DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> a schimbat cineva cutia la lgn?, pentru a obtine performante mai bune

vlad2006
post 1 Jun 2006, 17:50
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 12 April 06




desi nu stiu ...sub ce parametri se realizeaza...intreb si eu....dat fiind faptul ca se aduc...vorbe nu chiar de bine despre cutia de viteze...(cum ca ea este cea care ne arata puterea reala a motorului)??? unsure.gif


--------------------
dacia logan - tm63mvd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 1 Jun 2006, 17:54
Post #2


-


Group: Members
Posts: 22.702
Joined: 19 April 05
From: Romania




Ce vorbe se aduc mai ?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 1 Jun 2006, 18:07
Post #3


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.561
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




1. Pe aici încă nu s-a "auzit" de nimeni care să fi schimbat cutia de viteze.
2. Cutia de viteze de pe Logan nu este etajată pentru a scoate ce e mai bun din motor, ci pentru economie de combustibil.
3. Nu uita că Logan este mașină de familie, nu de curse!
4. Dacă te așteptai la altceva să știi că ai greșit mașina!
5. În rest cutia de viteze este cât se poate de bună!


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlad2006
post 1 Jun 2006, 18:09
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 12 April 06




pai si dak o schimb(i)...nu putem obtine altceva...??

o performanta mai buna...


--------------------
dacia logan - tm63mvd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlad2006
post 1 Jun 2006, 18:27
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 12 April 06




stiu ca e de familie...stiu ca e facuta pentru economie de conbustibil dar totusi....nu s-a gandit nimeni....la ceva ..????

combustibil ..scuze


--------------------
dacia logan - tm63mvd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dbk
post 2 Jun 2006, 07:37
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 19 October 05
From: Bucuresti




Daca o schimbi, poate (deci repet POATE) ai obtine o performanta dinamica mai buna...sau nu. Depinde cu ce cutie vrei s-o schimbi, depinde daca poti sa o potrivesti, insa de ce ai face asta...ti se pare ca motoarele de pe logan (si aici ma refer la oricare dintre ele) au o herghelie de cai putere (200,300,400 sau ma rog, cat oi crede tu), un cuplu motor monstruos (ceva gen V10-le TDI al lui VW cu 750 Nm) iar amaratele alea de cutii care le-a pus rahatul (scuza-mi expresia) asta de concern de 2 lei, Renault- Nissan, nu fac altceva decat sa suga din mega-performanta acestor bolizi? Nop, au DOAR resursele necesare unei masini de familie, ieftina, cu consum cat mai mic, costuri de intretinere cat mai mici si performanta acceptabila pentru un sofer care isi plimba pe autostrada nevasta si copii... Atat si nimic mai mult. Romanul e culmea...vrea sa plateasca cat mai putin, cam jumatate din costul unei masini echivalente de la alte marci, sa-i consume extrem de putin (sa toarne cu pipeta benzina in rezervor), sa fie incapatoare dar sa nu arate rau si, cel mai important, sa fie racheta (ma rog o racheta BMW sa zicem smile.gif) ). Iar in legatura cu fenomenul Dacia tunning, hai sa fim seriosi...ne imbatam cu apa rece deocamdata


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci ambiance 05.2006
VW Passat 1.9 tdi 131 cp, 6 trepte, highline 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 2 Jun 2006, 08:10
Post #7


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Se pot schimba doar perechile de pinioane (unele dintre ele).
Si cred ca operatia se si efectueaza prin Bucuresti...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlad2006
post 2 Jun 2006, 17:21
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 12 April 06




am inteles.....inseamna atunci ca cei care tot spun...ca nu e cutia asa buna...ca nu e asa...sau invers...sa stea cuminti acasa...si sa-si invete lectile...... smile.gif ...


