Electromotorul buclucas, Strigator la cer!!!
![]() ![]() ![]() |
Electromotorul buclucas, Strigator la cer!!!
drlabs |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti momentan ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 break
95 l
- BZ-01-Zxx << 43 de kw pe benzina = ? kw pe gaz ? >>
|
|||
mbabusanu |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 21 June 06 ![]() |
verifica:
-contactul ![]() -furca de la electromotor -firul care alimenteaza bobina (starterul cum ii zici tu) sa nu faca masa cu electromotorul sau chiar sa fie intrerupt pe traseu facand din cand in cand contact -contactele electromotorului sa nu fie oxidate -arcurile (spiralele) care apasa carbunii pe colectorul rotorului sa nu fie decalite (cand se incalzesc isi pierd proprietatile de arc) si apare arcul electric care innegreste colectorul ![]() ![]() -firul de la carbunele cu plus "+" sa nu faca masa pe corpul electromotorului (pune eventual o hartie rezistenta la caldura intre lipitura si carcasa dar cel mai indicat e un manson) -curata canalele dintre contactele colectrorului de pe rotor cu un ac ca se depun impuritati de la perii (carbuni) This post has been edited by mbabusanu: 31 Jul 2006, 19:06 |
--------------------
dacia
break
VS-12-FIX
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#3
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
1. din ce an e masina?
2. cum face atunci cand nu vrea sa porneasca? se invarte electromotorul sau nu? scoate un tacanit scurt si apoi nimic? sau nu scoate nici un sunet? 3. in principiu, o metoda ca sa vezi care e pb: - desfaci bornele de la baterie - dai jos electromotorul - dai jos bobina de pe el, dar lasa cablul de la contact pe bobina boon... in principiu bobina are o placuta pe care e stantat un "-"; ala il pui la "-" la baterie si cablul de la contact il pui pe plus sa vezi daca (virgula) cupleaza, nu-l tine mult ca poate o prajesti. aici sunt cateva posibilitati: - daca nu cupleaza, e foarte posibil ca aia sa fie problema... incearca sa vezi pe o baterie incarcata: - daca merge inseamna ca ti-e descarcata bateria... - daca tot nu merge atunci stii ca bobina nu e buna, sfatul meu: mergi la dezmembrari si iti cumperi o bobina, aprox. 40 RON (decat un electromotor cu totul... de la 150 RON in sus), fi atent sa o verifice respectivul, tot cu metoda cu bateria sau mergi cu cea pe care ai luat-o de noua la magazin sa ti-o schimbe. - daca (virgula) cupleaza inseamna ca bobina e ok, uita-te la furca, vezi daca nu e cumva moale sau rupta, daca bine stiu e din plastic, si nu stiu cat de rezistenta e la caldura. - daca furca e ok, curata contactele (masa, excitatie, cablul scurt de la electromotor la bobina) - daca tot nu vrea, trebuie desfacut electromotorul si verificat. inca nu am desfacut unul asa ca nu prea stiu cum se face si cum trebuie sa arate cand e ok sau cand e pe duca (asta e din proprie experienta) oricum, ce a zis mbabusanu mai sus tot se aplica bafta! |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Dar reglajul cursei furcii e bine facut?
Apoi, pe carcasa ambreiaj, acolo unde se fixeaza electromotorul sint doua bucse de ghidare care patrund in doua bosaje ale electromotorului. Ai acele bucse? (sint in doua din cele trei gauri pentru suruburile de fixare) Poti incerca sa slabesti suruburile nu foarte mult, doar cit sa-ti permita o miscare greoaie si sa incerci prin miscari usoare sa "centrezi" electromotorul pina la cuplaj optim, dupa care le restringi. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
gabi1 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Nu a mai ramas decat coroana de la volanta,asa este?(daca dai electromotorul jos poti sa te uiti un pic si la cum arata).
