Exista cumva limitator pe dacia solenza ?, exista?
![]() ![]() ![]() |
Exista cumva limitator pe dacia solenza ?, exista?
metrix4you |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Pasionat de Solenza Group: Members Posts: 505 Joined: 13 March 07 From: Giurgiu ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
- Gr-03-EGV ... doar eu si "Solnitza" mea ...
|
|||
i96nds |
![]()
Post
#2
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Poate a inceput sa se infunde catalizatorul. Vezi ca mai erau alte subiecte deja deschise pe aceasta tema.
P.S. Care e treaba cu poza ? mai bine o pui avatar ! |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
klaus |
![]()
Post
#3
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Mai schimba si mata filtru de aer, mai verifica esapamentul...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#4
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(metrix4you @ 13 Mar 2007, 11:50) nu se mai apasa nici pedala si nici nu vrea mai mult Deci stai un pic sa ma asez, ca eu nu inteleg. Daca nu se mai apasa pe pedala, cum vrei mai mult ? |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bolek_bolek |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 14 June 06 From: Bucurestii din deal ![]() |
Nu exista limitator electronic de viteza la Dacie! La un motor de 75 de cai putere ce limitator mai vrei in plus ??
Pentru cei care au partenera pe scaunul din dreapta, e deajuns limitatorul ala verbal... Cablul ala de la acceleratie, o fi intins? pedala oare ajunge pana jos? filtrul de aer o fi infundat? esapamentul sau catalizatorul o fi infundat? cati km ai? da si tu ceva detalii, ca ar fi mai utile decat poza aia sexy in compania autoturismului pe care il critici... Si vezi ca daca te lasi pe capota, se indoaie ![]() This post has been edited by bolek_bolek: 13 Mar 2007, 13:21 |
--------------------
dacia
slz
$K@|@_04
- Numar inmatriculare Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi... |
|
metrix4you |
![]()
Post
#6
|
![]() Pasionat de Solenza Group: Members Posts: 505 Joined: 13 March 07 From: Giurgiu ![]() |
masina are 37.000 km.
filtrul de aer il schimb la fiecare 10.000 cu unul Mann sau ceva de genul asta. esapamentul ... am schimbat toba de la mijloc si cred ca urmeaza si cea finala.nu a avut niciuna gauri dar s-au dus sitele din ea. tot ma preocupa chestia cu viteza , nu ca as merge eu cu 150km/h , dar totusi |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
- Gr-03-EGV ... doar eu si "Solnitza" mea ...
|
|
metrix4you |
![]()
Post
#7
|
![]() Pasionat de Solenza Group: Members Posts: 505 Joined: 13 March 07 From: Giurgiu ![]() |
si cum imi pot da seama daca este cumva de la catalizator ?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
- Gr-03-EGV ... doar eu si "Solnitza" mea ...
|
|
ionutt daniel |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.139 Joined: 22 August 06 From: Giurgiu ![]() |
Dai jos sistemul de evacuare de la tine si il schimbi cu unul de la un prieten a carui masina fuge mai mult...
![]() Pe Solenza exista limitator de turatie undeva la 6000 rpm , dar in treapta a 5-a nu ajungi niciodata la turatia aia. This post has been edited by ionutt daniel: 15 Mar 2007, 23:20 |
--------------------
renault
espace
2.2
- bulgariax4
|
|
david79 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 ![]() |
acum depinde si cum ai incercat sa ajungi la 150
eu am mers cu 155 pe gps, mai mult nu cred ca mergea trebuiau multi km, dar am turat-o pana la 130 in a 4-tra. oricum nu-mi fac probleme , solenza nu e pt viteze din astea. |
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|
jake |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 24 May 04 ![]() |
La viteza vintului s-a gindit cineva ?
Una e sa ai vint din spate de 30-40 km /h si alta e sa-l ai din fata ! Rezistenta la inaintare a masinii in mers este proportionala cu patratul vitezei relative dintre aer si masina. Eu am prins momente cind de 110 km /h nu am putut trece cu masina muult mai puternica decit Solenza, dar afara era un vint din fata de abia puteai sta in picioare. This post has been edited by jake: 16 Mar 2007, 10:57 |
--------------------
Corolla 2.0 DTD
- B-0xxxxx
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Verifica daca nu cumva plasticul de sub pedala nu este cumva prea sus si avand si cavoras sa nu poti face toata cursa completa . Apoi nu cred ca in vre-o situatie ajuta ca apesi toata pedala , sau mai lasi 2 cm neapasati . Apoi incearca si la vale , si in alte situatii de drum .
