca-s bune dupa un drum d'asta, n-ai ce face. EDIT: verifica, totusi, fisele de bujii. Aia e, ca unii muncesc toata saptamana! Poate acum de sarbatori (si cu spritu' cum ramane?!... glumesc!). Pot incerca BUJII MAI CALDE la cilindrii cu pricina? Pe un post cineva zicea ca si-a montat niste reductii in galerie si a scapat de problema. |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
b64chr |
![]()
Post
#5
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
Pai nu acuma e sezonul de afumaturi? Ce, ai vrea sa ti se afume la vara?
|
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
balamuc |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 20 November 05 ![]() |
Intervin si eu cu ceva
![]() Cand bujiile se "inunda" cu ulei, simptomele sunt urmatoarele? 1) cand turezi se aude motorul ciudat 2) tot cand turezi, "bubuie" pe teava de esapament? Sper sa intelegeti ce am vrut sa spun ![]() |
--------------------
Dacia
SuperNova
- B Dacia SN Europa feb 2002, 48.000km.
Modificari fata de dotarile din fabrica: inchidere, alarma, boxe+casetofon, turometru, ceas de bord, bricheta, bord albastru + multa valoare sentimentala :) |
|
vi_escu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
rtulea |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
Daca se afuma bujiile inseamna ca mai intervine, pa langa faptul ca mergi distante scurte, si faptul ca poate mergi mult timp cu socul tras. Incearca sa limitezi perioada in care mergi cu socul tras.
Inca o chestie, nu mai curata bujiile cu peria de sarma. Prin frecare, pe suprafata ceramica ce izoleaza electrodul central apar anumite "canale" ce favorizeaza "furtul" de curent. |
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
tao13 |
![]()
Post
#9
|
tao Group: Members Posts: 213 Joined: 13 October 04 From: Bucuresti ![]() |
supapele sunt cauza.
|
--------------------
dacia
1310
1997
- b 13 tao
|
|
andu911 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
tao13 |
![]()
Post
#11
|
tao Group: Members Posts: 213 Joined: 13 October 04 From: Bucuresti ![]() |
omu' a schimbat bujiile si a zis ca ii merge si intrerupt.cauza ca sunt afumate (nu uleioase) rezulta din faptul ca in camera intra prea multa benzina care nu se arde.benzina multa este rezultata ori dintr-o carburatie reglata prost ori din scaunul supapelor pe care supapa nu inchide bine.banuiesc ca omul si-a reglat carb cat de cat si daca ar fi fost din carburatie atunci trebuiau sa fie toate afumate..deci..........supapele.acum din ce detalii a dat el,daca da si el mai multe detalii legate de mersul motorului in turatie , ce fel de fum da pe teava.... atunci poate il ajutam si cu alte informatii
|
--------------------
dacia
1310
1997
- b 13 tao
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#12
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tao13 @ 22 Dec 2005, 16:13) ....benzina multa este rezultata ori dintr-o carburatie reglata prost ori din scaunul supapelor pe care supapa nu inchide bine.... Ori din faptul ca galeria de admisie are tubulatura mai scurta pentru cilindrii 2 si 3, taman aia la care e buba. Din moment ce bujiile nu ajung la temperatura de autocuratare, trebuie in primul rand verificata treaba asta (e si cel mai usor, doar te plimbi o vreme si scoti bujiile dupa ![]() |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 22 Dec 2005, 15:25) Ori din faptul ca galeria de admisie are tubulatura mai scurta pentru cilindrii 2 si 3, taman aia la care e buba. Din moment ce bujiile nu ajung la temperatura de autocuratare, trebuie in primul rand verificata treaba asta (e si cel mai usor, doar te plimbi o vreme si scoti bujiile dupa ![]() O.K. nu va ambalati! Merg cu masina cam 1km si stationez intre 30min si 2 ore, numai bine cat sa se raceasca motorul. La pornire trebuie soc, ca asa vrea ea la o temperatura in medie de -5C. Nu pot tine motorul numai din acceleratie cand este rece, locuiesc untr-un orasel de munte cu intersectii in panta si strazi mai toata ziua inghetate si am numai doua piciare (frana de mana nu prea tine in conditiile astea). Motorul este in regula: nu consuma ulei, compresia (supapele) verificata cu manometrul, gezele si aprinderea reglate corect. EU INTREBAM DACA STITI O METODA DE A REZOLVA PROBLEMA IN CONDITIILE DATE. COMBINATII DE BUJII MAI CALDE\RECI, TIPURI DIFERITE, ETC, DIN EXPERIENTA VOASTRA. CAUZELE AFUMARII LE STIU SI EU! EXCLUS PLIMBARI AIUREA PRT. CURATAREA BUJIILOR DIN LIPSA DE TIMP SI BANI. Multumesc. |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
andu911 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Mai mareste putin ralanti...950-1000
Elimina pe timp de iarna furtunul dintre T'ul de la carburator si capac chiulasa. Incearca asa si revino cu detalii. |
--------------------
-
-
-
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#15
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Curatatul bujiilor cu peria de sarma numai bine nu le face. Nu mai stiu exact de ce dar bine nu e.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
