DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Intra apa in lonjeron, cu poze

argon
post 4 May 2006, 15:31
Post #1


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




problema e ca atunci cand spal masina sau ploua apa ce mai intra pe oala amortizorului stanga se prelinge in gaura din poza, si balteste in lonjeron. Se mai scurge ea pe o gaura de jos, dar nu suficient, si tot balteste.
Asa e gandita Dacia cu gaura aia speciala pentru scurgere? e normal sa se scurga apa prin lonjeron? sau rolul ei nu e de scurgere?
Mai e una simetrica in partea cealalta, dar difera baza oalei si nu se scurge in ea..deci acolo e uscat.

Am bagat vaselina cat cuprinde pe acolo..dar mi-e frica sa nu tina apa mai mult vaselina aia...m-am gandit sa o astup dar nu stiu inca cu ce, are ceva?

This post has been edited by argon: 4 May 2006, 15:33


Attached thumbnail(s)
1.jpg ( Size: 33.29k ) Number of downloads: 1460
2.jpg ( Size: 38.75k ) Number of downloads: 1496


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 4 May 2006, 15:59
Post #2


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




FIX problema asta o am si eu. Cred ca apa ajunge acolo dupa ce se scurge prin gaurile alea doua din compartimentul caloriferului si se prelinge pe peretele despartitor dintre compartimentul motor si habitaclu.
Solutia la care m-am gandit eu e urmatoarea: stii ca initial, in gaurile alea de care zic eu erau fixate 2 chestii din plastic (forma cilindrica) cu 2 picioruse fiecare, avand atasate de ele cate un furtun de cauciuc turtit. Ei bine, eu, la fel ca orice proprietar de dacie am scos piesele alea pt ca se infundau furtunele. In schimb, o idee ar fi inlocuirea furtunelor turtite cu furtune normale dar mult mai lungi care sa ajunga pana sub lonjeron. Pt a nu se afecta "climatizarea" (nu de alta, da' furtunasele originale-s turtite din acest motiv cred), la capetele de sub masina, furtunele se pot taia oblic astfel incat sa nu intre aer pe ele la inaintarea masinii...

PS: la imbunatatiri ti-ai gasit? smile.gif

This post has been edited by Muttley: 4 May 2006, 16:06


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 May 2006, 16:11
Post #3


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




pai e imbunatatire..

Normal ca si eu am scos furtunele alea, dar apa nu vine de acolo..la mine capota e putin departata in stanga, si intra apa pe oala amortizorului, de acolo se scurge frumos fix in gaura aia.

Nu am de gand sa pun furtunele de care zici, ca nu o sa scap de problema, m-am gandit sa astup gaura respectiva..ar fi vreo problema? sau sa ridic cumva marginile gaurii...sa nu mai curga apa inauntru...sa se scurga pe langa lonjeron direct pe jos...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 4 May 2006, 16:38
Post #4


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Si cam ce roi de lacuste crezi ca se abate asupra breakului tau daca astupi gaura aia ma rog?!? huh.gif
Ete alta imperfectiune constructiva legata de zona aia: capota se sprijina pe aripa prin intermediul a 4 tampoane de cauciuc, cate 2 pe fiecare aripa. Constructiv, acele tampoane ar trebui sa permita scurgerea apei pe acel canal pe care-s montate. Insa, si alea se "infunda" cu mizerii. O solutie dupa parerea mea ar fi montarea de cheder de port-bagaj pe muchia aripii. Asta pe linia far-colt superior al capotei. Cu ocazia asta se rezolva si problema apei patrunse-n compartimentul motor in special cu ocazia spalarii masinii cu jet puternic de apa. Si se rezolva si problema lui argon(el)... happy.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danS22
post 4 May 2006, 16:39
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 623
Joined: 14 February 06




puteti baga spuma din aia polixxxx ,care se foloseste pt montarea geamurilor termopan


--------------------
dacia,vw scirocco gt,kr,Li 1984,1988,2001 - bh...
Dacia1300('82),Vw Scirocco Gli MK1 ('79),Vw Scirocco Gt MK2 ('84)Dacia 1410 ('01)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 4 May 2006, 16:48
Post #6


