DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Mașinile premium nu sunt și cele mai fiabile, despre un top realizat de revista germana Auto Bild

Vlad Georgescu
post 26 Jun 2007, 21:33
Post #1


/----\ <--- Logan


Group: Members
Posts: 342
Joined: 24 July 03
From: Bucuresti




Mașinile premium nu sunt și cele mai fiabile

de Marius Militaru și Costin Popescu, 25 Iunie 2007

Deși costă mult și nu sunt pentru oricine, mașinile de lux stau destul de slab în clasamentele de calitate ale publicațiilor de top.

În general, există trei mari categorii de clienți pentru autoturisme. Prima include persoanele care își cumpă ră mașinile potrivite pentru buzunarul lor, de la care nu se așteaptă, în general, să le ofere mai mult decât o deplasare decentă din punctul A în punctul B. Clienții de mijloc își permit să opteze pentru mașini ceva mai scumpe, care le pot oferi mai multe avantaje dinamice, de confort și de fiabilitate. În ultima categorie pot fi incluși oamenii cu bani, care își pot permite limuzine de lux sau mașini supersportive, „bijuterii” pentru care achită, de regulă, multe zeci sau sute de mii de euro. Mărcile premium se pot număra pe degete, iar cele mai multe dintre acestea își au baza în Germania. Este cazul celor de la Mercedes-Benz, BMW sau Audi. În mod normal, este de așteptat ca o mașină care costă foarte mult să nu ofere vreodată bătăi de cap proprietarului și să fie fiabilă. Din păcate, tehnologia avansată care echipează aceste mașini le face și mai greu de întreținut, fiind destul de dese momentele în care o limuzină își poate lăsa proprietarul „cu buza umflată” în mijlocul drumului.

Această problemă a fost constatată și de germanii de la faimoasa publicație „Auto Bild”, care au publicat recent „Raportul de Calitate” pe 2007, realizat de jurnaliștii săi. Din nefericire pentru constructorii premium germani, aceștia au pierdut foarte mult la capitolul fiabilitate chiar în topul realizat de compatrioții lor. Astfel, Audi și Mercedes-Benz au intrat în clasament abia pe poziția 11, unde sunt însoțiți de marca „populară” din Germania, Opel și de Smart. Cea mai mare surpriză legată de mărcile premium din această țară este aceea oferită de BMW, care a scăzut de pe locul 11 până pe 15, făcând, practic, rocada cu Mercedes. Bavarezii sunt urmați în top de Volkswagen, care se află pe locul 16 sau de Ford, care a scăzut de pe 16 pe 19.

Nemulțumirile din ce în ce mai mari ale clienților cu privire la fiabilitatea modelelor construite i-au determinat pe giganții premium germani să-și revizuiască serios gama de produse. Mercedes-Benz, care în urmă cu 20 de ani reprezenta un adevărat etalon de fiabilitate, fiind considerată mașina care îi supraviețuiește proprietarului, a avut multe probleme în ultimii ani. Dar nemții nu s-au dat bătuți și au anunțat îmbună- tățirea și perfecționarea mașinilor și a proceselor de producție. Astfel, odată cu lansarea noilor S-Klasse și C-Klasse, constructorul din Stuttgart a declarat că problemele sale de fiabilitate au luat sfârșit. Acest aspect este oglindit și de faptul că, în comparație cu anul trecut, Mercedes a urcat patru poziții în topul realizat de „Auto Bild”.

Spre deosebire de mărcile premium germane, care au, deocamdată, probleme, japonezii conduc detașat în clasamentul realizat de publicația europeană. Astfel, Mazda a obținut, pentru al treilea an consecutiv, prima poziție, fiind urmată pe podium, ca și în 2006, de Toyota și Honda. De altfel, în primele zece clasate se regăsesc șapte mărci japoneze, printre care enumerăm Mitsubishi, Nissan sau Suzuki. La polul opus, italienii de la Fiat și francezii de la Peugeot închid clasamentul celor 24 de mărci incluse în raportul celor de la „Auto Bild”.

