"agata" in treptele 1 si 2
![]() ![]() ![]() |
"agata" in treptele 1 si 2
Andy-LGN |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 28 August 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
LucVer |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru foarte autentic! ;-) Group: Members Posts: 240 Joined: 9 October 03 From: Brasov ![]() |
La 1 da, la 2 nu. Poate inca nu ne-am obisnuit noi cu ele (sau ele cu noi! smile.gif )
|
--------------------
Renault
Fluence Expression Plus 1.6 16v
2011
- BV xx XXX ex-Logan Laureate 1.4
Fortza fie cu tine! - Star Wars |
|
SilviuB |
![]()
Post
#3
|
Membru de BUKOWINA Group: Members Posts: 281 Joined: 19 August 04 From: Suceava-Bukowina ![]() |
Problema asta e la tr.1 la mine, dar cred ca isi va reveni dupa rodaj. Si nu totdeauna mi se intampla.
|
--------------------
VW
POLO
2005
- 8XSYL
|
|
FLEX |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Andy-LGN, chiar agata sau intra mai bolovanos? face vreun zgomot cind intimpini rezistenta?
Daca zgomoteste/clantzaneste e posibila o problema cu sincroanele, daca doar intra mai greutz s-ar putea sa nu fie inca rodata suficient sau sa nu te fi obisnuit tu cu ea (mie, venind de pe Matiz, cutia de Solenza mi s-a parut mai greu manevrabila, mai bolovanoasa, nu luneca usor, dar cupleaza fara zgomot); daca intimpini o rezistenta mare si simti ca dai cu maneta in ceva solid, atunci ti-au pus o cutie de D1300 (Break-ul lui taica-meu intra DE NOU foarte greu in tr.I si nu are nimeni ce-i face ... "asa face toate", explicatie de service). |
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
naturall |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 23 June 04 From: IIIrd World ![]() |
Nici la mine nu intra "ca unsa" a I a. Cateodata intra chiar destul de greu a I a... dar apoi mi-am dat seama ca nu sunt obis. cu ambr. si nu il apas pana la capat. :roll:
Tico-ul de firma pe care l-am condus inainte intra mult mai bine...insa era super "rodat". |
--------------------
Dacia
Logan
1900 toamna
- B69XXX It's more DACIA than Renault
|
|
Michael |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 August 04 From: Bucharest ![]() |
Cu ocazia "Portilor Deschise" m-am suit in doua Logan-uri si la ambele am schimbat vitezele la rece. La unul vitezele se schimbau extrem de usor, in timp ce la celalalt cutia "agata" in timp ce incercai sa treci dintr-o treapta in alta. Un lucru care m-a pus pe ganduri, intrucat era vorba de masini identice de-abia iesite pe poarta fabricii...
|
--------------------
Volkswagen
Jetta
2008/Comfortline 1.4 TSI 122 CP DSG7
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#7
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
N-am pretentia sa intre la 20 km/h de la 2 la 1, dar nici sa consum placute de frina ca sa intre. Dar daca cei de la Tehnocentre au proiectat-o pentru categoria "asa face toate" asta este. laugh.gif
|
--------------------
x
x
- x
|
|
litza |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 813 Joined: 27 August 03 From: Bavaria, DE ![]() |
Poate se mai poate regla ceva la timoneria cutiilor. Ma indoiesc sa fie problema din cutii, mai degraba din tijele de comanda, nepuse la punct, cum se zice. Nu ma intrebati cum, ca nu stiu detalii tehnice, dar stiu ca timoneria se regleaza.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003-2018
|
|
michou |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
La mine numai in treapta I merge mai greu in special dimineata.....Cam atat sper ca dupa rodaj o sa mearga mai bine! laugh.gif !!!!
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate
2004 daca ai condus Dacie stii sa conduci orice!!!!!
|
|
bassfreak |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Si la mine merge greu treapta I uneori; cu motorul oprit, daca nu apas ambreiajul uneori nu intra deloc, si mi s-a intamplat si cu motorul pornit si ambreiajul apasat sa intre I doar jumatate, iar cand am dat drumul la ambreiaj sa caraie cam tare (o sg data mi s-a intamplat). S-a mai intamplat sa pot baga doar un sfert si sa ramana acolo, dand usor drumul la ambreiaj sa-mi arunce maneta inapoi incet (cu un usor zgomot).