--------------------
dacia logan - tm63mvd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kramer
post 2 Jun 2006, 17:48
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 26 May 04
From: Brasov




Eu spun ca nu e buna cutia, fata de ce de pe Supernova. Dar nu etajarea ma deranjeaza pe mine ci sincronizarea, care se face incet. Daca nu esti atent poti sa o carai.
La mine (la Logan) caraie destul de usor la intrarea in treapta a 2-a si a 3-a.
La Supernova intra mult mai "smooth", dar ce-i drept am condus mai multisor doar 2 Supernova si 2 Logan-uri, deci nu pot face o statistica prea relevanta.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario_b
post 3 Jun 2006, 09:29
Post #10


Membru Simplu


Group: Members
Posts: 625
Joined: 9 December 04
From: Craiova+Sibiu




Daca o sa cautati cu atentie, si SuperNova si Solenta si Logan si Clio au aceleasi rapoarte in cutie.
De unde vine diferenta de dinamica? Din raportul final de demultiplicare mai!
Ala este beleaua care ne opreste din elan! biggrin.gif
Ca nota personala, nu as umbla nici in ruptu capului la rapoarte, nenea de la Reno le-au etajat foarte bine.


--------------------
'05 Dacia Logan 1,6 Ambition - MBM
War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AMW
post 3 Jun 2006, 14:44
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 779
Joined: 7 March 06
From: Bucuresti




cu caraitul cutiei cam asa e, am observat si eu chestia asta, mai ales la cel de pe 1,6 cu ambreiajul calcat la maxim cand bag in R caraie...si la diesel cand sunt obosit sau lipsit de chef sa conduc mai caraie cutia...dar o pun pe seama mea ca nu calc ambreiajul pana in capat si mai mult daia cred....intr-adevar la sn si solenza parca intra mai bine...sau aveam eu mai multa grija?!?


--------------------
Volkswagen Passat Highline 2.0 TDI 4MOTION B6
Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursamajor
post 3 Jun 2006, 17:49
Post #12


Membru pasager


Group: Members
Posts: 785
Joined: 2 May 05
From: Orașul lui Panait Istrati




Marșarierul nu e sincronizat, de-aia cârâie. Și se "bagă" stând pe loc, nu în mișcare; atunci nu mai cârâie. S-a tot vorbit pe forum despre aspectul ăsta.
Încolo, călcați cum trebuie ambreiajul sau mergeți la reglaj în service dacă vă cârăie în a 2-a sau a 3-a.

This post has been edited by ursamajor: 3 Jun 2006, 17:51


--------------------
Dacia Logan 1.0 Eco-G 2021 Comfort (+ 4 optiuni) - BR02UMa
Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-19-WYU
post 4 Jun 2006, 10:04
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 6 August 04
From: Bucuresti




ursamajor, cutia de pe Logan, cel putin de pe 1.6 are in mod cert ceva probleme. Nu stiu daca sunt hibe de design sau fabricatie / asamblare, dar daca cauti pe forum o sa vezi ca multi se plang ca stand perfect opriti pe loc si cu ambreiajul apasat perfect la podea caraie la introducerea in marsarier. Am fost la service si mi-au verificat reglajul la cablul de ambreiaj. Nu s-a schimbat nimic. Este o problema la care nu stiu sa se fi gasit cauza sau solutia exacta. Eu imi pun problema ce sa va intampla in timp, pe masura ce creste si uzura. Pana si garantia asta extinsa se termina la un moment dat...


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006 - B ?? ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursamajor
post 4 Jun 2006, 10:19
Post #14


Membru pasager


Group: Members
Posts: 785
Joined: 2 May 05
From: Orașul lui Panait Istrati




Departe de mine gândul de a ridica în slăvi cutia Loganului, dar am observat că marea majoritate a problemelor raportate pe forum sunt datorate exploatării necorespunzătoare și necunoașterii posibilităților mașinii. Așa că dă-mi voie să mă îndoiesc de cele spuse de tine, mai ales că eu și alți 4 amici de-ai mei avem Loganuri (motorizări și variante diferite) și nu ne plângem (încă) de nimic. Și, crede-mă, că ne pricepem un pic la mașini, că n-am încărunțit degeaba. wink.gif
Firește, pot exista și probleme, dar a generaliza pornind de la o defecțiune e, cel puțin, contraproductiv.

