DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> merge in suturi masina

thedragon
post 9 Mar 2007, 00:25
Post #1


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




1.offf!! masina mea ( dacia 1310 `89 biggrin.gif ) imi merge in suturi ! dry.gif am skimbat si setu de jigloare!! nici nu mai stiu ce are! da faza e ca numai cand pornesc de pe loc atunci imi face probleme!
o fi oare de la fishe ! ca am vazut o data ca o fisha era lipita de un furtun si ii transmitea furtunului curentu biggrin.gif radmasa.gif mia zis un om cica nu ii izolat bine ! fishele is ccupmarate recent! si la alta se vede scanteea pe langa bujie ! ce poate sa aiba? sad.gif sa ii skimb bujiile? daca da datimi si mie o firma de bujii asa BEST BUY ! biggrin.gif dar sa imi ziceti si seria ca sa nu iau bujii care nici sa nu imi mai porneasca masina! radmasa.gif tongue.gif


LE: si cate o data imi vibreaza masina si parca nici nu mai poata sa traga !! cumva mergea cu 1 piston mai putin ? unsure.gif
LEE biggrin.gif : si inca ceva masina porneste foarte greu ! sa zicem dupa un interval de stat de vreo 12 ore ! trebe sa dau la pedala ! cate o data trag si shocu cand nu mai porneste si atunci porneste da tot greu! precizez ca benzina vine in carburator sad.gif unsure.gif ! ce oare ii de vina?


2. inca o problema! biggrin.gif cutia mea are 5 viteze dar problema e ca io nu am reusit sa o bag in a 5 ! daor o persoana a putut sa o bage! are o pozitie mai shucara! biggrin.gif oare dc>:? ii ceva grav ? sad.gif

This post has been edited by thedragon: 9 Mar 2007, 01:45


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ilikecheese
post 9 Mar 2007, 03:54
Post #2


Membru... ș-atât


Group: Members
Posts: 197
Joined: 17 February 06
From: Buzau/Bucuresti




Daca spui ca vibreaza si nu trage poate sa mearca cu 1 piston mai putin cum zici tu. Ia un set de bujii noi in functie de motorul tau si niste fise noi de urziceni macar daca nu gasesti ceva strain. Apoi monteaza-le si vezi daca mai face. Nu da prea mult la pedala pe benzina ca ineci motorul si apoi nu mai porneste decat dupa foarte mult timp.
Dintre bujii ia ori sinterom din astea romanesti ori brisk ca sunt mia ieftine si isi fac treaba bine.
Cat despre cutie...trebuie sa te inveti cu ea. Daca dai a 5a cu mila s-ar putea sa nu intre pentru ca la unele cutii a 5a intra greu. Incearca cu mai multa forta.
Sper sa reusesti sa o faci sa mearga.
A si vezi ca nu toate seturile de jicloare sunt executate corespunzator. Eu am patit sa cumpar un set defect si imi arunca benzina aiurea in carburator. Din pacate astea sunt piesele romanesti...


PS: nu mai vorbi cu sh tz. Este interzis pe acest forum.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - BZ-02-PYS
Fetele bune se duc in rai dar fetele rele se duc unde vor :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 9 Mar 2007, 07:23
Post #3


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




am citit topicu cu bujii si cred ca o sa iau pe cele romanesti biggrin.gif ! hmmm cu mai mai multa forta... poate raman cu tija in mana smile.gif) am sa incerc cu mai multa forta in limita bunului simt! si mulumesc de avertizare wink.gif
si inca o intrebare dc in partea superioara a radiatorului este fierbintesi cand pun mana mai jos este rece? trebe cumva aerisit daca da cum se aeriseste? scot toate furtunurile si scot apa toata? sad.gif


LE : io nu ma prea pricep dar intr-o dimineatza mi-am gasit bara din spate sparta ! cumva astia imi da asigurare ? huh.gif

