Pierde ulei pompa de servodirectie, 1.6MPI, dec 2004
![]() ![]() ![]() |
Pierde ulei pompa de servodirectie, 1.6MPI, dec 2004
Fan3 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 1 January 05 ![]() |
Attached thumbnail(s) DSC00374.JPG ( Size: 322.88k ) Number of downloads: 2116 DSC00375.JPG ( Size: 333.64k ) Number of downloads: 2289 |
||
--------------------
*
*
*
- *
|
|||
Kojak |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Absolut! Du-te la service si solicita reparatia pe garantie.
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
Fan3 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 1 January 05 ![]() |
am o retinere in sensu ca doar motoru' si cutia au garantie 3 ani...iar servodirectia reprezinta un accesoriu al motorului....zic eu
![]() |
--------------------
*
*
*
- *
|
|
G.R |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 224 Joined: 27 January 07 ![]() |
Nu cumva ai obiceiul sa parchezi masina cu rotile bracate la maxim?
|
--------------------
Dacia Logan
Preference
2005
- CV 03 XXJ
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Oare nu e colierul uzat? Din cate vad in poza se prelinge foarte putin pe langa furtun. Pune un colier nou si gata. Incearca unul cu surub, nu prostii din alea.
Ma rog, fiind in garantie probabil ai sa te duci la service, dar eu unul nu m-as deranja pt atata lucru. Plus ca nu e exclus ca de la service sa pleci cu 2 belele. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Fan3 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 1 January 05 ![]() |
tin masina numai cu rotile drepte....
cat despre service, cam ai dreptate ![]() |
--------------------
*
*
*
- *
|
|
marksman |
![]()
Post
#7
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.688 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Am si eu aceeasi problema. La mine a curs destul de mult (n-am mai ridicat capota vreme de doua luni) si a ajuns pe cureaua de accesorii iar de acolo pe peretele antifoc. Cand am vazut asta am zis ca iar pierde oloi pe la distributie dar nu, in zona distributiei e uscat. Pompa de servo e plina de lichid si furtunul la fel ca in poza lui Fan3.
As incerca sa o rezolv cu un colier (masina a iesit din garantie in noiembrie anul trecut) dar nu imi dau seama cum se desface colierul original si mi-e teama ca o sa iese furtunul din pompa cu urmarile de rigoare (pierdere lichid servo, dezamorsare circuit etc ) |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
tudorika13 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 24 February 08 ![]() |
si eu am patit la fel; era din cauza unei simple garnituri (o-ring ii ziceau baietii la service), au skimbat-o si e ok acuma
|
--------------------
dacia logan
laureate 1,5dci
2006, Laureate
- bz 51 atu
|
|
Bullix |
![]()
Post
#9
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Salut. Postez aici pentru a nu deschide un topic nou, acesta mi se pare cel mai potrivit. A patit si unchiul meu la Logan aceeasi o problema asemanatoare, zilele astea, mi-a zis ca i-a curs niste lichid de pe scut dar ca intre timp s-a oprit din curs. Azi m-am dus sa vad ce si cum, am saltat capota, am desfacut capacul la rezervorul de servo si "surpriza": GOL. M-am uitat atent in zona pompei de servo si lichidul a curs, prin prelingere, din zona in care este cuplat acel senzor (de presiune de servo sau existenta lichid?), chiar in dreptul piulitei de prindere a acestuia. Banuiesc ca senzorul n-avea cum sa se crape, poate a cedat vreo garnitura, nu cred ca sudura racordului de deviatie pentru senzor avea cum sa cedeze, plus ca pe acolo nu prea e ud deloc. Senzorul este ud leoarca si s-a prelins lichid pe cablul electric al acestuia si mai departe a curs pe scut. Sa fie garnitura de vina? Banuiesc ca tot de tip "oring" este. O gasesc la vreun magazin? Dati-mi niste sfaturi, la ce sa ma astept cand demontez senzorul?
Chestie ciudata: servodirectia inca functioneaza bine (d'aia nu s-a sesizat din timp), si la bord nu se aprinde niciun fel de martor de avertizare. E normal? Acum functioneaza in regim pneumatic, sau ce? ![]() This post has been edited by Bullix: 21 Jun 2009, 19:17 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
vijelie |
![]()
Post
#10
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca e crapat respectivul senzor, pregateste-te cu vreo 300 lei.
Garantie nu mai ai? |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Bullix |
![]()
Post
#11
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu mai are garantie masina, e un 1.4MPI Preferance, prima varianta, din 2005
![]() |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
vijelie |
![]()
Post
#12
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Vezi ca sub el se gaseste alternatorul.
Vrei un pret si pentru ala? ![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Bullix |
![]()
Post
#13
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Degeaba razi, ca nu-i masina mea
![]() LE: a, si inca ceva: in cazul in care trebuie aerisita instalatia, de unde se face? This post has been edited by Bullix: 21 Jun 2009, 20:46 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
aerisirea se face virand stanga dreapta cu motoru pornit,si e indicat sa inlocuiesti manocontactu ,alternatoru nu pateste nimic,insa pompa de servo este in pericol daca nu are lichid ....
