mare atentie la inaltatoare
![]() ![]() ![]() |
mare atentie la inaltatoare
nimic |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
toto |
![]()
Post
#2
|
![]() Destul de fost membru Group: Members Posts: 432 Joined: 26 April 04 From: Bucuresti ![]() |
cum adica sarise?
nu se infileteaza unul in altul? s-a mancat filetul? |
--------------------
Honda
CIVIC
5D 1.8 Sport M/T - '07 romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
|
|
cristimm |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Cum ai prins tu 150 cand la berlina viteza maxima e 140? :shock:
|
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
SiloS |
![]()
Post
#4
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
cu o abatere a vitezometrului biggrin.gif
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
M.C. |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Ai reglat si tija de la repartitor?
Daca este mai ridicata acum,s-ar putea sa nu prea ai frine pe spate,ceea ce la o frinare brusca nu prea este bine. Nu cumva inaltatoarele astea iti tin amortizoarele la cap de cursa ,si de aia au iesit ? Ai facut proba ,daca in masina este in pozitie normala si incerci sa ridici cu mina de partea din spate,normal este ca amortizorul sa se mai ridice putin si dupa aia sa se opreasca, iar anormal este cind amortizorul nu mai are nici un pic de cursa si se aude un zgomot infundat cind incerci sa ridici masina |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005
|
|
Raptoe |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 15 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Prindeam cu Dacia 1300 -130km .Cu motor de "1310L-1995-1397cc" 1400 si 5 trepte care ar fi problema?
Cat costa inaltatoare? |
-------------------- |
|
calin.c |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara ![]() |
slaba calitate normal daca era strins bine si contra piulita nu avea cum sa se desfaca
|
-------------------- |
|
adostar |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 419 Joined: 12 October 04 From: Galati ![]() |
am avut si eu inaltatoare..si dansa masina ca dreaq! asa ca le-am dat jos si am pus arcuri de break..fara sa pun inaltatoare la amortizoare asta acum 3 ani.. masina se aseaza super la drum..mai ales cand ai 4 persoane in spate.
|
--------------------
gaz
cazan
1980
- gaz/porc
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#9
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
eu am pus niste inaltatore de cauciuc pe spate aprope k nu se simt deci m-am chinuit degeaba sa le pun!! am vazut unele de metal sau la unii arcuri mai inalte ce recomandati sa fac?am mers cam 300 km de cand le-am pus si am incarcat masina rau de tot(butoaie cu....vin)si se tin bine n-au nimic dar vreau sa o fac mai inalta!!! vreau niste sfaturi si chiar um MP dak cineva stie cum este mai bine!!!!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#10
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
Cei ce NU au respectat regulile pot sa mai scrie inca o data. Posturile au fost sterse pe motiv de limbaj mirc.
Aveti macar bunul simt si NU mai folositi acest tip de limbaj pe acest forum!!! ![]() ![]() Am editat primul post, desi intr-o prima faza am vrut sa sterg tot topicul. Continuati numai, daca vreti sa scrieti degeaba! ![]() |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
Daddy |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 19 Oct 2004, 15:11) eu am pus niste inaltatore de cauciuc pe spate aprope k nu se simt deci m-am chinuit degeaba sa le pun!! am vazut unele de metal sau la unii arcuri mai inalte ce recomandati sa fac?am mers cam 300 km de cand le-am pus si am incarcat masina rau de tot(butoaie cu....vin)si se tin bine n-au nimic dar vreau sa o fac mai inalta!!! vreau niste sfaturi si chiar um MP dak cineva stie cum este mai bine!!!! Eu am pus de circa un an de zile pe spate arcuri de FATA , INTREGI (netaiate !) DAR CEVA MAI FOLOSITE ...implicit mai moi .... am pus inaltatoare la amortizoare de 70 mm si au ajuns in zona normala de lucru .... tinuta este aproape neschimbata fata de cazul initial cand aveam inaltatoare de cauciuc si inaltastoare de amortizoare de 60 mm.....ah ...a mea e Break (arcurile pe spate de break cedeaza in circa un an din nefericire !)!!!!! ....are tinuta de drum xcelenta am mers si cu 140 fara sa am probleme ... in viraje sta excelent .... si mai ales pot cara cu ea toata familia .... (vreo 400 KG de carne vie .....fara bagakj ! .....de aici a inceput totul ! ) amortizoarele lucereaza excelent ...... si daca merg singur la volan ..... normal te mai uiti si la frana spate sa le aduci in parametriii dupa modificare ! |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#13
