DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> "test-drive" Ucigas, Presa asterne tacerea peste un omor

AlexV
post 12 Apr 2005, 12:41
Post #1


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




"TEST-DRIVE" UCIGAS
Presa asterne valul tacerii peste un omor

Nici unul dintre ziarele unde lucreaza cei cincizeci de jurnalisti care au participat la "test-drive-ul" organizat de Porsche Romania nu a relatat ca, la intoarcerea de la Tirgu Mures, la Bucuresti, pe 8 aprilie, unul din cele 38 din automobilele Volkswagen Passat reunite la aceasta manifestare promotionala a intrat in plin intr-o Dacia Nova care venea din contrasens, omorind soferul si accidentindu-i grav sotia, aflata inca si ieri, in coma.
Presa de simbata, de duminica si de luni nu a relatat intimplarea; citiva ziaristi participanti la "test-drive" ne-au sfatuit sa nu abordam subiectul pentru ca "nu se face" - adica, ar fi o lipsa de complezenta fata de firma Porsche Romania, organizatoarea. Politia judetului Brasov ne-a confirmat ca vineri a avut loc un accident in care si-a pierdut viata Ballog Szilard si ca sotia acestuia, Ballog Elena, se afla in coma, la spital. Conform politiei, Volkswagen-ul "promotional" care a intrat in coliziune cu Dacia familiei Ballog era condus de Panait Andrei Cristian (se pare ca face parte din staff-ul Porsche) avind inca trei pasageri (unul, se pare, ziarist). Nina Bratfalean, responsabil cu relatii publice la Porsche Romania, s-a aratat retractila in declaratii, spunind ca asteapta concluziile anchetei politienesti in privinta vinovatiei si parind sa nu inteleaga de ce ne-ar interesa tocmai acest accident, cind se petrec sute asemanatoare de care nu ne ocupam. La rindul nostru, sintem uimiti cum in presa nu a fost relatat accidentul. Cind telejurnalele marilor televiziuni si paginile ziarelor sint ticsite cu reportaje despre cele mai morbide accidente petrecute in imprejurari anonime, este socant sa constati ca un accident in preajma caruia "s-au vehiculat" cincizeci de ziaristi este trecut in cea mai adinca tacere, pentru ca "nu se face" sa publici asta.
Acesta este primul accident rutier despre care relateaza ziarul "BURSA" in cei cincisprezece ani ai sai de aparitie.

Daniel Bojin


Ca sa intelegem cum de este posibil ca un numar atit de mare de ziaristi sa treaca sub tacere un astfel de eveniment din preajma lor, reproducem textul aparut pe un site specializat in automobilism, ilustrind starea de spirit a unuia dintre jurnalistii participanti la acest "test-drive" ucigas.
"Am plecat din Bucuresti entuziasmat, apucindu-ma sa depasesc tot ce aveam in cale. Pina la Brasov am facut 2 ore in conditiile in care se lucreaza la drum pe Valea Prahovei. Totusi am ajuns al treilea. Primul a fost un tip care a alergat la raliuri. Super meserias, nu am putut sa ma tin dupa el desi avea o varianta de 105 CP. (ehe. mi-am zis ca mai am multe de invatat)
Masina sta excelent in curbe. Are un demaraj foarte bun cu conditia sa schimbi vitezele la peste 4.000 de rotatii. De obicei, schimbam a sasea la peste 140 km/h. Cel mai bine o simteam la 160 km/h.
De la Brasov la Sighisoara am facut o ora. Alergatura la greu. De la Sighisoara la Tg Mures, 35 de min. Excelent drumul.
Probleme: Frina de mina se actioneaza cu un buton din bord, care blocheaza toate cele 4 roti. Dezavantajul este ca nu poti sa o folosesti in mers.
Am avut doua neplaceri. Prima oara din cauza frinelor. Pe centura Ploiestului, aveam 160 si a intrat unu in depasire din fata fara sa-si dea seama ca vin tare.
Am frinat violent iar masina a fugit de fund stinga-dreapta. Mi-am zis ca e inadmisibil. La Brasov, mi-a explicat unul din staff ca masina e noua, iar frinele au nevoie de ceva rulaj pentru a functiona la capacitatea lor normala. In plus, nu erau nici incinse. Drept, urmare dupa Brasov, le-am folosit brutal pe o bucata de drum, pentru a le incalzi. Pe urma totul a mers struna.
Era sa-l spulber pe unu cu o dacie break. Am dat semnal sa-l depasesc si cind eram aproape in dreptul lui trage de volan sa faca stinga. M-a scos de pe sosea pe jumatate. Am scapat milimetric. Mai bine zis el...".
"La intoarcere am mers tare pina la Brasov. Pe urma am lasat-o mai moale pentru ca era aglomerat si pentru ca unul a avut un accident si mi s-a luat tot cheful de condus. Viteza maxima atinsa de mine 190 km/h. Avea 260 pe bord, dar nu am fost cretin si curios sa vad cit maxim".

