DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Variatie turatie si ramas turat 1,4 mpi, Nu e cablul de acceleratie

radunic
post 21 Nov 2006, 07:58
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 23 January 03
From: Timisoara




E vorba de masina tatalui: zilele trecute, cand sa coboare o panta mai abrupta in viteza a 2-a, masina s-a turat pana pe la 3500 rpm. S-au aprins toate becurile in bord, si a aconstatat ca motorul se oprise. Dupa asta, se manifesta in felul urmator (de dimineata am condus-o eu, urmeaza sa o duca in service): Porneste pe la vreo 1500 rpm, si acolo ramane, chiar daca motorul este cald sau rece. Dupa ce o accelerezi, cand ai luat piciorul de pe acceleratie, turatia scade mult, aproape de realanti, ca mai apoi sa creasca, apoi iar sa scada etc, de vreo 3-4 ori si se stabilizeaza la apropape de 3000 rpm. Nu este cablul de acceleratie, ptr. ca daca trag de el in mom. canad e turata, vine dinspre pedala foarte usor, iar arcul ala de la acceleratie e puternic, dar nici impins cu mana nu merge mecanismul mai in spate, deci nu e gripat. Deci aici nu cred sa fie problema. O fi ceva de la clapeta de aer ma gandesc si eu... Oricum vedem ce zice azi specialistul.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreip
post 21 Nov 2006, 09:57
Post #2


spiderman


Group: Members
Posts: 94
Joined: 1 February 05






--------------------
Dacia Logan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunic
post 21 Nov 2006, 10:20
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 23 January 03
From: Timisoara




Mersi, nu le gasisem. Din ce am citit acolo tot feedbackul de la clapeta este o posibila cauza. Oricum, acuma masina e in service, va spun ce s-a gasit.

L.E. A venit cu ea din service. Din explicatiile lui (nu stiu cum arata clapeta aia): Era sarit tot corpul clapeta de la locul lui (un tub ce contine clapeta si ce are niste garnituri de cauciuc pe margine).
Acuma intrebarea este: De ce a sarit ala afara? Probabil de la o explozie conform specialistului. Pai imi pun si eu intrebarea: Nu o fi tot problema de soft? Masina e din sept. 2005.

This post has been edited by RADU TM 08 XKO: 21 Nov 2006, 10:38


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 21 Nov 2006, 13:10
Post #4


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




cred ca pentru subiectul explozie discutia se poate continua acolo...
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=26090
... aici problema s-a lamuritp rin prezentarea simptomelor si a cauzelor puse in evidenta... deci topicul se inchide... orice solicitarea INTEMEIATA de redeschidere se va face prin butonul REPORT catre moderatori.


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 01:37
Forum Renault