mers la relanti, cu picior luat de pe accelelatie
![]() ![]() ![]() |
mers la relanti, cu picior luat de pe accelelatie
hondaneagra |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 5 March 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
logan
2005 1.4
- b64xxx
|
|||
SUPERCAR |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 624 Joined: 6 June 05 From: Constanta ![]() |
da mai bine o scoti pe liber daca tot vrei sa faci economie,mi se pare putin fortat sa mergi asa.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
- CT 82 PWR
|
|
hondaneagra |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 5 March 07 ![]() |
nu o fac din cauza economiei ci din cauza lenei (si ca e masina de servici
![]() e mai comod sa merg asa pe la stopuri sau aglomeratie decat sa accelerez, apoi sa franez..sa o scot la punctul mort, iar accelerare...etc |
--------------------
dacia
logan
2005 1.4
- b64xxx
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#4
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Pai nu s-aud niste smucituri in cutia de viteze ?
|
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
C@talin |
![]()
Post
#5
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
nu, doar temura putin motoru pana se pune in miscare
![]() ps : eu am bagat-o si in a 5 a la relantii vibra toata masina facea masaj,si mergea singura cu 30km la ora. |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
cristi.r |
![]()
Post
#6
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Lasa-l si pe hondaneagra sa spuna cum se manifesta, ok ?
Deci ? |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
hondaneagra |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 5 March 07 ![]() |
nu se aude absolut nimic
si nici o smucitura in cutia de viteze...sau daca sunt, smuciturile sunt foarte fine la a 3-a nu mai merge..nu stiu cum ai reusit tu a 5-a..la a 3-a erau smucituri serioase eu ma refeream la mersul in felul urmator pleci normal de pe loc, ambreiaj si acceleratie, sa zicem in viteza 1-a ajungi la 10-15 km/h apoi iei piciorul de pe acceleratie..turatia scade pana la relanti si masina se incetineste dar nu se opreste, merge in continuare cu viteza mica si constanta la daciile vechi, cand ajungea aproape de relanti murea loganul merge asa..fara probleme..cu turatia la relanti deci nu ma referam la plecarea de pe loc fara acceleratie, ma referam la mersul dupa ce ai plecat de pe loc |
--------------------
dacia
logan
2005 1.4
- b64xxx
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
fratilor de cate zile aveti carnet de sofer ?
de cand frana de motor strica ceva ? iar la faza cu scosul pe liber ; nu consuma mai putin ci din contra: in frana de motor consumul este ZERO pentru ca injectoarele nu mai functioneaza cand clapeta de aer sta inchisa. asta in cazul masinilor cu injectie. la daciile vechi daca atunci cand ajungea la relanti murea uinseamna ca era prost reglat relanti si avans. la mine nu murea cu viteza 1 fara accelerare. This post has been edited by han_1.6 mpi: 20 Apr 2007, 11:08 |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
hondaneagra |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 5 March 07 ![]() |
maestre, relax!
nu e nevoie sa ne arati superioritatea..mai ales ca nu ai inteles intrebarea! ![]() nu ne vorba de frana de motor.. repet inca o data , ca sa fie clar si pentru cei cu muuuuuulti ani de condus si complexe de superioritate pornesc normal, ambreiaj acceleratie, in viteza 1-a merg 100 m sa zicem..ajung la 15-20 de km pe ora viteza iau piciorul complet de pe acceleratie masina incetineste, ajunge la 5 km/h..si pot merge o distanta de 100 de km cu ea asa..cu viteza de 5 km/h fara sa apas acceleratia intrebarea era..se strica ceva in astia 100 km? |
--------------------
dacia
logan
2005 1.4
- b64xxx
|
|
adiya |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai, din moment ce esti singurul care o sa parcurgi cei 100km in conditiile astea, o sa ne spui chiar tu dupa ce termini de parcurs distanta despre defectiunile aparute.
In alta ordine de idei ''maestrul'' ti-a dat un raspuns pe care probabil nici nu-l meritai. Asa ca ''relax'' si inchide topicul. L.E. Ca sa dormi linistit la noapte sa stii ca si in conditiile cand tu nu apesi acceleratia calculatorul tot baga ceva gaz pe la injectoare cand frana de motor ia sfarsit si motorul trebuie el sa traga de masina si nu invers. This post has been edited by adiya: 20 Apr 2007, 11:54 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
hondaneagra |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 5 March 07 ![]() |
da, mi-a dat un raspuns superior, dar bun. off-topic, dar ce mai conteaza?
LE: frate e zona crepusculara aici? ce aveti cu consumul ala si cu gazul bagat la relanti??? am zis eu ceva ca nu baga gaz?? voiam sa stiu daca se strica ceva cand merg la relanti cu masina o perioada mai indelungata. atat! daca se uzeaza ceva pe la ambreiaj..etc..daca mersul este fortat suficient de mult ca sa stric ceva! This post has been edited by hondaneagra: 20 Apr 2007, 12:04 |
--------------------
dacia
logan
2005 1.4
- b64xxx
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#12
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu se întâmplă nimic rău, atât timp cât (mai ales în viteza a II-a), nu bagi piciorul tare în accelerație, când motorul este în sarcină la turația de ralanti...