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




Nu are nimic ca intra apa in lonjeroane daca aveti bagat ulei si vaselina. Oricum uleiul sta la fund pe lonjeron si in prag ca are densitatea mai mare si apa oricum se scurge si din usi si de peste tot ramanand vaselina si uleiul.
Eu am bagat ulei si vaselina la greu in ea prin toate locurile pe care mi le-a indicat taicameu si nu am avut probleme cu ea. Bine mai are rugina pe ici pe colo dar nu cine stie ce; o sa curat dau grund si mai vedem.
Pentru astuparea/obturarea gaurilor folositi silicon-mastic universal e foarte bun da nush cum il mai dai jos de acolo. Imi fac impresia ca e casant nush sigur.

This post has been edited by ionutctn: 4 May 2006, 16:50


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 4 May 2006, 16:48
Post #7


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(danS22 @ 4 May 2006, 17:39)
puteti  baga spuma din aia polixxxx ,care se foloseste pt montarea geamurilor termopan
*



Unde?

This post has been edited by vis-a-vis: 4 May 2006, 16:49


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danS22
post 4 May 2006, 17:30
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 623
Joined: 14 February 06




..in lonjeron


--------------------
dacia,vw scirocco gt,kr,Li 1984,1988,2001 - bh...
Dacia1300('82),Vw Scirocco Gli MK1 ('79),Vw Scirocco Gt MK2 ('84)Dacia 1410 ('01)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
northwood
post 4 May 2006, 17:43
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 26 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(ionutctn @ 4 May 2006, 17:48)
Oricum uleiul sta la fund pe lonjeron si in prag ca are densitatea mai mare
*




Aaaa... aici am unele indoieli. Parca imi amintesc cum ca uleiul pluteste deasupra apei...


--------------------
SKARPEA MTB Galben_Gri 2009
Maxon CM 10 - Midland ML 145
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kristalloz
post 4 May 2006, 19:36
Post #10


Dacia Pimp


Group: Members
Posts: 220
Joined: 24 November 05
From: Tot in Romania...




aahha corect northwood.... in fine... ideea e ca puteti sa puneti si silicon transparent ca ar tine... de ce silicon? in cazul in care gaurile alea nu sunt facute pentru a fii astupate, se poate indeparta f. usor... smile.gif


--------------------
Dacia 1310 1982 - TM-06-DLA
Cretzu' for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 4 May 2006, 20:45
Post #11


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Va dau o tema.
O sticla de plastic de jumatate.
O gaura in fund, de 5 mm, sa zicem.
Umpleti-o cu apa, puneti-i dopul.
Scoteti-i dopul.
Ce se intampla in cele 2 cazuri?
______

In alta ordine de idei.
Vaselina se imbiba cu apa si rezulta o pasta destul de ciudata, uleiul sta deasupra apei, spuma poliuteranica etanseaza dar pe termen indelungat retine apa.
Eu unul n-as recomanda niciuna din solutiile astea.
Cel mai probabil as curata zonele ruginite de la suprafata, as grundui si apoi as umple cu ulei ars lonjeroanele si apoi le-as lasa sa se scurga, la fel ca si in usi si praguri.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gheghe
post 4 May 2006, 22:21
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 209
Joined: 24 May 05
From: Campina, PH




Ma fratilor, va legati si voi de toate gaurelele icon_mrgreen.gif
Lonjeroanele au zeci de gaurele si gaurici. Toate, sau majoritatea de fapt pt. ca sunt cateva si tehnologice, sunt facute pentru scurgerea apei. Asta e soarta lor, cand mergi pe ploaie, perdeaua fina de apa se insinueaza peste tot in lonjeroane si praguri si ulterior, daca toate sunt neobturate, se scurge bine mersi.

E chiar indicat sa verificati periodic, in special la praguri si usi, daca aceste gauri sunt desfundate.

Am ceva experienta pentru ca in curtea mea s-a aflat o berlina 30 de ani, de la cumparare si pana la eutanasiere. A suferit cateva operatii estetice de tinichigerie si face lifturi, inclusiv de lonjeroane. La un moment dat acestea au fost rupte si va garantez ca nu in zona unde a gasit Argon o gaurica se rup, ci undeva in zona podelei. Acolo ruginesc din interior spre exterior. Asta daca nu faci acea operatie ingrata cu bagat ulei, ars sau nu, sau si mai bine, ulei tectil. Asta nu e un lucru prea usor dar va garantez ca d.p.d.v. al ruginii e o chestie salvatoare. Dupa ce am facut asta nu am mai avut probleme.