Marche-arrier-ul primele dati cand il cuplam misca toata masina cand se cupla (asta s-a intamplat de cateva ori). In rest merge bine. Mi se pare deocamdata cam zgomotoasa la cuplare, eu fiind obisnuit pe cutia cu 4 trepte de pe Dacia 1300 laugh.gif |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
pirvu |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 20 September 04 From: Bucuresti ![]() |
io am problema cu a II+a,cateodata intra doar jumate si mai face cate un zgomot sau iese singura in pct mort. faza e ca ambreaju era la fel de apasat ca si alte dati (pana jos) ... :cry:
|
-------------------- |
|
VeNoM386 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Si mie mi s-a parut ca agata cutia de pe Logan-ul Ambition de la test drive din Floreasca.
|
--------------------
Citroen
C4
Champion 2007
|
|
FLEX |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Reglaje ambreiaj, timonerie CV, cauzele pot fi multiple.
|
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
gibi_gi |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 17 June 04 From: Buc ![]() |
Si la mine face la fel. Daca stau pe loc face si la a 3-a si a 4-a putin.
Eu nu imi fac probleme cu chestia asta. Ca o curiozitate: Daca bag 1-a, scot, apoi bag la loc 1-a (fara sa ridic piciorul de pe ambreaj) nu mai face a doua oara.Oricum daca ridic piciorul si incerc din nou face la fel. |
--------------------
Logan
Ambition 1.6, Alb Logan Ambition 1.6, Alb
|
|
autopanda |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 10 July 04 ![]() |
La mine nu agata in nici o treapta biggrin.gif
|
-------------------- |
|
naturall |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 23 June 04 From: IIIrd World ![]() |
gibi_gi: "Ca o curiozitate: Daca bag 1-a, scot, apoi bag la loc 1-a (fara sa ridic piciorul de pe ambreaj) nu mai face a doua oara.Oricum daca ridic piciorul si incerc din nou face la fel. "
Mda...se pare ca si la mine e la fel, in schimb 2-5 merge ok, deci nu e asa toate, Dacia e pe drumul cel bun... |
--------------------
Dacia
Logan
1900 toamna
- B69XXX It's more DACIA than Renault
|
|
Sclaud |
![]()
Post
#17
|
Status: activ Group: Members Posts: 480 Joined: 24 July 04 From: Brasov ![]() |
Nici la mine nu sunt probleme cu "bagatul in viteza".
|
--------------------
none
none
2019
- BV-XX-XXX
|
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#18
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
Eu zic ca nu v-ati obisnuit cu masina si nu stiti sa va exprimati, sa formulati intrebarile... Si eu cand am luat solnita aveam probleme, in sensul ca plecam cu a 3a de pe loc ca nu nimeream a1a... Da, la mine in a1a, face 2 click-uri pana intra, daca dau drumu la pedala dupa 1click, caraie... La al doilea click e OK! Cat despre faptul ca trebuie sa opresti de tot ca sa bagi prima viteza: am mers cu si cu alte masini, inclusiv Berlina, Cielo si mai toate au aceeasi problema: intra super greu sau deloc in mers a1a! Si e si normal, ca a1a e facuta sa o folosesti la plecare, si sa o schimbi super repede (2000 ture maxim)... Asa ca exemplu pe un Megane 1 cu computer de bord motor de 1.6 consum instantaneu la treapta 1, in blana, 25L/100km
![]() |
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
Thor1983 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 465 Joined: 7 April 04 From: In front of the computer ![]() |
Din cate stiu treapta 1 e nesincronizata, fiind folosita exclusiv la plecarea de pe loc.
Daca nu nimeresti la mare fix raportul turatie motot/ viteza reala, astefel incat pinioanele dsin cutie sa cupleze usor,nu ar trebui sa intre in a1a usor (doar dacxa insisti foarte tare sau cutia este destul de uzata). |
--------------------
Mazda
6
2017 Judge me all u want. Just keep the verdict to yourself!
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Thor mi-a luat-o inainte. Intr-adevar, daca treapta I-a este nesincronizata (si daca cutia este prevazuta cu sincroane) atunci este normal sa nu intre in viteza din mers. Cat despre masinile "serioase"... a mea nu mai face demult parte din grupul lor dar inca intra foarte usor in tr. I-a din mers daca viteza este potrivita treptei.