Articol preluat din ziarul BURSA
12 aprilie 2005

DACIACLUB.RO


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 12 Apr 2005, 12:56
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Si cand te gandesti ca e plin de astfel de specimene, nu numai ziaristi de presa auto, ce considera ca drumul e doar al lor, restul .... nemaicontand. Nu conteaza ca avem drumuri ca vai de mama lor, dar trebuie sa stai cu ochii in patru la cate flash-uri primesti sa te dai la o parte, si dintr-un sens si din celalalt.


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leom2
post 12 Apr 2005, 13:20
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 28 March 05




Rusine lor! Daca asta stau lucrurile.
Pana acum o luna eram si eu posesorul unui Passat, cei drept din '99, iar duminica cind ma intorceam de la munte, dupa Busteni, am avut si eu o intilnire cu unul, probabil din acelasi team, era destul de nervos si dornic sa depaseasca orice avea in fata, si a reusit.
Dar daca este sa vorbim, mai bine discutam de masina (care arata excelent!!!), si nu de conducatorul ei. Oamenii se mai schimba cind stau in fata unui volan, daca au sigla VW si nu rombul cunoscut.


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raducu68
post 12 Apr 2005, 13:23
Post #4


Membru Demisionat


Group: Banned
Posts: 645
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




Absolut aberant. "Ziaristul" ala e un pic mai inteligent decit ciinele lu' soacra-mea.


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 12 Apr 2005, 13:30
Post #5


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Pana la urma ... rezultatul conteaza cred eu, care este absolut groaznic ... nu cine l-a produs ... si oricum trebuiau date publicitatii chestiile acestea ... sincer nu doresc raul nimanui ... dar omului ala care a fost la volan ar trebui sa i se suspende dreptul de a conduce orice tip de mijloc de locomotie pe viata in toata lumea.

Ma intristat tare tare stirea asta sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 12 Apr 2005, 16:50
Post #6


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




E culmea nesimtirii sa mai si publici un articol in ziar, dupa ce unul din participantii la drive test a facut un accident, laudandu-te ca ai mers la fel de bezmetic ca si el, si era sa razi si tu 2 de pe sosea.
Nu mai zic ca trebuie sa fie cu totul inconstient sa conduci la limita o masina cu care nu esti obisnuit, pe care nu o conduci zi de zi.
Apoi daca mergi pe centura Ploiesti-ului cu 160 e si normal sa-ti iasa unul in fata. Toti localnicii merg pe-acolo cu 60 (e si limita de viteza pe undeva) si oamenii se asigura ca pt. viteza asta, nu se uita dupa bezmetici care vin cu 100 mai mult.

De aceea s-a stabilit ca, la depasirea vit. max. admise cu +50, sa ti se ia carnetul. Devine foarte greu sa te mai asiguri si sa-ti calculezi depasirile daca ai ca partener de trafic nesanatosi care merg la +100 fata de tine. Aia nu mai au nevoie de carnet. Il au deja pe cel cu dunga rosie in diagonala.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 12 Apr 2005, 16:51
Post #7


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




QUOTE
"Viteza maxima atinsa de mine 190 km/h. Avea 260 pe bord, dar nu am fost cretin si curios sa vad cit maxim".