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
rotuning |
![]()
Post
#12
|
![]() Australanthropus olteniensis Group: Members Posts: 337 Joined: 18 June 04 From: pe langa Buridava ![]() |
exista mai multe "limitatoare" pe Solenza, cum ar fi aerul conditionat care functioneaza ca o frana de motor, exista limitatorul aerodinamic care face masina sa danseze la 130kmh si pe urma sa se aseze pe asfalt cum treci de 140, de ala verbal despre care spunea bolek nici numai vorbesc: vezi ca eu nu am airbag!!!!!!! ce sa-i mai explici ca la peste 100kmh airbagul e la fel de bun ca florile pe piept.......of...i-am promis un megane cu 10 airbaguri da' cica n-avem bani.
|
--------------------
RENAULT
Megane
2.2 1.6 16V CD 2006 TOYOTA NGYaris 1.3 VVT-I Luna LCA M/M
ARO 11.9 1.6D ex:Dacia Solenza Clima 1.4 MPi ex:AlfaRomeo33 1.5 ie ex:DaciaNovaGT |
|
nh1980ro |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Un alt limitator ar mai fi si benzina. Am mers cu 160km/h si AC pornit, pus benzina din alta parte nu mai trecea de 140km/h nici tractata. Vantul nu era o problema....
Catalizatorul infundat mai duce si la o incalzire destul de puternica si anormala a motorului. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Era vorba despre un fel de piedici in calea vitezei . Calitatea benzinei este doar un mic fapt pe care-l suportam toti . Piedici sunt multe : vantul , cauciucurile care nu sunt umflate cat trebuie , A/C-ul da , geamurile deschise la peste 60 km/h , greutatea in plus , cauciucurile de proasta calitate , ne-echilibrate , geometria proasta , un ulei prea vascos in motor si cutie , injectoare infundate si muuult altele ... Of si daca ne gandim mai mult ajungem sa ne intrebam cum oare mai pleaca de pe loc masina asta
![]() On topic : singurul limitator real instalat pe masina , din fabrica este limitatorul de turatie , care se gaseste intre 5.500 ( dupa cum spun unii ) si 6200 ( dupa cum stiu eu ) . Asta pentru motorul 1.4 pe benzina ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#15
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.356 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(jake @ 16 Mar 2007, 10:56) La viteza vintului s-a gindit cineva ? Una e sa ai vint din spate de 30-40 km /h si alta e sa-l ai din fata ! Rezistenta la inaintare a masinii in mers este proportionala cu patratul vitezei relative dintre aer si masina. Eu am prins momente cind de 110 km /h nu am putut trece cu masina muult mai puternica decit Solenza, dar afara era un vint din fata de abia puteai sta in picioare. E proportionala chiar cu cubul acestei viteze dupa anumite formule! Si e vorba de rezistenta la inaintare din partea aerului, nu cea totala. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
mark`` |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.826 Joined: 12 February 06 From: Tg.Mures ![]() |
Si totusi cum se poate stabili daca e dus cataliztorul? Numai daca il schimbam? Nu e prea practic.
|
--------------------
Dacia
Spring
2023
|
|
metrix4you |
![]()
Post
#17
|
![]() Pasionat de Solenza Group: Members Posts: 505 Joined: 13 March 07 From: Giurgiu ![]() |
si pe mine m-ar interesa sa stiu cand se duce catalizatorul.
Banuiesc ca o metoda este sa ma duc la toamna cand fac ITP-ul si or sa-mi spuna aia ca nu mai corespunde la noxe si trebu8ei schimbat catalizatorul |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
- Gr-03-EGV ... doar eu si "Solnitza" mea ...
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
O metoda ar fi sa-i faci un test CLIP.Asta in cazul in care nu a fost lovit si elementul nu este facut bucati.Daca este spart,zdrangane bucatile in el.