Pe scurt, cu dopulete din lemn si cauciuc, chiar si antifon pe la anumite incheieturi fine, am obturat toate susnumitele gaurele. Am pus ulei ars in lonjeroane si praguri (va recomand una din celelalte variante daca aveti bani, fie si pentru mirosul ulterior din masina) si apoi am plimbat masina pe un drum forestier cu denivelari si pante. Am scurs apoi uleiul ars in niste ligheane si am scos apoi toate dopurile. Cateva zile, cei drept, au mai curs ceva picaturi blush.gif
La fetele de usi am folosit ulei tectil care nu se scurge (picura putin vara cand e foarte cald daca e mai mult) si nu se intinde pe marginea inferioara a usilor, dand aspectul acela atat de urat. Pacat ca nu am avut destul si pt. praguri si lonjeroane. Tectilul adera bine la tabla, se intareste si nu are miros puternic.

Urmarea, la 30 de ani am dus la Remat, in programul rabla, o dacie in stare destul de buna in ceea ce priveste caroseria.
Asa ca eu zic sa lasati in pace gaurica aia, e numai buna sa bagati prin ea ceva tectil in lonjeroane.
In interior, in podeaua masinii, in zona cea mai joasa si exact in dreptul lonjeroanelor, ulterior operatiei de mai sus, chiar eu am dat patru gauri, prin care se scurgea apa care uneori, din diferite cauze, nu le discutam aici, mai ajungea in masina. Apa se scurgea fix in lonjeroane si de acolo jos. Asta e!


--------------------
Dacia Logan Ambition - PH 99 xxx
Caut pareri pertinente si argumentate. Ofer recompensa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 4 May 2006, 22:29
Post #13


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




... ducktape . It really solves all the problems icon_mrgreen.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 May 2006, 09:36
Post #14


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




am reusit sa scot din vaselina aia, noroc ca nu am bagat multa, si am turnat apa in gaura,,,se scurge prin alta gaura de sub lonjeron, gaura care e situata exact deaupra capului de planetara dinspre cutie..dar totusi nu se scurge toata, mai ramana in lonjeron ca se vede...asa ca bag ulei (nears) acolo din cand in cand si o las asa...dar mi se pare idioata rau conceptia Daciei, cu scurgerea aia prin lonjeronul superior...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 5 May 2006, 09:52
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




De ce nu le astupi pe toate, bagi ulei sau vaselina cu ulei, o plimbi citeva zile dupa care scoti doapele de dedesubt? Iar cel de deasupra sa ramina..
Asa va intra eventual apa de pe strada care se va scurge tot pe unde intra.
Si e de Tehnice, nu de Imbunatatiri


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 5 May 2006, 10:04
Post #16


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(argon @ 5 May 2006, 10:36)
dar mi se pare idioata rau conceptia Daciei, cu scurgerea aia prin lonjeronul superior...
*


La cum arata, eu cred ca aia-i mai degraba gaura tehnologica...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesagerid
post 5 May 2006, 11:35
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 4 April 06
From: cluj-napoca




am si eu aceasi problema dar e pe partea dreapta .... deocamdata nu am bagat-o in seama pentru ca daca nu spal masina si nici nu ploua si nici nu trec prin balti timp de vreo 4-5 zile imi dispare ... si apropo de faza cu uleiul eu am inteles ca este ilegal sa faci asa ceva ...am fost la un service si am intrebat pentru cat imi baga ulei peste tot in masina ( lonjeroane, praguri, usi, sau alte incheieturi ) si mi-sa raspuns ca nu este admis asa ceva (omu zicea ca daca il prind astia, probabil cei de la mediu, ii inchid service-ul )
scuze pentru off topic .... daca se poate considera asa
ps argon eu zic sa ii dai pace asa in cel mai rau caz pentru linistea ta pune ceva ulei mai gros acolo si urmeaza sfatul lui diaconu liviu
spor smile.gif