A fost cretin oricum la 190km/h pe traseul mentionat. Si te mai miri de accidente.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 12 Apr 2005, 16:53
Post #8


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Sunt curios cu cat l-ar fi dus capul sa mearga daca avea 500 km/h pe bordul ala al lui.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 12 Apr 2005, 17:06
Post #9


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Articolul scris de inconstient e, de fapt, un post pe forum la masini.ro

Se pare ca nu mai este, l-au sters. Sau a fost mutat si nu-l mai gasesc eu.
Dar il puteti vedea in cache: inconstientu

$@#@#*(*@$%*$@%&%@)_(!*%@(%


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin
post 12 Apr 2005, 17:50
Post #10


pilot de renault


Group: Members
Posts: 883
Joined: 15 November 04
From: Lebbeke,Belgia




Nu va luati de ala ca nu el a facut accidentul,si daca nu povestea nu mai stia nimeni oricum.Dar daca toti au mers ca si el atunci nu ma mira ca s-a intamplat.Ma insel eu sau un DRIVE TEST inseamna a face cunostinta cu masina nu a face rally sau a conduce sub presiune.
_________________
M II Estate 1.9dci
Clio 1.5Dci

Slab pilot totusi,nu s-a putut tine de 105 TDI cu 150 FSI.


--------------------
MEGANE 2 1,9dCi --ESTATE --octombrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 12 Apr 2005, 17:55
Post #11


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Prin drive test poti intelege in fond orice ce te duce capul ... ca doar e test ... drive de condus deci poti sa o conduci cum vrei ... dar eu cred si stiu ca drive teste de viteza nu se fac in trafic ci poate pe circuit pe undeva ... si nicidecum in traficul de Ploiesti-Bucuresti sau ceva de acest gen ... nici pe autostrada nu ai loc darmite pe acolo ... una peste alta s-au dat rotunzi si au ajuns cam plati ... glumesc dar e dureros.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 12 Apr 2005, 18:15
Post #12


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




De ce sa nu ma iau de el? Sau de toti ca el? Pana una-alta nu stim ce-a facut cel cu accidentul dar de asta stim sigur. Crezi ca trebuie sa-i dam circumstante atenuante ca s-a "spovedit" acolo? Mai devreme sau mai tarziu oricum s-ar fi aflat.

Eu ma consider descendentul lui Vlad Tepes. Asa ca da-mi voie, te rog, sa-mi exersez tzeapa pe astia, in sensul de la sezut in sus si ascutit al cuvantului. Savvy?


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 12 Apr 2005, 19:11
Post #13


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




Lasati-l pe ala de pe masini.ro in pace. Nu e cel in cauza. Uite aici sursa de la care pleaca discutia.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 12 Apr 2005, 19:55
Post #14


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




@google: Spune, rogu-te, cum ai citit tu topicul asta? Din 3 in 5 sau din 5 in 7? Si la bursa.ro, pe care muchie scrie ca ziaristul implicat in accident era vinovat sau avea viteza sau ceva? "Din contrasens" inseamna din sens opus, nu se specifica pe al cui "contrasens". Si altceva nu scrie. Asa ca, deocamdata, ziaristul implicat in accident nu e "in cauza". PĂąna la proba contrarie.
Deocamdata, nu-l pot judeca decat pe cel de-al doilea, care, desi n-a apucat sa omoare pe nimeni, si-a povestit-o cu mana lui precum si pe toata mass media, care tace mĂąlc.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pablo
post 12 Apr 2005, 23:06
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.015
Joined: 10 December 04
From: ORADEA




sorin a scris:
QUOTE
Ma insel eu sau un DRIVE TEST inseamna a face cunostinta cu masina nu a face rally sau a conduce sub presiune.


Asa ar trebui sa fie sorine ... doar ca mi se pare ca nici la rally nu le da drumul la 38 de piloti (a se citi in cazul de fata nebuni) deodata.Ma mir ca nu au provocat un accident in lant ...
Si unde mai pui ca dupa asa zisi ziaristi de specialitate se iau unii cind cumpara masina ...
Pacat de oamenii aceia nevinovati


--------------------
Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 13 Apr 2005, 09:06
Post #16


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Si cand ma gandesc la faptul ca prietena mea se intorcea de la Bran de la un curs in aceeasi perioada si mi-a spus (dupa ce a citit stirea) ca isi aduce aminte ca au trecut pe langa ei o groaza de masini noi in viteza foarte mare ... cu tot felul de iscriptii si ca erau multe passat-uri ... huh am zis multumesc Doamne ca nu s-a intamplat ceva huh.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 13 Apr 2005, 12:07
Post #17


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




@cipman Eu am spus ca cel care a postat pe masini.ro nu este una si aceeasi persoana cu cea care a facut drive test-ul, era sa faca doua accidente si a scris in bursa.
Cat despre acest al doilea ziarist care a povestit intamplarea sunt perfect de acord cu tine.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 14 Apr 2005, 18:45
Post #18


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




rusine ioan t. morar pentru prestatia de la realitatea in emisiunea care avea ca tema acest eveniment tragic. rusine.