"Scopul diagnosticarii catalizatorului este detectarea disfunctionalitatilor ce provoaca depasirea unui prag OBD datorita emisiilor poluante HC. Capacitatea de stocare a oxigenului de catre catalizator este indicatorul starii acestuia. Atunci când catalizatorul începe a “îmbatrâni”, capacitatea de stocare a oxigenului se diminueaza, în acelasi timp cu micsorarea capacitatii de tratare a gazelor poluante. CONDITII IMPUSE PENTRU ÎNCEPEREA DIAGNOSTICARII Diagnosticarea catalizatorului nu poate fi efectuata decât dupa un anumit timp de functionare a motorului si numai daca conditiile preliminare, la punerea contactului, sunt îndeplinite si conservate: - nici un defect electric sa nu existe, - recunoastere cilindri efectuata, - nici un rateu de combustie detectat, - sa nu se fi facut diagnosticarea catalizatorului dupa ce s-a pus contactul, - sa fi fost efectuate corect “învatarile” de catre UCE injectie, - bucla principala si dubla bucla a îmbogatirii sa fie active, - temperatura apei sa fie peste 75°C. DETECTIA PENELOR Diagnosticarea se efectueaza pe un palier stabilizat în viteza a V-a, la viteza de 70 Km/h. Atunci când conditiile de începere a diagnosticarii sunt realizate, vârfuri de excitatie a îmbogatirii sunt aplicate, ceea ce are ca efect trimiterea de bule de oxigen în catalizator. Daca catalizatorul este bun, acesta va absoarbe oxigenul si tensiunea sondei oxigen aval va ramâne la o valoare medie. Daca catalizatorul este uzat, acesta va respinge oxigenul, iar sonda oxigen va interpreta eronat fenomenul. Tensiunea sondei oxigen va oscila. Daca pana este confirmata de trei ori consecutiv, martorul OBD se va aprinde. Durata testului nu va putea depasi o durata de 52 secunde. ATENTIE: dupa efectuarea acestui test se impune a mentine contactul pus (cheia în pozitia M) înainte de a citi rezultatele cu testerul CLIP. Orice luare a contactului înainte de a citi rezultatele testului va avea drept consecinta o interpretare eronata a acestora. Daca dupa efectuarea testului, testerul CLIP indica prezenta rateurilor de combustie,consultati metoda de diagnosticare acociatã acestui simptom. CONFIRMAREA REPARATIEI Verificati cu testerul CLIP starile de mai jos, care trebuie sa aiba configuratia urmatoare: -ET103: Diagnosticare catalizator luata în considerare.........................................ACTIV -ET107: Diagnosticare catalizator efectuata.......................................................:ACTIV - nici o pana functionala a catalizatorului nu este detectata cu testerul CLIP." Regimurile maxime de turatie pentru Solenza sunt: -6200 rot/min pentru vitezele I, a-II-a si a-III-a -6000 rot/min pentru vitezele a-IV-a si a-V-a. This post has been edited by cristio_79: 8 Apr 2007, 18:05 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
mtomescu |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 16 April 07 ![]() |
metrix4you, cand e fabricata masinutza?
Deoarece: Am o Solnitza dintre primele modele (apr 2003). Nu fuge peste 140 nici s-o bati. Fost la pretin mecanic. Testat pe autostrada. Concluzia: Primele modele au avut injectoare mai finutze. Consuma mai putin. E mai lenesa. Nu merge cu viteza prea mare. Am mers pina la mare si inapoi cu 5,25 % de m-au injurat toti forumishtii! Reparare: Schimba injectoarele, daca vrei sa mergi mai tare. |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI
2003
|
|
metrix4you |
![]()
Post
#20
|
![]() Pasionat de Solenza Group: Members Posts: 505 Joined: 13 March 07 From: Giurgiu ![]() |
mersi pt informatii "mtomescu" , dar am reusit sa prind si 170km/h
Eu credeam ca este limitata , dar era doar din cauza la benzina ... |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
- Gr-03-EGV ... doar eu si "Solnitza" mea ...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#21
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.356 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Chiar daca injectoarele au debit mai mic, pot avea durata de deschidere mai mare si deci cantitatea de carburant pe ciclu e identica. Altfel, la aceiasi cilindree, motorul tau ar avea amestec sarac si emisie mare de NOx.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Kojak |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Am prins eu pe autobanda cu o solnitza 190Km/h (pe bord). Asta la 50.000Km. Fabricatie 2003. Excelenta masina si destul de fiabila.