This post has been edited by mesagerid: 5 May 2006, 11:36


--------------------
dacia berlina 1310 - cj10ykx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 May 2006, 11:51
Post #18


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




pai tre sa-ti bage la service ulei? baga tu , ca nu are nimic, si eu am bagat, si in usi, si in praguri..si de curand in lonjeroane, dar nu bag ars niciodata, de obicei bag t90, sau M40 nou, sau amestec din ele.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesagerid
post 5 May 2006, 11:55
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 4 April 06
From: cluj-napoca




pe usi la interior am vaselina (cadou de la vechiul proprietar) si acuma vorba ta las ca bag io si o sa pun un t90 de ala ieftin ...cam cat imi trebuie?
daca pun si la praguri cu ce infund gaurile de acolo ?
ps de unde fac rost de un autocolant cum ai tu pe usa din spate smile.gif


--------------------
dacia berlina 1310 - cj10ykx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 May 2006, 12:03
Post #20


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Autocolant de aici

Ulei eu am in praguri, bag odata pe an, toamna de obicei, astup cele 3 gauri de scurgere(3 pe fiecare parte) din praguri, si torn prin interior, este o gaura in partea din fata mascata de mocheta si ornamentul ala.

La mine intra cam 1,5-2 litri in fiecare prag(pana sa se reverse in interior), astup si gaura pe care am bagat si merg asa putin, cu frane, panta..sa se amestece bine..si dau drumul dupaia.

In usi am vaselina, care tine de multi ani...e inca buna.



This post has been edited by argon: 5 May 2006, 12:07


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 5 May 2006, 12:14
Post #21


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(mesagerid @ 5 May 2006, 12:35)
mi-sa raspuns ca nu este admis asa ceva (omu zicea ca daca il prind astia, probabil cei de la mediu, ii inchid service-ul )
*


Mare adevar! Eu cand am turnat ulei, si am turnat, nu gluma, lonjeroane, traverse, praguri, desi am astupat TOT, a curs ulei de m-am manjit in ultimul hal si eu si locul de sub masina. Serios ca m-au apucat remuscarile.
Argon, pe la ce gaura torni tu uleiul in praguri ca n-am inteles? Eu il torn prin gaura de la surubul inferior al centurii de siguranta.
Si inca ceva, crezi ca e recomandata operatiunea asta-n fiecare an? unsure.gif
Eu n-am mai turnat de vreo 3... sad.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 May 2006, 12:19
Post #22


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




eu nu bag pe la stalp, ca e mai incomod, bag prin fata, sti ca e un ornament care mascheaza cablajul, pe stanga, si pe dreapta e numai ornamentul...dai jos ornamentul, si chiar unde incepe el, in fata, este o gaura cam cat o moneda de 5000.

Nustiu daca e necesar in fiecare an..important e sa fie un ulei mai gros care sa adere la metal cat mai bine..ca dupa ce dai drumul, nu mai balteste acolo..protejeaza pelicula....deci din punctul asta de vedere un ulei ars e mai lichid, si nu face o pelicula asa buna...de aia eu pun T90...sau M40..deala infect de peco, dar e nou...
E foarte important sa fie gaurile desfundate...ca daca sta apa in praguri urgent se mananca din interior.

Nu fa si tu operatiunea in fata blocului ca e dezastru..faci o pata cat masina..mergi si tu la tara undeva, sau pe un camp...eu odata am bagat ulei, mers sa se amestece si am dat drumu ca prostu in fata blocului...am vazut ca e nasol, si am plecat repede cu masina de acolos a nu vada nimeni...am facut o dara de 2 km pe toata strada..si acum dupa un an e vizibila ohmy.gif

This post has been edited by argon: 5 May 2006, 12:22


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesagerid
post 5 May 2006, 12:20
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 4 April 06
From: cluj-napoca




este o gaura jos in interiorul masini ...dai mocheta la o parte si apare o gaura de vreo 5cmp .... ii gaura pe unde ca ai gaurile de la praguri infundate iti intra apa in masina ...... tu pe la surubu de la centura te chinui de numa ...cand pe acolo intra sa torni direct din sticla tongue.gif
P.S.pt argon am scris la tipu cu autocolantul dar inca nici un raspuns
am scris de o data ...la mine gaura aia ii mare ..incape gura la sticla de 2l lejer smile.gif)