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Al Cap0nE @ 20 Oct 2004, 10:05) Sa vezi cum incap la mine 4 in fata (2 baieti si doua fete ![]() A pus cineva inaltatoare din metal ? Ca vad ca de astea din cauciuc va plangeti. Pai pentru ce vrei sa pui inaltatoarele ? ..... schimbi arcuri .... amortizoare ....? Eu in contextul raspunsului de mai sus sunt foarte multumit ...... si nu prea inteleg cum au putut aceste inaltatoare sa se desurubeze singure ....in contextul de si mai sus. ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#15
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DodoBird @ 20 Oct 2004, 10:24) Pai pentru ce vrei sa pui inaltatoarele ? ..... schimbi arcuri .... amortizoare ....? Eu in contextul raspunsului de mai sus sunt foarte multumit ...... si nu prea inteleg cum au putut aceste inaltatoare sa se desurubeze singure ....in contextul de si mai sus. ![]() Nu vreau sa schimb nimic momentan ci doar sa o mai salt de fund (o sa fac niste drumuri dus intors Bucuresti-Brasov foarte incarcat). |
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Al Cap0nE @ 20 Oct 2004, 16:42) Nu vreau sa schimb nimic momentan ci doar sa o mai salt de fund (o sa fac niste drumuri dus intors Bucuresti-Brasov foarte incarcat). pai daca pui inaltatoare la amortizor asta este fie pentru ca in prealabil ai pus inaltatoare de cauciuc intre arcurile originale fie ca ai schimbat arcurile pe spate cu unele mai lungi .... in cazul tau iti recomand sa pui pe spate arcuri de fata dar de la care trebuie taiata una sau una si jumatate spira de arc ....astfel incat nu amai ai nevoie de nici un fel de inaltator ......si sta si sus si lucreaza si amortizorul foarte bine !!!!!! |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#17
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
ok, merci. O sa incerc asa (am un break pe care il tin de piese si o sa iau de la el)
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
johnsws |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
am vazut tot aici pe forum, ca cineva recomanda sa se puna o saiba grover intre inaltator si amortizor, tocmai pentru a nu se desface inaltatorul in timpul mersului. omul spunea din proprie experienta, deci inclin sa cred ca lui nu i se desuruba inaltatorul in timpul mersului.
|
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(johnsws @ 21 Oct 2004, 15:18) am vazut tot aici pe forum, ca cineva recomanda sa se puna o saiba grover intre inaltator si amortizor, tocmai pentru a nu se desface inaltatorul in timpul mersului. omul spunea din proprie experienta, deci inclin sa cred ca lui nu i se desuruba inaltatorul in timpul mersului. eu nu al grover intre inaltator si amortizor ....mise pare ca ar cam afecta rezistenta .....atentie ......adevarat este insa ca inaltatorul trebuie facut corect din punct de vedere al planeitatii la ambele capete ...iar de desurubat trebuie intai sa se desurubeze la unul din capetele ce prindere cu masina si abia dupa asta se transmite torsiune la imbinarea dintre amortizor si prelungitor ....deci atentie la cele doua prinderi exterioare .... acolo bagi de vrei grovere contrapiulita sau stiu eu ce fel de stiftulete anti-autodemontare |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
dex |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 23 October 09 From: galati ![]() |
in concluzie. eu cand am 4 persoane in masina se lasa destul de agresiv spatele , chiar mi s-au ros putin si covorasele de noroi pentru ca la curbe atingeau asfaltul. masina e din 2003 si cred ca nu ar fi cazul ca sa schimb arcurile de pe spate nici amortizoarele. am observat ca majoritatea berlinelor sunt destul de moi si se lasa destul de mult la greutate. voi ce imi recomandati sa fac?
This post has been edited by dex: 18 Apr 2010, 07:10 |
--------------------
dacia
berlina
2003
- gl-89-dex
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
Pai arcurile retin dingreutatea masinii, amortizoarele dupa cum au si numele amortizeaza socurile, denivelarile. Deci daca vrei sa nu mai coboare asa mult masina ar trebui schimbate arcurile
|
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Si masina mea este din 2003 dar arcurile pe spate sunt exagerat de moi , eu am inaltatoare pentru a mai compensa asta dar nu te sfatuiesc sa pui , masina devine putin mai instabila cand e goala plus ca sta mai saltata de spate decat normal si sar putea sa ai probleme si la ITP(eu am avut) .Cel mai bine e sa schimbi arcurile cu unele noi dar de calitate (nu stiu care ar fi acelea), asta cred ca o sa fac si eu daca o sa mai tin masina.