Polo, de care vorbea cineva, are de asemenea tr. I-a sincronizata, dar, totusi, 20 Km/h mi se pare putin cam mult pentru tr.I-a. Intra putin mai greu deoarece, cred eu, trece mai mult timp pana sincronul isi face treaba si egaleaza turatiile. Adrian, miki: Nu pot sa cred ca nu ati intalnit situatii cand ati avea nevoie sa retrogradati in tr. I-a. Daca trec pe un drum f. accidentat nu pot folosi a II-a decat daca patinez ambreiajul pentru ca altfel viteza ar fi prea mare. Poate daca as merge cu 700-800 de ture ar fi buna si a II-a dar eu evit subturarea. This post has been edited by GolfIII: 6 Oct 2004, 07:57 |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(GolfIII @ 6 Oct 2004, 09:46) Thor mi-a luat-o inainte. Intr-adevar, daca treapta I-a este nesincronizata (si daca cutia este prevazuta cu sincroane) atunci este normal sa nu intre in viteza din mers. Cat despre masinile "serioase"... a mea nu mai face demult parte din grupul lor dar inca intra foarte usor in tr. I-a din mers daca viteza este potrivita treptei. Polo, de care vorbea cineva, are de asemenea tr. I-a sincronizata, dar, totusi, 20 Km/h mi se pare putin cam mult pentru tr.I-a. Intra putin mai greu deoarece, cred eu, trece mai mult timp pana sincronul isi face treaba si egaleaza turatiile. Obs. Treapta I este sincronizata la DSN, SLZ si LGN (la mine e sigur, la restul nu stiu) Cand spui ca sincronul isi face treaba si egaleaza turatiile, eu cred ca trebuie sa ne imaginam ca exista o diferenta de turatii, deci frecare, deci uzura... deci... ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
Andy LGN |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 28 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Baieti cu tot regretul tin sa va spun ca discutia a degenerat.
Daca va mai uitati la postul meu veti observa ca NU AM SPUS NIMIC DE INTRATUL IN TREAPTA I DIN MERS. Am spus doar ca in treapta I intalnesc neregularitati (doua la numar) la pornire. Se simt la fel ca doua denivelari , hopuri sau ma rog spuneti-le cum doriti. [B]De la plecatul meu de pe loc pana la SINCRONIZARE SI RAPORT TURATIE / VITEZA E CALE LUNGA. NO OFFENCE ![]() |
--------------------
Skoda
Octavia 2 TDI
2007
- B-xx---- Noi, romanii, am stat pe malurile istoriei si ne-am uitat la altii.
|
|
naturall |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 23 June 04 From: IIIrd World ![]() |
QUOTE(Andy LGN @ 6 Oct 2004, 12:43) Eu la pornire intalnesc doar o mica neregularitate ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1900 toamna
- B69XXX It's more DACIA than Renault
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Si eu sunt de parerea lui litza. As suspecta o problema la timonerie mai degraba decat cutia.
This post has been edited by GolfIII: 6 Oct 2004, 16:44 |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
vad |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
si la mine mi se pare ca agata putin in treapta 1, ca si cum ar fi un catel acolo si cand bag in prima treapta parca ar culisa ala in stanga, probabil si din cauza ca nu este rodata cutia sau nu m-am obisnuit eu exact unde sunt vitezele.
|
--------------------
logan
laureate 1.6
- bz xx vad iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
|
|
algor |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 4 December 03 From: iassy ![]() |
Mi-a agatat si mie de citeva ori in treapta a 2, de fapt a intrat mai greu! Dar de fiecare data masina avea o turatie mai mare decit cea specifica treptei a doua de viteza. Nu cred ca asta ar fi o problema.....atita timp cind in conditii normale de exploatare nu face figuri!
|
--------------------
LOGAN
PREFERANCE
- Tico SL Sa traiti - bine!
|
|
SilviuB |
![]()
Post
#27
|
Membru de BUKOWINA Group: Members Posts: 281 Joined: 19 August 04 From: Suceava-Bukowina ![]() |
hhehe, poate aveti vreun spiridus prin masina !!!!
![]() |
--------------------
VW
POLO
2005
- 8XSYL
|
|
uvinrg |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 1 November 04 ![]() |
Un mic sfat: nu lasati masina in viteza cu motorul oprit... Asta e una din principalele cauze care duc la intrarea greu in treapta I sau marsarier(de obicei in aceste viteze sunt lasate masinile cand sunt oprite...) Veti observa ca daca opriti, trageti frana de mana si scoate din viteza, la pornirile urmatoare masina va intra in treptele de viteza foarte usor!!!
![]() Asta poate sa fie si cauza pt care multi intalnesc astfel de probleme la logan...(un lucru specific cutiilor care nu sunt montate chiar sub schimbator(la motoarele transversale), deci folosesc transmisie prin cabluri la acesta...) Sper sa va fi fost de ajutor! ![]() |
--------------------
Fiat
Seicento
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#29
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
La al meu am constatat ca uneori,poate din vina mea de data asta,iese mai greu din treapta aII-a de viteza,parca ramane usor intepenita. Asta de la ce mai e?
In treapta I face la fel ca vechea SRN. Asa ca nu ma impacientez! |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
ICE-M |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 30 October 04 ![]() |
|
--------------------
Dacia
SuperNova
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 10:41 |