This post has been edited by thedragon: 9 Mar 2007, 07:24


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 9 Mar 2007, 08:11
Post #4


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Schimba bujiile si fisele ca tie iti fura scanteie la greu ...
Legat de a 5 a incearca sa o bagi in viteza la rece ... asa reusesti ????
Ai radiatorul infundat sad.gif trebuie sa il speli ...partea de jos nu functioneaza deloc ...deci ai racire deficitara



LE...cred ca exagerezi cu atatea Smilies in post ...la ce ajuta blink.gif

This post has been edited by mihai0070: 9 Mar 2007, 13:30


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 9 Mar 2007, 12:25
Post #5


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




deci radiatoru ii infundat! cum il desfund biggrin.gif il scot si il spal sau cum smile.gif ? mai multe detalii , trebuie cumva solutie speciala ?sau trebe sa ma duc la un mecanic? app in bord acu nu depaseste limta admisa! biggrin.gif da sa zicem ca ma inseala? huh.gif

LE pe loc intra in a 5 dar cand pornesc masina ! si vreau sa o bag in a 5 pur si simplu nu pot sa o bag ! sad.gif nu am fortato prea mult dar.... si cand am viteza 4 peste 2500 de ture vreau sa bag a 5 dar nu intra parca nu ar exista ! biggrin.gif dar important e ca s-a mers cu a 5 ! dar are dikisu ei si io nu lam descoperit sad.gif nush

si cu asigurarea ce fac?? se poate face ceva ? huh.gif icon_mrgreen.gif

inca ceva am un drum la tara sambata viitoare vreo 70 km dus ! are ceva daca merg fara sa desfund radiatoru ? unsure.gif

This post has been edited by thedragon: 9 Mar 2007, 12:55


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 9 Mar 2007, 13:35
Post #6


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Radiatorul il dai jos si il speli ... incerci sa il desfunzi cu jet de apa ... daca ai posibilitatea ...
daca nu creste temperatura mai lasa-l ca mai merge...inseamna ca isi mai face inca treaba bine biggrin.gif
Daca pe loc inta a 5 a bine si o nimeresti din prima ... si in mers nu merge ... este o singura cauza SINCRON DUS ... terbuie desfacuta cutia si schimbat sincronul ...

This post has been edited by mihai0070: 9 Mar 2007, 13:35


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 9 Mar 2007, 14:28
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Pentru mersul in hopuri, verifica si filtrul de benzina, si filtrul din carburator.
La problema cu treapta 5, verifica intai timoneria, daca nu, probabil e sincronul.


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 9 Mar 2007, 14:53
Post #8


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(tabek @ 9 Mar 2007, 15:28)
Pentru mersul in hopuri, verifica si filtrul de benzina, si filtrul din carburator.
La problema cu treapta 5, verifica intai timoneria, daca nu, probabil e sincronul.
*



Apropo de mersul in hopuri ... in jurul turatiei de 2000 rpm merge un suturi (micute dar se simt) si pe gpl si pe benzina ... ce sita mai curat la GPL????
Timoneria nu are nici o treaba daca intra pe loc ... clar este din cutie ... am patir la fel cu a 5 a ... pe loc intra (motor oprit / pornit) in mers nema ... = sincron dus ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 9 Mar 2007, 15:30
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Si eu la fel am patit cu treapta 5-a si era de la timonerie. Credeam numa' ca intra in a 5-a pe loc, dar de fapt era a 3-a... biggrin.gif
Poate-i asa si la el...eu zic ca totusi merita o verificare de 15 minute a timoneriei, decat sa schimbe direct sincronul, nu?

Apropo la mersul in hopuri, thedragon nu a spus ca are si GPL...

