DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Indicator benzina

toto
post 14 Jun 2004, 09:30
Post #1


Destul de fost membru


Group: Members
Posts: 432
Joined: 26 April 04
From: Bucuresti




Dupa cum stiti, sau poate nu, am avut problema aceea cu variatia turatiei la relantiu si lipsa de putere la accelerare.
Se pare ca era de la benzina (Lukoil) si m-am gandit sa remediez singur ca mi-e sila de service (Dacia) si am facut un plin OMV + solutie 2+2 de curatzat injectoare. S-a dovedit ca am luat decizia buna pt ca problema s-a rezolvat in proportie de 90%.
Problema e ca de cand am facut plinul...si acul a urcat in tavan...am mers o saptamana si acul nu mai coboara. Am eu consum 0.1% in oras? Nu prea cred.
E de la plutitor sau de la indicatorul de bord?
Cine a mai avut aceasta problema?
Nu vreau sa ajung in service chit ca fac plinul la saptamana si astept sa-si revina singura. (Banuiesc ca nici becul de fuel nu mai merge ca sa stiu cand raman fara.)


--------------------
Honda CIVIC 5D 1.8 Sport M/T - '07
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 14 Jun 2004, 10:35
Post #2


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Problema este oarecum normala si depinde cat ai mers tu in saptamana asta. In general, pentru un rezervor plin, acul urca in capatul scalei si nu mai vrea sa coboare pret de 100 si ceva de kilometri. Insa cand incepe sa coboare, are un declin vertiginos. Deci, daca acul se misca cat de cat (adica nu a ramas intepenit) inseamna ca e ok si intra in caegoria "asa face toate".


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toto
post 14 Jun 2004, 10:55
Post #3


Destul de fost membru


Group: Members
Posts: 432
Joined: 26 April 04
From: Bucuresti




Am observat si eu evolutia acului insa parca niciodata nu a stat asa mult.
Greseala mea e ca nici nu am resetat kilometrajul partial cand am facut plinul dar 100 de km sigur am mers.
Ce inseamna "se misca cat de cat"?
Se misca doar cand iau contactul si il pun.
Sper sa-mi fac griji de pomana.


--------------------
Honda CIVIC 5D 1.8 Sport M/T - '07
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel.dumitru
post 14 Jun 2004, 13:36
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 6 January 04
From: Bucuresti




toto, daca acul de benzina urca la punerea contactului e ok. nu ai facut niciodata plinul? asa se intamlpa cu acul. Ramana asa 100-130 km, asa se intampla la mine si presupun si la tine si pot confirma altii.


--------------------
Dacia Solenza 2004/Scala - B-26-XXX
ex Solenza Scala 2004, ex Logan Ambition 1.6 MPI 2005, ex Dacia MCV 1.5DCI 2007, ex Dacia 1310L 1998, acum - Solenza Scala 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 14 Jun 2004, 16:11
Post #5


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Acul are evolutia asta tampita din cauza sistemului care il face sa nu se mai balangane la fiecare groapa (cum se intampla inaite le berline). In plus am constatat un lucru tare interesant: cand pornesc urca foarte greu, in schimb daca deschid busonuil rezervorului, urca imediat.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shoria
post 14 Jun 2004, 16:43
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 11 June 04
From: Bucuresti




Salut. Eu cand mi-am luat SLZ am primit bonus cica un plin de benzina si antifurturi la roti. Faza e ca am plecat de la dealer cu masina si aveam intr-adevar acu' la benzina la full. Dupa ceva timp a inceput sa scada vertiginos de am crezut ca imi consuma 25% de imi venea sa ma intorc la ei sa le daram coshmelia cu masina. Am fos t totusi la ei si mi-au zis ca e "normal" si ca trebuie sa fac vreo 2-3 plinuri si ca dupaia o sa mearga bine..... Ati mai patit careva ?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neighbour
post 14 Jun 2004, 19:53
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 5 June 04
From: Bucuresti




mie mi-au spus din start sa nu fac plinul "ochi" ca se intampla nush'ce... daca singura problema e acul ridicat, solutia e simpla: mai fa un plin cu lukoil :-)