Cum se calculează topul?
Raportul celor de la „Auto Bild” a fost prezentat în premieră în 2001 și combină rezultatele obținute în raport cu șapte criterii principale: testele de anduranță, sondajele de opinie derulate în rândul celor aproape 23.000 de abonați ai revistei, cazurile de rechemare a vehiculelor în service ca urmare a defecțiunilor de fabricație, raportul german de calitate TÜV, ponderea nemulțumirilor adresate de către clienți direct revistei, tipul garanției și calitatea serviciilor oferite de către dealeri, care sunt verificați prin testări incognito. Câștigătorul ultimilor trei ani, Mazda, a punctat aproape 100% la toate aceste capitole, fiind superioară la testul TÜV pentru vehicule de 2 și 3 ani vechime și la testul de anduranta de 100.000 km. Gama Mazda în Europa include modele celebre precum 3, 6 (foto 2) sau RX8.


--------------------
Volțvagăn Glonț 2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8 - -
Athos, Porcos si Bairamis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 26 Jun 2007, 21:43
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




Interesante aceste topuri privindu-le prin prisma faptului ca de exemplu Mazda si Ford sunt in aceeasi caruta la fel cum Nissan si Renault sunt unite bine.

O concluzie ar fi ca muncitorii nemti nu mai fac treaba nemteste sau ca masinile germane sunt fabricate pe unde se poate numai in germania nu.


--------------------
Kia Cee'd 2008 SW BEST - IS-96-AEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 26 Jun 2007, 23:24
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




masinile mai scumpe au mai multe sisteme care se introduc in premiera. Deci au mai multe sanse ca ceva sa nu mearga. Pe un matiz care are doar motor si atat (nici macar servo) ce drq sa se strice?


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 27 Jun 2007, 14:53
Post #4


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.561
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Se strică și Matizu', stai liniștit...

În privința topului, numai românașii noștrii nu au aflat încă că japonezele sunt cu mult mai bune decât nemțoaicele... Ei cumpără nemțoiace de parcă ar fi ultimele mașini de pe lume...


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dmc
post 27 Jun 2007, 16:35
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 703
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Si fara sa vreau sa incep o polemica pe aici: tare mi-e frica ca nici o masina din lume nu se mai construieste sa fie foarte fiabila si ca in cativa ani de zile romanii or sa renunte la mitul nemtesc si or sa-l imbratiseze pe cel japonez cand probabil nici japonezii nu or sa mai construiasca masini la aceeasi calitate radmasa.gif

Si uite asa ideile preconcepute la romani ...


--------------------
Renault Megane II 2004 - 1.6 115
Megane 2 Sedan 1.6 115 Privilege
Iulie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 27 Jun 2007, 16:37
Post #6


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Bai frate, aici numai moderatorii-si pot da cu parerea?
Cadea-ti-ar mana, aluia care-mi tot stergi posturile. (ai grija ca-s rau de gura si te-ajunge)


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 27 Jun 2007, 16:39
Post #7


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Bai frate aici fiecare scrie ce vrea muschiul lui ? unsure.gif Sa-i creasca mana la loc celui caruia ii cade !!!


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 27 Jun 2007, 17:41
Post #8


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Din nou generalizare... "Masinile de un anumit fel nu sunt/sunt fiabile".

Sa fim seriosi, depinde putin si de noroc. Masinile sunt complexe, oricand se poate strica ceva la ele, si traind in romania, cu strazi de rahat si serviceuri pline de incompetenti, la noi chiar se poate intampla absolut orice, la orice masina.

Nu contest faptul ca unele masini sunt mai fiabile ca altele, dar sunt cazuri de dacii de merg ok dupa zeci de km, si cazuri de bmw-uri scumpe carora le pica multe chestii... Nu stiu in ce se masoara fiabilitatea, dar nu prea am incredere nici in ce se zice in presa auto autohtona, si nici in aberatiile de pe forumuri, asa ca am sa continui sa aleg masinile dupa criterii gen raport calitate/pret, pentru ca ma astept la orice de la orice masina, indiferent de tara din care vine, numele ei sau pret.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramm
post 27 Jun 2007, 17:43
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 788
Joined: 13 July 06




Inca un motiv sa ma bucur de 'japoneza' mea facuta in Anglia cu piese de prin toate colturile lumii.


--------------------
Honda Civic 2007
Honda Del Sol Vti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 27 Jun 2007, 17:55
Post #10


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




mai mari aberatii ca topurile astea de fiabilitate n-am vazut in viata mea
nici nu mi-a trecut prin cap sa le le dau crezare
cine cunoaste cat de cat fenomenul auto nu pune botul la astfel de enormitati

This post has been edited by daciafan: 27 Jun 2007, 17:56


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 27 Jun 2007, 17:56
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




Honda, Toyota si Mazda NU sunt marci premium. Cel putin deocamdata.

in fine


--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 27 Jun 2007, 17:58
Post #12


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




ni nici nu vor fi in vecii vecilor amin marci premium


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 27 Jun 2007, 17:58
Post #13


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




E parerea ta evident...