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#23
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
@Kojak Si de curiozitate, de ce ti-ai luat Logan? (in schimbul Solenzei)
|
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
rotuning |
![]()
Post
#24
|
![]() Australanthropus olteniensis Group: Members Posts: 337 Joined: 18 June 04 From: pe langa Buridava ![]() |
l-a speriat viteza!
|
--------------------
RENAULT
Megane
2.2 1.6 16V CD 2006 TOYOTA NGYaris 1.3 VVT-I Luna LCA M/M
ARO 11.9 1.6D ex:Dacia Solenza Clima 1.4 MPi ex:AlfaRomeo33 1.5 ie ex:DaciaNovaGT |
|
sebastianu |
![]()
Post
#25
|
![]() feel good on weels Group: Members Posts: 591 Joined: 26 April 07 ![]() |
Am o problema cu slz-a ... in a 5-a la 90km .. 100 km ... am peste 3000/rot ... mi se pare cam mult ? ii ok treaba asta ? ati mai patit ?
|
--------------------
dacia
solenza
2003
|
|
dangun03 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 24 April 07 From: Pitesti ![]() |
Nu-i Ok. La 3000 de ture intr-a 5-a trebuie sa ai cam 108 km/h.Vezi ca poate nu ai indicatie reala pe bord (poate ai schimbat dimensiunea la cauciucuri).
Ia un prieten cu alta masina si incearca sa faci o comparatie. |
--------------------
Dacia
Solenza
2005/Confort+AC
- AG-xX-GUN
|
|
metrix4you |
![]()
Post
#27
|
![]() Pasionat de Solenza Group: Members Posts: 505 Joined: 13 March 07 From: Giurgiu ![]() |
la mine in viteza a5-a la 3000 turatii am fix 115Km/h pe bord
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
- Gr-03-EGV ... doar eu si "Solnitza" mea ...
|
|
UDI |
![]()
Post
#28
|
![]() membru posterior Group: Members Posts: 144 Joined: 21 May 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(metrix4you @ 8 Apr 2007, 08:30) si pe mine m-ar interesa sa stiu cand se duce catalizatorul. Banuiesc ca o metoda este sa ma duc la toamna cand fac ITP-ul si or sa-mi spuna aia ca nu mai corespunde la noxe si trebu8ei schimbat catalizatorul in cazul asta ai cam imbulinat-o prietene...daca tot ai ganduri d-astea sinucigase, intra la un magazin de piese si dupa ce te-ai asezat pe scaun intreaba cam cat costa catalizatorul... ![]() ![]() |
--------------------
DACIA/RENO -
Logan/Symbol -
Ambition 1.5 dCI 65 CP / Fidji 1.5dCi 85 CP
- B 57 UDI Fat and Curious
<<<RockMachine Hurricane 50 / Corratec Corones 105>>> |
|
andrei041 |
![]()
Post
#29
|
![]() 2/E Group: Members Posts: 165 Joined: 28 April 07 From: Constanta ![]() |
Azi am dat o fuga pana in statiuni ... si am vazut ca pe la 160 da semne de oboseala motorul. La drum drept a mea nu cred ca ar mai trece de 170km/h (Clima '04 - 23k km).
Cat despre limitatorul de turatie ... confirm ca exista. Cel putin pentru treapta I ... am plecat o data mai tare si mi'a taiat alimentarea undeva dupa 6000rpm, insa imediat cum am ridicat piciorul de pe acceleratie, motorul a repornit (a fost vb de fractiuni de secunda, insa e ciudata senzatia sa te trezesti cu motorul oprit) |
--------------------
Ford
Fiesta 1.4 tdci
2008 - Ghia
|
|
sebastianu |
![]() ![]()
Post
#30
|
![]() feel good on weels Group: Members Posts: 591 Joined: 26 April 07 ![]() |
probleme turometru' . nu am avut ocazia sa vad si la altele . am o scala relantiu' nu mi se pare mare cand pornesc sub 1000 .800 cam asa ceva . dar de ex: in viteza a 4-a la 60km/h am deja 3000 ... in a 5-a 90km ... peste 3000 ~ 3200 . mi se pare cam mare.voi ceva de genu probleme ? pls
|
--------------------
dacia
solenza
2003
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 15:29 |