--------------------
ia d'acia...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 14 Jun 2004, 19:54
Post #8


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Stai linistit, ca asa o sa-ti faca si de acum inainte. Intai scade foarte lent si dupa aia cade de zici ca ai V8. Asa fac toate, fara execeptie.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel.dumitru
post 14 Jun 2004, 20:21
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 6 January 04
From: Bucuresti




QUOTE
mie mi-au spus din start sa nu fac plinul \"ochi\" ca se intampla nush'ce... daca singura problema e acul ridicat, solutia e simpla: mai fa un plin cu lukoil :-)


ce se intampla daca faci plin oki?


--------------------
Dacia Solenza 2004/Scala - B-26-XXX
ex Solenza Scala 2004, ex Logan Ambition 1.6 MPI 2005, ex Dacia MCV 1.5DCI 2007, ex Dacia 1310L 1998, acum - Solenza Scala 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neighbour
post 14 Jun 2004, 20:40
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 5 June 04
From: Bucuresti




scuze pentru explicatia care urmeaza - sunt atehnic; mi-au zis de la livrare ca in cazul unui plin pana la bushon, se ineaca nush'ce retur si moare motorul; vanzatorul mi-a aratat o piesa din plastic (maricica), langa farul stanga; piesa respectiva retine surplusul de benzina si daca e prea multa, surplusul blocheaza functionarea normala a piesei respective - si se ineaca motorul; nu ma pricep, dar prefer sa-l ascult.


--------------------
ia d'acia...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 15 Jun 2004, 00:11
Post #11


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Piesa respectiva se cheama canistra de carbon si are rolul de a retine vaporii de benzina care rezulta din rezervor si de a-i condensa. Are o supapa controlata electromagnetic numita supapa purjare canistra care perimte accesul vaporilor de benzina cand presiunea depaseste un nivel prestabilit si eliberarea benzinei lichide inapoi in circuitul de alimentare. Nu se strica nimic daca faci plinul ochi si nici nu blochezi functionarea canistrei. Recomandarea este valabila pentru masinile mai vechi ale caror cicuit de alimentare nu este sub presiune. Vara, in urma incalzirii benzinei din rezervor si daca masina este inclina spre partea cu busonul aceasta poate da pe dinafara. Dar la SLZ unde circuitul este presurizat nu se intampla nimic din toate astea. Si oricum nu poti merge mult cu rezervorul plin ochi, ca se mai goleste dupa un drum.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toto
post 15 Jun 2004, 10:27
Post #12


Destul de fost membru


Group: Members
Posts: 432
Joined: 26 April 04
From: Bucuresti




de asta nu stiam.
o sa ma uit la mine sa vad cum e, ca sunt curios.
oricum, parca a inceput sa se miste acul...in jos... :twisted:


--------------------
Honda CIVIC 5D 1.8 Sport M/T - '07
romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Oroles
post 15 Jun 2004, 12:20
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 8 April 04




adeveresc: asa FACE toate.
probabil indicatorul nu "stie" de plin pana la buson (cantitatea de benzina e mai mare decat poate sa arate el). oricum, cantitatea scade pana cand o poate masura si atunci incepe sa scada normal.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maf
post 15 Jun 2004, 12:56
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 10 January 03
From: Bucuresti




QUOTE

probabil indicatorul nu \"stie\" de plin pana la buson (cantitatea de benzina e mai mare decat poate sa arate el). oricum, cantitatea scade pana cand o poate masura si atunci incepe sa scada normal.


Cea mai plauzibila explicatie!