Doar că nu e argumentată, spre deosebire de aceste clasamente care au totuși ceva concret în spate...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
colombina29
post 27 Jun 2007, 18:03
Post #14


Membru cu FI(c)AT


Group: Members
Posts: 466
Joined: 3 June 06
From: Acasa




QUOTE(aphophis @ 26 Jun 2007, 23:24)
Pe un matiz care are doar motor si atat (nici macar servo) ce drq sa se strice?
*


Da... Sau pe un logan chel de 6400 euro? Pai sa-ti spun io ce se poate strica: caseta de directie, injectoarele, balamalele de la usi, capota portbagaj, maneta semnalizatorului, turometrul, macaraua geamului, barele de protectie, contactul de la pedala de frana, ... Mai zic? tongue.gif


--------------------
FIAT ALBEA Dynamic 2006 - "La rând"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 27 Jun 2007, 18:08
Post #15


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




QUOTE(Catalin Marinarul @ 27 Jun 2007, 17:58)
E parerea ta evident...

Doar că nu e argumentată, spre deosebire de aceste clasamente care au totuși ceva concret în spate...
*


poti sa-mi exemplifici "concretul" din spatele acestor clasamente in care marcile nemtesti sunt facute praf?

This post has been edited by daciafan: 27 Jun 2007, 18:08


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 27 Jun 2007, 18:13
Post #16


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(Vlad Georgescu @ 26 Jun 2007, 22:33)
Raportul celor de la „Auto Bild” a fost prezentat în premieră în 2001 și combină rezultatele obținute în raport cu șapte criterii principale: testele de anduranță, sondajele de opinie derulate în rândul celor aproape 23.000 de abonați ai revistei, cazurile de rechemare a vehiculelor în service ca urmare a defecțiunilor de fabricație, raportul german de calitate TÜV, ponderea nemulțumirilor adresate de către clienți direct revistei, tipul garanției și calitatea serviciilor oferite de către dealeri, care sunt verificați prin testări incognito. Câștigătorul ultimilor trei ani, Mazda, a punctat aproape 100% la toate aceste capitole, fiind superioară la testul TÜV pentru vehicule de 2 și 3 ani vechime și la testul de anduranta de 100.000 km. Gama Mazda în Europa include modele celebre precum 3, 6 (foto 2) sau RX8.
*



Aș mai adăuga spre exemplul amplele sondaje Top Gear, în care au fost chestionați posesorii unor astfel de mașini din Marea Britanie (e vorba de câteva zeci de mii de subiecți), și care se plângeau de multe astfel de probleme de fiabilitate, de calitate, de service, etc...

Argumetele tale ar fi?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 27 Jun 2007, 18:17
Post #17


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




cei ce cumpara masini japoneze noi le tin 2 3 ani deci n-apuca sa li se strice pe cap


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 27 Jun 2007, 18:21
Post #18


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Și cei ce cumpără nemțești le țin mai mult? De ce? Care e logica în spusele tale?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 27 Jun 2007, 18:31
Post #19


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




da le tin mai mult, bmw-urile si mercedes-urile ca la astea ma refer, locul ocupat de acestea in clasament ma deranjeaza nu locul ocupat de reno smile.gif


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 27 Jun 2007, 18:39
Post #20


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Asta este doar o părere subiectivă...

QUOTE(daciafan @ 27 Jun 2007, 18:55)
mai mari aberatii ca topurile astea de fiabilitate n-am vazut in viata mea
nici nu mi-a trecut prin cap sa le le dau crezare
cine cunoaste cat de cat fenomenul auto nu pune botul la astfel de enormitati
*



Argumentează asta, dar obiectiv...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 27 Jun 2007, 18:42
Post #21


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




n-am ce sa argumentez
mi-am exprimat opinia cat se poate de clar
bafta la achizitionarea hondei smile.gif


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 27 Jun 2007, 19:12
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Sa inteleg ca incepe iar un "versus"?


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
borciparte
post 27 Jun 2007, 19:20
Post #23


da


Group: Banned
Posts: 171
Joined: 7 June 07




nici nu s-a incheiat versusul biggrin.gif

Japonezii au si ei marci premium, numai ca nu stiu cum, niciodata nu sunt luate in discutie in topurile astea...