Deci poți merge fără probleme așa, dar dacă ai nevoie să accelerezi, nu o face brusc...Citește topicul despre efectele subturării asupra motorului... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
hondaneagra |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 5 March 07 ![]() |
oki doki
in sfarsit ma intelege si pe mine cineva! |
--------------------
dacia
logan
2005 1.4
- b64xxx
|
|
klaus |
![]()
Post
#14
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Imi permit sa remarc faptul ca macar hondaneagra a observat acest lucru.
Cand v-am zis ca masina merge neaccelerata in a 1-a si a 2-a, o gramada ati sarit pe mine ca habar nu am ce vorbesc, si toata lumea a tacut malc cand am zis sa se faca si proba. Nu a mai revenit atunci decat un singur user sa recunoasca ca a vorbit prostii... Restul, toti ca iepurii. Ideea este ca in 1-a si 2-a masina poate sa mearga cu aerul pe care il lasa sa treaca supapa de by-pass de relanti (motorasul pas cu pas). Cand nu se accelereaza si clapeta este inchisa calculatorul incearca sa nu se opreasca motorul (sa aiba o turatie minima) si compenseaza aerul prin deschiderea motorasului pas cu pas (de relanti). Probleme ar putea sa apara la ungere (turatie mica in sarcina), dar cam atat. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Bill |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 28 March 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(hondaneagra @ 20 Apr 2007, 11:54) voiam sa stiu daca se strica ceva cand merg la relanti cu masina o perioada mai indelungata. atat! daca se uzeaza ceva pe la ambreiaj..etc..daca mersul este fortat suficient de mult ca sa stric ceva! Nu se strica nimic. Merge motorul doar un pic mai neregulat. De fapt portita asta este lasata de producator. S-a mai discutata asta pe forum. Si eu folosesc destul de des la vit. I si II. De ex. pe drumuri proaste unde se merge f. incet din cauza denivelarilor, pe drum noroios, sau in trafic aglomerat unde se merge incet. Este comod asa. Edit: klaus a fost mai rapid This post has been edited by Bill: 20 Apr 2007, 12:24 |
--------------------
Dacia Logan
SL Techroad
TCe 90
- B14xxx
|
|
hondaneagra |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 5 March 07 ![]() |
lumina....vad luminaaaaaaa
![]() am acum si explicatie tehnica! asta am vazut la o laguna din 2001..am observat ca nu murea motorul nici in panta la urcare, nici in drum drept si am incercat si la logan..si am vazut ca merge! la logan am incercat pe drum drept, nu la urcare..dar cred ca e la fel..daca iei piciorul de pe acceleratie, urca panta fara sa moara si pastreaza constanta turatia de relanti..700-800 cat are eu am banuit ca e ceva legat de calculator care face tot ce e posibil ca sa nu scada turatia sub o anumita valoare..adica la o anumita valoare sa faca anumite corectii la aer sau gaz deci, in principiu nu ar fi decat problema de ungere am inteles |
--------------------
dacia
logan
2005 1.4
- b64xxx
|
|
Bill |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 28 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca exagerezi. Nu urca singura
![]() |
--------------------
Dacia Logan
SL Techroad
TCe 90
- B14xxx
|
|
hondaneagra |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 5 March 07 ![]() |
laguna urca singura!
asta o garantez loganul..nu stiu, fiind tot renault..poate ca e aceeasi chestie asta nu bag mana in foc, ca nu am facut-o dar am sa o fac prima data cand am sa urc o panta si traficul permite |
--------------------
dacia
logan
2005 1.4
- b64xxx
|
|
klaus |
![]()
Post
#19
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Laguna nu are motoras pas cu pas, are clapeta motorizata (care se poate deschide mai mult)
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
hondaneagra |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 5 March 07 ![]() |
aha
ehh, e bun si pe drum drept, bine ca il are si pe asta..ce sa zica posesoru' de logan... ![]() |
--------------------
dacia
logan
2005 1.4
- b64xxx
|
|
minny |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Nu numai ca nu moare motorul la relanti in viteza 1 si 2 dar poti sa iti faci treaba foarte bine cu el. Acu' o sapt am tractat o masina pe o distanta de vreo 3-4 km (care includea si cateva pante scurte de vreo 50-100 de metri). Am plecat de pe loc cu vit 1 si am incercat sa tin masina la viteza constanta pentru a fi sufa mereu intinsa. Nu am reusit pentru ca masina e prea nervoasa in viteza 1 si dupa nici 500 de metri am rupt coarda. Am zis ca asa nu se poate. Am innodat sfoara, plecat cu viteza 1 si am schimbat imediat in a doua. Am lasat-o la relanti si bingo. Masina a mers perfect si cu viteza constanta mentinand coarda intinsa mereu. Am mers cu a doua la relanti pentru ca in viteza 1 la relanti masina mergea prea incet. In afara momentelor cand masina urca acele mici denivelari si incepea sa tremure nu am simtit in nici un moment ca ar fi fortata. Parca nici nu as fi tractat nimic.