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 14 Apr 2005, 19:04
Post #19


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Din pacate am prins doar ultimul minut din emisiune. Mi se pare ca la Realitatea TV dau la noapte in reluare emisiunile de peste zi. Stie cineva? Dar o sa ma uit la ei pe site.

Inteleg de la Alex ca n-am pierdut prea multe. Pana la urma a transpirat ceva nou sau nu?


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin
post 14 Apr 2005, 20:47
Post #20


pilot de renault


Group: Members
Posts: 883
Joined: 15 November 04
From: Lebbeke,Belgia




Nu,nimic nou,a aratat masinile(io nu le vazusem inca) si a spus ca "inconstientul" avea doar 24 de ani si era angajatul PORO.Aproape ca nu pot sa cred ca sunt asa de amatori(sa lase unu de 24 de ani)la volanul cu +100 de cai in TESTE.
Nu si-au dat ei seama ca tentatia este enorma si la 24 de ani......stim toti ce soferi eram,nu?
_________________
M II Estate 1.9dci
Clio 1.5Dci


--------------------
MEGANE 2 1,9dCi --ESTATE --octombrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 14 Apr 2005, 20:56
Post #21


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Si au spus cumva si unde si cum s-a intamplat accidentul ... au dat ceva detalii ... gen viteza alte alea ?

(eu nu am vazut emisiunea si asta este cauza pentru care intreb)


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 14 Apr 2005, 21:10
Post #22


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




Viteza in jur de 150-160Km/h. Venind dinspre Sighisoara spre Brasov intersectie "Y" si in acelasi timp curba dreapta. Drumul de urmat era cel spre dreapta, datorita vitezei nu a putut trage dreapta si a "ales" sa "iasa" spre stanga unde curba era mult mai "domoala", aproape drum drept. Ce nu am inteles exact este daca Dacia venea dinspre stanga, de pe drumul secundar si el a izbit-o frontal sau daca venea dinspre dreapta si el s-a "intersectat" cu traiectoria Daciei. Oricum ar fi, din relatarea reporterului de la Realitatea, se pare ca vina este intru-totul a angajatului Porsche.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 14 Apr 2005, 21:57
Post #23


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




dacia mergea tot pe drumul principal, asta am inteles eu din relatare.
Nou nu au spus nimic. Este extrem de dubios ca nici unul din cei 50 de jurnalisti nu spune nimic.
Vardie s-a contrazis singur de cateva ori, da grav de tot. Iar moraru ce sa mai zic. Pur si simplu nu voia sa accepte varianta ca s-a incercat o musamalizare masiva. El o tinea pe a lui ca e un accident si doar un accident. Da, este un accident, dar nu despre accident era vorba ci despre un "eveniment" despre care nu s-a scris un rand, cand se stie clar cat de cautate sunt de pro si a1.


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 14 Apr 2005, 22:32
Post #24


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Cunosc zonele chiar foarte bine (sunt in drum spre casa) ... acum e adevarat ca sunt 3 intersectii identice pe acest drum (e vorba de zonele unde noua sosea ocoleste 3 sate ... si de aici Y ) ... intra-adevar sunt zone unde poti merge ca ai ca e sosea buna ...

Vroiam sa mai spun ca una singura (o singura intersectie) e cu vizibilitate slaba slaba (la Rupea ... si probabil ca acolo s-a si intamplat) sad.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reno-razvan
post 14 Apr 2005, 23:26
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 11 April 05




Si culmea ar fi sa apara remarci de genul vedeti ce sigura e masina, sau pasagerii s-au aflat tot timpul in siguranta.


--------------------
renault Clio 1.5 dci 80
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 15 Apr 2005, 11:00
Post #26


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




Nu mi sa parut a fii Rupea (am trecut pe acolo prin toamna si parca nu semana) iar din ce au filmat era suficienta vizibilitate. Ca un detaliu soseaua care mergea spre stanga avea "triunghi verde" in intersectie.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 15 Apr 2005, 11:12
Post #27


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Inseamna ca a fost inainte de noul pod peste Olt (acolo este triunghi cu iarba pe mijoc), intre Rupea Gara si padurea Bogatii ... la Hoghiz parca e acolo ... sunt zone in care poti sa dai viteza da ...