This post has been edited by tabek: 9 Mar 2007, 15:33


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 9 Mar 2007, 15:40
Post #10


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Merita sa verifici timoneria in loc de desfacut cutia ...


eu intrebam pentru mine ... ca am si GPL... si ma gandeam ca poate ai o rezolvare ... biggrin.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 9 Mar 2007, 17:53
Post #11


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




da mihai se simtea si la turatii mai mari ! dar am gasit problema principala!! smile.gif unu din bujii era 14np21 smile.gif) funny nu ? smile.gif si am skimbato cu una de 18 ! si nu se mai simt hopurile mici :Ddar tot cand bag picioru brusc in pedala nu accelereaza cum trebe! sad.gif deci trebe sa skimb setu biggrin.gif
Radiatoru trebuie sa fie fierbinte rau huh.gif si furtunele la fel in special care intra in masina ! fiinca io am facut o tura cu masina si cand am terminat am pus mana peste tot si era foarte fierbinete ! ii bine ? DAR nu clocotea apa in borcan!

tebek cred ca timoniera ii de vina fiinca asa mi s-a intamplat si mie ! vream sa ma conving singur ca nu mere a 5 viteza ! asa ca am plecat de pe loc dar faza era ca am plecat fara sa accelerez prea mult! si mia zis un mosneag ca era defapt in a 3 tongue.gif


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 12 Mar 2007, 09:52
Post #12


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




thedragon 1 ... este normal sa fie fierbinte radiatorul si furtunele ca doar circula ala firebinde din motor pe acolo ... bordul cat arata ... temperatura ...
daca a plecat cu a 3 a de pe loc neturat rau ... clar este a 3 a ...in a 5 a sa pleci de pe loc trebuie turatie si o sa miroasa si a ambreaj ...

apropo de bagat piciorul in pedala ... mai uitate la avans ....


si chiar trebuie sa folosesti in exces atatea iconite ....


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 13 Mar 2007, 16:16
Post #13


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




deci trebuie sa invart delcou spre radiator? sau spre volan ! si scuze ca folosesc atatea inconite


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 13 Mar 2007, 16:55
Post #14


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




thedragon ... pai tu stii cel mai bine unde merge motorul bine .... da putin spre baterie si fac o tura ... vezi daca mai face ... daca nu da spre radiator si mai fa o tura .... si vezi unde merge mai bine .... cu avans marit sau nu ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 13 Mar 2007, 19:59
Post #15


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




ok asa am sa fac! smile.gif ms mult de sprijin


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 13 Mar 2007, 21:13
Post #16


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




inca ceva am desfacut capacu de la capacu de ulei si am observat ca iese fum ? este un semn ca motoru trebe segmentat ?


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 14 Mar 2007, 08:42
Post #17


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Si la mine iese ceva fum pe acolo ... bate spre albastru ... banuiesc ca este compresie ... scapata ... dar pe furtunul ala care duce spre carburator nu iese gram de fum ... sau nu se vede ...


Personal ...nu am vazut dacie care sa nu scoata putin fum pe acolo ... daca nu scoate la esapament fum albastru nu este problema ... cel mai bine verifici cu consumul de ulei ...
schimbi filtrul de ulei (verifici de scurgeri sa nu fie ) si pui exact 3 litri ... dupa 1000 km verifici ....si dupa 3000 sau 4000 km ... scoti uleiul ...si il masori ... in functie de cat scoti tragi concluzii ... personal nu cred ca ai nevoie de segmentare ...

This post has been edited by mihai0070: 14 Mar 2007, 08:43


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 14 Mar 2007, 16:52
Post #18


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




faza e urmatoarea! am avut probleme cu chiuloasa asa ca am `facuto` si am mers ca sa faca rodaju garnitura de la chiuloasa de si se auzea tacanitu ala de la taketi.....ia reglat si tot se aude in special cand merg cu pedala la fund ! dc oare sad.gif dar zgomotu ii cu o intensitate mai mica wink.gif


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 14 Mar 2007, 17:04
Post #19


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Pedala la fund blink.gif blink.gif ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 14 Mar 2007, 19:37
Post #20


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




ce nu ai auzit ! si cand is in a 3 pot sa pun pedala la fund biggrin.gif dar sa zicem ca is in a patra si cu 2800 rpm si daca mai accelerez se aude tacanitu ala de la tacheti ! si cand urc dealu se aude! ce trebue sa skimb ? care ii buba !?