|
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
drlabs |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti momentan ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 1 Aug 2006, 09:58) Dar reglajul cursei furcii e bine facut? Apoi, pe carcasa ambreiaj, acolo unde se fixeaza electromotorul sint doua bucse de ghidare care patrund in doua bosaje ale electromotorului. Ai acele bucse? (sint in doua din cele trei gauri pentru suruburile de fixare) Poti incerca sa slabesti suruburile nu foarte mult, doar cit sa-ti permita o miscare greoaie si sa incerci prin miscari usoare sa "centrezi" electromotorul pina la cuplaj optim, dupa care le restringi. Aha... cred ca esti singurul care a scris ce nu m-am gandit inca... Am un singur bosaj... surubul de sus dinspre lonjeron... in rest... nu exista... de cand am masina... or fi fost... dar careva le-o fi rupt.. In fine... in cazul asta... ce fac? schimb carcasa ambreiaj? ![]() Pentru restul...Mersi mult fratilor... da' le-am luat pe toate la rand... si credeti-ma... mai ramas carcasa si rotorul sa le schimb cu unele noi.. si devine alt electromotor... Se pare ca e o problema mecanica... si asta ma dispera si ma depaseste!... in rest... ce tine de electrica... le-am rezolvat. Precizez ca am testat electromotorul in casa cu un circuit cu intrerupator si baterie... merge al dracului impecabil... si bobina(starterul) cupleaza de mi-l muta din loc pe podea... Acuma ce sa zic.. o sa mai incerc sa reglez cursa furcii... (desi... nu obtin decat uzura plasticaraiei... ) dar eu sunt mai deschis la sfaturi privind metode de pozitionare.... verificare a cursei bendixului pe coroana... ca acolo e problema ![]() Daca as avea un prieten care sa imi toarne din aliaj de aluminiu... o furca... ce bine ar fi... ![]() Ce este interesant e ca am observat niste zgarieturi pe dintii de la bendix dupa nici 2 luni de la schimbare... SI REPET! trebuie sa trag de pale si sa apas putin si usor pe stiftu ala de la starter ca sa il pun pe coroana.. (si ramane acolo nu sare la loc singur! ![]() ![]() ![]() Rezumat: - Bobina merge prea bine si e noua! - Contactul nu face figuri si n-a facut niciodata - Carbunii si arcurile sunt noi si Electromotorul nu prezinta manifestari gen turatii variate sau scaderi in putere - Canelurile... nu le mai frec ca poate schimb rotorul.. sunt curate... si nu sunt arse - Bucsile de bronz... sunt gigea... si unse... - Bendixul e ok... putin zgariati dintii dar nu uzati - Totul este izolat foarte bine inauntru. - Contactele... m-am saturat sa dau la shmirghel.. deci sunt ok, pana si piulitele sunt noi! - Furca e noua... si e plastic tare! (Vine motata pe starter cand il cumperi) - Mai am putin si-i dau un topor, ca l-am mai cumparat o data! Deci in concluzie: ![]() This post has been edited by drlabs: 2 Aug 2006, 02:30 |
--------------------
dacia
1310 break
95 l
- BZ-01-Zxx << 43 de kw pe benzina = ? kw pe gaz ? >>
|
|
drlabs |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti momentan ![]() |
QUOTE(gabi1 @ 1 Aug 2006, 23:47) Nu a mai ramas decat coroana de la volanta,asa este?(daca dai electromotorul jos poti sa te uiti un pic si la cum arata). Coroana de la volanta e impecabila.. doar e dintr-un super otel, din cate stiu eu, nu?? M-am mai gandit eu si la faza ca e posibil sa fie de vina bucsa aia de centrare din bronz dusa .... da... coroana e prinsa direct pe vibrochen in 7 suruburi care o tzin bine... nu??????? Deci? Ce treaba sa aiba coroana? |
--------------------
dacia
1310 break
95 l
- BZ-01-Zxx << 43 de kw pe benzina = ? kw pe gaz ? >>
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(drlabs @ 2 Aug 2006, 03:11) [...] Am un singur bosaj... surubul de sus dinspre lonjeron... in rest... nu exista... de cand am masina... or fi fost... dar careva le-o fi rupt.. In fine... in cazul asta... ce fac? schimb carcasa ambreiaj? ![]() [...] Nu, nu schimbi carcasa. Trebuie sa mai ai locas pentru inca o bucsa (deci, doar doua din cele trei gauri au bucsa). Daca gasesti in magazine, bine, daca nu, mergi la un sh. Pina atunci slabesti suruburile cum ti-am spus si incerci cumva alinierea electromotorului. Asa pateam cu un electromotor scurt, nu din vina lui ci a mea, pierdusem acele bucse. De cite ori umblam la el, trebuia reglajul asta.Il reglam si mergea. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
drlabs |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti momentan ![]() |