StefanT |
![]()
Post
#16
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 22 Dec 2005, 23:47) Corect! Se recomanda sa le lasi murdare. Daca le cureti, se poate sa mearga motorul prea rotund si sa nu iti bage benzina in ulei si toate alea... lasa-le asa, nu are rost sa faci motorul sa mearga bine. Eventual le poti scoate de tot. Hai si oleaca on topic: Fum ciudat iti scoate? Mult, albastru? Sa nu confunzi cu aburul. Miroase ciudat? Joja de ulei miroase a benzina? Mergi subturat? La ce turatii schimbi? Incearca sa ii mai dai si talpa din cand in cand, este recomandat. Daca mergi subturat nici alternatorul nu iti invarte ca lumea, si bujiile nu se ard cum trebuie, apare apoi calamina aceea. Curata-le, fa un drum de 10 km macar, si trage-i o talpa, schimba pe la 3000, chiar mai sus. Si vezi daca se mai afuma. Iarna, mersul subturat, socul tras, drumuri scurte, toate la un loc, iti afuma bujiile. Bafta! |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#17
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 9 Feb 2005, 10:48) Orice material abraziv dauneaza cind atinge portelanul pentru ca prin zgirieturi se produc "amorse" de descarcare parazita-adica scinteia se va produce si/numai in zona zgiriata;ceva cam ca la un capac de delco fisurat. Bujiile se ard dar grija sa fie incalzire progresiva (pericol de fisura portelan) si nu pina la rosu; curatarea e mai bine s-o faci in solutii de curatare;o sa caut acasa in carti cu ce se curata. Personal nu le ard, doar le schimb (asta si pentru ca la mine arderea e buna si cind se colmateaza puternic, e si electrodul central consumat); mai curat periodic acea calamina roscata cu atentie sa nu zgirii izolatorul. Uite de ce nu e bine sa cureti bujiile cu peria de sarma. Oricum topicul e discutat in parte si aici. Incearca sa nu te iei dupa toti "mecanicii" din fata blocului ca nu toate remediile "las-o ma ca merge asa" sunt valabile. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
oviss2006 |
![]()
Post
#18
|
![]() Oviss Group: Members Posts: 90 Joined: 10 August 06 ![]() |
o intrebare: pt iarna distanta la bujie am inteles ca ar trebui sa fie cam de 0.6-0.7mm. e adevarat?
|
--------------------
dacia
libertalogan
1990/1325-2007/1.4mpi
- VL02RIS/VL28GOD
|
|
FLP |
![]()
Post
#19
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Salut, am si eu o mare problema.
AM facut un drum Bucuresti - Pitesti si retur, Bujia nr 3 mi s-a afumat de 3 ori pe drum. Nu am curatat'o, pur si simplu de fiecare data puneam cate una noua. Buuun, ce poa` sa fie ? Uleiul are 7 mii de km, o sa il schimb. Mai dati'mi si mie niste idei, ca nu stiu ce sa ii fac. LE : sunt afumate uscat This post has been edited by FLP: 3 Dec 2006, 23:10 |
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
Dieselx |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 10 November 06 ![]() |
Inlocuieste fisa 3, si verifica contactul fisei 3 in capacul delcoului
|
--------------------
Dacia
CL
1999
|
|
FLP |
![]()
Post
#21
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Pe la km 50, la intors mi s-a ars a 3-a oara bujia si cand am inlocuit`o am inlocuit si fisa. De la km 50 pana acasa n-a mai patit nimic., o sa ma duc acum sa ma uit si`n capacul de la delco
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Masoara fisele: daca una are valoare diferita mult de celelalte, schimb-o; de curiozitate masoara si fisa aia-precis are peste 100Kohm.
Ele au 2-10 K in mod normal. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ViperRS |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
parerea mea daca faci constant drumuri mai scurte si cu motorul rece cauta ceva bujii mai calde care vor ajunge la o temperatura de autocuratare mai repede si te vor intra in parametrii mai repede. Le poti folosi iarna aceste bujii iar din primavara vara poti reveni la bujiile pe care le ai acuma
This post has been edited by ViperRS: 4 Dec 2006, 13:28 |
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
FLP |
![]()
Post
#24
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Acuma daca m-ai starnit, da-mi si niste exemple .... ce intelegi prin bujii calde ?
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
Buldozer |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 19 January 06 From: Iasi ![]() |
sal
daca am turatia motorului intre 1200 si 1700 ce se intampla? e de rau pe viitor sau e de bine |
--------------------
Dacia
1310li break
- IS-05-CSN
|
|
ionutz_ro23 |
![]()
Post
#26
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 October 05 ![]() |
da jos aprinderea aia electronica ca mai mult rau face!!!! io am patit asa ca mergea in 3 bujii de la aprindere ca pana la urma sa-mi lucre numai una si nu a mai pornit nici trasa!!! am dat jos aprinderea, am pus 4 bujii noi si merge brici!!!
|
--------------------
dacia
1310
- sj 95 sua
|
|
FLP |
![]()
Post
#27
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Cui te adresezi ?
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:51 |