obturarea caloriferului de incalzire din bord, pentru masinile fara aer conditionat
![]() ![]() ![]() |
obturarea caloriferului de incalzire din bord, pentru masinile fara aer conditionat
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
Attached thumbnail(s) robinet_01.jpg ( Size: 14.34k ) Number of downloads: 1956 robinet_02.jpg ( Size: 15.05k ) Number of downloads: 1953 |
||
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|||
iri_s |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 30 July 07 From: ro ![]() |
afecteaza in vreun fel functionarea pompei de apa ?
|
--------------------
Logan
Van
2007
|
|
l@u |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Dar bypass-ul ala dintre tur retur ce rol are?...ca daca e pus in habitaclu dupa robineti e degeaba
This post has been edited by l@u: 31 Jul 2007, 18:57 |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#4
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Dacă voleții din aeroterma ta ar funcționa normal, nu ar intra aer cald...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
voletii functioneaza normal doar ca plasticul se incinge . de exemplu cu masina proaspat pornita baga aer rece dar dupa ce mai fac vreo 45 de minute( depinde si de temperatura de afara ) sau dupa ce o parchez si revin in masina (parcata la umbra) gasesc un cuptor in habitaclu.
This post has been edited by han_1.6 mpi: 31 Jul 2007, 19:00 |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Așa cred și eu.
La Renault nu am avut această problemă și era pe același principiu. Poate a fost doar o iluzie scăderea de temperatură. |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
l@u |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Nu intra aer cald prin aeratoare dar te cam dogoreste la picioare.......eu unul le-am izolat fara sa mai recurg la robineti si alte minuni care te pot afecta la garantie.
Deci mai simplu este sa le izolati nu sa faceti cine stie ce modificari ale instalatiei de racire ![]() |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
incercati sa mergeti o zi fara ac pornit sa vedeti ca am dreptate.
voi ce parere aveti : daca am un obiect incins( 80-90 de grade celsius ) bagat intr-o cutie de plastic , unde se duce temperatura obiectului incins ? oare plasticul ala e asa de bun izolator termic ? nu prea cred. legat de garantie ... eu nu mai am. @ l@u: robinetul ala e tocmai invers ![]() revin cu impresii: acuma seara se poate merge lejer cu geamurile inchise pentru ca nu mai baga aer cald. nu confundati aerul cald care intra din aeroterma...ala chiar frige.asta e aer cald pentru ca tot bordul se incalzeste de la aeroterma. ce sa-i faci, masina e facuta sa aiba aer conditionat.ca am facut greseala sa o cumpar fara e vina mea ![]() This post has been edited by han_1.6 mpi: 31 Jul 2007, 21:49 |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
PaulT |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Asa e,si mie imi baga aer mai cald decat afara daca am a/c oprit.Plus ca se incalzeste bordul si automat se cam incinge si playerul(ptr ca in loc sa se raceasca e ventilat cu aer cald din bord).Cateodata sunt tentat sa pornesc aerul degeaba,doar ptr ca baga aer caldut pe la aeratoare(de exemplu daca afara sunt 25 grade si e seara,tot se cam incalzeste inauntru cu geamurile inchise,ptr ca ce intra pe la aeratoare are in jur de 30grade).Verificat cu termometrul.Voletii inchid bine(la ei m-am gandit intai).Daca se mai adauga si"excelenta"izolare termica a tunelului central....
![]() This post has been edited by PaulT: 31 Jul 2007, 22:57 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Dsign |
![]()
Post
#10
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
sefii mei, se incing conductele metalice ale aerotermei de sub bord, acelea sunt generatoarele de caldura... eu m-am fript deunazi, cind am condus descult. La un semafor, incercind sa-mi dezmortesc piciorul, am atins una din conductele metalice din apropiere si m-am ars de numa numa...Deci nu e vorba de aerul de afara, este vorba de lichidul de racire care circula prin aeroterma.
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
pai sefule tocmai asta spuneam si eu ; si din acest motiv am obturat intrarea in aeroterma si returul facand un bypass inainte de robinetii care obtureaza furtunele.
legat de izolarea termica a tunelului central, la mine este facuta o data cu izolarea fonica. se poate pune niste pasla si peste ea un start de burete izoprenic sub mocheta de pe tunelul central.izolarea termica in momentul de fata consta in ecrane termice di aluminiu montate intre podea si teava de esapament.deci exista ceva . si daca ai ac chiar nu ai de ce sa iti pui probleme de gnul asta. dai drumu la climatizare pe RECE ![]() deci: daca ai aer conditionat e o prostie sa faci adaptarea asta, pt ca poti sa bagi aer rece ( chiar foarte rece ) si se raceste si bordul. la toate masinile sistemul este la fel. un amic si-a vandut renault-ul megane 2 pt ca nu avea ac, si turba de caldura. avea aceiasi treaba cu aerul cald, si va garantez ca ii functionau voletii. This post has been edited by han_1.6 mpi: 1 Aug 2007, 00:16 |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
Dsign |
![]()
Post
#12
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
eu asta vroiam sa accentuez, faptul ca nu exista problema cu voletii ci cu lichidul care circula prin aeroterma... nici eu nu am AC , de aia m-am ranit.