--------------------
Dacia 1300 1980 - x 10 BOR
Romania, tara tuturor imposibilitatilor!
Clona de-a lui cristirenault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AMW
post 27 Jun 2007, 19:20
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 779
Joined: 7 March 06
From: Bucuresti




voi astia care ziceti de masinile japoneze ca sunt super ce spuneti de toyota rav 4 la 30k km cu roata rupta pe spate, smulsa din punte cu totul...noroc ca s-a rupt la 2 kmph ca altfel se putea produce o nenorocire...cei din service au zis...defect de fabricatie...asa ca haideti sa nu generalizam...


--------------------
Volkswagen Passat Highline 2.0 TDI 4MOTION B6
Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 27 Jun 2007, 19:33
Post #25


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




daciafan : Pe tine ce te intereseaza mai mult, sa fie masina "premium" sau sa fie o masina non-premium dar noua, dotata, etc.. ? Vazand ca ai Logan imi permit sa presupun ca nu dispui de sume enorme de bani de dat pe masini, iar in conditia in care, sa zicem un Accord 2.0 / 155 cai full (piele, xenon, trapa, etc..) e in jur de 23.000 DDP dar e pre-premium iar cu banii astia nu prea iti iei mare rahat premium decat second, tu ce zici, n-ai fi mai multumit intr-o masina "non-germana" dar noua ?

Defapt cred ca stiu raspunsul dar poate ma insel..


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
omman
post 27 Jun 2007, 19:41
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 9 January 04
From: Bacau




Se discuta aici cum ca masinile japoneze sunt mai fiabile decat cele nemtesti, iar urmatorul spune ca nemtii sunt peste japonezi. Iar printre ei mai sunt unii care zic de dacii de bine sau de rau.
Mda...
Probabil ca pe la pagina 100 a acestui topic vom fi la fel ca dupa citirea primei pagini. Adica lamuriti bustean.
Eu va spun ca dupa parerea mea (umila) cei care-si cumpara Logan il tin cativa ani in care probabil vor fi sicanati de tot felul de chestii marunte dar nu esentiale. Adica nu raman chiar de caruta. Si dupa 3-4 ani in general o vand. Dar castiga la bani prin pretul mic si au o masina decenta. Si eventual isi iau tot Logan.
Eu cu fosta Solenza am ramas in drum din cauza bateriei consumate, dar eu porneam motorul cu muzica si aerul pornit, pe consum. La fel din cauza senzorului de turatie dar am vrut (sau nu prea) motor spalat. Deci din vina mea.
Am o groaza de colegi cu masini germane. Nu-i aud sa se dea de ceasul rau cu toate ca toti trec prin service cu interventii necesare, revizii sau chiar defecte nedorite. Dar toti se declara multumiti si la urmatoarea merg tot pe mana nemtilor. Or fi vorbiti toti asa de fatada?
Acum ce m-a determinat pe mine sa merg pe mana japonezilor? Merg periodic in Moldova iar acolo nu e mitul nemtesc ca la noi. Ei sunt mai complecsi, iau si nemtesti, japoneze aduse tocmai de la Vladivostoc, deasemeni am vazut multe frantuzesti si Loganuri de ziceai ca esti in oras romanesc. Rusesti nu prea am vazut la automobile.
La noi e si faptul ca suntem cramponati in Dacia sau restul sunt satui de marca nationala si imbratiseaza varianta nemteasca, cea mai la indemana.
Revin la japoneze. Sunt fiabile pentru ca japonezii conserva mereu locul castigat prin munca sau prin lupta. Asa e natura lor. Dar nu as zice ca le umilesc pe cele nemtesti. La diseluri au fost zero decenii. Si acum scumpe sunt si piesele frantuzesti, nu numai cele japoneze care se strica totusi mai greu.
In concluzie Loganul are atuul pretului pentru o masina decenta; nemtii vin cu senzatia de robustete si lucru bine facut la masinilor lor in ultimul timp surprinzand tot mai placut la design; francezii le fac frumoase in general; iar niponii se remarca prin fiabilitate tocmai datorita faptului ca pana mai recent tinta lor a fost publicul american unde trebuia sa-i bata pe acestia cu propriile arme. Acum fac masini pentru Europa de est si mai umbla la materiale si ei ca sa reduca din pret.
Dar repet nu pot sa-i pun la colt pe nemti sau sa-i idolatrizez pe japonezi nici daca AutoBild pune pe toate gardurile clasamentele lor. Prea multa lume merge totusi pe nemtestti dar e si din ce in ce mai deschisa asiaticelor. Retineti ca nemtii au trebuit in ultimul deceniu si jumatate prin absortia RDG-ului. Si asta trebuia sa se simta undeva, dar acum isi revin. Cat i-or mai lasa clima.
Cea mai buna masina e aia pe care o ai. Eu am vrut o masina fiabila, frumusica cat se poate, compacta sedan de familie, dotata esentialmente si accesibila la pret. Si a fost in finala cu Skoda Octavia Tour la fel de buna si care imi place la fel de mult. Diferenta a facut-o obsesia mea pentru benzinare (pentru cei cu km putini pe an).
Parerea mea... rolleyes.gif