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 14 Mar 2007, 19:48
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Ajunge uleiul la ei?
Si la mine imi tacanea un culbutor. Era infundat un orificiul de la teava care le asigura ungerea.


Am citit mai atent. Nu cumva iti bate avansul? Da-l mai mare.

This post has been edited by ssilvviu: 14 Mar 2007, 19:49


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 14 Mar 2007, 19:50
Post #22


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




si cum imi dau seama ca nu ajunge uleiu la ei ?? is uscati? smile.gif si cum desfund dau capacu jos si ata ! plzz mai multe detalii! multumesc biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 14 Mar 2007, 19:55
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Eu am axele culbutorilor sub capacul chiuloasei. Am reglat turatia pe la 300 rpm, am dat jos capacul si am constatat ca la un capat al tijei nu picura ulei. (am o tija cu 8 parca orificii prin care picura uleiul pe culbutori). Era infundat un orificiu.
La mine se auzea o bataie la rece.

Tu zici ca in mers cand apesi acceleratia se aude o bataie. Aia mai mult ca sigur e bataia avansului. Nu se manifesta si cand o turezi pe loc, nu-i asa?


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 14 Mar 2007, 20:09
Post #24


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




cate odata se aude si pe loc are toane (masina cu propria personalitate biggrin.gif)! app cum nu ti sa oprit motoru le 300 rpm ? :-o? mai am inca o nelamurire...cand vreau sa skimb si io vitezele mai repede adik cand nu is destule rotatii spre de exemplu la 2000 rpm in a 3 si cand sa o bag in a 4 merge dar trebe sa o tin mult din ambreaj o fi din cauza avansului ! am vazut la altii si nu face asa de urat cum imi face mie


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 14 Mar 2007, 20:50
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Poti regla avansul si dupa ureche. Slabesti piulita delcoului, maresti putin turatia la relanti si invarti de delcou stanga-dreapta pana obtii turatia maxima.

Referitor la relantiul meu de 300 nu se opreste motorul si asta de cand am pus sub carburator o elica despre care s-a mai discutat pe forum. Costa 2 lei si chiar se merita. Pe deasupra am si gpl si merge mult mai uniform motorul. Reglajul pe benzina l-am neglijat si sincer sa fiu nu cred ca ar sta la turatia aia pe benzina.

Cu aprindere electronica iti recomand un reglaj al bujiilor la 0.9. La mine merg mult mai bine fata de cand le aveam la 0.7

This post has been edited by ssilvviu: 14 Mar 2007, 20:51


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 14 Mar 2007, 20:56
Post #26


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




cum adik o elica ! ? plz dami un link ! multumesc
si am sa pun bujiile la 0.9


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 14 Mar 2007, 20:59
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Intrebi la magazinul de piese auto de economizor sau elica. E o bucata de tabla de forma talpii carburatorului. Cel putin pe GPL se simte o diferenta la relanti.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 14 Mar 2007, 21:02
Post #28


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




si ala la ce ma ajuta ?? imi sta masina in relanti ?? si cum se monmteaza ! plz mai multe detalii ! mie imi plac detaliile tongue.gif


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 14 Mar 2007, 21:06
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Deci: e o tabla pe care o pui sub carburator. E decupata sub forma unei elice, care creaza un turbion al aerului admis, uniformizand mai bine amestecul. Se spune ca scade consumul, desi sincer sa fiu nu am sesizat treaba asta. Totusi la relanti e o diferenta.

Am dat search dupa elica, economizor dar nu gasesc topicul. Era unul in care se dezbatea pe larg fenomenul.

This post has been edited by ssilvviu: 14 Mar 2007, 21:07


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 14 Mar 2007, 21:25
Post #30


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




ms ! am gasit io smile.gif


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 11:07
Forum Renault