spuma in carburator
![]() ![]() ![]() |
spuma in carburator
johny77 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 11 December 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1999, berlina
- ms-76-luc
|
|||
gugul |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 25 June 06 ![]() |
spuma aia este de la ulei si o sa ti faca probleme mari mai ales iarna
Cand ai schimbat uleiul nu l ai scurs calumea pe cel vechi si acuma a reactionat chimic cu cel nou. Degeaba stergi ca tot asa o sa faca pana cumperi un motor fluch (inainte sa schimbi uleiul mergi cu produs din asta sa se incalzeasca uleiul si apoi imediat cu el cald il dai afara), apoi stergi iara t ul si capacul ca culbutori si carburatorul si ti pui un ulei calumea. Bafta ![]() |
--------------------
dacia
1310
1995 berlina
|
|
sobolan |
![]() ![]()
Post
#3
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
poti sa dai si cu mama lu motor flush...mucii aia is caracteristici motorului de dacia...se fac de la condens care inra in contact cu uleiu din motor....mers pe distante scurte pe vreme rece mai ales...daca treci pe racire cu elv se mai reduc(fapt constatat de mine)...
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
ai pus chestia aia de la filtrul de aer sa traga aer cald si carton la radiator?
|
--------------------
x
y
2009
|
|
sobolan |
![]()
Post
#5
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
dyogenes |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
Si eu am patit chestia asta, cand foloseam ulei Texaco Havoline. De cand am pus Elf Sporti 15W40, "mucii" aceia au disparut. Se formeaza din condensarea apei + ulei prost.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
sobolan |
![]()
Post
#7
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#8
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
motor flush + ulei de calitate (castrol, aral, valvoline)
am mers cu aral in motor 30.000 de km (imi era lene sa fac schimbul de ulei) si nu a facut "muci"....... "mucii" mai pot aparea de la un aditiv de motor.... |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
sefu_alx |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
si de "mucii" aia parca se scapa cu o frana de motor zdravana
![]() |
--------------------
x
y
2009
|
|
cristi74 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 15 July 05 ![]() |
QUOTE(dyogenes @ 30 Jan 2007, 23:51) Si eu am patit chestia asta, cand foloseam ulei Texaco Havoline. De cand am pus Elf Sporti 15W40, "mucii" aceia au disparut. Se formeaza din condensarea apei + ulei prost. Esti norocos, dar nu ai dreptate. Acelasi ulei il folosesc si eu dar tot are muci. Unii spun ca de vina ar fi si uzura motorului. Bineinteles prima cauza este intradevar condensul. A vazut cineva mucii astia vara? This post has been edited by cristi74: 3 Feb 2007, 18:39 |
--------------------
Dacia
Logan 1.2 16v
2009
|
|
ageana |
![]()
Post
#11
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
Mai, deocamdata a mea nu a facut decat max 2 picaturi mici de "muci" pe capacul de la culbutori.
Ma uit mereu de cand am schimbat garnitura de chiulasa, ca sa n-am probleme. Eu am ulei Panther 15w40. Nu cred ca e un ulei prea bun, ca sa zic ca de la ulei face. Cred ca mai e si alta sursa. |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
Banderas20 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 12 August 06 ![]() |
Salutare! Astazi am scos si eu carburatorul sa il curat si sa il reglez, eventual sa ii montez si elica aceea de care se tot vorbeste...sper sa apara vreo diferenta pozitiva macar la consum. In fine, am constatat ca si carburatorul meu era plin de spuma d-aia ca si teava care vine din chiuloasa si teava de amestec de sub carburator. Le-am luat in casa, le-am spalat si maine o sa le montez. Credeti ca e indicat sa desfintez teava care vine din chiuloasa si sa ii pun un furtun care sa mearga sub motor pt a elimina gazele? Macar asa nu mai intra spuma. Mentionez ca ies destule gaze(noxe) pe-acolo, mananca ulei, cred ca i-ar trebui o segmentare. Bafta all!