This post has been edited by omman: 27 Jun 2007, 19:48


--------------------
Nissan Almera 2006
Drum bun!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 27 Jun 2007, 19:48
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




Eu cand spuneam ca nu sunt premium, nu spuneam ca nu sunt fiabile. Ma refeream strict in termeni de marketing la felul in care sunt pozitionate in piata. Nu intentionam sa generez o discutie verso de nici un fel.
Nu contest topurile ci dimpotriva mi se par relevante... luate cu sare si piper.
O sa tin eu masina 5 ani si o sa pot vorbi despre fiabilitate ceva mai incolo.

Cat despre exemple puctuale cu un prieten de prieten care a avut nush ce problema incredibila... nu cred ca are rost sa ducem discutia la nivel.

Pe vechiul Megane mi-a crapat de DOUA ori fulia. Odata la 30 si odata la 57 de mii. Conform acestei experiente personale reno e tandari cu muci. Dar nu spun asta.


--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
omman
post 27 Jun 2007, 20:00
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 9 January 04
From: Bacau




In continuare intru aproape zilnic cu placere pe acest forum.
Si stiti ce ma uimeste si ma bucura la acest forum?
Enorma diversitate a masinilor aflate in posesia forumistilor de aici. E mare lucru.
Pe nici un forum de masini nu intalnesti asta.
Si asta denota poate ca marea majoritate am copilarit sau chiar am avut Dacii.
Ce vreau sa spun cu asta?
E bine sa nu uitam de unde am plecat. Si sa nu ne credem noi mai tari decat cei de la care cumparam masini. Actualele masini.
Adica eventual putem ramane eventual jurati dar nu judecatori care dau verdicte.


--------------------
Nissan Almera 2006
Drum bun!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AMW
post 27 Jun 2007, 20:05
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 779
Joined: 7 March 06
From: Bucuresti




intr-adevar...daca ti-se face motorul zdrente la 100 kmph sau daca ti-se rupe roata pe spate e cam aceeasi chestie...zici ca-i viu domne... biggrin.gif


--------------------
Volkswagen Passat Highline 2.0 TDI 4MOTION B6
Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 27 Jun 2007, 20:42
Post #30


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




Una peste alta, eu cred ca orice masina e buna pana se strica. Si ca orice clasificare de genul asta reflecta pana la un punct realitatea.
Si mai cred ca romanii au un cult infect/defect, dar bine intretinut, pentru masini germane. La noi masina germana si maneaua sunt trendul de dupa '89. Amandoua, daca sunt asociate (si eu o fac aici), dau masura gradului de frustrare colectiva post-comunista. Atat manelele, cat si siglele vw/audi/bmw/mert/etc, imprimate deja in inconstientul colectiv, sunt exemple clare prin care romanul isi canta valoarea lui, pizma pe dusmanii lui, dorinta de parvenire pentru el si copiii lui, si mai bagati smile.gif
Daca iesi pe strasse cu un lexus sau un subaru nu spui nimic pt. cei din jur, dar daca scoti din parcare ultima coaja de passat sau ursulet de acum treij de secole deja se umezesc toate, iar tu deja te simti feroce cu maneaua la maxim din alpainurile panasoanic de 2300W.

27 Jun 2007, 21:47:
QUOTE(A l e x @ 27 Jun 2007, 20:33)
in conditia in care, sa zicem un Accord 2.0 / 155 cai full (piele, xenon, trapa, etc..) e in jur de 23.000 DDP dar e pre-premium iar cu banii astia nu prea iti iei mare rahat premium decat second, tu ce zici, n-ai fi mai multumit intr-o masina "non-germana" dar noua ?
Daca pe accord ar scrie tdi cred ca aproape toata lumea ar fi multumita, la pariu? smile.gif

This post has been edited by adip: 27 Jun 2007, 20:47


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 07:54
Forum Renault