|
--------------------
-
-
-
|
|
cty |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 17 October 09 ![]() |
QUOTE(DodoBird @ 20 Oct 2004, 19:38) pai daca pui inaltatoare la amortizor asta este fie pentru ca in prealabil ai pus inaltatoare de cauciuc intre arcurile originale fie ca ai schimbat arcurile pe spate cu unele mai lungi .... in cazul tau iti recomand sa pui pe spate arcuri de fata dar de la care trebuie taiata una sau una si jumatate spira de arc ....astfel incat nu amai ai nevoie de nici un fel de inaltator ......si sta si sus si lucreaza si amortizorul foarte bine !!!!!! gresit eu am pe spate arcuri de fata taiate o spira si jumatate si tot a trebuit sa ii pun inaltatoare la amortizor pentru ca il tinea destins la maxim |
--------------------
dacia
1310
1994berlina
- GR 85 CTY
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(Al Cap0nE @ 20 Oct 2004, 11:05) Sa vezi cum incap la mine 4 in fata (2 baieti si doua fete ![]() A pus cineva inaltatoare din metal ? Ca vad ca de astea din cauciuc va plangeti. Am pus eu metalice acum vreo 2 ani. Erau necesare pentru ca masina are arcuri de fata cu o spira taiata si amortizoarele ajungeau adesea la capat de cursa. |
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
N E S |
![]()
Post
#26
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Referitor la treaba cu repartitorul, ce reglaje trebuiesc facute? Poate sa imi explice si mie cineva?
Eu am pus acum un an tije inaltatoare pe amortizor si tampoane de cauciuc la arcuri, mi-a ridicat masina cat sa bag 3 degete intre aripa si roata. Cand am 3 persoane in masina si ceva bagaj, se lasa pana la inaltimea ei originala. Si sta bine pe sosea cand e goala. Dar as vrea sa stiu ce sa-i fac la repartitorul ala, cu toate ca eu am frane destul de bune. |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
bodytzu |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 15 November 09 From: Bucuresti ![]() |
salutare . am un break care sta cam cocosat de spate...vreau sa-i pun inaltatoare la amotizoare,imi explica si mie cineva mai detaliat care sunt toate operatiile care trebuiesc efectuate si cam cat ma costa inaltatoarele?
multam ! |
--------------------
dacia break
1310 CLI
2000
- B 83 VKY
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
inaltatoare mai bine bagi arcuri netaiate
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(bodytzu @ 13 Feb 2011, 19:36) salutare . am un break care sta cam cocosat de spate...vreau sa-i pun inaltatoare la amotizoare,imi explica si mie cineva mai detaliat care sunt toate operatiile care trebuiesc efectuate si cam cat ma costa inaltatoarele? multam ! Daca-i pui inaltatoare la amortizoare ,trebuie sa-i pui si la arcuri,din acelea mai mici de cauciuc,ia-le din magazin si apoi mergi la 1 mecanic auto sa ti le monteze pe masina. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu cumva mai e un topic, in care am detaliat cam ce trebuie? Si am zis acolo, oricate inaltatoare ai baga, arcul nu-l intaresti asa. Pentru a nu se mai lasa la greutate pune arcul potrivit dorintei tale, in ordinea care o zic eu: primul e de brek, urmeaza cel de fata si in final de camera de franare de raba. Cel original, daca-i prost, si e, chiar de-i pui inaltator, el la greutate tot ajunge spira langa spira. Asta vreti? Ca la un salt sa rupa puntea sau sa sparga rulmentii? Cu cat arcul e mai moale , cu atat nu-i va ajunge cursa amortizorului, si va bate din cap in cap. Un arc mai dur, va fi el mai nesuferit, dar nu va ajunge spira langa spira la greutate, socurile vor fi preluate de el - e drept, intr-o alta masura - dar mai sigur, iar in amortizor, cursa e cu atat mai mica intr-e capetele lui, cu cat arcul e mai tare.
Amortizorul celui de mai sus, s-a desurubat, dar eu am inteles ca s-a smuls di filet, care era prost facut, si pentru ca la locul unde se prinde de punte, e posibil sa nu-i fi lasat loc sa oscileze in bucsile de cauciuc, strangandu-i piulita pana s-au lipit seibile. Unde sa mai oscileze? Asa se desfac din inaltatoare. Daca totusi puneti inaltatoare de cauciuc, e bine sa fie la partea de sus, sa nu se mai vada. Cele de amortizor, nu se fac pe strung unde se poate lua cat vrea, ci cu filiera si tarodul, pentru a se calibra corect. Pe strung, diametrul la surub poate fi mai mic de 10, si scapa usor in filet. Nu se slabeste ca nu are saiba sau alt lipici. Lasati loc (prin distantierul corect), ca inaltatorul, deci amortizorul, sa oscileze usor fata de verticala, fara prea mare efort, la prinderea pe punte. Dar daca puneti un arc cu inaltimea normala si mai tare, nu-i nevoie de niciun inaltator. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 12:34 |