Benzina in baia de ulei
![]() ![]() ![]() |
Benzina in baia de ulei
vally_ted |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 9 March 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1300
Break TLX
1988
|
|||
sobolan |
![]()
Post
#2
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
nu cumva ai clapta de soc trasa? verifica : se scoate gatul de lebada din capul carbului si clapeta tre sa fie deschisa-perpendiculara pe difuzor).....nu cumva nu lucreaza vreo bujie?...doar dupa ce demontezi poti sa stii sigur ce este: segmentii si/sau camasile......se masoara camasile sau se ia un segment nou si se pune pe camasa veche si se observa fanta(adica daca se inchide sau nu segmentul)...se masoara ovalitatea camasii cu ceasu comparator montat pe dispozituvul special.......fum scoate? ce culoare?
ps:din ce ai scris tu inclin sa cred ca ai o problema cu bujiile sau carbul.......daca era segmentul uzat manca si uleiul si scotea si gaze pe la epurator....scoate? |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#3
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
In primul rand daca erau segmentii trebuia sa scoata fum ... daca intra asa de multa benzina in baie ...
tu ce ai facut exact la pompa de benzina ...ai schimbat membrana sau pastilele ???? |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
vally_ted |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 9 March 07 ![]() |
Tocmai asta e k nu scoate fum, iar ulei nu-mi manca deloc. Clapeta de soc am verificat-o e in poz buna adik vert cu butonul impins complet.Ceva probleme am avut cu bujiile margea de ziceai k se rupe in doua, dar doar in sarcina, la ralanti mergea rotund dar le-am schimbat si vad k nu a mai recidivat.Acum nu-mi pot da seama daca mananca ulei pt k imi baga benzina dar fum nu scoate.La epurator scoate ceva gaze dar nu cu presiune,in schimb la un nivel max pe joja arunca ceva picaturi de ulei ceea ce nu stiu daca e normal.Sa nu cumva sa imi faca presiune in baie din cauza segm. Multumesc mult.
|
--------------------
Dacia 1300
Break TLX
1988
|
|
vally_ted |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 9 March 07 ![]() |
La pompa am schimbat doar membranele cu t-ul ala metalic cum o cumperi din magazin iar inelul ala din plastic l-am pus de la cea veche.
|
--------------------
Dacia 1300
Break TLX
1988
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#6
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Cateva picaturi arunca si la mine daca scot joja in timp ce merge motorul ... lucru care il banuiesc ca este normla ... daca arunca joja din locul ei atunci este grav ...
PS .. nu mai posta consecutiv foloseste butonul edit |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Verifica toata aprinderea, regleaza avansul, schimba jicloarele in carburator, iar dupa aia mai vorbim.
Vezi sa nu ai platina impuscata, contactele delcoului oxidate, fisele strapunse, bujiile sa aiba 0,7 intre electrozi, uita-te la cuiul pontor si plutitorul din carburator (eventual schimbi toate jicloarele e 5 lei un set). Asta e partea placuta. Dupa aia poti verifica tachetii, supapele, iar in final ramane motorul. This post has been edited by ssilvviu: 9 Mar 2007, 11:22 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
mihai1677 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Nivel mare carburator, retur infundat, cui pontou nu inchide, desi pompa ar fi prima cu schimbatul membranei.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
sobolan |
![]()
Post
#9
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
vally_ted |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 9 March 07 ![]() |
In privinta fumului m-am inselat scoate ceva dar e negru,returul nu e infundat k l-am verificat, daca astup orificiul din capacul rampei culbutorilor si turez motorul nu sare joja in sus dar arunca niste ulei pe langa ea.Si inca ceva daca urc o panta relativ mica cca 10% fara un demaraj foarte mare in prealabil in treapta a 3-a trebuie sa ies cu piciorul prin pedalier k sa ajung si eu cu 50Km/h in varf.O fi vreun semn de oboseala al setului care sa concorde si cu cealalta manifestare ( k mi s-a mutat rezervorul in baia de ulei
![]() |
--------------------
Dacia 1300
Break TLX
1988
|
|
sobolan |
![]()
Post
#11
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
mda....avansu bate? ai observat ?
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#12
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
verifica garnitura de la pompa de benzina (cea din interior)
regleaza carbu (daca benzina intra pe la segmenti adica din cauza carbului iti spala segementi (adica nu mai este ulei care sa ii unga) si se duc deci alt set...... daca intra pe la pompa de benzina e mult mai grav pt ca imediat ce dai la cheie iti baga benzina peste tot si futi tot motorul............ verifica pompa si RETURUL din pompa ....... fum negru = amestec bogat = multa benzina si de aceea nu iti accelereaza normal.. |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
B31AYZ |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
Salut ,
Si eu am ulei in baie .Am schimbat membrana pt. ca avea o gaura . Problema e ca nu am retur la pompa . Am D1300 ' 73 . Cu un carburator normal , e posibil sa patesc din nou la fel , benzina in ulei ? |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Nu ai nici instalatie de retur?
