Zgomot suspect la frana de mana!, Un zgomot cand am tras frana de mana...
![]() ![]() ![]() |
Zgomot suspect la frana de mana!, Un zgomot cand am tras frana de mana...
valmont |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 165 Joined: 22 December 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
- CT 19 FVY Trup si suflet pentru Rapid & Logan!
|
|||
Marty |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Mosorul de la cablul frinei de mina e desirat! Du-te la service sa-ti intinda mosorul.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
valmont |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 165 Joined: 22 December 05 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
- CT 19 FVY Trup si suflet pentru Rapid & Logan!
|
|
Manuel |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Eu cred ca asta cu mosorul tine de probleme tehnice si nu de diverse. Cred ca rezolvarea e corecta, problema e pusa prost.
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#5
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Vezi ca bobinarea mosorului se face pe stanga (adica invers acelor de ceasornic cum privesti din spate).
EL. Poti sa folosesti si regula mainii stangi. This post has been edited by IRONICK: 6 Mar 2006, 15:07 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
valmont |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 165 Joined: 22 December 05 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
- CT 19 FVY Trup si suflet pentru Rapid & Logan!
|
|
Manuel |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Du-te in service. Cu frana de mana nu te joci! In plus, se cunoaste daca umbli la mosor si poti pierde garantia.
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
valmont |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 165 Joined: 22 December 05 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
- CT 19 FVY Trup si suflet pentru Rapid & Logan!
|
|
Manuel |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Placerea a fost de partea mea. Pe bune!
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
Marty |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(valmont @ 6 Mar 2006, 15:10) Vezi ca aia de la service stiu sigur da' nu vor sa rezolve! E o operatiune mai delicata care necesita prezenta a doi lucratori: cu masina pe elevator, unu' sta pe un scaunel si baga mina la mosor si celalalt il tine p-asta-n echilibru (o sa vezi cam cit de nasoala e pozitia). daca zic ca nu exista asa ceva, ameninta-i cu OPC-ul, se vor inmuia! |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
klaus |
![]()
Post
#11
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Se muta la cafenea.
Sper ca stie lumea de ce... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bertro |
![]()
Post
#12
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
unii mecanici din service refuza sa recunoasca existenta mosorului, tocmai pentru ca au fost instruiti in felul asta de cei de la Dacia-Reno (stiu sigur, mi-a zis un insider). Cica mosorul e tehnologie super invechita (de aia se si strica asa rapid) si mecanicii nu ar trebui sa spuna ca exista pe zkr, ca sa nu scada prestigiul uzinei in ochii consumatorilor.
|
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#13
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Voi vreti sa insinuati ca daca mai trage mult de frana de mana, i se cam termina firu'?
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
SiloS |
![]()
Post
#14
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Valmont , sa nu mai mergi cu masina cu mosorul de la frana de mana desirat . Daca mergi asa mai mult timp o sa se strice . Si mosorul e o piesa destul de scumpa . tocmai de aia nu o intalnesti in toate magazinele , ca e mica si scumpa . Ai grija ce faci !
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Muttley |
![]()
Post
#15
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 6 Mar 2006, 16:29) Sa stii ca se intampla, un coleg de-al meu, acu' cu zapezile astea s-o jucat cu frana de mana pana i s-a dus mosoru'. Are Logan 1.6. Da' nu deodata cum a patit valmont, ci pe drumul spre casa a cedat. El parcheaza in panta, si cand sa gareze cu frana de mana... ioc frana. A trebuit s-o lase in viteza. Deci nu va jucati cu mosorul, imediat ce-l banuiti de a fi defect, urgent la mecanic, doamne fereste sa va trebuiasca frana de mana in vreo situatie de urgenta si sa nu functioneze... QUOTE(SiloS @ 6 Mar 2006, 16:32) mosorul e o piesa destul de scumpa . tocmai de aia nu o intalnesti in toate magazinele , ca e mica si scumpa . Eu am vazut la Autocenter in Iasi, aveau mosoare de Logan, nu mai stiu cat era, da' nu mi s-a parut a fi exagerat de scumpa... This post has been edited by Muttley: 6 Mar 2006, 17:13 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Manuel |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Vezi ca la autocenter nu prea aduc piese de origine, de aia cred ca e ieftin. S-apoi nu trebuie luat tot mosorul, ci numai firul. De bobinat ti-l bobineaza la atelier. De aia am si insistat sa mearga la un service autorizat.