This post has been edited by ursamajor: 4 Jun 2006, 10:20


--------------------
Dacia Logan 1.0 Eco-G 2021 Comfort (+ 4 optiuni) - BR02UMa
Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1.6
post 4 Jun 2006, 17:38
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 2 May 05




chiar ma bucur ca s-a deschis un asemenea topic..asta ma intrebam si eu :cum s-ar schimba comportamentul dinamic al masinii cu alta cutie?
dar..rapoartele sunt la fel cu cele ale sn si solenza nu?citeam in ams cand au testat logan ca diferenta ar veni din diferential.eu nu inteleg un lucru:chiar asa de bine "face" la consum aceasta solutie?cand unchiul meu avea oltcit frantuzesc care avea o cutie absolut superba si care ii conferea masinii o dinamica superfaina il intrebam de consum si era chiar mai mic decat 11 r meu romanesc 100% si care avea cutiuta modificata de romani, cu rapoarte mai lungi!am interbat pe cineva care era mecanic de meserie ..unul chiar foarte bun..si care mi-a zis ca masina prinde viteza cu o mai mare usurinta dat rapoartelor si ca daca nu se exagereaza cu turatia consumul este normal sa fie mai mic...oare asa o fi?
si profit de ocazie si as dori sa-i intreb pe proprietarii de loganuri cu roti de 14 inch si care au avut ocazia sa faca o comparatie cu cele dotate cu roti pe 15 daca este vreo diferenta la comporatamentul dinamic?eu zic ca ar trebui..roata e mai mica..bratul fortei etc.


--------------------
Dacia Seat Logan Preferance 1.6 - Leon 2.0 TDI 2004 - 2007 - PH 08- GPK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 4 Jun 2006, 17:52
Post #16


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(1.6 @ 4 Jun 2006, 18:38)
as dori sa-i intreb pe proprietarii de loganuri cu roti de 14 inch si care au avut ocazia sa faca o comparatie cu cele dotate cu roti pe 15 daca este vreo diferenta la comporatamentul dinamic?eu zic ca ar trebui..roata e mai mica..bratul fortei etc.
*



Asta daca nu o fi talonul mai mare...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 4 Jun 2006, 18:17
Post #17


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.111
Joined: 11 February 04




E vorba si de potrivire, ca a domnului cu a doamnei!
Mai precis ca dl Motor cu dna Cutie.
O cutie mai lunga iti permite sa mergi la o turatie mai redusa pt o viteza data dar vei consuma mai mult cand accelerezi. O cutie mai scurta iti permite sa accelerezi mai repede dar rulezi cu o anumita viteza la o turatie mai mare.
Sper ca am fost destul de clar.
Cutia de viteze realizeaza un compromis intre viteza maxima atinsa si durata in care o atingi si consumul de combustibil si costul ei.
O cutie mai scurta pe LGN implica scaderea vitezei maxime, cresterea consumului, scaderea timpului 0-100 km/h.
Oricum LGN a fost conceputa si optimizata pt un consum rezonabil si o rulare la turatii mici. Incercarea de a o transforma intr-o masina de curse e o idee proasta, dupa opinia mea
Vrei o masina sport, iti recomand Renault Clio SPORT sau Golf 2 GTI. Inainte de a incerca sa faci din LGN o masina sport iti recomand sa dai o tura cu una din aceste 2 masini ca sa intelegi unde trebuie sa ajungi.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario_b
post 4 Jun 2006, 22:48
Post #18


Membru Simplu


Group: Members
Posts: 625
Joined: 9 December 04
From: Craiova+Sibiu




Corect Dizzy, bine spus!
Ingenieurs de la Reno au pus pe balanta cutia si au vazut ca singurul dezavantaj e acceleratia, in rest ai turatie mica la viteze mari, deci consum redus, zgomot mai mic si poate si o uzura a motorului mai mica.


--------------------
'05 Dacia Logan 1,6 Ambition - MBM
War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1.6
post 5 Jun 2006, 17:24
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 2 May 05