|
--------------------
Dacia
1310
1996, Berlina
|
|
gogoasa_188 |
![]()
Post
#13
|
![]() Nu se mai poate asa , mai bine o restaureaza altcineva Group: Members Posts: 70 Joined: 24 January 07 From: Mizil PRAHOVA ![]() |
Si pana la urma care ar fi formula pentru ca sa scap de " muci " din carburator si mai ales din motor
Ce fel de ulei? care e cel mai bun pentru dacia 1300 nu afecteaza cu nimic la motor daca pun motor flush ? cand cer la magazin , ce cer ? motor flush ? |
--------------------
Dacia
1300
1974
- PH 06 RCR
|
|
ferrari |
![]()
Post
#14
|
![]() membru de treaba Group: Members Posts: 118 Joined: 29 November 06 From: CLUJ ![]() |
eu acum folosesc cel mai penal ulei.....(pt ca am mi-a explodat garnitura de la filtru in mijlocul campului si la cea mai apropiata benzinarie nu am gasit alt tip de ulei) si nu am "muci" la capacul de la culbutori sau pe furtunul ce merge la carb. mentionez ca am facut aproape 1000 de km cu uleiul asta jegos
|
--------------------
dacia
1310 CL (BK)
1995 all the best and f*ck the rest
|
|
gogoasa_188 |
![]()
Post
#15
|
![]() Nu se mai poate asa , mai bine o restaureaza altcineva Group: Members Posts: 70 Joined: 24 January 07 From: Mizil PRAHOVA ![]() |
Bun , si atunci daca nu e de la ulei de la ce ar putea sa fie ?
Sau macar cum se scapa de asta |
--------------------
Dacia
1300
1974
- PH 06 RCR
|
|
ovi_ab |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 15 January 07 ![]() |
Salutare!
Lasa uleiul care-l ai, nu mai da banii pe altul mai scump. Oricum daciile nu-s obisnuite cu ulei scump. Cand a fost proiectat motorul de dacie nu erau atatea tipuri de ulei, iar uleiul care era, era mai vascos. Pentru a scapa de spuma din carburator anuleaza furtunasul acela ce intra de pe capacul culbutorilor in carburator, te costa toata afacera 2 lei. Cum faci? Cumperi 1 - 1.5m de furtun si-l montezi la gaura accea de pe capacul culbutorilor apoi il duci undeva sub masina si-l legi de scut, vezi numai sa nu atinga metalul motorului ca se topeste, gasesti tu un loc pe unde sa-l duci, iar gaura ce a ramas libera din T-u o astupi cu un dop sau cu ce ai la indemana. Asa e la mine si e f ok, e tot timpul curat carb. si nu mai face nici condens. Succes. |
--------------------
Dacia
Berlina
1996 - L
|
|
gogoasa_188 |
![]()
Post
#17
|
![]() Nu se mai poate asa , mai bine o restaureaza altcineva Group: Members Posts: 70 Joined: 24 January 07 From: Mizil PRAHOVA ![]() |
Merci de sfat
O sa fac si asa si va mai anunt se mai intampla |
--------------------
Dacia
1300
1974
- PH 06 RCR
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#18
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Acum nu vreau sa imi laud masina dar nova mea nu a vazut in viata ei "muci" si ulei am pus de care am avut ... abia de un am am inceput sa folosesc un siingur tip de ulei ...Mobil 1 ... acum nu stiu cat de bun este ... ca este negru si nu are decat 500 km ... ba mai si lipseste din el
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
ovi_ab |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 15 January 07 ![]() |
Astept raspuns de la tine sa vad daca s-a rezolvat problema cu spuma.
|
--------------------
Dacia
Berlina
1996 - L
|
|
Paollo |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 4 December 06 ![]() |
QUOTE(ovi_ab @ 4 Feb 2007, 21:39) Salutare! Lasa uleiul care-l ai, nu mai da banii pe altul mai scump. Oricum daciile nu-s obisnuite cu ulei scump. Cand a fost proiectat motorul de dacie nu erau atatea tipuri de ulei, iar uleiul care era, era mai vascos. Pentru a scapa de spuma din carburator anuleaza furtunasul acela ce intra de pe capacul culbutorilor in carburator, te costa toata afacera 2 lei. Cum faci? Cumperi 1 - 1.5m de furtun si-l montezi la gaura accea de pe capacul culbutorilor apoi il duci undeva sub masina si-l legi de scut, vezi numai sa nu atinga metalul motorului ca se topeste, gasesti tu un loc pe unde sa-l duci, iar gaura ce a ramas libera din T-u o astupi cu un dop sau cu ce ai la indemana. Asa e la mine si e f ok, e tot timpul curat carb. si nu mai face nici condens. Succes. Asa am si eu, merge perfect si nu mai am nici un gram de muci! |
--------------------
dacia
1310 - 1397 cmc
1989 tlx Standard
|
|
Georvany |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 8 April 06 ![]() |
Si eu am problema asta cu spuma...chestia e ca eu mereu ii bag si aditiv cand schimb uleiul si cum spunea cineva mai sus ar putea fi si asta de vina....asa ca la urmatorul schimb o sa omit aditivul sa vad diferenta
![]() |
--------------------
Dacia
1310
- ct01qwe 1.5 DCI E4
|
|
nad |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 24 February 06 From: Timisoara ![]() |
Si eu am "muci" in T-ul de la carburator si am folosit si ulei elf 15w40 si acum am texaco 15w40.L-am schimbat la service si au zis ca pot sa merg cu el pana la 8000km.Am doi colegi,primul a facut setul si a pus ulei adus din Germania de catre niste neamuri si nu are "muci",iar aldoilea a segmentat doar si a pus nu ulei necunoscut luat de la intreprindere si dupa aprox. 500km nu are strop de "muci".Nu stiu ce sa mai cred.