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
SiloS |
![]()
Post
#17
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Pai da ma , da' intr-un fel ti-l bobineaza din fabrica si alt fel ti-l bobineaza mecanicii in service ... Daca vrei pe urma sa tina frana de mana si pe asflat trebuie neaparat sa iei mosorul la cutiuta albastra , kit-ul complet .
Eu am schimbat pe vechea berlina numai firul de la mosor si pe urma frana de mana a tinut bine numai vreo 2 luni . Acum se poate porni masina cu frana de mana trasa . Inca o data , repet , recomand mosorul complet la cutiuta albastra cu aptipild cu "mosor autorizat RAR" |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
valmont |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 165 Joined: 22 December 05 ![]() |
QUOTE(SiloS @ 6 Mar 2006, 17:58) Eu am schimbat pe vechea berlina numai firul de la mosor si pe urma frana de mana a tinut bine numai vreo 2 luni . Acum se poate porni masina cu frana de mana trasa . Cum adica se poate porni masina cu frana de mana trasa? Masina inca mai este in garantie, asa ca daca ma duc la ei, imi rezolva problema? Si fara bani...? |
--------------------
Dacia
Logan
- CT 19 FVY Trup si suflet pentru Rapid & Logan!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#19
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
valmont |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 165 Joined: 22 December 05 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
- CT 19 FVY Trup si suflet pentru Rapid & Logan!
|
|
SiloS |
![]()
Post
#21
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Pai firul de la mosor se poate regla . Depinde de tensiunea aplicata . La berlina a fost reglata astfel incat sa blocheze rotile pe asfalt cu masina descarcata . Pentru ca firul de la mosor nu a fost de calitate s-a slabit si acum indiferent de reglaje frana de mana de abia mai tine .
Din cate stiam astia la LOGAN au facut reglajele cablului de la mosor pentru o perioada de intrebuintare cat mai mare . Ma mir ca a picat asa de repede . ps : cred ca o sa-si bleteme zilele mecanicii de la service daca accepta sa schimbe mosorul . |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
DragosP |
![]()
Post
#22
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
M-ați înebunit cu mosoru' ăsta.
Dezinformare crasă... Am pățit și eu odată cu trabantu' lu' tataia când i-am dat liniuțe lu' unu' cu un wartburg; eu am scăpat ușor: am pus roțile invers. Așa că, măi Valmont: încearcă să schimbi roțile; hai că te scoți mai repede așa, în fața blocului le-ai schimbat instant. Da' ai grijă: ai fost la service să-ți schimbe cricu'? Să nu dea vreun rateu, Doamne ferește! |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
Smudo |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
Mai bine te-ai duce direct la ei, fara programare. Pentru ca oricum nu e bine sa mai intarzii cu chestia asta, dar daca te duci peste ei acolo nu mai au cum sa te trimita cu masina acasa in halul ala. Adica io asa as face. Cum a zis si Marty, daca aia incearca sa te duca cu vorba ar fi bine sa-i ameninti cu OPC-ul si eventual si sa te faci ca suni la OPC acolo, in fata lor.