Stii ce ma face curios? M-am uitat si eu la bucsa aia... sa mor de nu zici ca e turnata cu carcasa cu tot... Si daca nu e asa... atunci... unde naiba gasesc eu bucsi d-alea de 13...sau cat or fi... (zic de 13 ca de cheia aia am nevoie) Hai ca incerc maine faza cu realinierea... Si revin cu detalii daca mi-a iesit... This post has been edited by diaconuliviu: 4 Aug 2006, 06:29 |
--------------------
dacia
1310 break
95 l
- BZ-01-Zxx << 43 de kw pe benzina = ? kw pe gaz ? >>
|
|
User Name |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 1 August 06 ![]() |
de fapt sint de opt
This post has been edited by diaconuliviu: 4 Aug 2006, 06:29 |
--------------------
Dacia 1310 TLX
Dacia 1310 TLX
1989 TLX
- BN 01 DRV
|
|
Shosetu |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 24 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu sant curios daca ai incercat sa faci teste cu un electromotor de la un prieten. Personal nici mie nu imi porneste la cheie cu toate ca invarte. Am pierdut o gramada de timp cautand solutii si intr-un final sa ajuns la concluzia ca bateria e de vina cu toate ca bateria ( sa zic vreo 4-5 ani ) pe care o folosesc porneste fara probleme pe alta masina.
|
--------------------
Harb
Berlina
86
- ADA
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
vezi sa nu ai cadere de tensiune intre + baterie si + bobina de inductie , daca ai atunci cind dai la cheie mai scade si ceea ce ramine nu este suficient pentru scinteie sau invirtirea motorului de catre electromotor este mai greoaie mergind mai greu fiind motor cu excitatie serie creste curentul absorbit din baterie scazind in acelasi timp tensiunea la borne
This post has been edited by bygy007: 3 Aug 2006, 22:44 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
drlabs |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti momentan ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 3 Aug 2006, 23:42) vezi sa nu ai cadere de tensiune intre + baterie si + bobina de inductie , daca ai atunci cind dai la cheie mai scade si ceea ce ramine nu este suficient pentru scinteie sau invirtirea motorului de catre electromotor este mai greoaie mergind mai greu fiind motor cu excitatie serie creste curentul absorbit din baterie scazind in acelasi timp tensiunea la borne O explicatie mai lunga... nu cred ca se poate... Te cred... nu am inteles mare lucru... (desi stiu ce zici) si nu inteleg ce vrei sa zici cu caderea de tensiune... scurt la masa, sau ce? Nu ma face sa cred ca e firul ala intrerupt pe undeva... ca ... repet... MERGE DE FIECARE DATA CAND IL PUN PE COROANA MANUAL! Nu da rateu... nu se invarte incet... nu e ars... are putere... de ce nu imi intelege lumea problema? ![]() |
--------------------
dacia
1310 break
95 l
- BZ-01-Zxx << 43 de kw pe benzina = ? kw pe gaz ? >>
|
|
drlabs |
![]() ![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti momentan ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 2 Aug 2006, 08:02) Nu, nu schimbi carcasa. Trebuie sa mai ai locas pentru inca o bucsa (deci, doar doua din cele trei gauri au bucsa). Daca gasesti in magazine, bine, daca nu, mergi la un sh. Pina atunci slabesti suruburile cum ti-am spus si incerci cumva alinierea electromotorului. Asa pateam cu un electromotor scurt, nu din vina lui ci a mea, pierdusem acele bucse. De cite ori umblam la el, trebuia reglajul asta.Il reglam si mergea. Am incercat azi in parcare la servici... m-am murdarit degeaba... Se pare ca am ramas pe veci cu "Dacia cu C.O.D." ![]() Nu vrea nici-o pozitie... pana la urma cred ca-mi fac o parghie cu care sa invart motorul dinauntru... si sa dau la cheie in acelasi timp... E departe de a fi rezolvata problema... Care mai aveti idei? |
--------------------
dacia
1310 break
95 l
- BZ-01-Zxx << 43 de kw pe benzina = ? kw pe gaz ? >>
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Spui asa:
"- Bendixul e ok... putin zgariati dintii dar nu uzati"..tradu acel "putin zgiriati"..unde e zgirietura? Apoi, cursa e reglata bine? Asa incit cu solenoidul alimentat intre capatul bendixului si "siguranta-bucsa" sa ramina 0,5-1,5 mm. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
tgg2k |
![]()
Post
#16
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
daca o ia manual destul vezi la cabluri. probabil nu ai pus pe borna care trebuie cablul acela scurt intre electromotor si bobina. am facut cateva teste si... ELECTROMOTORUL PORNESTE DACA E LEGAT IN SCURTCIRCUIT! aproape am prajit o bobina legand-o asa... a iesit fum din ea, dar a rezistat si acum merge fara pb (chiar am pus-o pe masina ca sa o mai protejez pe aia buna... stiu, e un risc dar mi l-am asumat).