Ma refer la conducta care duce in rezervor. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
B31AYZ |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
Nu am conducte de retur .Am cumparat noi si de tur si de retur .Trebuie montate .Ideea e daca potsa folosesc in continuare veche pompa fara retur
|
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Bineinteles. Si eu am pompa fara retur. Te duci la dezmembrari si cauti o supapa de retur de la o masina straina.
E ca un T cu o supapa pt iesirea de retur. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#17
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Cata benzina ai in baie ... daca scoate fum negru ... este clar un amestec prea bogat ceea ce duce la o ardere incompleta ... in functie de cantitatea de banzina din baie poti sa vezi pe unde intra: pe la segmenti intra mai putin decat pe la pompa ...
vally_ted nu este normal ca atunci cand turezi motorul sa iti arunce ulei pe la joja ... asta este semn ca segmentii (cel putin sunt terminati ) lucru care se vede si din faptul ca masina nu trage bine ... spune-mi turatia motorului cand urci acea panta cat este ... posibil sa fie si discul uzat si sa patineze ... AAlpine1 ... pui prea mult suflet in ceea ce scrii ... nu mai vb prostii ... ![]() This post has been edited by mihai0070: 12 Mar 2007, 09:01 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#18
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 12 Mar 2007, 08:58) Cata benzina ai in baie ... daca scoate fum negru ... este clar un amestec prea bogat ceea ce duce la o ardere incompleta ... in functie de cantitatea de banzina din baie poti sa vezi pe unde intra: pe la segmenti intra mai putin decat pe la pompa ... vally_ted nu este normal ca atunci cand turezi motorul sa iti arunce ulei pe la joja ... asta este semn ca segmentii (cel putin sunt terminati ) lucru care se vede si din faptul ca masina nu trage bine ... spune-mi turatia motorului cand urci acea panta cat este ... posibil sa fie si discul uzat si sa patineze ... AAlpine1 ... pui prea mult suflet in ceea ce scrii ... nu mai vb prostii ... ![]() bai ne lesi ....... priviti partile bunei a problemei cu benzina in baia de ulei - o sa aveti motor curat la interior cand il desfaceti..... |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
sobolan |
![]()
Post
#19
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#20
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Bre sobolan si cand arunca ulei pe disc ... nu tot "patineaza" se spune
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
sobolan |
![]()
Post
#21
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
ba da.....dar justifica si lipsa de ulei din baie,nu?
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#22
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#23
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
voi 2 tot timpul va iubiti asa de mult.......?
ce mai conteaza ce si cum si unde cand desface motorul e sa fie curat pe manute....... |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
sobolan |
![]()
Post
#24
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
Salut ,
Pt. mihai007: Benzina in baie e foarte multa.Daca iei intre degete 'uleiul' zici ca e apa .Motorul nu porneste .Banuim o problema electrica . Membrana era sparta . Trebuie sa fac rost de T . Problema era daca mai poate sa fie si alta cauza. Ipoteza sa arunce pe la joja cred ca e un pic exagerat .Pana nu o pornesc nu pot sa dau un raspuns , daca arunca sau daca e problema cu fumul . Problema electrica o am la bobina .Nu stiu cum sa leg firele la bobina . Nu sunt sigur ca are scanteie . Masina e din '73 nu se potriveste cu instalatia mea de la cealalta masina care e de 1310 .Daca e cineva care se pricepe si doreste sa ma ajute sa o pornesc e ok . Multumesc . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
sobolan |
![]()
Post
#26
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(B31AYZ @ 12 Mar 2007, 20:36) Salut , Pt. mihai007: Benzina in baie e foarte multa........ Membrana era sparta . pai nu ai zis la inceputul topicului ca ai schimbat-o ???? sau tu nu mai stii ce faci... ![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
Am spus si stiu ce fac . Am reamintit doar .
Multumesc. |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
sobolan |
![]()
Post
#28
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#29
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai cate fire ai bre pe bobina de nu stii sa le legi ...
Recomandare ... verifica mambrana si pastilele pompei ... Schimba uleiul ... daca este apa Sfat ... roaga pe cineva sa dea la automat (contact) ia fisa centrala din capac delco si uitate in ea vezi daca are scanteie ... vezi daca ii vine benzina ... atunci nu are voie sa nu porneasca ... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
Membrana nu s-a mai crapat a doua oara. Am constatat initial cand am vazut ca am benzina in baie ca e rupta si am schimbat-o .Atat.
In ce priveste bobina , am + si + pe ea .Am 2 fire rosii care banuesc ca sunt la plus . La minus nu stiu ce fir vine si unde duce .Firul de la condensator unde vine ? la + ? Dupa ce am pus contact cu un bec am pus un fir la + bobinei si - la masa .Becul nu s-a aprins . Am sa fac si o poza zilele astea . Poti sa pui o schema ceva . Verific inainte ceva ? De exemplu cu firele rosii scoase , trebuie sa am + pe ele cand pun contactul ? Nu eu am deschis acest topic . Era deschis si am postat pt. ca am o problema similara . Multumesc . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:38 |