QUOTE(dizzy @ 4 Jun 2006, 19:17)
O cutie mai scurta pe LGN implica scaderea vitezei maxime, cresterea consumului, scaderea timpului 0-100 km/h.
*


din cate stiu eu (dar s-ar putea sa ma insel)viteza maxima nu se atinge la turatia maxima a masinii (cea limitata de calculator si ma refer la masina numita dacia logan)deci daca ar fi mai scurta in a 5-a probabil tot ar prinde aceeasi viteza dar la o turatie mai mare ..zic si eu..
nu ar implica numai scaderea timpului 0-100 care pe mine ma obeseaza pt ca nu inteleg cum de exemplu logan 1,4 prinde suta mai rpd decat solenza sau sn(pe hartie)...implica si scaderea timpilor la reprize de exp 60-80km/h, 80-100km/h mult mai importanti in practica decat timpul de accelerare 0-100km/h.
cat despre cresterea consumului eu cred ca numai la viteze mai mari se aplica deoarece atat forma masinii cat si turatia pe care ar avea-o nu ajuta la obtinerea unui consum mai mic..in rest, in oras ai putea foarte bine sa schimbi de exp la 2000-2200 fara probleme deoarece ar "ajunge" in treapta superioara la o turatie zic eu buna si ar trage fara probleme..asa tre sa-i dai umpic pe la 2500-3000rpm ca sa se miste mai vioi..si hop si consumul!
cum de consuma o sn de 65000km cat are cea a varului meu pana in 8 l la 100 in oras?(asa spune el si nu e singurul)chiar asa de mult sa conteze greutatea cu 100 kg sau cate or fi in plus?
eu unul nu cred ca este cea mai buna solutie cea adoptata acum in privinta cv de pe logan!parerea mea..

This post has been edited by 1.6: 5 Jun 2006, 17:26


--------------------
Dacia Seat Logan Preferance 1.6 - Leon 2.0 TDI 2004 - 2007 - PH 08- GPK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AMW
post 5 Jun 2006, 22:22
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 779
Joined: 7 March 06
From: Bucuresti




@ursamajor masina are 1700km facuti 95% in afara bucurestiului, si caraie cand o bag in marsarriere stand perfect pe loc si cu ambreiajul la maxim, oricum nu e normal...de exemplu dieselu care are 8000 si ceva de km de ce nu a carait niciodata in viata lui cand l-am bagat in marsarriere? ca doar nu sunt nebun sa o bag din mers...cum am vazut pe unul cu taxiu ca a facut...probabil ca omu vroia a6a biggrin.gif


--------------------
Volkswagen Passat Highline 2.0 TDI 4MOTION B6
Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursamajor
post 6 Jun 2006, 06:42
Post #21


Membru pasager


Group: Members
Posts: 785
Joined: 2 May 05
From: Orașul lui Panait Istrati




QUOTE(AMW @ 5 Jun 2006, 23:22)
caraie cand o bag in marsarriere stand perfect pe loc si cu ambreiajul la maxim...



Asta nu e normal. Corect, marche-arriere, daca tot vrei să păstrezi etimologia cuvântului. În românește marșarier e suficient. wink.gif


--------------------
Dacia Logan 1.0 Eco-G 2021 Comfort (+ 4 optiuni) - BR02UMa
Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdy33
post 6 Jun 2006, 10:30
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 31 December 04
From: Bucuresti




Multa vreme m-am plans si eu de caraitul care aparea atunci cand introduceam in marche-arriere. Problema aparea mai ales atunci cand trebuia sa parchez masina si ma grabeam. Dupa o discutie avuta cu un mecanic auto de la Dacoserv, acesta mi-a sugerat sa introduc maneta in marche-arriere doar atunci cand turatia motorului ajunge la relanti. Surpriza: numai caraie. Incercati si poate o sa mearga la si voi.


--------------------
DACIA LOGAN AMBITION - B-07-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lithium13
post 6 Jun 2006, 13:05
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 25 December 05




daca tot e vorba de marche-arriere sa va spun cum fac eu: spre exemplu la parcare de cele mai multe ori agata cand vreau sa bag in marche-arriere daca fortez caraie, asa ca bag din nou in treapta 1 de viteze aduc schimbatorul in punctul mort iau piciorul de pe ambreaj il apas din nou si bag din nou in marche-arriere, incercati si o sa vedeti ca merge ca uns.. wink.gif
numai bine...


--------------------
Dacia Logan 1.4 mpi Preferance - BT 01 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ga!nusha
post 6 Jun 2006, 13:10
Post #24


Still here


Group: Members
Posts: 984
Joined: 6 September 05
From: Paris




Mi se pare mie sau e normal sa faca asa????


