DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Parbriz "transpirat" rau!, Dacie Papuc Dublucabina

skorpion
post 28 Nov 2006, 11:49
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 20 June 06




Imi cer scuze ca nu-i neaparat o problema "tehnica", dar va rog sa ma ajutati ca la mine pare mai grava. Am luat si amenda ieri.
Deci, am Dacie Papuc 1,9Disel Dublucabina, totul pare ok, merg instalatiile "de climatizare", dar pe vremea asta e incredibil cat de repede se abureste parbrizul. Asta nu ar fi o problema, ca il sterg eu imediat, dar dupa ce l-am sters parbrizul este atat de "transpirat" incat nu mai vad nimic prin el si nu pot sa indepartez complet picaturile alea sub nici o forma. Am incercat toate climatizari, dezaburierea masinii cu aer rece, cald, neudtru, dracu sa le ia, nimic nu alunga chestia asta. Aveti vreo solutie?
Multam anticipat.


--------------------
dacia double cab 1,9D 2004 - B 24 FUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 28 Nov 2006, 11:54
Post #2


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti






--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 29 Nov 2006, 16:39
Post #3


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.510
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




imi permit sa mai adaug si eu ceva dupa ce topicul a fost inchis.
Posibil sa gasesti si in link-urile date de Klaus, dar eu iti zic mai "exact"

La papuc ai sigur bord CN. Acest bord are si functie de recirculare pe care din pacate oamenii nu stiu s-o foloseasca (asta daca merge). Incearca sa nu dai butonul de caldura la maxim in stanga deoarece aceea este pozitia de recirculare (are si un semn cu o masina si semn de recirculare deasupra). Incearca sa nu ajungi cu butonul in pozitia aceea.

Daca tot nu rezolvi problema inseamna ca ti-a ramas blocat pe recirculare. In cazul acesta daca demontezi torpedoul, in spatele lui, undeva sus, sub parbriz pe centru o sa gasesti un cilindru negru atasat de aeroterma. Aceea este supapa vacuumatica ce se ocupa de recirculare si este posibil sa fie defecta. In ea intra un furtun. Ca sa vezi daca problema e de la vacuum sau de la supapa va trebui sa te descurci incercand diferite pozitii ale butonului de caldura ca sa vezi daca la un moment dat vei avea vacuum (depresiune) pe furtunul ala. Apoi gasesti un furtun asemanator, il bagi in supapa si tragi aer sa vezi daca se misca. Daca fasaie si nu se misca inseamna ca-i sparta membrana si trebuie schimbata supapa.

bafta


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 12:45
Forum Renault