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
Bullix |
![]()
Post
#15
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Am dat azi jos acel manocontact (sau ce dracu' e). L-am curatat, m-am uitat atent la el si nu prezinta niciun semn de fisura. Cert este ca am reusit sa-l desurubez suspect de usor de pe teava, desi cica n-ar fi umblat nimeni pe la el. Ciudat mi s-a parut ca nu exista niciun fel de garnitura pe acolo, desi avem de-a face cu o imbinare metal-metal... cum e posibil asta? Am pus totusi de la mine un oring potrivit ca dimensiune, pus intai peste tevusca pe care vine senzorul si apoi strans senzorul bine pana cand garnitura s-a turtit un pic. La o prima tura pare ca n-ar mai curge pe acolo... o sa aflu maine detalii dupa ce se plimba unchiul meu cu ea toata ziua, sa-mi zica daca i-a mai curs...
LE: inca ceva, l-am masurat pe ohmmetru dupa ce l-am curatat bine si se pare ca are o rezistenta infinita. E normal asa? Sau o fi dus? This post has been edited by Bullix: 22 Jun 2009, 23:25 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
ca sa-l verifici ,pornesti motoru si tii oleaca rotile bracate,atunci daca e sa curga va curge,etansarea se face pe con parca si nu se vede nici o fisura fiindca el pierdeprin interior
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
klaus |
![]()
Post
#17
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
si vezi sa nu stai mult timp cu rotile bracate maxim la relanti, ca se poate distruge pompa ca e sarcina foarte mare pe ea atunci. Dacia recomanda cel mult 45 de secunde.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
tine mai multde45de secunde daca imi aducamintetine cam 2 min insasavezi dupaia cu impusca tot lichidul afara din borcanul de servodirectie,de pompa nici nu mai zic
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
Bullix |
![]()
Post
#19
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Am fost azi sa verific ce se mai petrece si n-a mai curs. Lui i se parea ca da, dar era uleiul care a curs atunci cand am umblat la senzor. Am pus mana sa fiu sigur si teava, senzorul, precum si firul care pleaca din el si sunt uscate, au ramas doar superficial murdare de cand am umlat eu, ca doar nu le-am spalat cu Axion
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
ai incercat si testul cu bracare rotilor?
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
Bullix |
![]()
Post
#21
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu, n-am mai apucat, de-abia dup'aia am citit postul tau. O sa trec oricum cat de curand pe la el si o sa sa fac manevra asta. Ideea de roti bracate la maxim (si chestia ca dupa 45sec/2min moare instalatia) se intampla doar la lasarea rotilor bracate la maxim fara mana pe volan, sau tinand si volanul fortat intr-o pozitie extrema? Pentru ca eu stiu ca fasaiala aia specifica se aude mai tare atunci cand tragi de volan si tii tras, cand ii dai drumul el oricum revine cam 1-2 cm inapoi. Cu masina pe loc vorbesc.
PS: pentru cine zicea ca mai jos am un alternator... la Loganu' asta e mai sus, exact invers, si pompa jos de tot. Asa o fi la 1.6, eu ziceam de 1.4. |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
daca tii fortat volanul
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
danutsb |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 15 September 07 ![]() |
Verific si eu azi nivelul lichidelor de prin borcane si constat ca nivelul lichidului servo e sub minim (asa cred..ca nu se vede bine). Deschid capacul la borcan si ... nimic..., e doar un fel de filtru negru cu urme de ulei pe el. Verific tevile de servo, senzorul acela alb, si bineinteles ca era umed, iar teava care duce pe sub A/C era plina de ulei - s-a prelins ulei si pe scutul motor.
Intrebarea mea este daca exista vreo tehnica speciala de completare a lichidului, sau pur si simplu aduc nivelul in borcan intre min si max? Multumesc! |
--------------------
Wir
leben
Autos
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
este o tehnica foarte speciala,desfaci capacul la borcan,desfaci si capacul la bidonul de ulei de servo care-l vei tine in mana si completezi pana la maxim
![]() |
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
danutsb |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 15 September 07 ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Wir
leben
Autos
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#26
|
![]() - Group: Members Posts: 22.556 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(danutsb @ 28 Jun 2009, 12:57) Deschid capacul la borcan si ... nimic..., e doar un fel de filtru negru cu urme de ulei pe el Eu am impresia ca te uitai la sita ... |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
danutsb |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 15 September 07 ![]() |
Da asa e, sita. Mane o sa ajustez nivelul si sa vad pe unde curge uleiul, ca peste o luna merg in Germania si n-am chef de probleme cu masina.
Multumesc de raspunsuri. |
--------------------
Wir
leben
Autos
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#28
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Probabil ai si tu probleme cu presostatul cum au avut multi pe aici pe forum. Poti sterge uleiul scurs, apoi sa completezi si mai mergi asa daca nu ai timp sa il schimbi, insa pana la urma tot o sa fii nevoit sa il schimbi.
Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
cel mai sigure manocontactul de vina ,pompele de logan mai lacrimeaza si ele ulei dar nu atat de mult incat sa goleasca borcanul,si probleme nu o saai decat pe loc,in cazul in care nu mai ai lichid in pompa (se strica si pompa)dar astea-s singurele probleme,in rest nu o sa ai probleme
![]() |
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
danutsb |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 15 September 07 ![]() |
Azi dupa drumul pana la service si innapoi (sa iau uleiul de servo) am verificat din nou sistemul de tevi de la servo si am descoperit pe unde curge. Am sa atasez niste poze cu "vinovatul". Mi-ar fi placut sa fie vorba de colierul de la furtunas, dar nu acolo e problema.
29062009_007_.jpg ( Size: 269.6k ) Number of downloads: 1725 29062009_003_.jpg ( Size: 230.18k ) Number of downloads: 1550 |
--------------------
Wir
leben
Autos
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd May 2025 - 08:38 |