--------------------
Mazda 3 MPS ex: Logan Preference+AC 1.6 2oo8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AMW
post 6 Jun 2006, 15:57
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 779
Joined: 7 March 06
From: Bucuresti




@ursamajor Recunosc, gresala mea, n-am fost atent si tastatura in limba romana n-am, oricum alta era problema biggrin.gif

Later edit: oricum e o problema tehnica, la diesel n-a facut niciodata, poate masina e mai nerulata dar cutia de pe benzinar mi-se pare mult mai slaba fata de ceea de pe diesel, agata, intra cam greu in viteze dar poate pentru ca nu merg foarte mult cu ea si cand merg o fac numai in afara localitatii.

This post has been edited by AMW: 6 Jun 2006, 16:00


--------------------
Volkswagen Passat Highline 2.0 TDI 4MOTION B6
Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursamajor
post 6 Jun 2006, 17:38
Post #26


Membru pasager


Group: Members
Posts: 785
Joined: 2 May 05
From: Orașul lui Panait Istrati




Ai fost tu mai puțin norocos. Eu am 1 an împlinit cu-al meu Logan și 9000 km și nu face așa. Deci nu pot fi de acord cu tine la generalizarea ta: cutia de pe benzinar e mai proastă decât cea de diesel. Am compara mere cu pere; cutia de pe diesel e alta, cu alte rapoarte etc. Compar-o cu alte cutii de la 1.4 sau 1.6 (depinde de versiunea pe care o ai). S-a mai discutat despre toate astea în diverse alte topicuri deja.

P.S. Dacă ar fi să generalizez și eu plecând de la mașina mea ar însemna să spun că Loganul e o mașină excelentă, ori nu e așa căci sunt și persoane care au REALMENTE probleme cu el. Și ar trebui cu franchețe să recunoaștem cu toții că multe dintre așa-zisele probleme raportate de userii acestui forum sunt insignifiante și/sau ireale.

This post has been edited by ursamajor: 6 Jun 2006, 17:48


--------------------
Dacia Logan 1.0 Eco-G 2021 Comfort (+ 4 optiuni) - BR02UMa
Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1.6
post 6 Jun 2006, 18:31
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 2 May 05




Cutia de pe 1,6 e aceeasi cu cea de pe diesel, diferenta fiind la rapoarte!
Eu asa stiu.In schimb ca o parere personala, cea de pe a unui logan 1,4 pe care l-am condus mi s-a parut umpic mai slabuta si ma refer la cum intra in viteze..se auzea ceva bocanitura in a 2-a si parca era mai firava smile.gif(nu stiu cum sa descriu altfel)
la mine dupa 12000 km merge absolut impecabil mai ales de cand s-a incalzit afara. Singura chestie deranjanta mi se pare doar faptul ca are acel joc..dar asta e..am vazut si mai rele pe citroen de exemplu sau peugeot.


--------------------
Dacia Seat Logan Preferance 1.6 - Leon 2.0 TDI 2004 - 2007 - PH 08- GPK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 6 Jun 2006, 19:21
Post #28


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Cutia de viteze mi se pare o.k., a mea dupa vreo 2500 km chiar s-a lasat foarte bine, se schimba foarte usor si rapid treptele, este un aspect al masinii de care sunt foarte multumit. A zis cineva mai sus ca daca astepti sa se regularizeze turatia inainte de a introduce in marsarier nu caraie. Asa este, cu conditia ca pedala sa fie calcata la blana, in celelalte trepte o mai pacalesti smile.gif


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kostyn
post 6 Jun 2006, 19:46
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 17 May 06




frate ce rost are sa schimbi cutia la o masina noua... daca vroiai masina sportiva nu iti luai logan...


--------------------
Dacia 1310 - B-01-KSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lithium13
post 7 Jun 2006, 12:11
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 25 December 05




eu unu sunt multumit de cutia de viteze nu ma deranjeaza nici marche-arriere-ul si nu o vad ca o defectiune tehnica ci o eroare de reglaj... iar la un stil de condus mai sportiv cutia se comporta acceptabil(am 17mii km) si totusi este o masina de familie...


--------------------
Dacia Logan 1.4 mpi Preferance - BT 01 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 15:08
Forum Renault