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eddie33
post 29 Apr 2005, 20:11
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 587
Joined: 25 April 05
From: Bucuresti




QUOTE(cipman @ Apr 12 2005, 05:06 PM)
Articolul scris de inconstient e, de fapt, un post pe forum la masini.ro

Se pare ca nu mai este, l-au sters. Sau a fost mutat si nu-l mai gasesc eu.
Dar il puteti vedea in cache: inconstientu

$@#@#*(*@$%*$@%&%@)_(!*%@(%

Vedeti cine a postat al doilea mesaj dupa el,mie mi s-a parut prea aiurea ideea si prea teribilist tipul.Continuam o discutie despre masini,dar imi statea pe limba sa ii combat caracterul,ca era totusi impotriva regulilor forumului....Vad ca a devenit italian acum...
Topicul tot acolo e,dar nu cred ca mai trebuie prea mult rascolit....sau raspuns la el,scuze....
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...der=asc&start=0


--------------------
Renault Clio Extreme 2004-DCI 80C.P.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raducu68
post 30 Apr 2005, 13:24
Post #29


Membru Demisionat


Group: Banned
Posts: 645
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




Am citit de curiozitate, aia de la Mirabilis Media au fost penibili inca de la inceput prin modul in care au abordat/comentat evenimentul tragic. Intii s-au bagat in rahat pina la git prin niste comentarii absolut obraznice, iar la sfirsit derectorul giniral declara ca MM "nu doreste sa fie implicata in conflicte care nu o privesc".


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 23 May 2005, 17:11
Post #30


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




Informatiile despre acest accident, de pana acum, sunt:
- in accident au fost implicate un VW Passat din penultima generatie si o Dacia.
- autoturismul VW este proprietatea Porsche Romania si era condus de un angajat al Porsche Romania
- VW-ul nu era din cele de test, el facea parte din grupul de masini ale organizatorilor
- Dacia circula regulamentar
- VW-ul a mers cu viteza prea mare si pentru ca nu a putut tine o curba la dreapta a ales sa taie linia continua si sa incerce sa iasa pe un drum lateral de pe stanga soselei in sensul de mers al VW-ului, numai ca de pe contrasens s-a "interpus" Dacia ce circula regulamentar
- pasagerii din Dacie: 2 persoane, sot + sotie, au decedat
- un copil a ramas orfan si in plus saracul mai sufera si de o problema grava: este autist.

Opinia mea despre acest eveniment nefericit se poate concluziona astfel:

1. Porsche Romania ("PoRo") a gresit grav organizand un astfel de test-drive (gen speed-drive = crash-drive = kill-drive), dar a facut-o pentru ca asa se face, pentru a rupe gura targului cu noua masina. Excesele, desi negate de PoRo, au fost prevazute de la inceput (nenea gaborii stiu, sunt "anuntati", evident ca nu recunosc nimic, totul se face off-the-record)

2. Poro a incercat si incearca sa musamalizeze acest grav incident, deoarece cei de la PoRo sunt romani si nu-si fac meseria (vanzari, promovare, pr) cum scrie la carte si cum mai mult ca sigur indica specificatiile firmei mama din Germania. Imi permit sa detaliez:

a. Cf specificatiilor, angajatii PoRo ar trebui sa se asigure de respectarea reglementarilor legale (cei care incalca aceste reguli ar trebui identificati, opriti si exclusi din testare). Asta presupune evident ca angajatii PoRo sa respecte reglementarile legale. Toti cei angajati la PoRo stiu ca nu au respectat reglementarile legale cu buna stiinta, dar nu recunosc asta.