roaga pe cineva sa iti dea un multimetru sa poti masura bateria, o baterie descarcata nu antreneaza electromotorul cum trebuie... adica ce zicea <b>bygy007</b> mai sus. chiar incearca (daca ai vreo 3 ore la dispozitie) sa pui bateria pe alta masina sa vezi daca merge, iar apoi incearca electromotorul sa vezi daca merge pe alta masina. asa poti incerca diferite variante si ne spui rezultatul. sa zicem ca masina ta are toate componentele cu cifra 1 iar masina pe care testezi are componentele cu cifra 2. de exemplu: bataria ta e bateria1 iar bateria de la masinsa pe care faci verificari e bateria 2. sper ca intelegi aceasta conventie... sfatul meu e sa incerci urmatoarele cazuri si sa vezi daca o ia la cheie: - bateria 1 si electromotorul 1 pe masina2 - bateria 1 si electromotorul 2 pe masina2 - bateria 1 si electromotorul 2 pe masina1 - bateria 2 si electromotorul 1 pe masina2 - bateria 2 si electromotorul 2 pe masina1 - bateria 2 si electromotorul 1 pe masina1 This post has been edited by tgg2k: 4 Aug 2006, 08:53 |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
acea borna scurta asigura in prima faza masa uneia din infasurarile solenoid, fara de care el nu lanseaza; omul spune ca in afara masinii bendixul e lansat, deci masa exista.
Fara acea legatura masa (facuta prin rezistenta infima a rotorului) nu are "lansare". Asta e si manifestarea electromotorului la carbuni fara legaturi, nu face lansarea. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
tgg2k |
![]()
Post
#18
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
chiar ca nu stiam ce face borna aia
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
drlabs |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti momentan ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 4 Aug 2006, 07:43) Spui asa: "- Bendixul e ok... putin zgariati dintii dar nu uzati"..tradu acel "putin zgiriati"..unde e zgirietura? Apoi, cursa e reglata bine? Asa incit cu solenoidul alimentat intre capatul bendixului si "siguranta-bucsa" sa ramina 0,5-1,5 mm. Ma... dintii sunt zgariati infim din cauza ca l-am tot fortat sa intre pe coroana... dar asta nu inseamna ca sunt sparti sau mai stiu eu ce... Face figura asta de care tot zic eu, de dinainte sa schimb bendixu... a continuat dupa ce l-am schimbat... si inca mai face... Mama ei de furca... nu reusesc s-o pun cum trebuie... ieri dupa ce l-am montat la loc... am reusit sa il fac sa huruie cand merge motoru... adica... am dat peste cap reglajul si atingea coroana bendixu... dupa ce am mai strans la piulita aia de plastic de la surub, a tacut... Pana la urma il fac praf si tot nu rezolv problema... De incercari pe alte masini... nu am cu cine... MULTIMETRU AM!!!!!! Si bateria e suficient incarcata si e noua! Si nu mai incercati baietzi sa ma convingeti ca e de la electrica... ma apuca dracii si ii fac alt locas la electromotor.... ![]() |
--------------------
dacia
1310 break
95 l
- BZ-01-Zxx << 43 de kw pe benzina = ? kw pe gaz ? >>
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
[quote=drlabs,2 Aug 2006, 03:11]