--------------------
Dacia Solenza Clima - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 15 Jun 2004, 13:05
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Indicatorul nu are cum sa stie de "plin pina la buson". Rezervorul are 43L iar acolo afiseaza plinul. Faptul ca tu mai poti baga vreo 5 litri extra in ea pina sta sa curga pe la buson e cu totul alta treaba.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Oroles
post 15 Jun 2004, 13:10
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 8 April 04




pai eu ce am zis?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 15 Jun 2004, 17:53
Post #17


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Ai spus ca indicatorul nu stie de plin pana al buson. Perfect adevarat. Dar nici la mama masinilor nu exista indicatoare care sa recunoasca si cantitatea de benzina de pe teava de alimentare pana la buson.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Oroles
post 16 Jun 2004, 07:25
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 8 April 04




ma, de ce ne contrazicem noi aici? tu esti de acord cu mine, eu sunt de acord cu tine.
am zis ca nu stie de plin pana la buson. n-am zis ca ar trebui sa stie.
"Dar nici la mama masinilor nu exista indicatoare care sa recunoasca si cantitatea de benzina de pe teava de alimentare pana la buson." - logic.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 16 Jun 2004, 08:26
Post #19


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Cele cu indicator digital stiu de toata cantitatea :wink:


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Oroles
post 16 Jun 2004, 08:36
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 8 April 04




pai alea cum masoara? cititorul nu este tot cu plutitor? ce legatura are afisajul?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 16 Jun 2004, 12:15
Post #21


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE
pai alea cum masoara? cititorul nu este tot cu plutitor? ce legatura are afisajul?

Sunt unele care au senzor de greutate.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Oroles
post 16 Jun 2004, 12:16
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 8 April 04




ce naiba, masoara greutatea rezervorului?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 16 Jun 2004, 12:24
Post #23


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Caut prin cartulii pe acasa si scanez. Are o placa asezata pe fundul rezervorului, in interior. Aia masoara greutatea care o apasa.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Oroles
post 16 Jun 2004, 12:26
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 8 April 04




hmmmmm, mi se pare foarte complicat (desi e mai exacta masuratoarea).


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 16 Jun 2004, 12:33
Post #25


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Iti arata pina la 5 litri. Cind coboara sub 5 litri iti spune ca ai o cantitate ceva intre 0 si 5 si ca ar fi totusi cazul sa treci dracu' pe la benzinarie.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Oroles
post 16 Jun 2004, 12:47
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 8 April 04




inteleg, e normal sa iti zica atunci cand esti aproape de fund. dar ma repet, mi se pare destul de complicat.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sisib
post 16 Jun 2004, 15:14
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 14 May 04
From: sibiu




In jurul gaurii pentru cheie pe busonul de benzina tot timpul am vapori de benzina si din cauza asta si pa la usa de la rezervor se depune praful mult mai repede. O fi o chestie generala? - scuze ca sunt off topic dar nu am vrut sa deschid un alt thread pentru atata lucru.


--------------------
dacia solenza clima - cv xx uzx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toto
post 16 Jun 2004, 15:56
Post #28


Destul de fost membru


Group: Members
Posts: 432
Joined: 26 April 04
From: Bucuresti




poate nu e etans busonul


--------------------
Honda CIVIC 5D 1.8 Sport M/T - '07
romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor B
post 16 Jun 2004, 22:09
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.639
Joined: 7 August 03
From: Cluj-Napoca




Acelasi lucru l-am observat ca si sisib, mult praf in jurul busonului, cand aveam dsn si cotul de umplere etans auzeam cum trage aer rezervorul cand luam busonul jos, asa stiam ca e etans rezervorul, la slz niciodata nu am simtit lucrul asta, e bine, e rau?


--------------------
DACIA GOLAN Laureate 1.4 MPI - CJ 00 TUD
"Wellcome to the desert of the real"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 22 Jun 2004, 11:34
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




la mine busonul de rezervor parca nu e etans... se cam misca Nu e normal, nu?


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 19:27
Forum Renault