b. Cel care a scapat VW-ul de sub control este (culmea inca) angajat PoRo si se afla acolo in interes de serviciu, ceea ce face ca PoRo sa fie foarte responsabila (inclusiv legal) pentru ceea ce s-a intamplat. Sefii personajului respectiv aveau obligatia (cf standardelor firmei mama) sa recunosca comportamentul "agresiv" si sa il opreasca.
Sa fie clar: firma mama (Porsche Germania) respecta si sustine toate actiunile menite sa creasca siguranta in trafic si denunta toate actiunile contrare (a se studia site-ul Porsche Germania). Problema e in Romania. Cei de aici nu inteleg acest lucru.
Paranteza: Acum 6 ani, un angajat (de la vanzari) Automobile Bavaria, pe DN1, in afara orelor de program, la bordul unui BMW coupe propritate personala a alergat maxim, a lovit din spate un Trabant condus regulamentar, a rupt Trabantul in doua si a omorat 2 din cei 3 oameni din Trabant. Ce a facut BMW (Automobile Bavaria): la 1 zi dupa accident l-a concediat pe angajat pe motiv ca nu a respectat imaginea BMW si indicatiile/recomandarile de a conduce preventiv si de respecta reglementarile legale. Pentru o companie mare si serioasa (gen Porsche Germania, BMW etc) aceste recomandari sunt litera de lege, pentru ca ei inteleg ca fiecare angajat reprezinta imaginea companiei in randul publicului. Mandria producatorilor germani este sa fabrice masini rapide, dar si sa se comporte nemteste = sa respecte exemplar siguranta in trafic. Romanii de la PoRo nu au invatat asta. Inchid paranteza.

c. Martorii accidentului (ziaristi de specialitate si angajati PoRo) cunosc foarte bine capacitatile unui VW. Cunosc la ce viteza se scapa de sub control. Un VW Passat nu iese din curba la 110 km/h, nici macar la 140 km/h. Cunosc, desi nu recunosc, ca colegul lor, angajatul PoRo este vinovat. Pur si simplu exista doar 2 explicatii plauzibile: defect al masinii sau eroare (mai corect ABUZ) de pilotaj. Prima varianta nu o recunosc pentru ca le este clar ca masina era OK (cu toate verificarile la zi), iar pe a 2-a varianta nu o recunosc pentru ca sunt incompetenti (inclusiv cf standardelor Porsche Germania) si incapabili sa ia masurile corecte intr-o astfel de situatie (scuza ca sunt romani nu se pune, alti romani au actionat corect intr-o situatie similara).
Singura solutie ramasa la dispozitie, este sa musamalizeze romaneste cazul, sa-l ingroape in spatele unor false probleme:
* PoRo a declarat ca asteapta raportul politiei pentru a se putea pronunta si a cerut acelasi lucru putinilor ziaristi care au scris despre incident: PoRo nu avea nevoie de raportul politiei pentru a stii ca angajatul lor e vinovat sau pentru a-si expima opinia cu privire la accident; (conform dorintei pr-ului PoRo, orice stire ar fi trebuit sa astepte vreo 2-3 saptamani raportul politiei, dupa care evident ca nu mai putea fi publicata, deoarece nu mai era de actualitate - siretlicul e vechi si jenant de meschin pentru o companie de rangul PoRo).
* PoRo a incercat sa discrediteze putinele articole aparute, spunand ca modelul de Dacie indicat nu era cel corect, ca modelul de Passat indicat nu era cel corect, ca s-a indicat gresit ca Passat-ul era din cele de teste, tragand concluzia ca daca aceste date nu au fost exacte, tot continutul articolelor trebuie tratat ca o dezinformare:
- nu conta ce model de Dacie a fost distrusa in accident, pentru a stii ca angajatul PoRo este vinovat;
- nu era nevoie ca vestile despre accident sa indice corect modelul de Passat implicat in accident pentru a stii ca angajatul PoRo este vinovat;
- nu conta daca Passat-ul implicat in accident era din coloana de masini de teste sau din grupul de masini al organizatorilor pentru a stii ca angajatul PoRo este vinovat;
(toate aceste 3 probleme si altele asemenea ridicate sunt doar "siretlicuri" de PR ieftine si neprofesioniste, mult sub standardul unei companii germane de renume)
Tot ceea ce era necesar pentru a stii ca angajatul PoRo este vinovat era bunul simt si cunostinte despre masina pe care acesta o conducea (acestea sunt singurele elemente de care "aproape" orice sofer a avut nevoie pentru a trage aceasta concluzie).

d. Cu totii incalcam cu buna stiinta reglementarile legale, dar o facem pe riscul propriu. Cand insa este vorba de imaginea unei companii de renume, aceasta nu se joaca, in orice tara civilizata abaterile se sanctioneaza drastic. La noi insa conduc romani care nu prea au legatura cu profesionalismul si civilizatia germana.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 05:06
Forum Renault