|
--------------------
------
------
------
|
|
C@talin |
![]()
Post
#22
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
QUOTE(hondaneagra @ 20 Apr 2007, 12:35) laguna urca singura! asta o garantez loganul..nu stiu, fiind tot renault..poate ca e aceeasi chestie asta nu bag mana in foc, ca nu am facut-o dar am sa o fac prima data cand am sa urc o panta si traficul permite si banuiesc ca laguna aia era diesel,deci cuplu mai mare ![]() ![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
hondaneagra |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 5 March 07 ![]() |
da, corect, 1,9 diesel laguna aia
tare faza cu tractatul! ![]() PS: cred ca arata ca la special olimpics o liniuta intre 2 masini la relanti ![]() This post has been edited by hondaneagra: 20 Apr 2007, 13:54 |
--------------------
dacia
logan
2005 1.4
- b64xxx
|
|
colombina29 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
|
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
hondaneagra |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 5 March 07 ![]() |
pai..nu zice...ca am mers asa si nu am sesizat crestere a temperaturii apei
apa arata normal, 4 linii probabil ca ventilatorul ala si radiatorul fac fata la asa ceva. grija mea era pentru ambreiaj ..si mai nou pentru ungere PS banuiesc ca te referi efectiv la racirea motorului nu stiu daca afecteaza ceva electronic sau electric..o incalzire/fortare a unor circuite..sau altceva ce s-ar putea incalzi la mersul asta This post has been edited by hondaneagra: 20 Apr 2007, 14:02 |
--------------------
dacia
logan
2005 1.4
- b64xxx
|
|
eudin_umarian |
![]()
Post
#26
|
![]() ......... Group: Members Posts: 280 Joined: 15 January 06 From: constanta ![]() |
In stilul in care descrie hondaneagra, Logan DCI in viteza I si II, urca o panta de 40 de grade, precum si in trafic aglomerat poate fi o maniera lejera de condus , garantat.
This post has been edited by eudin_umarian: 20 Apr 2007, 14:09 |
--------------------
iadacia
Logan 1.5 dCi
2006 Ambition
- ? 00 ??? stiu ca nu stiu nimic!
|
|
driverx |
![]()
Post
#27
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(Bill @ 20 Apr 2007, 13:28) Bagi mana in foc? Ai fi surprins mai ales in vit 1-a ca poate urca. Sau pe drum prost rau cu tot felul de denivelari. A mea merge si in a 2-a, se subtureaza mult motorul, ii trebuie ceva la calculator sa se prinda, dar compenseaza dupa aia. Acuma din mesajul asta sa nu intelegeti ca as sustine ca loganu urca transfagarasanu in relantiu. Dar are rezerve pentru compensari mici totusi..... |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#28
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Eu totusi cred ca se solicita angrenajele in cv. Cand am spus de smucituri nu ma refeream la d-alea care sa te dea cu capul de parbriz. Insa motorul are un sistem de reglare automata a retantiului care opreste/baga benzina in functie de necesitati pentru a tine motorul la turatia X de relanti. Si cum timpul de raspuns la turatia aia este foarte mic, se poate sa motorul sa "zvacneasca" pentru o foarte scurta perioada de timp si sa produca un fel de "oscilatie" in angrenajul pinioanelor. La acea oscilatie ma refeream eu cand spuneam de smucitura, in ideea ca sunt "fortate" ambele pante/fetze (cum le zice, bre ?) ale dintilor pinioanelor. Sper ca s-a-nteles ceva ...
|
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
hondaneagra |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 5 March 07 ![]() |
da, am inteles ce ai scris
totusi..parca o chestie comandata electronic poate face corectiile mai repede decat se misca un pinion intr-o cutie..asa ca poate nu forteaza, sa existe zvancniturile alea de care spui tu poate raspunde klaus..ca vad ca el stia de motorasul ala pas cu pas..eu nu stiu cum functioneaza asa ceva, doar am o banuiala sa zica lumea care se pricepe daca pot aparea probleme la mersul asta, sau daca au auzit in service de asa ceva dar vad ca deocamdata nu si-a stricat nimeni loganul mergand asa ![]() This post has been edited by hondaneagra: 20 Apr 2007, 14:28 |
--------------------
dacia
logan
2005 1.4
- b64xxx
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#30
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
cristi.r,
Exagerezi...Comanda e dată de motorașul pas cu pas către clapeta fluture ce deschide admisia de aer...Iar variațiile / șocurile sunt mici, comparativ cu alte solicitări ale motorului sau transmisiei în exploatarea mașinii...(o plecare "sportivă" de pe loc, o frână bruscă unde intervine și frâna de motor, o eventuală oprire a motorului la plecarea de pe loc...) |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:47 |