|
--------------------
Renault
Laguna
Break 99
- TM-yy-xxx
|
|
sobolan |
![]() ![]()
Post
#23
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(ovi_ab @ 4 Feb 2007, 20:39) Cum faci? Cumperi 1 - 1.5m de furtun si-l montezi la gaura accea de pe capacul culbutorilor apoi il duci undeva sub masina si-l legi de scut, vezi numai sa nu atinga metalul motorului ca se topeste, gasesti tu un loc pe unde sa-l duci, iar gaura ce a ramas libera din T-u o astupi cu un dop sau cu ce ai la indemana. Asa e la mine si e f ok, e tot timpul curat carb. si nu mai face nici condens. Succes. pai si daca se creeaza depresiune in carter (epurator) ce mai faci ? trage aer direct de afara nefiltrat...si tocmai in rampa culbutorilor. ce zici ! e bine asa ? This post has been edited by sobolan: 7 Mar 2007, 20:52 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
v_razvan_c |
![]() ![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Imi cer scuze ca reinnoiesc topicul... dar sunt cam speriat, toata lumea a spus ca spuma apare numai pe busonul de la ulei... Ei bine, eu am 2 dRacii, la una apare pe joja si putina pasta albicioasa, iar la cealalta multe bule mici de apa... Totusi, daca sus in capacul culbutorilor este apa rezultata din condens, nu e normal sa ajunga si in baia de ulei? Sau cum pot sa-mi mai dau seama daca este vorba de vreo garnitura de chiulasa, bolboloace in vasul de expansiune, ulei in vas, etc. Trebuie sa va spun ca antigelul are culoarea normala, uleiul din cate observ nu trece peste limita... Nu stiu ce sa fac, trebuie sa fac un drum si din 2 masini, nu stiu pe care sa o aleg...
|
--------------------
-
-
-
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
O problema care se discuta in fiecare iarna...
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=6626&hl= |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Da, stiu ca e discutata problema iarna, am citit toate topicurile referitoare la acest subiect, dar vroiam sa stiu daca e normal sa ajunga si in baia de ulei, totusi, la 2 masini sa fie garniturile de la chiulasa duse asa dintr-o data, ma mira...
16 Nov 2007, 14:57: ...+ ca in link-ul pus de tine se vorbeste mai multe despre furtunul de la carburator... This post has been edited by v_razvan_c: 16 Nov 2007, 13:57 |
--------------------
-
-
-
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Stai linistit, din ce spui tu nici nu se pune problema sa ai dusa garnitura de la chiulasa. Link-ul cu pricina prezenta oarecum o metoda de a scapa de mucii din carburator. Eu aveam furtunele cu pricina trecute printr-un decantor cu stut de golire. In zilele reci si foarte umede la pornire mai ales imi baga o gramada de apa in decantor. Ma ingrozea ideea ca toata apa putea ajunge in baia de ulei. Cred ca problema intra la "asa face toate..."
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
Merci mult, dar eu nu am nicio picatura de spuna in carburator...
|
--------------------
-
-
-
|
|
Merced |
![]()
Post
#29
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
La mine n-a facut pana acum nimic, desi in alti ani parca sa zic ca vedeam asa ceva. Si nu am scos furtunul ala, iar carburatorul curat.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
ceaki |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca ![]() |
azi m-am uitat si eu , aveam o gramada de spuma de aia in furtune si capac. pana acum am mai avut iarna da nu chiar asa mult. am ulei valvoline, iar motorul e bun nu are uzura. cred ca e ceva condens si difera de la dacie la dacie.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 06:59 |