EDIT: Dragos, daca nu ai citit de la inceput, mai bine nu te baga! La tine a fost alta problema si s-a rezolvat pe topicul ala, mai demult. Nu vrei sa intelegi ca la tine a fost de la catalizator? ![]() This post has been edited by Smudo: 6 Mar 2006, 19:00 |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
valmont |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 165 Joined: 22 December 05 ![]() |
QUOTE(SiloS @ 6 Mar 2006, 18:54) Se poate, ca dupa ce inteleg ce au de facut, sa-mi reproseze mie ca eu sunt de vina si ca trebuie sa platesc, e scump dupa cum a inteles, ptr ca treaba asta nu intra in garantie ?!? QUOTE(Smudo @ 6 Mar 2006, 18:58) Mai bine te-ai duce direct la ei, fara programare. Pentru ca oricum nu e bine sa mai intarzii cu chestia asta, dar daca te duci peste ei acolo nu mai au cum sa te trimita cu masina acasa in halul ala. Adica io asa as face. Cum a zis si Marty, daca aia incearca sa te duca cu vorba ar fi bine sa-i ameninti cu OPC-ul si eventual si sa te faci ca suni la OPC acolo, in fata lor. Treaba este ca eu cunosc vreo 2-3 oameni pe acolo, dar nu direct.Adica sunt prieteni de familie cu un prieten bun si mi-a spus ca daca am probleme sa vb cu el ca ma duce la ei.Oare asa voi reusi sa-l schimb, fara alte probleme (sa sun la OPC)??? QUOTE(DragosP @ 6 Mar 2006, 18:57) Am pățit și eu odată cu trabantu' lu' tataia când i-am dat liniuțe lu' unu' cu un wartburg; eu am scăpat ușor: am pus roțile invers. Cum sa le pun invers? Si ce efect ar avea asta? Oricum mie nu mi-a explicat nimeni ce este cu mosorul asta.Nu am inteles unde este si ce face exact! ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
- CT 19 FVY Trup si suflet pentru Rapid & Logan!
|
|
Smudo |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
Pai io cred ca tu nu mai ai ce sa platesti in plus, daca zici ca masina mai e in garantie. Si la OPC eventual poti sa suni doar daca aia incearca sa te duca cu vorba, sau sa-ti spuna ceva ca "asa face toate", intelegi? Dar oricum cel mai bine e sa te duci peste ei direct, fara programare. E mult mai bine sa vorbesti cu omul fata in fata, decit la telefon. Si doar nu esti nărod sa le spui ca ai luat curba cu frina de mina (nu trebuie sa stie ei ce faci tu cu masina ta in garantie), le spui ca tu tragi frina de mina cind parchezi si atit, si cind ai plecat cu masina de pe loc dupa ce ai lasat frina jos, atunci au inceput zgomotele alea sa se auda.
EDIT: Dupa cum am zis si mai devreme, la Dragos a fost o cu totul alta problema, nu ca la tine. This post has been edited by Smudo: 6 Mar 2006, 19:21 |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
valmont |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 165 Joined: 22 December 05 ![]() |
Dar daca s-a desirat mosorul, frana mai merge? Ar trebui sa fie mai slabita acum? sau sa nu mai mearga deloc? Eu am lasat acum masina si in viteza si cu frana de mana.Ar trebui sa o testez sa vad daca face tot timpul asa? Ca azi nu am mai umblat cu ea, ptr ca mi-era frica sa nu se strice mai rau.
|
--------------------
Dacia
Logan
- CT 19 FVY Trup si suflet pentru Rapid & Logan!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#27
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(valmont @ 6 Mar 2006, 19:25) Bine ai facut! Ca-n momentu-n care se desira de tot, sabotii de frana nu mai sunt tinuti decat de limitatoarele de cursa ale amortizoarelor. Si daca alea cedeaza de la temperatura mare, din cauza arcurilor de rapel sabotii lovesc in tambur. Si unda de soc se transmite prin lichidul de frana la etrierii franei fata si blocheaza si rotile alea. Degeaba mai ai ABS, nu poate fi contracarat efectul nicicum. Imagineaza-ti ca se blocheaza rotile in trafic, la mers in coloana, cand ai un TIR in spate, sau, mai rau, pe la vreo 60 km/h pe mazga... ![]() Teoretic, constructorul a dezvoltat masuri de prevenire pt asemenea incidente, da' mai bine nu te risti, doar stii... cand e sa ai ghinion... ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
valmont |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 165 Joined: 22 December 05 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
- CT 19 FVY Trup si suflet pentru Rapid & Logan!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#29
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Grav...
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
valmont |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 165 Joined: 22 December 05 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
- CT 19 FVY Trup si suflet pentru Rapid & Logan!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 18:39 |