... SI REPET! trebuie sa trag de pale si sa apas putin si usor pe stiftu ala de la starter ca sa il pun pe coroana.. (si ramane acolo nu sare la loc singur! ![]() ![]() ![]() ???????????????????????????? Ai cheltuit deja foarte mult pana acum.Vezi poate gasesti un electromotor second pe undeva(pe la noi e vreo 600-1mil) si pastrezi bendixul si bobina de la al tau.Am reconditionat si eu cateva,inclusiv bobina care e capsulata,dar nu am avut probleme chiar asa grave. Pana la urma,se invarte in gol pur si simplu sau scoate si un carait,ca si cum s-ar chinui sa intre pe pozitie? |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
problema cred ca poate fi din cel putin 3 mative
1 : contactul electric defect (verificare simpla : se ia firul subtire de pe starter si se pune la +, daca cupleaza si invirte motorul e ok daca nu 2 2 : cursa furcii sa nu fie corespunzatoare in momentul atragerii bobinei bedixul trebuie sa se duca pina in capat la acea saiba (cursa se regleaza nu in acel surub care se vede si apesi pe el cind vrei sa pornesti care trebuie sa fie strins ci e regleaza din piesa cilindrica prin care trece acel surub,pe aceasta piesa se afla partea care trage de furca acea "piulita cu umeri" am denumit-o eu ) se regleaza cu o cheie de 11 daca imi amintesc bine nu de 8 pina bendixul ajunge la saiba si se mai duce un pic mai greu 3 : sa frece miezul in interioul bobinei (de la starter) imi pare rau ca nu am gasit o poza cu un electromotor de dacie care sa se vada acel surubpr care apesi This post has been edited by bygy007: 6 Aug 2006, 17:24 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
verificarea rotorului daca da la masa daca nu aveti megohmetru
![]() Attached thumbnail(s) ver.JPG ( Size: 16.93k ) Number of downloads: 2729 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
drlabs |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti momentan ![]() |
GATA! In sfarsit... merge... cat o mai merge... da azi i-am dat de cap...
Intradevar... era nevoie de o combinatie foarte interesanta de reglajul furcii cu pozitionarea in carcasa ambreiajului... Am stat juma' de zi sa fac incercari... Acuma sunt experimentat ![]() Deocamdata merge (am dat aprox 15 chei azi fara sa ma ating de el...si a mers prompt de fiecare data!) Ce am constatat(dupa mintea mea de mecanic de parcare): - Trebuie sa ai noroc la starter sa aiba lamelele de contact foarte elastice si sa faca contact mai devreme de capatul traseului ca rotorul sa contribuie la "atacul coroanei" Pentru asta va trebuie un starter nou!!! sau macar bine reconditionat. - Bucsile alea de pe carcasa de ambreiaj sunt aproape degeaba... ca tot suruburile dicteaza aliniamentul ![]() Va multumesc tuturor care m-ati ajutat in descoperirea problemei. Acest topic mi-a fost extrem de util. Dupa 2-3 zile de teste... o sa revin cu informatii sau daca nu... se poate inchide topicul! |
--------------------
dacia
1310 break
95 l
- BZ-01-Zxx << 43 de kw pe benzina = ? kw pe gaz ? >>
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Partea de "lamele elastice" as numi-o "reglaj cursa", cum ti-am spus mai sus - 0,5-1,5 mm cu bendixul lansat.