This post has been edited by mesagerid: 5 May 2006, 12:24


--------------------
dacia berlina 1310 - cj10ykx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 5 May 2006, 12:30
Post #24


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Mai, da' de ce sunteti hoti?
Eu de gaura aia nici nu stiam ca exista, dublura pragului in zona aia a fost inlocuita la mine.
Si are si de ce sa-mi para rau, pe la gaura centurii e destul de chinuitor de turnat... Am o juma' de sticla de 2l dotata cu un furtun de cauciuc si la capat o teava facuta dintr-un pix de plastic. Pixul intra-n gaura, sticla se aseaza pe cupola pe un suport confectionat dintr-o cutie de carton. Rolul cutiei este sa tina "palnia" in pozitia de lucru. Apoi apuca-te si toarna ulei in sticla si stai s-asteapta sa se scurga... Ultima oara am pus 20W50 romanesc, cel mai ieftin pe care l-am gasit in magazin. La urmatoarea umplere am sa incerc cu T90, teoretic ar fi de 2 ori mai vascos, dar mi-e teama c-o sa-mbatranesc pana se scurge ala-n prag... sad.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesagerid
post 5 May 2006, 12:37
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 4 April 06
From: cluj-napoca




eu zic sa incerci asa mergi la un vecin de-al tau care are si el dacie si te uiti unde are gaura ...... iei masina de gaurit si dai sa mearga dai gaura acolo si ai rezolvat problema ... sau ar mai fi o solutie sa nu trebuiasca sa astepti acolo pana iti creste barba .... faci rost de o pompa de pus ulei in cutii sau de gresat diverse ansamble sau subansamble si bagi uleiul cu aia 2l in maxim 40 sec wink.gif
sau cel putin atata imi ia mie sa il bag in cutie 1 data la 2 luni e ranita saraca urmeazasa ii schimb toate garniturile si semeringurile ce le mai are pe acolo cand schimb si discu de ambreaj

@ argon tipu ala cu autocolantul nu raspunde ....pe messenger cum pot sa dau de el ? id de mess de la 08-16 sc_cotaco_srl de la 18-04am mesagerid


--------------------
dacia berlina 1310 - cj10ykx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 May 2006, 12:42
Post #26


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ai si tu rabdare ca nu stau toti pe forum non stop post-336-1110552489.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 5 May 2006, 12:43
Post #27


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Gandeste-te ca daca dau gaura-n dublura pragului, tot spanul fuge-n prag, si ala e un foaaaarte bun declansator de rugina! Mai degraba schimb "instalatia'... happy.gif

QUOTE(argon @ 5 May 2006, 13:42)
ai si tu rabdare ca nu stau toti pe forum non stop post-336-1110552489.gif
*


Io-te cine si-a gasit... radmasa.gif

This post has been edited by Muttley: 5 May 2006, 12:49


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 5 May 2006, 12:51
Post #28


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Vedeti ca pe stalp, in dreptul balamalelor usiilor din spate sunt niste gauri cat toate zilele.
Nu trebuie decat sa scoateti putin chederul si sa dezlipiti putin vinilinul sau panza de la tapiteria stalpului.
Simplu!


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 5 May 2006, 12:54
Post #29


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Tine cont ca in acele gauri triunghiulare, in partea lor de jos exista cate o tabla. Rolul ei este probabil acela de a nu scapa piulite, saibe samd in prag. Risti sa-ti dea uleiul p-afara daca torni p-acolo.
In plus, mie nu mi se pare deloc simplu sa dezlipesti tapiteria de pe muchia stalpului, s-o lipesti la loc... bleah


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 May 2006, 12:55
Post #30


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




si bagi pe acolo, avand alte gauri ,la nivel mai jos decat alea de care zici, bagi pe acolo, creste nivelul pana la gaurile mai joase...si se revarsa in masina...

Ideal e sa bagi pe cea mai de jos gaura....

This post has been edited by argon: 5 May 2006, 12:56


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 15:33
Forum Renault