E bine ce ai facut, din punctul asta de vedere. |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
klaus |
![]()
Post
#13
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
sa vedeti voi de cand facuse liviu chestia asta pe DSN... de prin 2002-2003 ...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Dsign |
![]()
Post
#14
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
...stiam
![]() |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
pentru instalatia asta recomand numai robineti de foarte buna calitate ( de evitat piese ieftine ) apoi teurile si stuturile sa fie din cupru NU din fier.
sunt necseari 3 robineti de trecere de 1/2 din care 1 sa fie cu filet interior la ambele capete si ceilalti 2 cu filet interior / exterior, 2 teuri de 1/2 cu filet exterior si 4 stuturi cu filet interior . mare atentie la stuturi ca trebuie sa fie suficient de groase pt ca furtunele sunt aprox. 3/4 . This post has been edited by han_1.6 mpi: 1 Aug 2007, 15:27 |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
Dsign |
![]()
Post
#16
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
mare boier esti, dar acum e frig bre
![]() |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
frig ? abia acum simt si eu ca am aer sa respir
![]() |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
autom |
![]()
Post
#18
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
QUOTE(han_1.6 mpi @ 1 Aug 2007, 15:20) pentru instalatia asta recomand numai robineti de foarte buna calitate ( de evitat piese ieftine ) apoi teurile si stuturile sa fie din cupru NU din fier. sunt necseari 3 robineti de trecere de 1/2 din care 1 sa fie cu filet interior la ambele capete si ceilalti 2 cu filet interior / exterior, 2 teuri de 1/2 cu filet exterior si 4 stuturi cu filet interior . mare atentie la stuturi ca trebuie sa fie suficient de groase pt ca furtunele sunt aprox. 3/4 . Eu va propun imbunatatirea solutiei........ Folositi teava de Cu de instalatii de incalzire. Cred ca optim e diametrul de 18. Teava asta se cositoreste in conectori 1/2-18 cu filet exterior. La capatul celalat al tevii cositoriti o sarma de cupru. Sa nu se smulga furtunul. Antigelul este lubrefiant si furtunul se smulge efectiv daca nu are un prag ceva. Eu am patit asta la un Aro 244 caruia ii pusesem aeroterma suplimentara. Piesele de ramificatie erau facute cu ,,T,,uri de Cu si teava tot de Cu. Intr-o intersectie s-a smuls un furtun si mi-a aruncat o buna parte de antigel afara. Deci.........mare atentie cu racordurile astea........... Bafta la mesterit................ |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
pentru ca nu eram multumuit de stuturile pe care le luasem initial am cumparat ceva mai gros azi.
Attached thumbnail(s) han_2.jpg ( Size: 205.77k ) Number of downloads: 2308 |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
autom |
![]()
Post
#20
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Arata destul de bine.......
Dar am o intrebare........? Ce rost are robinetul din mijloc? Sa circule apa prin instalatie? Eu cred ca mergea numai montat un singur robinet............pe tur ......... De ce trebuie sa recircule apa? Este ,,circuitul mic,, nu? Daca gresesc sa nu dati cu pietre........ |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
klaus |
![]()
Post
#21
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai daca termostatul inchide circuitul mare cand e rece motorul, iar circuitul mic e inchis de robinet, pompa de apa ce mai impinge si pe unde? Si vorba aia, are nu are pe unde sa bage, ea merge ca e antrenata de cureaua de distributie
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
autom |
![]()
Post
#22
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
QUOTE(klaus @ 2 Aug 2007, 09:28) Pai daca termostatul inchide circuitul mare cand e rece motorul, iar circuitul mic e inchis de robinet, pompa de apa ce mai impinge si pe unde? Si vorba aia, are nu are pe unde sa bage, ea merge ca e antrenata de cureaua de distributie Da klaus....ai dreptate in mare.....dar la motorul de 1300/1400 si cel de Aro este o conducta /furtun de bypass........nu e asa si la Logan? Scuze daca fac o confuzie......... |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
klaus |
![]()
Post
#23
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
De bypass la ce?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
miki |
![]()
Post
#24
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.213 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o intrebare!
Ce se intimpla... in timp... la contactul antigel teaza de Cu? Nu de alta... dar parca antigelul ''Type D'' nu se impaca cu instalatii din Cu... |
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
problema asta nu mi-am pus-o. acum aflu prima data ca nu se impaca bine cu cupru.
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#26
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Da radiatorul ala din aeroterma din ce este facut ? Aluminiu ?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
autom |
![]()
Post
#27
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#28
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu are. Apa circulă mereu prin caloriferul din aerotermă.
(dacă la asta te referi, pentru că circuit de bypass al termostatului eu nu am auzit) |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
autom |
![]()
Post
#29
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
radiatorul din bord ( nr 5 in desenul atasat )ajuta la racirea motorului. ( probabil daca intra aer rece de la instalatia ac.)spun asta ca sa nu imi dea careva in cap ca nu am zis. deci gmv va pornii probabil mai des, desi mie nu mi s-a parut. prefer ca sa se raceasca prin radiatorul mare decat sa fac sauna pe timp de vara.
This post has been edited by han_1.6 mpi: 2 Aug 2007, 17:52 Attached thumbnail(s) racire_lgn.jpg ( Size: 35.7k ) Number of downloads: 2102 |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 22:52 |