Partea de bucse, nu-s degeaba, tu nu ai decit una. In plus, daca bucsele sint la locul lor iar centrarea e compromisa, posibil ca bucsele rotor sa fie dezaxate sau carcasa putin fisurata. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
drlabs |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti momentan ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 7 Aug 2006, 10:54) Partea de "lamele elastice" as numi-o "reglaj cursa", cum ti-am spus mai sus - 0,5-1,5 mm cu bendixul lansat. Partea de bucse, nu-s degeaba, tu nu ai decit una. In plus, daca bucsele sint la locul lor iar centrarea e compromisa, posibil ca bucsele rotor sa fie dezaxate sau carcasa putin fisurata. Asa este... ai avut dreptate... Acum ma duc cu treburi... si sa vedem daca mai face figuri... Revin cand ma intorc acasa... |
--------------------
dacia
1310 break
95 l
- BZ-01-Zxx << 43 de kw pe benzina = ? kw pe gaz ? >>
|
|
mitu2002 |
![]() ![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
si io am avut aceiasi problema si m-am dat cu capu de pereti ca nu stiam ce are pina cind am fost la tara la tatal meu care a dat jos electromotorul la desfacut bucati si a zis cai ok si problema e din alta parte deh e fosta lui masina
si uite asa neam apucat de dat motorul jos ca sa intoarca volanta invers dupa o zii de surubareala operatia de intoarcere a volamtei a reusit am dat la cheia si motorul a pormit din prima explicatia cica ar fii formarea unor muchii pe dintii volantei care inpiedica cuplarea bendixului ![]() |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Uzura coroanei se verifica dand jos electromotorul ,si rotind usor de elice ,privesti cu atentie fiecare dinte , prin locasul electrom.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Da, liviu a avut dreptate dar ca de obicei, lumea nu ia in seama pe cei care spun ci pe cei pe care ii poti combate. EU as fi pus banii pe coroana uzata, caci amicul nostru povesteste de toate cele cite, dar de coroana zice ca cum sa fie uzata? Pai ce monser, aia are derogarSunt curios insa cum a intors coroana amicul cestalalt caci coroana e presata la cald si se scoate prin distrugere ( gaurire si taiere cu dalta, dupa manualul Renault va spun asta, nu din copaci). S-apoi, eu mi-aduc aminte ca dintii coroanei au partea pe unde cupleaza starterul tesiti oblic special ca sa poata cupla starterul, dar pe partea cealalta sunt drepti deci daca intorci coroana pierzi acest ajutor esential. Stiu si eu insa? Poate imi joaca feste memoria.
This post has been edited by Gheorghedracu: 27 Jul 2007, 10:23 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Da, multi incalzesc coroana s-o poata extrage sau, de jur imprejur, din aproape in aproape, "forteaza" cu o dalta introdusa intre laterala coroana si volanta pina iese, pe principiul penei. Ca in momentele alea e posibil sa se compromita cota de fretare, e altceva. sau ca incalzirea coroanei poate compromite tratamentul dintilor..
Recomandarea cartii e asa cum spui "slabirea" sectiunii intre doi dinti cu un "polidisc" urmata de spargere cu o dalta; la noi, la romani se practica insa (din lipsa de finante) "intoarcerea. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mircea.a |
![]()
Post
#30
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
QUOTE(Gheorghedracu @ 27 Jul 2007, 11:20) Da, liviu a avut dreptate dar ca de obicei, lumea nu ia in seama pe cei care spun ci pe cei pe care ii poti combate. EU as fi pus banii pe coroana uzata, caci amicul nostru povesteste de toate cele cite, dar de coroana zice ca cum sa fie uzata? Pai ce monser, aia are derogarSunt curios insa cum a intors coroana amicul cestalalt caci coroana e presata la cald si se scoate prin distrugere ( gaurire si taiere cu dalta, dupa manualul Renault va spun asta, nu din copaci). S-apoi, eu mi-aduc aminte ca dintii coroanei au partea pe unde cupleaza starterul tesiti oblic special ca sa poata cupla starterul, dar pe partea cealalta sunt drepti deci daca intorci coroana pierzi acest ajutor esential. Stiu si eu insa? Poate imi joaca feste memoria. Da, coroana se poate intoarce deoarece dintii tesiti sunt la bendix nu la coroana. Coroana iese foarte usor prin lovire cu ciocanul si un dorn de jur imprejur. Montarea se face prin incalzire cu un arzator de butelie (de preferinta arzator si butelie mare). Sunt foarte sigur de ce am scris aici, deoarece am facut asa ceva de mai multe ori. |
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 00:45 |